PDA

צפייה בגרסה מלאה : בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?



נדב42
03-04-24, 05:53
הרכב: קומפאס 2008
גלגל קדמי ימני מראה בתצוגת ה- tpms טמפרטורה נמוכה משמעותית (ולחץ אוויר בהתאמה) מאשר האחרים.

ערכת tpms חדשה יחסית, חיישנים פנימיים, הורכבה בהחלפת הצמיגים האחרונה.

יש לי חשד מסויים, אבל אשאיר את זה בינתיים כשאלה פתוחה. התמונה מצולמת כחצי שעה אחרי התחלת הנסיעה.

רעיונות ?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240403/eb70bdc4033f0ce97127f8c82daec05c.jpg

גיא
03-04-24, 06:28
איוורור יותר טוב של הגלגל ? סעפת עוברת במקום אחר ?
משהו כזה ..

Sent from my CPH2493 using Tapatalk

נדב42
03-04-24, 06:44
החשד אומת, משאיר את זה כאן כחידה לקהל הרחב.

מצ"ב צילום מסך מהמשך הנסיעהhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20240403/9c10acdea0cbfee47f832d1a94f901e1.jpg

ד ו ר ו ן
03-04-24, 07:03
כיוון החנייה.
הממטרה משפריצה עליו בחנייה.

erezgur
03-04-24, 07:45
אם מדובר בחיישנים חיצוניים, אתה יכול להחליף בין הגלגלים לבדיקה האם החיישן מזייף קצת או שאכן הגלגל קר יותר.
מניסיון עם חיישנים כאלו, הרבה פעמים הם לא מדויקים (לפחות הזולים מעלי אקספרס שיש לי).

נכתב מהנייד

מוטי ג.
03-04-24, 08:22
קבל ביטול, ראיתי עכשיו שהרכב לא חדש

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

נדב42
03-04-24, 08:41
חיישנים פנימיים

שמעון.פ
03-04-24, 09:07
אולי החצאית לא אטומה/השתחררה.

שעיר בגב"ב
03-04-24, 09:13
עלית על בוץ עם הקדמי ימני שכיסה את החיישן?

נדב42
03-04-24, 09:19
אמנם ג׳יפ אבל קומפאס. נוסע רק על כבישים. וממילא החיישן פנימי.

שעיר בגב"ב
03-04-24, 09:59
נסעת במסלול נסקאר בכיוון ההפוך
פניה רק ימינה והעומס על הצד השמאלי.
הגלגל האחורי ימני גם התחמם כי בנסקאר
נותנים גזזזזז.

ש01
03-04-24, 10:10
יש קצת חיכוך בברקסים של שאר הגלגלים?
עברת איתו בשלולית?
נזילת מי וישרים על הגלגל הספציפי?
בדיוק ניפחת?

לא זוכר את ההמרות אבל אולי הוא מראה פרנהייט?

נדב42
03-04-24, 10:23
נסעת במסלול נסקאר בכיוון ההפוך
פניה רק ימינה והעומס על הצד השמאלי.
הגלגל האחורי ימני גם התחמם כי בנסקאר
נותנים גזזזזז.לא.
כביש בין-עירוני בארץ, נהגת עדינה.

נדב42
03-04-24, 10:24
עברת איתו בשלולית?
נזילת מי וישרים על הגלגל הספציפי?
בדיוק ניפחת?

לא זוכר את ההמרות אבל אולי הוא מראה פרנהייט?

לא, לא, לא, ולא.

ehudzeelim
03-04-24, 10:57
זה 4X4 קבוע?
משהו מאזור הצירייה?

רני דקל
03-04-24, 11:15
חיישן הורכב בגלגל ספייר או משהו בסגנון?

Nissk
03-04-24, 11:50
הטמפרטורה מושפעת מלחץ האוויר בגלגל.

נדב42
03-04-24, 12:38
חיישן הורכב בגלגל ספייר או משהו בסגנון?לא.

נדב42
03-04-24, 12:39
הטמפרטורה מושפעת מלחץ האוויר בגלגל.ולחץ האוויר מושפע מהטמפרטורה, זה מה שבלבל אותי בהתחלה..

