צפייה בגרסה מלאה : שאלה באלקטרוניקה ביתית - בלנדר
יש בלנדר. הוא יותר לא עובד מאשר עובד אבל כשהוא מסתובב הוא מצויין.
החשד שלי הוא בחלק שבורר בין תוכניות עם שלושה לחצנים עם ה'חוכמה' שמחוברת אליהם.
הנה המעגל.
אני רוצה להפוך אותו להכי פשוט שיש. מפסק אחד. מהירות מרבית.
החוטים האדום שחור שנכנסים למעגל מהצד מחוברים למפסק שהכוס מונחת במקום, שני החוטים השחורים הולכים למנוע.
לחבר את L ו N של המנוע ישר לחוט חשמל - יעבוד?
מה אומרים? מה לעקוף כאן ומה לבטל?
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240412/4748cf4f8b08e9f0110c8f08da9a6ba9.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20240412/0aa7171a38669ed91c7e684a8ea9d49e.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20240412/e113764544d669a12b5fd4245f33ec49.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240412/5f03bb394150a1eab37e166474ed9664.jpg
אתה בטוח שהמנוע הוא מנוע 220???
לא. בכלל לא. אם הייתי בטוח כבר הייתי מחבר וזה היה עובד. אני שואל כאן כשאני לא יודע את התשובה.
על החיבורים של החוטים שלו כתוב L ו N ולא פלוס ומינוס. זה רמז מבחינתי.
אסף.
תנסה למדוד את המתח כאשר הוא עובד ...
אולי גם פרטים של הדגם, ואז אפשר לחפש מידע ברשת
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אין שום מידע. חיפשתי. זה צ'יינה במיתוג מקומי.
אסף.
מה הן ה 3 אפשרויות, זה קשור לזמנים וכיוונים, או גם מהירות שונה?
מה אתה יכול לספר על המנוע? יש פחמים?
מצטרף לעצה של נדב, תמדוד בזמן שזה עובד.
למה לא לנסות להחליף את המיקרוסוויטצים ? רכיבים זולים, די פשוט להחליף אותם ויש סיכוי סביר שהם הבעיה.
למה לא? כי אני לא רוצה להתעסק עם זה. להתחיל לבדוק איזה רכיב לא תקין, לקנות, להלחים.... יותר מדי.
לגבי מדידה... אם היה לי איך למדוד + זה היה עובד - הייתי מודד. אבל הגוף מחזיק את המנוע במקום ודי מורכב למדוד תוך כדי, וגם זה בעיקר לא מסתובב .. אבל אם על החוטים כתוב L ו N - מה הסיכוי שזה *לא* מנוע 220?
לגבי הבקרה - יש שם תכניות של מהירות משתנה ופולסים וכאלה דברים. לא השתמשתי באף אחת אף פעם. מכינים שייק..... שמים פירות וקפואים וקרח (וחיזוקים לפעמים) ומפעילים על מקסימום.
בקיצור, אני רוצה לשים מפסק בטור למיקרוסוויצ' של ה'כוס מונחת במקום' ואליו לחבר את צד הניוטרל של המנוע, את צד הקו של המנוע לחבר ישירות לפיוז שעל הלוח ליד הכניסה של החשמל וזהו. פשוט. מעט עבודה. אמור לעבוד. מבקש מכם חיזוקים.
אסף.
אני הייתי שם בתור נסיון לחצן ב 2 שקלים במקום המיקרוסוויצ הרלוונטי עם חוטים מספיק ארוכים.
אחרי זה תעשה חור בפלסטיק ותקבע אותו (אם זה פתר את הבעיה) ולא מנסה לנחש מתחים.
אבל זה אני.
אם אתה רוצה ולא מוצא אחד קרוב לבית, יש לי על השולחן במשרד ערימה, וגם מפסקים אטומים למים.
בגדול, אני חושב שהפרשנות של N ו L נכונה.
רק תאשר שהמנוע עם פחמים, ואני "מאשר" לך לחבר את ה 220V ישירות.
ואם אין פחמים? (אני לא יכול להגיע לראות את זה)
אסף.
אסף,
אני חושב שאני מתחיל להבין את סוג המעגל וזה היה יכול להיות אישור סופי.
גם ללא המידע הזה, נראה שהקבל האלקטרוליט שמחובר ליציאה למנוע ( החוטים השחורים) הוא קבל 400V, מה שמעיד שזה מתח גבוה.
בקיצור, להערכתי, שווה לנסות.
גם להבנתי זה מנוע AC במתח הרשת. (מוזן דרך הטריאק שמסתתר מתחת לגוף הקירור ומאפשר שליטה במהירות ובהפעלה (פולסים וכיוב ))
וגם אני עקפתי מעגל דומה בבלנדר ביתי לפני מספר שנים.
שים לב שהמפסק שאתה שם מתאים לזרם של המנוע ולמתח הרשת וכמובן עדיף מוגן מים במקרה הזה לדעתי.
אז העפתי לכל הרוחות את המעגל.
את הN של המנוע חיברתי למפסק ואותו בטור למיקרוסוויצ' של הכוס.
את ה L של המנוע ישר לL של החשמל.
עובד. מהירות אחת.
הבעיה היא שאני לא מצליח לסגור חזרה הכל. ברגים קטנים ופלסטיקה פריכה....
אסף.
כל הכבוד אסף. שלנו שהוא גם סטימר וגם בלנדר .. הכפתור בורר מת. זרקנו אותו ישר ..
Sent from my CPH2493 using Tapatalk
הבעיה היא שאני לא מצליח לסגור חזרה הכל. ברגים קטנים ופלסטיקה פריכה....
אסף.
כמה נקודות של דבק חיש בהיקף , נעל כבדה מלמעלה על שני החצאים המודבקים, כל הלילה מתחת למיטה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.