ehudzeelim
02-04-24, 20:08
לכבל יש כמה יתרונות על רצועות, אורך לא מוגבל, לא תופס מקום, לא מתבלה כמעט, ועוד.
אבל יש גם חסרונות, ואחד מהם הוא סכנת קריעה ופוטנציאל הנזק כתוצאה מכך - הרסני.
מצרף כמה תמונות של שיטה להקטנת הסכנה, זה משהו שחשבתי עליו מזמן בלי קשר לחילוצים ו-4×4, ויישמתי באופן דומה, אבל במקום עם מיתר זה היה עם שרשרת.
במקרה הזה השתמשתי במיתר 6 מ"מ, כי הוא יותר מתאים לשימוש בהקשר של רכב, קל, נוח לעבודה, ולא תופס מקום.
גם הפריסה והקיפול לא משתנים, המיתר מתגלגל עם הכבל.
לא נתקלתי בשיטה הזאת חוץ מהשימוש שאני עושה בה, אבל אולי זה קיים אין לי מושג.
המטרה כאמור היא ביטול סכנת הצלפה במקרה שהכבל נקרע. החבל למעשה מחבר בין המחלץ למחולץ, אבל הוא רפוי, וקשור לכבל בכמה מקומות. באופן הזה ההצלפה במקרה של קריעה יכולה להיות למרחק קצר מאד (חצי המרחק בין קשר לקשר על הכבל).
מטבע הדברים, לא יצא לי לבדוק את השיטה על רטוב אשמח אם תחוו דעתכם.
146584146585146586
אבל יש גם חסרונות, ואחד מהם הוא סכנת קריעה ופוטנציאל הנזק כתוצאה מכך - הרסני.
מצרף כמה תמונות של שיטה להקטנת הסכנה, זה משהו שחשבתי עליו מזמן בלי קשר לחילוצים ו-4×4, ויישמתי באופן דומה, אבל במקום עם מיתר זה היה עם שרשרת.
במקרה הזה השתמשתי במיתר 6 מ"מ, כי הוא יותר מתאים לשימוש בהקשר של רכב, קל, נוח לעבודה, ולא תופס מקום.
גם הפריסה והקיפול לא משתנים, המיתר מתגלגל עם הכבל.
לא נתקלתי בשיטה הזאת חוץ מהשימוש שאני עושה בה, אבל אולי זה קיים אין לי מושג.
המטרה כאמור היא ביטול סכנת הצלפה במקרה שהכבל נקרע. החבל למעשה מחבר בין המחלץ למחולץ, אבל הוא רפוי, וקשור לכבל בכמה מקומות. באופן הזה ההצלפה במקרה של קריעה יכולה להיות למרחק קצר מאד (חצי המרחק בין קשר לקשר על הכבל).
מטבע הדברים, לא יצא לי לבדוק את השיטה על רטוב אשמח אם תחוו דעתכם.
146584146585146586