PDA

צפייה בגרסה מלאה : חדש בישראל! מקררי Black Taurus



E-Shetach
07-04-24, 17:10
שלום לכולם!


המפעל שמייצר את מקררי Snomaster לא שרד, לצערנו את משבר הקורונה ואנחנו החלטנו שמנצלים את זה לטובת התאמה טובה יותר של המקררים שלנו לשוק הישראלי!
אנחנו שמחים להציג בפניכם את נבחרת המקררים החדשה של Black Taurus:


סדרת Black Taurus Classic
סדרה זו כוללת מקררים בנפח 15, 30 ו40 ליטר, מקררים אלו בעלי בידוד בסיסי (40 מ"מ) ובזכות זה קלים במיוחד ומאפשרים ניידות מושלמת בין כלי רכב ואפילו הוצאת המקרר מהרכב בזמן שהוא עובד הביתה או לפיקניק.
בגוף המקרר יש מקום לסוללת ליתיום (הנרכשת בנפרד ) ייעודית המאפשרת הפעלת המקרר ללא חיבור מתח כלל, לזמן עבודה של 8-15 שעות (כתלות בנפח המקרר) וגם מייתרת את הצורך במערכת מצברים כפולה ובהכנות חשמל מיוחדות, שכן הסוללה נטענת בזמן שהרכב מונע (או בחיבור חשמל ביתי) ונכנסת לשימוש רק כשהמתח מפסיק. ניתן לרכוש מספר סוללות לכל מקרר ובכך להשיג זמן עבודה ארוך ללא מתח.
לדעתנו, אלו המקררים האידיאלים לשימוש בכלי רכב פרטיים, מסחריים ובטיולים קצרים ללא שהייה ארוכה.


סדרת Black Taurus Classic Plus
סדרה זו כוללת מקררים בנפח 35 ו 45 ליטר עשויים תרכובת פלסטיק קשיחה לתנאי שטח קשוחים במיוחד ובעלי בידוד של 55 מ"מ לצריכת אנרגיה מינימלית. למקררים ידיות מסיביות המאפשרות נשיאת משקל רב ועיגון לרכב.
גם במקררים אלו אפשרות לשימוש בסוללה (זהה לסדרת הClassic)
לדעתנו, אלו המקררים האידיאלים לשימוש ברוב רכבי השטח המטיילים בישראל.


סדרת Black Taurus Classic Plus Dual Zone
מגיעים בנפח 75 ו95 ליטר, זהים בחומרים ובבידוד לסדרה הקודמת (אבל גדולים מידי לשימוש בסוללה), בעלי שני תאים נפרדים ובקר טמפרטורה נפרד לכל תא. ניתן להשתמש כשני מקררים, שני מקפיאים או מקרר ומקפיא גם יחד.
מפאת גודלם - מיועדים לשימוש בטנדרים גדולים (גובהם מאפשר להתקין את המקרר מתחת לגובה הארגז בטנדרים Full Size!), מסחריות ונגררי שטח.


סדרת Black Taurus Pro
מגיעים בנפח 50, 60 ו 70 ליטר - מקררים אלו עשויים מעטפת נירוסטה ופלסטיק מוגן UV, מיועדים לשימוש בטנדרים וכלי רכב פתוחים ועמידים בכל מזג אויר.


כל הדגמים יודעים לעבוד במתח של 12, 24 ו220V ונשלטים על ידי אפליקציה ייעודית מרחוק.


לצפייה בכל דגמי המקררים לחץ כאן (https://www.e-shetach.co.il/product-category/suv/accessories-suv/portable-suv-refrigerator/?filter_brand=black-taurus)


שיהיה לנו חג טיולים שמח!

Dozer
07-04-24, 19:49
תודה עידן שאתם תמיד מחפשים להביא פתרונות איכותיים לארץ.

יכול לשתף קצת
1. איך תיראה האחריות למקררי snomaster שנשארו בשוק? המפעל נסגר לחלוטין?
2. איפה אתם מייצרים?
3. אני רואה שאין מקררי duel zone קטנים מ 75 ליטר, יכול לשתף קצת למה לא להכניס גם מקררים קטנים יותר עם היכולת הזו?

תודה!

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

דור אריאל
07-04-24, 21:01
אם אפשר תצרפו גם מידות פנימיות של המקררים

idanw
08-04-24, 10:35
תודה עידן שאתם תמיד מחפשים להביא פתרונות איכותיים לארץ.

