התחברות

צפייה בגרסה מלאה : רקסטון 2015 ק"מ נמוך האם לקנות? מחלות ידועות ?



avri55
14-04-24, 11:20
חבר הציע לי לקניה את האוטו שלו.
שוקל לקנות
האם קשה להשיג לאוטו חלפים ?
מה קורה אם הולך מנוע או טרנספר?
יש מחלות ידועות ?
אחזקה יקרה?

המטרה לא טיולי שטח קשוחים אבל יותר מהבפרייבט הנוכחי שאיתו אנחנו לעיתים נאלצים לחזור .
מראש חשבתי יותר לכוון XV או פוסטר .
ראיתי פה מספר דיונים בנושא על 2 הרכבים
אשמח לתובנות נוספות
שאלה נוספת המחירון של לוי יצחק זה 46 אלף בערך ( לפני שקלול )אבל מחיר השוק הוא הרבה יותר
כמה סביר מעל המחירון אם מצבו טוב?

asypeer
15-04-24, 10:15
אם זה חבר טוב, הייתי נמנע לטובת החברות.
רכב בן 10, תמיד יש הפתעות, בדיזל עלולות להיות יקרות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

איל מ
15-04-24, 10:27
חולק עליך.
נוסע ברכב דיזל בן 20.
נכון,
רכב שטח ישן עלול לצפון בחובו הפתעות, אבל אם הרכב שמור ומטופל ואין חתולים בשק, החברות תישאר בעינה.

ואגב,
האקסיומה שתקלות בדיזל ישן הן יקרות יותר מבנזין חדש כבר מזמן לא נכונות.
עלות חלפים של רכבי בנזין מודרנים מוגדשים וממוחשבים הן אסטרונומיות בהשוואה לעלויות של תקלות שאני נתקל בהן בדיזל.
מה גם,
שמנועי דיזל (למעט מחלות ספציפיות בדגמים ספציפיים) הם אמינים ומחזיקים לנצח בתחזוקה ראויה.

חנן-ג'יפולוג
15-04-24, 10:41
אתה משווה מנועי בנזין חדשים למנועי דיזל עתיקים. במנועי דיזל חדשים ("חדשים" - בוא נדייק את זה- מרגע שהגענו ליורו 4 - לפני כ20-15- שנה? - כתלות בדגם) , יש מערכות סופר יקרות, שממש לא מחזיקות לעד. תיקון שלהן בעשרות אלפי שקלים הוא לפעמים רק הסיפתח.

איל מ
15-04-24, 11:11
ועדיין, כשאני משווה עלויות אחזקה של רקסטון 2015 לעומת, נגיד גראנד צ'ירוקי, אני לא בטוח שהרקסטוןיהיה יקר יותר. בכלל לא.

avri55
15-04-24, 12:00
[QUOTE=asypeer;1048490]אם זה חבר טוב, הייתי נמנע לטובת החברות.
רכב בן 10, תמיד יש הפתעות, בדיזל עלולות להיות

הרכב ילקח לבדיקה במוסך מתמחה
רכב בין 8-9 שנים עלה בסןף 15
שנינו אנשים מבוגרים ומבינים שדברים יכולים לקרות

הרכב אמין?
יקר לאחזקה?
לא נוח לנסיעה?

roksan
17-04-24, 16:01
מחזיק ברקסטון 2015 כבר 6 שנים
רכב אמין בגדול
יש כמה גליצ'ים ברכבים האלה ( שמש שטוחנת את הפלסטיקים בצד החלונות שנסדקים, מחבר כריות אויר מתחת לכסאות הקדמיים רגיש, נעילה מרכזית שמשתגעת )
בעיית צמיגים ידועה ( מידת צמיגים )




לא יקר לאחזקה.


שאתה אומר שהרכב יגיע למוסך מתמחה לבדיקה, לאיזה התכוונת ?


