צפייה בגרסה מלאה : בגי"ה: למה גלגל אחד קר יותר מאחרים ?
הרכב: קומפאס 2008
גלגל קדמי ימני מראה בתצוגת ה- tpms טמפרטורה נמוכה משמעותית (ולחץ אוויר בהתאמה) מאשר האחרים.
ערכת tpms חדשה יחסית, חיישנים פנימיים, הורכבה בהחלפת הצמיגים האחרונה.
יש לי חשד מסויים, אבל אשאיר את זה בינתיים כשאלה פתוחה. התמונה מצולמת כחצי שעה אחרי התחלת הנסיעה.
רעיונות ?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240403/eb70bdc4033f0ce97127f8c82daec05c.jpg
איוורור יותר טוב של הגלגל ? סעפת עוברת במקום אחר ?
משהו כזה ..
Sent from my CPH2493 using Tapatalk
החשד אומת, משאיר את זה כאן כחידה לקהל הרחב.
מצ"ב צילום מסך מהמשך הנסיעהhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20240403/9c10acdea0cbfee47f832d1a94f901e1.jpg
כיוון החנייה.
הממטרה משפריצה עליו בחנייה.
אם מדובר בחיישנים חיצוניים, אתה יכול להחליף בין הגלגלים לבדיקה האם החיישן מזייף קצת או שאכן הגלגל קר יותר.
מניסיון עם חיישנים כאלו, הרבה פעמים הם לא מדויקים (לפחות הזולים מעלי אקספרס שיש לי).
נכתב מהנייד
קבל ביטול, ראיתי עכשיו שהרכב לא חדש
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אולי החצאית לא אטומה/השתחררה.
שעיר בגב"ב
03-04-24, 09:13
עלית על בוץ עם הקדמי ימני שכיסה את החיישן?
אמנם ג׳יפ אבל קומפאס. נוסע רק על כבישים. וממילא החיישן פנימי.
שעיר בגב"ב
03-04-24, 09:59
נסעת במסלול נסקאר בכיוון ההפוך
פניה רק ימינה והעומס על הצד השמאלי.
הגלגל האחורי ימני גם התחמם כי בנסקאר
נותנים גזזזזז.
יש קצת חיכוך בברקסים של שאר הגלגלים?
עברת איתו בשלולית?
נזילת מי וישרים על הגלגל הספציפי?
בדיוק ניפחת?
לא זוכר את ההמרות אבל אולי הוא מראה פרנהייט?
נסעת במסלול נסקאר בכיוון ההפוך
פניה רק ימינה והעומס על הצד השמאלי.
הגלגל האחורי ימני גם התחמם כי בנסקאר
נותנים גזזזזז.לא.
כביש בין-עירוני בארץ, נהגת עדינה.
עברת איתו בשלולית?
נזילת מי וישרים על הגלגל הספציפי?
בדיוק ניפחת?
לא זוכר את ההמרות אבל אולי הוא מראה פרנהייט?
לא, לא, לא, ולא.
ehudzeelim
03-04-24, 10:57
זה 4X4 קבוע?
משהו מאזור הצירייה?
חיישן הורכב בגלגל ספייר או משהו בסגנון?
הטמפרטורה מושפעת מלחץ האוויר בגלגל.
חיישן הורכב בגלגל ספייר או משהו בסגנון?לא.
הטמפרטורה מושפעת מלחץ האוויר בגלגל.ולחץ האוויר מושפע מהטמפרטורה, זה מה שבלבל אותי בהתחלה..
זה 4X4 קבוע?
משהו מאזור הצירייה?א. אני חושב שכן.
ב. לא.
ehudzeelim
03-04-24, 12:53
היה מסמר/בורג בגלגל?
פחות משקל על הגלגל הקר?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
עד עכשיו רק תשובה אחת היתה בכלל באזור החיוג הנכון (אבל זה אזור חיוג גדול)
זרימת האוויר על הגלגל היתה יותר טובה.
צמיג מסוג אחר (חדש יותר, ועם חריצים עמוקים יותר).
ברקס חלש
ע"ס תגובות 12+14 מצא את ההבדלים
הגלגל הזה חונה בצל
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא מכיר את מבנה הרכב. אבל אולי ניקוז המזגן ברח לכיוון.