יכול לשתף קצת
1. איך תיראה האחריות למקררי snomaster שנשארו בשוק? המפעל נסגר לחלוטין?
2. איפה אתם מייצרים?
3. אני רואה שאין מקררי duel zone קטנים מ 75 ליטר, יכול לשתף קצת למה לא להכניס גם מקררים קטנים יותר עם היכולת הזו?

תודה!

Sent from my SM-S908E using Tapatalk

1. המפעל נסגר לחלוטין. אנחנו יבואני המוצר ואנחנו כאן כדי להישאר :) יש לנו מלאי חלפים גדול וגם אם יהיה חסר משהו, תהיה בטוח שנמצא פתרון ונמשיך לתת שירות למקררים כרגיל.
2. בסין.
3. בגדול - צריך להתחיל ממשהו. אני לא מכיר עוד מותג ישראלי שיצא עם מגוון כזה גדול במכה הראשונה. מאחורי כל דגם כזה שמגיע לארץ יש הרבה (מאוד) שעות עבודה, נסיעות למפעל, בדיקת דוגמאות בשטח והרבה (הרבה!) כסף שמושקע. המגוון שבחרנו להתחיל איתו הוא המגוון שעל פי הניסיון שלנו הכי שימושי לקהל הלקוחות שלנו (הג'יפאים).
לדעתי האישית - אני לא אוהב מקררי Dual Zone קטנים שכן הנפח שהמחיצה תופסת גדול ומשאיר שני תאים קטנים ולא שימושיים בעוד המידות החיצוניות של המקרר גדולות משמעותית.

עידן

- - - Updated - - -


אם אפשר תצרפו גם מידות פנימיות של המקררים

בימים הקרובים יעלו סרטוטים מדוייקים של מידות פנים וחוץ.

נמרוד
09-04-24, 11:48
עידן תודה כתמיד על ההשקעה והמחויבות.

לי עדיין אין מקרר בטנדר. כשאני חושב על זה (זה קורה בכל קיץ, ועד שאני חושב משהו כבר מגיע חורף וחוזר חלילה), אני מוצא עצמי נמשך באופן אישי למקרר בתצורה של מגירה בנויה, תשב קבוע בפתח ארגז הטנדר, תיקח שליש מהרוחב ויהיה ניתן להניח דברים מעליה. יש כמה אפשרויות כאלו בשוק, אז כנראה שיש ביקוש (סקירה לדוגמא https://allaroundoz.com.au/drawer-fridge-12v/ ). מה דעתך בתוך מישהו שחקר את הנושא?

idanw
09-04-24, 12:39
מסכים איתך על זה שיש דרישה למקרר מגירה - זה בהחלט ברשימת המוצרים העתידיים שלנו. לדעתי, מתאים בעיקר לSUV.

אבל בטנדר?! נניח ותתקין מקרר מגירה, איך תנצל את כל השטח שנשאר שמאחוריו?
בטנדר שלי, כדי לנצל את המקום בצורה מיטבית, התקנתי מגירה שמגיעה כמעט עד קצה הארגז (בחלל שנותר מאחוריה, מיכל מים) ועליה מקרר על מגש נשלף.
146664

יש עוד תמונות כאן - https://www.e-shetach.co.il/our-vehicles/toyota-hilux-i/

נמרוד
09-04-24, 12:48
146664



תמונה טובה לדיון. מקרר מגירה יראה כמו המגירה בתמונה שלך, אבל יותר שמאלה, צמוד לדופן, ויגיע עד בית הגלגל. עכשיו שאתה רוצה לשלוף בירה קרה, מה יותר קל, לפתוח מגירה או להוריד את המקרר שלמעלה?

idanw
09-04-24, 13:38
יאללה, רשמתי.
לא הייתי מתקין כזה בטנדר שלי, אבל כל אחד ומה שעושה לו טוב ;)

ehudzeelim
09-04-24, 17:00
אני מסכים עם עידן שבטנדר מקרר מגירה פחות מתאים,
כי הוא סוג של אילוץ: פחות יעיל בשימור קור, יותר מסובך פיזית, נמוך (שזה יכול להיות גם יתרון אבל יש לזה גם חסרונות).
אם יש מקום, מקרר רגיל על מגש זה סידור מאד נוח ויעיל.

מה שכן יכול להיות להיט ואולי כדאי לחשוב בכיוון הזה, זה מקרר מגירה בגודל של יותר מ-40 ליטר, בכאלה עוד לא נתקלתי.
לדעתי אם היו כאלה בנפח 50-60 ליטר ובמחיר סביר הביקוש היה גבוה.