נדב42
03-04-24, 12:39
זה 4X4 קבוע?
משהו מאזור הצירייה?א. אני חושב שכן.
ב. לא.

ehudzeelim
03-04-24, 12:53
היה מסמר/בורג בגלגל?

סולי
03-04-24, 13:32
פחות משקל על הגלגל הקר?

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

נדב42
03-04-24, 14:34
לא ולא.

נדב42
03-04-24, 14:36
עד עכשיו רק תשובה אחת היתה בכלל באזור החיוג הנכון (אבל זה אזור חיוג גדול)

איל מ
03-04-24, 14:46
זרימת האוויר על הגלגל היתה יותר טובה.
צמיג מסוג אחר (חדש יותר, ועם חריצים עמוקים יותר).

edish
03-04-24, 14:50
ברקס חלש

edish
03-04-24, 15:07
ברקס חלש


ע"ס תגובות 12+14 מצא את ההבדלים

הדסופה
03-04-24, 15:36
הגלגל הזה חונה בצל


Sent from my iPhone using Tapatalk

שמעון.פ
03-04-24, 15:39
לא מכיר את מבנה הרכב. אבל אולי ניקוז המזגן ברח לכיוון.

נדב42
03-04-24, 20:12
רמז: הודעת הפתיחה מנוסחת באופן מדוייק, כותרת השרשור קצת פחות.

הדסופה
03-04-24, 20:14
פנצ׳ר


Sent from my iPhone using Tapatalk

נדב42
03-04-24, 20:15
לא.
אם היה פנצ׳ר, הטמפרטורה היתה זהה או גבוהה יותר, אבל בטח לא נמוכה משמעותית מהאחרים.

סולי
03-04-24, 20:25
אני טוען שההודעה לא מנוסחת טוב.. אחרת איך אף אחד לא בכייון.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

מוטי ג.
03-04-24, 20:26
אולי הצמיג הימני קדמי שונה מאחרים?

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

הכוכב הכחול
03-04-24, 20:29
צמיג לא מאוזן כראוי?

מוטי ג.
03-04-24, 20:29
אני מניח שאז הוא היה מתחמם יותר.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

הכוכב הכחול
03-04-24, 20:31
צודק

מוטי ג.
03-04-24, 20:32
אלא אם הוא היחיד שעדיין מאוזן וכל השאר לא

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

AmichayM
03-04-24, 20:41
הלחץ אויר בגלגל היה נמוך יותר כבר בתחילת הנסיעה?

נדב42
03-04-24, 20:43
צמיגי טויו חדשים, פחות מחודש ובערך אלף ק"מ. מערכת tpms מאמאזון, חדשה, הותקנה איתם.

נדב42
03-04-24, 20:47
הלחץ אויר בגלגל היה נמוך יותר כבר בתחילת הנסיעה?לא זוכר, אבל אם לא שמתי לב אז כנראה לא היה פער בין הצמיגים. לא אני נהגתי, והתצוגה היתה מול העיניים שלי. מצד שני זה היה בחמש לפנות בוקר אז יש מצב שהן היו עצומות [emoji1745]

ehudzeelim
03-04-24, 20:48
חרירי אוורור בדיסק (אם ישנם), סתומים

talw
03-04-24, 20:55
אין לי שמץ של מושג איך הסנסורים האלה מקבלים אנרגיה לעבודה, יש להם סוללות ? הם מקבלים אנרגיה מסיבוב הגלגל?
אולי השאלות הללו יעלו רעיונות למישהו.

סולי
03-04-24, 20:56
יש להם סוללות.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

talw
03-04-24, 20:58
והן לא נגמרות לעולם? יש טריגר כלשהו לעורר את המערכת? סיבוב הגלגל ? מה ?

סולי
03-04-24, 21:01
בדיוק כפי שניחשת.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

ehudzeelim
03-04-24, 21:31
חרירי אוורור בדיסק (אם ישנם), סתומים

כדי לקדם את הפתרון אני רק מוסיף שזה ברור לחלוטין שהתשובה היא משהו בברקסים.
נכון נדב?

zivo
03-04-24, 21:35
[QUOTE=talw;1047705]והן לא נגמרות לעולם? יש טריגר כלשהו לעורר את המערכת? סיבוב הגלגל ? מה ?[/QUOT
שעומד ללא שינוי, לא משדר.
בתנועה, משדר פולס של מידע פעם בכמה דקות.
ברגע שיש שינוי חד בלחץ, מתחיל לשדר מידית ( גם אם לא בתנועה).