רמז: הודעת הפתיחה מנוסחת באופן מדוייק, כותרת השרשור קצת פחות.
פנצ׳ר
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא.
אם היה פנצ׳ר, הטמפרטורה היתה זהה או גבוהה יותר, אבל בטח לא נמוכה משמעותית מהאחרים.
אני טוען שההודעה לא מנוסחת טוב.. אחרת איך אף אחד לא בכייון.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אולי הצמיג הימני קדמי שונה מאחרים?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
הכוכב הכחול
03-04-24, 20:29
צמיג לא מאוזן כראוי?
אני מניח שאז הוא היה מתחמם יותר.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
הכוכב הכחול
03-04-24, 20:31
צודק
אלא אם הוא היחיד שעדיין מאוזן וכל השאר לא
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
הלחץ אויר בגלגל היה נמוך יותר כבר בתחילת הנסיעה?
צמיגי טויו חדשים, פחות מחודש ובערך אלף ק"מ. מערכת tpms מאמאזון, חדשה, הותקנה איתם.
הלחץ אויר בגלגל היה נמוך יותר כבר בתחילת הנסיעה?לא זוכר, אבל אם לא שמתי לב אז כנראה לא היה פער בין הצמיגים. לא אני נהגתי, והתצוגה היתה מול העיניים שלי. מצד שני זה היה בחמש לפנות בוקר אז יש מצב שהן היו עצומות [emoji1745]
ehudzeelim
03-04-24, 20:48
חרירי אוורור בדיסק (אם ישנם), סתומים
אין לי שמץ של מושג איך הסנסורים האלה מקבלים אנרגיה לעבודה, יש להם סוללות ? הם מקבלים אנרגיה מסיבוב הגלגל?
אולי השאלות הללו יעלו רעיונות למישהו.
יש להם סוללות.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
והן לא נגמרות לעולם? יש טריגר כלשהו לעורר את המערכת? סיבוב הגלגל ? מה ?
בדיוק כפי שניחשת.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ehudzeelim
03-04-24, 21:31
חרירי אוורור בדיסק (אם ישנם), סתומים
כדי לקדם את הפתרון אני רק מוסיף שזה ברור לחלוטין שהתשובה היא משהו בברקסים.
נכון נדב?
[QUOTE=talw;1047705]והן לא נגמרות לעולם? יש טריגר כלשהו לעורר את המערכת? סיבוב הגלגל ? מה ?[/QUOT
שעומד ללא שינוי, לא משדר.
בתנועה, משדר פולס של מידע פעם בכמה דקות.
ברגע שיש שינוי חד בלחץ, מתחיל לשדר מידית ( גם אם לא בתנועה).
כדי לקדם את הפתרון אני רק מוסיף שזה ברור לחלוטין שהתשובה היא משהו בברקסים.
נכון נדב?גם אם לא הייתי יודע את התשובה, אז ברור שזה לא נכון.
אם אחד היה חם יותר אז מילא, אבל אחד שהוא קר יותר ? מה קשור ?
ehudzeelim
03-04-24, 21:59
צודק, התהפכה לי החידה... הקר הפך לחם
🤦
הגלגל חנה בשלולית?
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
הגלגל חנה בשלולית?
Sent from my Pixel 6 using Tapatalkלא.
מיקום החיישן?חיישן פנימי, כלומר בצד הפנימי של הוונטיל.
מתפרע: הרכב עמוס באופן שהוא נוטה במעט כך שהגלגל הקדמי נוגע-לא נוגע בכביש.
אם אני מבין מהרמז של נדב, הגלגל לא יותר קר אלא רק הטמפרטורה המוצגת נמוכה יותר.
אולי השראה חשמלית כלשהי שמשבשת את הקריאה?
אולי זה הצמיג היחידי שאין לו פקק לונטיל?
הוא מקבל בטעות את הנתונים של הגלגל ספייר
Sent from my iPhone using Tapatalk
GodsFather
04-04-24, 01:37
כדי לקדם את הפתרון אני רק מוסיף שזה ברור לחלוטין שהתשובה היא משהו בברקסים.
נכון נדב?אז גם הייתה משיכה לכיוון מסוים לא?