עוד גימיק שיכול להיות נחמד: ארגז צד של אופנוע (כמו באופנועי טורינג וכו') שהוא מקרר. אולי כבר קיים? אני לא מכיר.

asafk
09-04-24, 17:30
המקרר הכי יעיל בטנדר שראיתי עד כה - אצל סולימני בטנדר של העבודה. מקרר פתיחה עילית רגיל מונח צמוד לדופן הארגז מאחורי בית הגלגל והגישה מהדופן, מהצד.
אם הייתי ממקם מקרר בטנדר זה מה שהייתי עושה.

אסף.

de fox
09-04-24, 17:45
אני עם נמרוד… אגב לאחרונה שבדקתי (ולא בדקתי) רובנו עדיין עם SUV כלשהו, עם כל הכבוד לטנדרים.

אגב אם אנחנו כבר מאפיינים מקרר מגירה… אז שיהיה בגובה של עד 41 ס״מ מהרצפה. קלאסי לתצורה המתוכננת אצלי [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

JustDoB
09-04-24, 21:42
אני מסכים עם עידן שבטנדר מקרר מגירה פחות מתאים,
כי הוא סוג של אילוץ: פחות יעיל בשימור קור, יותר מסובך פיזית, נמוך (שזה יכול להיות גם יתרון אבל יש לזה גם חסרונות).
אם יש מקום, מקרר רגיל על מגש זה סידור מאד נוח ויעיל.

מה שכן יכול להיות להיט ואולי כדאי לחשוב בכיוון הזה, זה מקרר מגירה בגודל של יותר מ-40 ליטר, בכאלה עוד לא נתקלתי.
לדעתי אם היו כאלה בנפח 50-60 ליטר ובמחיר סביר הביקוש היה גבוה.

עוד גימיק שיכול להיות נחמד: ארגז צד של אופנוע (כמו באופנועי טורינג וכו') שהוא מקרר. אולי כבר קיים? אני לא מכיר.מסכים, הייתי רוצה מקרר מגירה מעל 40 ליטר.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
10-04-24, 07:17
בטנדר?! נניח ותתקין מקרר מגירה, איך תנצל את כל השטח שנשאר שמאחוריו?
url]
אני לא בעד מקרר מגירה מכמה סיבות, אבל אם כבר, אז המקרר מקדימה, ומאחוריו, שטוח, מיכל מים שמשלים את המשטח עד לקבינה.

האידיאלי מבחינתי, ארגז סגור עם דלתות כנף ומקרר בצד, צמוד לקבינה, עם גישה עילית.
הכי הרבה, עם מגירה בהטייה.

boaz avrahami
10-04-24, 09:16
מקרר מגירה לא מבזבז שטח על המגירה והמסילות וכל מיני?

עידן, איזה מדחסים יש לבלאק טאורוס?
כמה אחריות?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

סולי
10-04-24, 09:24
לא משנה איזה מקרר בוחרים לדעתי חשוב שהמיקום יהיה אסטרטגי ונוח לגישה.

ללא מסילות יקרות וכבדות ללא כלובים נוספים שמאפשרים העמסה מעל המקרר.

אם המקרר נגיש as is מבחינתי הוא מתאים.

כי להוסיף על מקרר ששוקל נטו 25קג, פלוס מסילות וכלוב עילי ב15קג.. להוריד מהמשקם המותר 40קג כדי לקרר אוכל ... נראה לי בזבוז ולא נכון.

אגב יש מקררים עם גישה מהחזית בכל נפח שתרצו, יש 30, 35 ו40ליטר זה המקררי מגירות אבל במעלה אלו מקררים עם פתיחת חזית.

בעבר מקררי מגירה היו ללא תאורה פנימית, עם תרמוסטט חיצוני שתופס מהנפח אחסון הפנימי... וללא קריאת טמפ ובטח שלא אפליקציה שמאפשרת לוודא את מצב המקרר ממושב הנהג.
אבל כאמור הימים הללו חלפו והם הדביקו את הפער.
למצבים מסויימים יש יתרון נוסף למקררי מגירה,היכולת להתקין את המדחס במיקום אחר או הרחק מהמקרר עצמו.


עידן,
הייתי שמח להבין כיצד הצריכה מהסוללה הפנימית במקררים שלכם מתבצעת.