נדב42
03-04-24, 21:50
כדי לקדם את הפתרון אני רק מוסיף שזה ברור לחלוטין שהתשובה היא משהו בברקסים.
נכון נדב?גם אם לא הייתי יודע את התשובה, אז ברור שזה לא נכון.

אם אחד היה חם יותר אז מילא, אבל אחד שהוא קר יותר ? מה קשור ?

ehudzeelim
03-04-24, 21:59
צודק, התהפכה לי החידה... הקר הפך לחם
🤦

assafy
03-04-24, 22:34
הגלגל חנה בשלולית?

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

shmulikbg
03-04-24, 22:44
מיקום החיישן?

נדב42
03-04-24, 23:28
הגלגל חנה בשלולית?

Sent from my Pixel 6 using Tapatalkלא.

נדב42
03-04-24, 23:29
מיקום החיישן?חיישן פנימי, כלומר בצד הפנימי של הוונטיל.

mugi8675
03-04-24, 23:41
מתפרע: הרכב עמוס באופן שהוא נוטה במעט כך שהגלגל הקדמי נוגע-לא נוגע בכביש.

Snir
04-04-24, 00:12
אם אני מבין מהרמז של נדב, הגלגל לא יותר קר אלא רק הטמפרטורה המוצגת נמוכה יותר.
אולי השראה חשמלית כלשהי שמשבשת את הקריאה?
אולי זה הצמיג היחידי שאין לו פקק לונטיל?

הדסופה
04-04-24, 00:57
הוא מקבל בטעות את הנתונים של הגלגל ספייר


Sent from my iPhone using Tapatalk

GodsFather
04-04-24, 01:37
כדי לקדם את הפתרון אני רק מוסיף שזה ברור לחלוטין שהתשובה היא משהו בברקסים.
נכון נדב?אז גם הייתה משיכה לכיוון מסוים לא?

Sent from my SM-F916B using Tapatalk

ehudzeelim
04-04-24, 11:48
אז גם הייתה משיכה לכיוון מסוים לא?

Sent from my SM-F916B using Tapatalk

כן הגיוני, אבל נתפסתי למשהו שנדב אמר וכנראה לא פירשתי נכון.

- - - Updated - - -


אם אני מבין מהרמז של נדב, הגלגל לא יותר קר אלא רק הטמפרטורה המוצגת נמוכה יותר.
אולי השראה חשמלית כלשהי שמשבשת את הקריאה?
אולי זה הצמיג היחידי שאין לו פקק לונטיל?

מצטרף ומחזק את תאוריית פקק הוונטיל

נדב42
04-04-24, 11:54
אם אני מבין מהרמז של נדב, הגלגל לא יותר קר אלא רק הטמפרטורה המוצגת נמוכה יותר.


אכן

נדב42
04-04-24, 11:55
הוא מקבל בטעות את הנתונים של הגלגל ספייר



לא.
אין חיישן בספייר.

erezgur
04-04-24, 12:13
אולי מילאו חנקן בצמיג זה?

Nissk
04-04-24, 12:46
לא היה כיסוי לוונטיל. דבר שגרם לזרימת אוויר שקירר את החיישן.
בהמשך הנסיעה הקירור שנבע מחוסר הוונטיל בוטל, בגלל החימום הרב שנבע מחיכוך הצמיג.
כנראה שטמפרטורה הנמוכה גרמה להצגה שגויה של לחץ האוויר.

סולי
04-04-24, 12:57
אין נסיעה, אין.
רכב עומד, בחניה...

נדב בחייאת..שיגעת את האנשים.

שרשור על המבורגרים ומפגש קיץ חא קיבל כזה יחס...

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

נדב42
04-04-24, 14:20
למה אתה מבלבל את האנשים ?
זה היה בנסיעה, יצאנו מהבית בחמש בבוקר ...

Nissk
04-04-24, 14:32
למה אתה מבלבל את האנשים ?
זה היה בנסיעה, יצאנו מהבית בחמש בבוקר ...
בחמש קם צייד ויצא את ביתו.
נדב, אתה צייד?