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
ehudzeelim
04-04-24, 11:48
אז גם הייתה משיכה לכיוון מסוים לא?
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
כן הגיוני, אבל נתפסתי למשהו שנדב אמר וכנראה לא פירשתי נכון.
- - - Updated - - -
אם אני מבין מהרמז של נדב, הגלגל לא יותר קר אלא רק הטמפרטורה המוצגת נמוכה יותר.
אולי השראה חשמלית כלשהי שמשבשת את הקריאה?
אולי זה הצמיג היחידי שאין לו פקק לונטיל?
מצטרף ומחזק את תאוריית פקק הוונטיל
אם אני מבין מהרמז של נדב, הגלגל לא יותר קר אלא רק הטמפרטורה המוצגת נמוכה יותר.
אכן
הוא מקבל בטעות את הנתונים של הגלגל ספייר
לא.
אין חיישן בספייר.
אולי מילאו חנקן בצמיג זה?
לא היה כיסוי לוונטיל. דבר שגרם לזרימת אוויר שקירר את החיישן.
בהמשך הנסיעה הקירור שנבע מחוסר הוונטיל בוטל, בגלל החימום הרב שנבע מחיכוך הצמיג.
כנראה שטמפרטורה הנמוכה גרמה להצגה שגויה של לחץ האוויר.
אין נסיעה, אין.
רכב עומד, בחניה...
נדב בחייאת..שיגעת את האנשים.
שרשור על המבורגרים ומפגש קיץ חא קיבל כזה יחס...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
למה אתה מבלבל את האנשים ?
זה היה בנסיעה, יצאנו מהבית בחמש בבוקר ...
למה אתה מבלבל את האנשים ?
זה היה בנסיעה, יצאנו מהבית בחמש בבוקר ...
בחמש קם צייד ויצא את ביתו.
נדב, אתה צייד?
לא.
אבל אני אוכל את כל מה שלא הצליח לברוח ...
אני לא אופתע אם מערכות העלי אקספרס האלה הסתנכרנו בטעות עם חיישן אחר.
יתרה מכך, אני גם לא אופתע אם זה אפילו לא חיישן של רכבים, כי הפרוטוקולים משותפים לכל חיישן אפשרי שנמכר שם בסין.
זה לא פשוט הסתכלות הפוכה?
הגלגל קר יותר כתוצאה של לחץ אוויר נמוך יותר?
ואז שהעלית לחץ אוויר אז גם הטמפרטורה הסתדרה?
בדיוק הפוך. גלגל עם לחץ אוויר נמוך מתחמם יותר. (בהנחה ובמנוחת הלילה הם כולם הגיעו לאותה טמפרטורת התחלה.
חברים, קראו שוב את הודעה 60, היא לא מורכבת מדי.
הייתי צריך להתאמץ כדי לעמוד בתנאי המינימום של האתר - 3 תווים לפחות ...
boaz avrahami
04-04-24, 17:05
יש תהליך איפוס לחיישנים?
כיוון התקנה מסויים?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
ולמען הסר הספק, בין הודעות 1 ל- 3 (שגם אותן כדאי לקרוא שוב) לא נגעתי בגלגל או בסביבתו.
יש תהליך איפוס לחיישנים?
כיוון התקנה מסויים?
החיישנים פנימיים, כאמור לא נגעתי בגלגלים ומכאן נובע שגם לא בחיישנים.
יש תהליך חיבור (סיזיפי ומעצבן) בין החיישנים ליחידת התצוגה. לא ביצעתי אותו מחדש.
אני לא אופתע אם מערכות העלי אקספרס האלה הסתנכרנו בטעות עם חיישן אחר.
יתרה מכך, אני גם לא אופתע אם זה אפילו לא חיישן של רכבים, כי הפרוטוקולים משותפים לכל חיישן אפשרי שנמכר שם בסין.אמנם סיני אבל מאמאזון, לא מעלי.
לא הסתנכרן עם חיישן אחר.
18 בהקסא זה 24 דצימאלי, זו הבעיה?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אכן
הונטיל/חיישן היה בחלק התחתון של טרום הנסיעה.
אויר קר יותר בחלקו התחתון של הצמיג.
שתי ההודעות האחרונות קרובות באותה המידה ..
boaz avrahami
04-04-24, 20:48
כיבית והדלקת וזה הסתדר?
