PDA

צפייה בגרסה מלאה : סרט על אופטימיות - קצת אסקפיזם בימים לא פשוטים



לביא
09-04-24, 09:23
ילון גורביץ' הוא חבר, הוא גם במאי ולוחם לשעבר בסיירת גולני שנפצע קשה באחד ממבצעי תחילת שנות ה 80 בדרום לבנון ופונה במסוק תחת אש.

אחד מהסרטים שילון ביים עלה לשידור בנטפליקס.

שם הסרט "גיבורי על"

ממליץ מאוד.


כך מציג את הסרט ילון...

**


תארו לעצמכם חמישה נכים על כסאות גלגלים במסע על רכס האנאפורנה שבהרי ההימלאיה. מסלול הליכה הדורש אימוני כושר, הכנה לגובה, ואלו שמסיימים, מספרים בגאווה על הקושי הפיזי שצלחו.**

באוקטובר 2019 נפלה בחלקי הזכות להתלוות ולתעד, מסע יחיד מסוגו, שלא נעשה כמותו מעולם. מסע אליו הצטרפו חברים ומתנדבים ששירתו בסיירת גולני וביחידת "ארז" האלפיניסטית, וסחבו נכים הרתוקים לכיסאות גלגלים כל הדרך אל הפסגה בגובה*5416 מ'.*


"גיבורי על"*סרט דוקומנטרי על גיבורים אמיתיים

צילמתי על רקע נופים עוצרי נשימה והרחק מהציוויליזציה את הקשיים הרבים של הנכים ובני משפחותיהם, שיצאו למסע. באוויר הדליל נחשפים סיפוריהם האישיים של חברי המשלחת, ההתלבטויות בדרך, האתגר להמשיך הלאה כשהגוף כבר לא יכול יותר, והשאלה הקשה: האם המאמץ היה שווה?

זהו סיפור אופטימי ומעורר השראה המוכיח שגם אנשים עם נכות קשה יכולים לפעול מעבר לגבולות שהציב להם הגורל, אבל לא רק הם, זהו סיפורם של אלו שהתלוו למסע ואתגרו את כוח הרצון להוות דוגמה אישית ולהמשיך למרות הקושי. זהו שיר הלל לרוח האדם, לכוח הרצון והאהבה.



https://www.netflix.com/title/81712262?s=a&trkid=13747225&trg=wha&clip=81763024

לביא





Sent from my SM-S921B using Tapatalk

dudu
09-04-24, 11:23
תודה!

-->