PDA

צפייה בגרסה מלאה : יצאנו לטייל בשטח עם חיפושיט בת 50



EliC25
07-04-24, 12:36
במסגרת מבחן הדרכים לגרסת הביצועים של הריינג'ר, נסענו עמוק אל תוך השטח יחד עם עוד חברים שהגיעו עם רכבי כביש-שטח בעלי יכולת שטח שונות ומשונות. למה משונות? כי אחת מהם היא חיפושית גיבורה בת 50 שנה, שנסעה חלק מהדרך בזלזול על שלושה צילינדרים בלבד (ובמקרים מסויימים גם על שלושה גלגלים) ודאגה לא להשאיר אף "ג'יפאי" אדיש למראה שלה מטפסת וחוצה קוליסים בשטח או צולחת מעברי בוץ פוטוגניים... רכבי השיירה הנוספים היו BMW X3, מיצובישי פג'רו, טויוטה לנד קרוזר, פורד אקספלורר, סובארו XV וסוזוקי גרנד ויטרה.

מוזמנים לצפות וליהנות כמו שאנחנו נהננו

https://youtu.be/nnYF5Vc9Y4w

אומי5
15-04-24, 14:21
לטייל עם חיפושית? בשטח? מוזר....














בחיי אני מתגעגע.

ehudzeelim
15-04-24, 16:33
חיפושיות בשטח,,
1993
השתלת מנוע מחיפושית 1971 עם 74kקמ שהלכה בתאונה, בחיפושית 1962.
היה כיף

146702

GodsFather
15-04-24, 21:57
שנת 73, חצי אוטומט, סאן רוף ידני

146703146704

Sent from my SM-F916B using Tapatalk

ehudzeelim
16-04-24, 08:03
עוד זוית ל-62 המיוחדת ונדירה
ואחת מאוחרת יותר, 1200 מודל 76 שנת הייצור הגרמני האחרון, במצב חדששש

146705146706

דרור ברלי
16-04-24, 09:26
המכונית של כל הזמנים.
לא היה ולא יהיה שום דבר כמו החיפושית.

חנן-ג'יפולוג
16-04-24, 09:43
נראה משעשע ורומנטי. מי שמבסוט זה הנהג/הבעלים שנהנה מיום מלא באקשן.

אבל בסוף כל שאר המשתתפים עומדים בניוטרל או זוחלים את עצמם למוות על דרכים שמבחינתם הן כלום, ומחכים שהנהג האלוף יעשה קסמים ב"עליה" עם הפלא הנ"ל, או שיצליח לתקן אותו עם מסטיק ורוק בתושיה אינסופית.

לא הייתי מתחלף איתם, אולי למעט רבע שעה של שעשוע מהקוריוז.

דומה לטיולים המשולבים של פורסטרים/דאסטרים ביחד עם רכבי שטח.

EliC25
16-04-24, 10:44
זה היה הרבה פחות נורא ממה שנראה לך

דרור ברלי
16-04-24, 10:48
בוא, נסעתם בהרי ירושלים, במסלול שעבור רכבי שטח אמיתיים הוא די קליל.
בשיירה שלכם היו XV וב.מ.וו X3 ודברים דומים שלא בדיוק מיועדים לשטח.

חיפושית לא פראיירית בשטח בכלל. בטח אם עברה כל מיני שדרוגים ושיופים במקומות הנכונים וכשבני נוהג בה. אבל בסופו של דבר, מי שקובע את הקצב ואת קושי המסלול אלה הכלי והנהג הכי חלשים בקבוצה.

מה זה חשוב? זה לא חשוב. הדבר היחיד שחשוב זה שנהנים. ראה את מסעות גרוטראלי כדוגמה.

EliC25
16-04-24, 17:06
בוא, נסעתם בהרי ירושלים, במסלול שעבור רכבי שטח אמיתיים הוא די קליל.
בשיירה שלכם היו XV וב.מ.וו X3 ודברים דומים שלא בדיוק מיועדים לשטח.

חיפושית לא פראיירית בשטח בכלל. בטח אם עברה כל מיני שדרוגים ושיופים במקומות הנכונים וכשבני נוהג בה. אבל בסופו של דבר, מי שקובע את הקצב ואת קושי המסלול אלה הכלי והנהג הכי חלשים בקבוצה.

מה זה חשוב? זה לא חשוב. הדבר היחיד שחשוב זה שנהנים. ראה את מסעות גרוטראלי כדוגמה.

בדיוק כפי שכתבת, זה לא חשוב.
תמיד יש מסלול יותר מאתגר. אגב, פקפקנו בx3 אפילו עבור התוואי הזה. הפתיעה.

oferc
16-04-24, 17:39
ראיתי סרטון של X3 שעלה בזמנו את משלט 21 .

https://www.youtube.com/watch?v=qMl0fWKBriw

אני מתגעגע למעלה הזה.