נדב42
04-04-24, 14:36
לא.
אבל אני אוכל את כל מה שלא הצליח לברוח ...

ariel-ro
04-04-24, 15:21
אני לא אופתע אם מערכות העלי אקספרס האלה הסתנכרנו בטעות עם חיישן אחר.
יתרה מכך, אני גם לא אופתע אם זה אפילו לא חיישן של רכבים, כי הפרוטוקולים משותפים לכל חיישן אפשרי שנמכר שם בסין.

שגיא S
04-04-24, 15:47
זה לא פשוט הסתכלות הפוכה?
הגלגל קר יותר כתוצאה של לחץ אוויר נמוך יותר?
ואז שהעלית לחץ אוויר אז גם הטמפרטורה הסתדרה?

איל מ
04-04-24, 17:00
בדיוק הפוך. גלגל עם לחץ אוויר נמוך מתחמם יותר. (בהנחה ובמנוחת הלילה הם כולם הגיעו לאותה טמפרטורת התחלה.

נדב42
04-04-24, 17:02
חברים, קראו שוב את הודעה 60, היא לא מורכבת מדי.
הייתי צריך להתאמץ כדי לעמוד בתנאי המינימום של האתר - 3 תווים לפחות ...

boaz avrahami
04-04-24, 17:05
יש תהליך איפוס לחיישנים?
כיוון התקנה מסויים?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

נדב42
04-04-24, 17:06
ולמען הסר הספק, בין הודעות 1 ל- 3 (שגם אותן כדאי לקרוא שוב) לא נגעתי בגלגל או בסביבתו.

נדב42
04-04-24, 17:08
יש תהליך איפוס לחיישנים?
כיוון התקנה מסויים?

החיישנים פנימיים, כאמור לא נגעתי בגלגלים ומכאן נובע שגם לא בחיישנים.

יש תהליך חיבור (סיזיפי ומעצבן) בין החיישנים ליחידת התצוגה. לא ביצעתי אותו מחדש.

נדב42
04-04-24, 17:11
אני לא אופתע אם מערכות העלי אקספרס האלה הסתנכרנו בטעות עם חיישן אחר.
יתרה מכך, אני גם לא אופתע אם זה אפילו לא חיישן של רכבים, כי הפרוטוקולים משותפים לכל חיישן אפשרי שנמכר שם בסין.אמנם סיני אבל מאמאזון, לא מעלי.
לא הסתנכרן עם חיישן אחר.

מוטי ג.
04-04-24, 17:46
18 בהקסא זה 24 דצימאלי, זו הבעיה?

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
04-04-24, 17:55
אכן

הונטיל/חיישן היה בחלק התחתון של טרום הנסיעה.
אויר קר יותר בחלקו התחתון של הצמיג.

נדב42
04-04-24, 18:17
שתי ההודעות האחרונות קרובות באותה המידה ..

boaz avrahami
04-04-24, 20:48
כיבית והדלקת וזה הסתדר?
נתת כמה צ׳פחות למסך?

מה זה בכלל הטמפרטורה הזו?
זה מייצג גם באחרים טמפרטורת הצמיג בנסיעה ארוכה? נשמע נמוך מדי, לא?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

מוטי ג.
04-04-24, 20:50
אבדתי אותך. (אימוגי מורט שערות)

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

נדב42
04-04-24, 21:02
כיבית והדלקת וזה הסתדר?
נתת כמה צ׳פחות למסך?

מה זה בכלל הטמפרטורה הזו?
זה מייצג גם באחרים טמפרטורת הצמיג בנסיעה ארוכה? נשמע נמוך מדי, לא?


מתקרב.
ואלו טמפרטורות של 5 בבוקר [emoji1751]

boaz avrahami
04-04-24, 21:26
בעטת בגלגל [emoji23]

אם תמשיך ככה PW יאמץ אותך רישמית


טוב, הבעיה ככול הנראה שמדדת בחמש בבוקר.
שעה לא תיקנית. כולם יודעים

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

גיא
05-04-24, 01:48
אז הגלגל היה בבאר והאחרים היו באטמוספרה או איזה שקר אחר ? באר סיני זה כמו באר אירופאי ?


Sent from my iPad using Tapatalk

נדב42
05-04-24, 06:32
הגלגל עכשיו בבאר-שבע.
וגם זה לא קשור.

asypeer
05-04-24, 17:59
הצמיג הורכב הפוך?