לדוגמא, אם המקרר מכוון על מתח הגנה נמוך במיוחד, הצריכה נגיד מתבצעת מהסוללה. . אבל במקביל הסוללה ממשיכה לטעון עצמה מהמצבר הראשי עד למתח ההגנה הנמוך, לא?


Sent from my SM-G781B using Tapatalk

סולי
10-04-24, 09:27
אני לא בעד מקרר מגירה מכמה סיבות, אבל אם כבר, אז המקרר מקדימה, ומאחוריו, שטוח, מיכל מים שמשלים את המשטח עד לקבינה.

האידיאלי מבחינתי, ארגז סגור עם דלתות כנף ומקרר בצד, צמוד לקבינה, עם גישה עילית.
הכי הרבה, עם מגירה בהטייה.

אופצ א, נשמעת אופטימלית, גם מבחינת חלוקת משקל, המים קרובים לקבינה בתצורה זו ולפני הסרן האחורי.
והבונוס משטח הטענה שטוח ופרקטי.

ובאופ ב, מקרר עומד על בית הגלגל נשמע מאוד לא נגיש... גם בטנדר לא מוגבה.
ולא הייתי פותר זאת במסילה יקרה וכבדה אלא בשרפרף מתקפל ממקסטוק במיקום שנגיש תמיד.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

idanw
10-04-24, 14:49
עידן, איזה מדחסים יש לבלאק טאורוס?
כמה אחריות?



המדחסים (וגם כל ייתר הרכבים המכאנים והאלקטרונים, למעט צג השליטה) מאותם יצרנים שמייצרים לסנומאסטר - הם הוכיחו את עצמם לאורך שנים.
אחריות -
סדרה Classic - שנה, Classic Plus - שנתיים, Pro - שלוש.

idanw
10-04-24, 14:56
עידן,
הייתי שמח להבין כיצד הצריכה מהסוללה הפנימית במקררים שלכם מתבצעת.

לדוגמא, אם המקרר מכוון על מתח הגנה נמוך במיוחד, הצריכה נגיד מתבצעת מהסוללה. . אבל במקביל הסוללה ממשיכה לטעון עצמה מהמצבר הראשי עד למתח ההגנה הנמוך, לא?

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

1. כשיש סוללה מורכבת במקרר, המקרר צורך ממנה.
2. כשאין סוללה, המקרר צורך ישירות ממקור המתח
3. כל עוד יש מקור מתח פעיל, הסוללה נטענת.
4. מערכת בקרת מתח המצבר עובדת על פי המתח בסוללה כאשר היא מורכבת או על פי המתח במצבר כשאין סוללה מורכבת

לכן - ההמלצה שלנו: במידה ועובדים במערכת מצברים כפולה, אין צורך בסוללה (אלא אם רוצים להאריך את זמן העבודה של המקרר).
הסוללה מאפשרת לעבוד עם המקרר בלי מערכת מצברים כפולה ובלי הכנות חשמל מיוחדות, דרך הסוויץ': כשהרכב מונע, הסוללה נטענת, כשהרכב כבוי היא לא נטענת. המקרר ימשיך לעבוד כל עוד יש מתח בסוללה.

ניתן כמובן לרכוש כמה סוללות שרוצים ולהחליף בניהן, למקרה שרוצים לעבוד עם המקרר ללא מתח יותר מ8-10 שעות וניתן לטעון את הסוללות במטען חיצוני.

אגב - ניתן גם לחבר פאנל סולארי ישירות למקרר והוא יטען את הסוללה כל עוד יש שמש

עידן

ד ו ר ו ן
10-04-24, 19:38
כי להוסיף על מקרר ששוקל נטו 25קג, פלוס מסילות וכלוב עילי ב15קג.. להוריד מהמשקם המותר 40קג כדי לקרר אוכל ... נראה לי בזבוז ולא נכון.

הגזמת לגמרי.
את הכלוב מקרר+ מסילות שיש אצלי אתה מרים ביד אחת.
ונראה לי שמתחילים לגלוש ולגנוב שרשור סוגי מקררים שלא קשור לפות״ש.
שרשור מקרר מגירה כבר יש. ארוך ומגוון.

ד ו ר ו ן
10-04-24, 19:40
אגב - ניתן גם לחבר פאנל סולארי ישירות למקרר והוא יטען את הסוללה כל עוד יש שמש
עידן
יש למקרר בקר טעינה ממתח פאנל למתח מתאים לסוללה?

idanw
11-04-24, 07:16
כן.

-->