נתת כמה צ׳פחות למסך?
מה זה בכלל הטמפרטורה הזו?
זה מייצג גם באחרים טמפרטורת הצמיג בנסיעה ארוכה? נשמע נמוך מדי, לא?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
אבדתי אותך. (אימוגי מורט שערות)
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
כיבית והדלקת וזה הסתדר?
נתת כמה צ׳פחות למסך?
מה זה בכלל הטמפרטורה הזו?
זה מייצג גם באחרים טמפרטורת הצמיג בנסיעה ארוכה? נשמע נמוך מדי, לא?
מתקרב.
ואלו טמפרטורות של 5 בבוקר [emoji1751]
boaz avrahami
04-04-24, 21:26
בעטת בגלגל [emoji23]
אם תמשיך ככה PW יאמץ אותך רישמית
טוב, הבעיה ככול הנראה שמדדת בחמש בבוקר.
שעה לא תיקנית. כולם יודעים
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
אז הגלגל היה בבאר והאחרים היו באטמוספרה או איזה שקר אחר ? באר סיני זה כמו באר אירופאי ?
Sent from my iPad using Tapatalk
הגלגל עכשיו בבאר-שבע.
וגם זה לא קשור.
הצמיג הורכב הפוך?
Sent from my iPhone using Tapatalk
כבר בהודעה 71 שלחתי אתכם לקרוא שוב את הודעה 60 ...
ehudzeelim
05-04-24, 20:29
החלפת בטריות ביחידה על הדשבורד 😄
כבר בהודעה 71 שלחתי אתכם לקרוא שוב את הודעה 60 ...ו???
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
החיישן נוגע במתכת של הג'אנט ולא מודד את טמפ' האויר בצורה טהורה?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
החלפת בטריות ביחידה על הדשבורד [emoji1]זו יחידה סולארית, כיבוי והדלקה לא השפיעו, היחידה זכרה את הערכים הקודמים.
החיישן נוגע במתכת של הג'אנט ולא מודד את טמפ' האויר בצורה טהורה?
Sent from my SM-S928B using Tapatalkהתקלה נפתרה מבלי שנגענו בגלגל או בחיישן.
boaz avrahami
05-04-24, 21:24
בחמש בבוקר אין מספיק אור השביל להפעיל את היחידה והיא מזייפת
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
ehudzeelim
05-04-24, 22:26
בתגובה 1 ו-3 הרקע של המסך נראה אחרת, לא יודע מה זה אומר אבל זה בטח קשור..
בתגובה 1 עוד היה חושך בחוץ, או שאולי זו הזווית של הצילום ...
ehudzeelim
05-04-24, 23:34
אם הלחץ היה תקין ורק בתצוגה נמוך, אז גם הטמפ היתה תקינה ורק בתצוגה נמוכה.
ואני מניח שהם נמדדים בנפרד בחיישן, ולא תלויים אחד בשני,
אז זה חייב להיות משהו בתקשורת.
או שלא
עוד משהו, אמרת שישבת ליד הנהג/ת והתצוגה מולך. זאת אומרת שהתצוגה היתה הכי קרובה לגלגל הקדמי ימני...
אז אולי זה קשור למרחק מהגלגל?.
תקשורת תלויית מרחק - מיקום היחידה במרחב משפיע על הקריאות
או שלא
נסעת ליד רכב עם מערכת דומה והיא קראה נתונים שלו?
מה המעלות ומה הלחץ?
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
מה המעלות ומה הלחץ?
Sent from my Pixel 6 using Tapatalkהלחץ 36
נסעת ליד רכב עם מערכת דומה והיא קראה נתונים שלו?לא.
אז זה חייב להיות משהו בתקשורת.
. . .
מיקום היחידה במרחב משפיע על הקריאות
או שלא
או שכן..
שני אלו, עם עוד משהו שכבר נכתב פה, יתנו את ההסבר המלא.
ehudzeelim
06-04-24, 10:06
אני מהמר שזה קשור לתגובה 76 של מוטי?
תגובה 76, אמנם נכונה מתימטית, אבל לא קשורה לבעייה.
boaz avrahami
06-04-24, 11:28
מה טכנולוגיית התקשורת בין המסך לחיישנים?