Sent from my iPhone using Tapatalk

נדב42
05-04-24, 20:18
כבר בהודעה 71 שלחתי אתכם לקרוא שוב את הודעה 60 ...

ehudzeelim
05-04-24, 20:29
החלפת בטריות ביחידה על הדשבורד 😄

מוטי ג.
05-04-24, 20:31
כבר בהודעה 71 שלחתי אתכם לקרוא שוב את הודעה 60 ...ו???

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

OFF-RoaD
05-04-24, 20:32
החיישן נוגע במתכת של הג'אנט ולא מודד את טמפ' האויר בצורה טהורה?

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

נדב42
05-04-24, 21:16
החלפת בטריות ביחידה על הדשבורד [emoji1]זו יחידה סולארית, כיבוי והדלקה לא השפיעו, היחידה זכרה את הערכים הקודמים.

נדב42
05-04-24, 21:17
החיישן נוגע במתכת של הג'אנט ולא מודד את טמפ' האויר בצורה טהורה?

Sent from my SM-S928B using Tapatalkהתקלה נפתרה מבלי שנגענו בגלגל או בחיישן.

boaz avrahami
05-04-24, 21:24
בחמש בבוקר אין מספיק אור השביל להפעיל את היחידה והיא מזייפת


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ehudzeelim
05-04-24, 22:26
בתגובה 1 ו-3 הרקע של המסך נראה אחרת, לא יודע מה זה אומר אבל זה בטח קשור..

נדב42
05-04-24, 23:07
בתגובה 1 עוד היה חושך בחוץ, או שאולי זו הזווית של הצילום ...

ehudzeelim
05-04-24, 23:34
אם הלחץ היה תקין ורק בתצוגה נמוך, אז גם הטמפ היתה תקינה ורק בתצוגה נמוכה.
ואני מניח שהם נמדדים בנפרד בחיישן, ולא תלויים אחד בשני,
אז זה חייב להיות משהו בתקשורת.
או שלא

עוד משהו, אמרת שישבת ליד הנהג/ת והתצוגה מולך. זאת אומרת שהתצוגה היתה הכי קרובה לגלגל הקדמי ימני...
אז אולי זה קשור למרחק מהגלגל?.

תקשורת תלויית מרחק - מיקום היחידה במרחב משפיע על הקריאות

או שלא

Snir
06-04-24, 00:04
נסעת ליד רכב עם מערכת דומה והיא קראה נתונים שלו?

assafy
06-04-24, 00:44
מה המעלות ומה הלחץ?

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

נדב42
06-04-24, 09:23
מה המעלות ומה הלחץ?

Sent from my Pixel 6 using Tapatalkהלחץ 36

נדב42
06-04-24, 09:24
נסעת ליד רכב עם מערכת דומה והיא קראה נתונים שלו?לא.

נדב42
06-04-24, 09:27
אז זה חייב להיות משהו בתקשורת.

. . .


מיקום היחידה במרחב משפיע על הקריאות

או שלא

או שכן..

שני אלו, עם עוד משהו שכבר נכתב פה, יתנו את ההסבר המלא.

ehudzeelim
06-04-24, 10:06
אני מהמר שזה קשור לתגובה 76 של מוטי?

נדב42
06-04-24, 11:24
תגובה 76, אמנם נכונה מתימטית, אבל לא קשורה לבעייה.

boaz avrahami
06-04-24, 11:28
מה טכנולוגיית התקשורת בין המסך לחיישנים?
האם היא הושפעה השראתית ממכשיר אחר ברכב?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

נדב42
06-04-24, 11:56
מה טכנולוגיית התקשורת בין המסך לחיישנים?

אני מניח ש- BT



האם היא הושפעה השראתית ממכשיר אחר ברכב?


לא יודע, אין שום דבר מיוחד ברכב הזה.

מוטי ג.
06-04-24, 14:34
אז מה התשובה? יש פה אנשים שלא ישנים בלילה

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

raanan
06-04-24, 14:52
נדב, שגעת אותנו!