EliC25
16-04-24, 20:20
ראיתי סרטון של X3 שעלה בזמנו את משלט 21 .

https://www.youtube.com/watch?v=qMl0fWKBriw

אני מתגעגע למעלה הזה.

שים לב למספר הרישוי לעומת המספר של הx3 בסרטון שלי...

oferc
17-04-24, 01:38
שים לב למספר הרישוי לעומת המספר של הx3 בסרטון שלי...


וואלה , הרכב שיצא אחריו מהיבואן

אומי5
18-04-24, 10:43
נראה משעשע ורומנטי. מי שמבסוט זה הנהג/הבעלים שנהנה מיום מלא באקשן.

אבל בסוף כל שאר המשתתפים עומדים בניוטרל או זוחלים את עצמם למוות על דרכים שמבחינתם הן כלום, ומחכים שהנהג האלוף יעשה קסמים ב"עליה" עם הפלא הנ"ל, או שיצליח לתקן אותו עם מסטיק ורוק בתושיה אינסופית.

לא הייתי מתחלף איתם, אולי למעט רבע שעה של שעשוע מהקוריוז.

דומה לטיולים המשולבים של פורסטרים/דאסטרים ביחד עם רכבי שטח.

במקרה הזה נראה שעיקר העיכובים היה מתחזוקה, זה יכול לקרות עם חיפושית עם סופה ואפילו עם טויוטה. (סתם בחרתי רצף אקראי כן?)

בטיולים עם עבירות אמיתית נהג הרכב הנחות צריך לדעת אם לבוא בכלל, וגם לדעת מתי לפרוש אם המסלול נהייה קשה מידי.
או לחלופין לשחרר ולחבר רצועה.

איל מ
18-04-24, 10:46
אני חושב שזה מאוד תלוי בחבורה.
בטיול גברים דווקא כיף לי לעצור להכווין, לבנות קצת וכו...
כמובן שבתיאום ציפיות.

חנן-ג'יפולוג
18-04-24, 10:59
עקרונית, כמובן שהכול יכול לקרות לכל רכב. כל רכב יכול להתקלקל, וכל רכב יכול שיזדקק לעזרה במעבר מכשול.

בפרקטיקה, הסטטיסטיקה מובהקת.

זה משעשע רבע פעם. אחר כך זה נמאס.

מכיר את זה גם מהצד השני, כשאני המוגבל, כשחברים עם אופנועי אנדורו מבקשים ממני להצטרף אליהם.
או שאני מסרב. או שאני מבהיר להם חמש פעמים את הפערים בינינו. אם הם ממשיכים להתעקש אז זה כבר עניין שלהם לשאת בתוצאות.

דרור ברלי
18-04-24, 11:25
עקרונית, כמובן שהכול יכול לקרות לכל רכב. כל רכב יכול להתקלקל, וכל רכב יכול שיזדקק לעזרה במעבר מכשול.

בפרקטיקה, הסטטיסטיקה מראה מגמה ברורה.

זה משעשע רבע פעם. אחר כך זה נמאס.

מכיר את זה גם מהצד השני, כשאני המוגבל, כשחברים עם אופנועי אנדורו מבקשים ממני להצטרף אליהם.
או שאני מסרב. או שאני מבהיר להם חמש פעמים את הפערים בינינו. אם הם ממשיכים להתעקש אז זה כבר עניין שלהם לשאת בתוצאות.




זה יכול לשעשע או לאתגר. הכל עניין של השקפה.

בטיולים מודרכים שהעבירות צפויה להיות למעלה מבינונית, אנחנו מבקשים להתקשר למדריך ולקבל את אישורו. כי לא כל רכב עם הילוך כוח מתאים לצירים אתגריים. ובעיקר - לא כל נהג מתאים.

מבחינתי, הרבה יותר מעניין לצרף לקבוצה חיפושית באחה 2X4 עם נהג טוב, שתכניס לי המון אקשן וצבע לטיול, מאשר לאנוס רקסטון-סטוק שייתקע וינשיר חלקים על כל מדרגה ובכל מעבר, או מפלצת-מוצצת-פרימיום-גרמנית-בריטית כלשהי על צמיגי חתך 40 שרוב הטיול יעבור עליה בתיקון פנצ'רים והחלפת צמיגים-קרועים.
הנסיון שלי מלמד שרוב האנשים בקבוצה מקבלים בכיף עיכובים שנובעים מאתגרי עבירות ואפילו נהנים מהצפייה בזה. זה סרט-מתח. זו הצגה. אוטו כזה מספק להם את ה-SHOW. מה שחשוב זה שמתכנן/מוביל הטיול יידע למנן את קטעי העבירות בהתאם, או לדעת שאם יש איזה מעלה מאתגר באמצע - להיות מוכנים לכנן או שיהיה מעקף זמין. זה הכל.

-->