האם היא הושפעה השראתית ממכשיר אחר ברכב?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
מה טכנולוגיית התקשורת בין המסך לחיישנים?
אני מניח ש- BT
האם היא הושפעה השראתית ממכשיר אחר ברכב?
לא יודע, אין שום דבר מיוחד ברכב הזה.
אז מה התשובה? יש פה אנשים שלא ישנים בלילה
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
נדב, שגעת אותנו!
אני חושב שהחיישן התקרר תוך כדי תנועה.
כלומר משהו בפנים קירר אותו בעזרת הכוח הצינטרפוגלי.
מה יכול לקרר, מים.
מהיכן הגיעו המים בפנים.
אי ניקוז מיכל הקומפרסור אוויר.
ולמה אין בעיה בשאר הגלגלים.
כי הגלגל הימני קדמי נופח ראשון ולקח איתו הרבה מים.
רענן
בסוף יהיה פה כמו סדרת טלוויזיה ישראלית, המון באז ובסוף כלום.
נו נדב, די. אי אפשר ככה יותר, הילדים לא קבלו לאכול כבר כמה ימים [emoji3][emoji3][emoji3]
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
כבר אישרתי (בהודעה 100) שזה משהו בתקשורת ושזה מושפע ממיקום יחידת התצוגה, ושהנתון המשמעותי הנוסף כבר נכתב פה.
זה אתם שמתבדרים לכל הכיוונים, אבל מי אני שאעצור בעדכם ?
ורק לטובת הילדים של מוטי, הנתון הנוסף נמצא בהודעה 90, וביחד עם הודעה 100 נשאר רק להקיש לוגית מה קרה פה ...
לא רואה מספרי הודעות,
אבל הטלפון שמח7בר לבלוטות של המולטימדיה/רדיו/דיבורית הפריעו לתקשורת?
boaz avrahami
06-04-24, 17:46
ורק לטובת הילדים של מוטי, הנתון הנוסף נמצא בהודעה 90, וביחד עם הודעה 100 נשאר רק להקיש לוגית מה קרה פה ...
זה לא שכולם מתבדרים ורק אתה מרוכז.
אתה מערבב את התשובות בהנאה יתרה.
זה הרי ייגמר במשהו שטותי שנאמר פה כנראה בצורה זו או אחת באופן כמעט מלא.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
ehudzeelim
06-04-24, 17:54
התקשורת עם הגלגל הזה לא התקיימה בגלל חוסר אנרגיה, בחמש בבוקר עוד אין שמש.
לכן היא נתקעה על הערך של תחילת הנסיעה או משהו כזה. כשהזזת את היחידה או כיוונת אותה לשמש הגלגל "התחבר" והנתונים חזרו להיות עדכניים.
או שלא
אהוד, למה שזה יעבוד מול 3 גלגלים ורק אחד לא?
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
ehudzeelim
06-04-24, 17:58
אולי הזוית ביחס לגלגל או לחיישן בעייתית דווקא בגלל הקירבה?
כמו שכשעומדים מתחת לאנטנה סלולרית אין קליטה, כי היא משדרת בכיוון אופקי.
או, אולי כי כשהגלגל מסתובב החיישן מתקרב ומתרחק מהיחידה, ובגלגל הקרוב השינוי הזה הכי גדול (באחוזים)?
לא יודע, סתם מנחש.
התקשורת עם הגלגל הזה לא התקיימה בגלל חוסר אנרגיה, בחמש בבוקר עוד אין שמש.
לא. זה מוזן גם מ- USB
היא נתקעה על הערך של תחילת הנסיעה או משהו כזה. כשהזזת את היחידה או כיוונת אותה לשמש הגלגל "התחבר" והנתונים חזרו להיות עדכניים.
אכן, רק בלי קשר לשמש
משהו במיקום של יחידת התצוגה הפריע לתקשורת עם החיישן הספציפי הזה, והיחידה מציגה את הערך האחרון שהיא זוכרת, ולא מציינת שזה ערך ישן.
ברגע שניתקתי את היחידה ממקומה בדשבורד ולקחתי אותה אלי ליד, הכל הסתדר. וכך גם כאשר מיקמתי אותה במיקום אחר על הדשבורד צמוד לשמשה הקדמית, ראיתי שהטמפרטורה ממשיכה להתקדם ככל שהמשכנו בנסיעה והתחמם בחוץ.