אני חושב שהחיישן התקרר תוך כדי תנועה.
כלומר משהו בפנים קירר אותו בעזרת הכוח הצינטרפוגלי.
מה יכול לקרר, מים.
מהיכן הגיעו המים בפנים.
אי ניקוז מיכל הקומפרסור אוויר.
ולמה אין בעיה בשאר הגלגלים.
כי הגלגל הימני קדמי נופח ראשון ולקח איתו הרבה מים.

רענן

מוטי ג.
06-04-24, 15:01
בסוף יהיה פה כמו סדרת טלוויזיה ישראלית, המון באז ובסוף כלום.
נו נדב, די. אי אפשר ככה יותר, הילדים לא קבלו לאכול כבר כמה ימים [emoji3][emoji3][emoji3]

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

נדב42
06-04-24, 17:00
כבר אישרתי (בהודעה 100) שזה משהו בתקשורת ושזה מושפע ממיקום יחידת התצוגה, ושהנתון המשמעותי הנוסף כבר נכתב פה.

זה אתם שמתבדרים לכל הכיוונים, אבל מי אני שאעצור בעדכם ?

נדב42
06-04-24, 17:04
ורק לטובת הילדים של מוטי, הנתון הנוסף נמצא בהודעה 90, וביחד עם הודעה 100 נשאר רק להקיש לוגית מה קרה פה ...

איל מ
06-04-24, 17:34
לא רואה מספרי הודעות,
אבל הטלפון שמח7בר לבלוטות של המולטימדיה/רדיו/דיבורית הפריעו לתקשורת?

boaz avrahami
06-04-24, 17:46
ורק לטובת הילדים של מוטי, הנתון הנוסף נמצא בהודעה 90, וביחד עם הודעה 100 נשאר רק להקיש לוגית מה קרה פה ...


זה לא שכולם מתבדרים ורק אתה מרוכז.
אתה מערבב את התשובות בהנאה יתרה.

זה הרי ייגמר במשהו שטותי שנאמר פה כנראה בצורה זו או אחת באופן כמעט מלא.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ehudzeelim
06-04-24, 17:54
התקשורת עם הגלגל הזה לא התקיימה בגלל חוסר אנרגיה, בחמש בבוקר עוד אין שמש.
לכן היא נתקעה על הערך של תחילת הנסיעה או משהו כזה. כשהזזת את היחידה או כיוונת אותה לשמש הגלגל "התחבר" והנתונים חזרו להיות עדכניים.
או שלא

מוטי ג.
06-04-24, 17:56
אהוד, למה שזה יעבוד מול 3 גלגלים ורק אחד לא?


Sent from my SM-N986B using Tapatalk

ehudzeelim
06-04-24, 17:58
אולי הזוית ביחס לגלגל או לחיישן בעייתית דווקא בגלל הקירבה?
כמו שכשעומדים מתחת לאנטנה סלולרית אין קליטה, כי היא משדרת בכיוון אופקי.
או, אולי כי כשהגלגל מסתובב החיישן מתקרב ומתרחק מהיחידה, ובגלגל הקרוב השינוי הזה הכי גדול (באחוזים)?
לא יודע, סתם מנחש.

נדב42
06-04-24, 18:45
התקשורת עם הגלגל הזה לא התקיימה בגלל חוסר אנרגיה, בחמש בבוקר עוד אין שמש.



לא. זה מוזן גם מ- USB



היא נתקעה על הערך של תחילת הנסיעה או משהו כזה. כשהזזת את היחידה או כיוונת אותה לשמש הגלגל "התחבר" והנתונים חזרו להיות עדכניים.


אכן, רק בלי קשר לשמש

משהו במיקום של יחידת התצוגה הפריע לתקשורת עם החיישן הספציפי הזה, והיחידה מציגה את הערך האחרון שהיא זוכרת, ולא מציינת שזה ערך ישן.

ברגע שניתקתי את היחידה ממקומה בדשבורד ולקחתי אותה אלי ליד, הכל הסתדר. וכך גם כאשר מיקמתי אותה במיקום אחר על הדשבורד צמוד לשמשה הקדמית, ראיתי שהטמפרטורה ממשיכה להתקדם ככל שהמשכנו בנסיעה והתחמם בחוץ.