מה הגורם הספציפי שהפריע ? אין לי מושג וזה לא באמת חשוב, אבל כנראה שכשהרכב כבוי אז השיבוש פחות משפיע ואפשר ליחידה לקלוט זמנית את החיישן. אולי מכיוון שזו יחידת תצוגה (גם) סולארית, אז גם האנטנה הפנימית שלה מותאמת להתקנה בצמוד לשמשה, ואני מיקמתי אותה יותר פנימה עם חיבור לחשמל של הרכב.
כל הבוג׳ראס הזה כדי להגיד שאין לך תשובה?!
הרגת אותנו.
כדי להגיד שבמיקום המקורי היתה הפרעה לתקשורת של חיישן אחד ספציפי בלבד, וכל מה שהיה צריך זה להזיז את התצוגה למקום אחר ...
אני זורם אתך על החלקה הראשון ( אובדן קשר וחוסר עדכון) אבל פחות לגבי החלק ( מיקום המקלט, והתכונות שאתה מייחס לאנטנה -"מיועדת למקום מסויים").
בהנחה שאתה צודק וה TPMS הזה עובד על BT, תתקין על הטלפון את האפליקציה הזו-
https://play.google.com/store/apps/details?id=no.nordicsemi.android.mcp
שאתה פותח את האפליקציה, יש תפריט , אתה צריך לבחור SCAN, ולהתחיל לנסוע (ברגע שתתחיל לנסוע,החיישנים יתחילו לשדר).
תוכל לזהות את החישנים לפי השם ( יהיו לך 4 שמות דומים ואולי אפילו עם מספרים 1,2,3,4).
במסך של הסריקה, ליד כל חישן, תופיע עוצמת השידור שלו.
אתה מוזמן לחזור על הניסוי עם מיקומים שונים של הטלפון בחלל הרכב .
ניחוש שלי - זה פחות קשור למיקום המקלט, הבעיה בחישן עצמו ( או עוצמת שידור נמוכה יותר או שידור מקוטע).
אבדוק בפעם הבאה שאסע באוטו הזה, בשגרה הוא בב"ש.
יש לי חיישנים דומים.
אני לא ממש מתייחס להבדל פחות מ-4 PSI.
שמתי לב שמפנה החנייה, ונסיעה ממושכת משפיעים לא מעט על טמפ הצמיגים בצד מסויים.
זה כמו המעבר בין שעון ״יש/אין טעינה״ ובין שעון עם מספרים, שעולה/יורד לפי הווסת.
ועיקר שם דגש על הגדרת התראת לחץ מינימום שמעיד על פנצ׳ר.
לא הלחץ הוא מה שמשך את תשומת ליבי אלא הטמפרטורה, ולא זכרתי את זה ככה בנסיעה הקודמת ברכב הזה, מייד לאחר התקנת הצמיגים והחיישנים.
פרקטית, טוב שעליתי על זה ושיניתי את המיקום, כי אם היתה בעייה בגלגל הזה המערכת היתה עשוייה לפספס ולא להתריע.
boaz avrahami
06-04-24, 21:34
אתה זכאי לפרס ישראל [emoji4]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
יש לי חיישנים דומים/זהים כבר למעלה משנתיים.
הם מתעדכנים בחי יחסית, ברמה שאני מוריד ומעלה לחץ אוויר בגלגלים והצג שלהם הוא השעון שלי, במקום לעצור ולבדוק עם שעון תוך כדי ריקון/ניפוח.
לפחות פעם בשניה וביח' בודדת, נמצא מדויק מול שעון בתחנת דלק וגם שעון סיני ידני.
עריכה: אני אדייק.
בהורדה ומילוי הם מתעדכנים בצורה רציפה...
בתנועה קשה לי לומר.. אבל תמיד ראיתי עליית לחץ בהתאם לטמפ, תחילת נסיעה על צמיגים קרים לדוגמא..
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
GodsFather
07-04-24, 20:11
אצלי חיישן אחד השתגע לאחרונה, לרמה של מעל 80 מעלות ומעל 140 psi...
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
בתקווה שזה החיישן כמובן...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.