מה הגורם הספציפי שהפריע ? אין לי מושג וזה לא באמת חשוב, אבל כנראה שכשהרכב כבוי אז השיבוש פחות משפיע ואפשר ליחידה לקלוט זמנית את החיישן. אולי מכיוון שזו יחידת תצוגה (גם) סולארית, אז גם האנטנה הפנימית שלה מותאמת להתקנה בצמוד לשמשה, ואני מיקמתי אותה יותר פנימה עם חיבור לחשמל של הרכב.

ד ו ר ו ן
06-04-24, 20:06
כל הבוג׳ראס הזה כדי להגיד שאין לך תשובה?!
הרגת אותנו.

נדב42
06-04-24, 20:11
כדי להגיד שבמיקום המקורי היתה הפרעה לתקשורת של חיישן אחד ספציפי בלבד, וכל מה שהיה צריך זה להזיז את התצוגה למקום אחר ...

zivo
06-04-24, 20:11
אני זורם אתך על החלקה הראשון ( אובדן קשר וחוסר עדכון) אבל פחות לגבי החלק ( מיקום המקלט, והתכונות שאתה מייחס לאנטנה -"מיועדת למקום מסויים").
בהנחה שאתה צודק וה TPMS הזה עובד על BT, תתקין על הטלפון את האפליקציה הזו-
https://play.google.com/store/apps/details?id=no.nordicsemi.android.mcp

שאתה פותח את האפליקציה, יש תפריט , אתה צריך לבחור SCAN, ולהתחיל לנסוע (ברגע שתתחיל לנסוע,החיישנים יתחילו לשדר).
תוכל לזהות את החישנים לפי השם ( יהיו לך 4 שמות דומים ואולי אפילו עם מספרים 1,2,3,4).
במסך של הסריקה, ליד כל חישן, תופיע עוצמת השידור שלו.

אתה מוזמן לחזור על הניסוי עם מיקומים שונים של הטלפון בחלל הרכב .

ניחוש שלי - זה פחות קשור למיקום המקלט, הבעיה בחישן עצמו ( או עוצמת שידור נמוכה יותר או שידור מקוטע).

נדב42
06-04-24, 20:13
אבדוק בפעם הבאה שאסע באוטו הזה, בשגרה הוא בב"ש.

ד ו ר ו ן
06-04-24, 20:22
יש לי חיישנים דומים.
אני לא ממש מתייחס להבדל פחות מ-4 PSI.
שמתי לב שמפנה החנייה, ונסיעה ממושכת משפיעים לא מעט על טמפ הצמיגים בצד מסויים.
זה כמו המעבר בין שעון ״יש/אין טעינה״ ובין שעון עם מספרים, שעולה/יורד לפי הווסת.

ועיקר שם דגש על הגדרת התראת לחץ מינימום שמעיד על פנצ׳ר.

נדב42
06-04-24, 20:41
לא הלחץ הוא מה שמשך את תשומת ליבי אלא הטמפרטורה, ולא זכרתי את זה ככה בנסיעה הקודמת ברכב הזה, מייד לאחר התקנת הצמיגים והחיישנים.

פרקטית, טוב שעליתי על זה ושיניתי את המיקום, כי אם היתה בעייה בגלגל הזה המערכת היתה עשוייה לפספס ולא להתריע.

boaz avrahami
06-04-24, 21:34
אתה זכאי לפרס ישראל [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

סולי
06-04-24, 23:52
יש לי חיישנים דומים/זהים כבר למעלה משנתיים.

הם מתעדכנים בחי יחסית, ברמה שאני מוריד ומעלה לחץ אוויר בגלגלים והצג שלהם הוא השעון שלי, במקום לעצור ולבדוק עם שעון תוך כדי ריקון/ניפוח.
לפחות פעם בשניה וביח' בודדת, נמצא מדויק מול שעון בתחנת דלק וגם שעון סיני ידני.

עריכה: אני אדייק.
בהורדה ומילוי הם מתעדכנים בצורה רציפה...
בתנועה קשה לי לומר.. אבל תמיד ראיתי עליית לחץ בהתאם לטמפ, תחילת נסיעה על צמיגים קרים לדוגמא..

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

GodsFather
07-04-24, 20:11
אצלי חיישן אחד השתגע לאחרונה, לרמה של מעל 80 מעלות ומעל 140 psi...

Sent from my SM-F916B using Tapatalk

נדב42
07-04-24, 22:48
בתקווה שזה החיישן כמובן...

-->