ד"א, הרכב השני שלי הוא סובארו אאוטבק... אבל הם לא ברי השוואה.
הסובארו הרבה יותר נוחה ואחלה רכב אבל בשטח הרקסטון 2 רמות מעל


בגדול אני חושב שהרקסטונים האחרונים שנמכרו מהדגם הזה ( רקסטון דור 3 עם מנוע 2 ל ) נמכרו סביב 60 -70
קח את זה בערבון מוגבל כי לא בטוח שעקבתי באדיקות אחרי המכירות בקב' הוואטסאפ

דרור ברלי
18-04-24, 11:50
ציר היציאה לדריישפט הקדמי בטרנספר - חלש מאוד ונוטה להיגזר. גזירה אנכית חלקה כמו בסכין.
אתה לא תרגיש ולא תדע כלום, אבל אם האוטו לא יצליח לטפס ולעבור בכל מיני מקומות כי איבד הנעה קדמית - זה הסיפור.

במוסכי יבואן ינסו לדחוף לך טרנספר חדש קומפלט שעולה יותר מחצי מערך האוטו כולו - אל תתפתה. יש מי שמתקן את זה ברבע מחיר.

avri55
21-04-24, 18:13
ציר היציאה לדריישפט הקדמי בטרנספר - חלש מאוד ונוטה להיגזר. גזירה אנכית חלקה כמו בסכין.
אתה לא תרגיש ולא תדע כלום, אבל אם האוטו לא יצליח לטפס ולעבור בכל מיני מקומות כי איבד הנעה קדמית - זה הסיפור.

במוסכי יבואן ינסו לדחוף לך טרנספר חדש קומפלט שעולה יותר מחצי מערך האוטו כולו - אל תתפתה. יש מי שמתקן את זה ברבע מחיר.

תודה.

זו תקלה נפוצה?
מה שמרתיע זה חוסר זמינות החלקים . והמחירים היקרים שלהם


ראיתי שיש לך ניסיון רב עם סובארו
ש לך ניסיון עם הרקסטון ?

רקסטון זה להיכנס להוצאות לעומת פורסטר או xv שנים 17-18 ?

- - - Updated - - -


מחזיק ברקסטון 2015 כבר 6 שנים
רכב אמין בגדול
יש כמה גליצ'ים ברכבים האלה ( שמש שטוחנת את הפלסטיקים בצד החלונות שנסדקים, מחבר כריות אויר מתחת לכסאות הקדמיים רגיש, נעילה מרכזית שמשתגעת )
בעיית צמיגים ידועה ( מידת צמיגים )




לא יקר לאחזקה.


שאתה אומר שהרכב יגיע למוסך מתמחה לבדיקה, לאיזה התכוונת ?


ד"א, הרכב השני שלי הוא סובארו אאוטבק... אבל הם לא ברי השוואה.
הסובארו הרבה יותר נוחה ואחלה רכב אבל בשטח הרקסטון 2 רמות מעל


בגדול אני חושב שהרקסטונים האחרונים שנמכרו מהדגם הזה ( רקסטון דור 3 עם מנוע 2 ל ) נמכרו סביב 60 -70
קח את זה בערבון מוגבל כי לא בטוח שעקבתי באדיקות אחרי המכירות בקב' הוואטסאפ

1. הפער בנוחות בכביש בעו רקסטון לסובארו משמעותי ?
2. אחד מהמוסכים שמומלצים בקבוצות בפייסבוק שמכירים את הרכב

roksan
24-04-24, 14:28
תודה.

זו תקלה נפוצה?
מה שמרתיע זה חוסר זמינות החלקים . והמחירים היקרים שלהם


ראיתי שיש לך ניסיון רב עם סובארו
ש לך ניסיון עם הרקסטון ?

רקסטון זה להיכנס להוצאות לעומת פורסטר או xv שנים 17-18 ?

- - - Updated - - -



1. הפער בנוחות בכביש בעו רקסטון לסובארו משמעותי ?
2. אחד מהמוסכים שמומלצים בקבוצות בפייסבוק שמכירים את הרכב

כן, סובארו הרבה יותר נח בכביש ( אבל הם בכלל לא באותה קטגוריה ולכן אני לא מבין איך אתה משווה בינהם )
בגדול, מוסך מורשה יש את מוסך צמד באשדוד
יש עוד שני מוסכים שמכירים את הרכב טוב מאוד אבל שניהם לא מורשים ( פארוק ומוחמד )

avri55
24-04-24, 15:03
תודה . צודק . אם אסכם רקסון רכב שטח סביר בכביש עם חסרונות עקב המבנה לשטח , פורסטר רכב כביש עם גחון מוגבה ו 4*4

nirs
24-04-24, 16:06
ציר היציאה לדריישפט הקדמי בטרנספר - חלש מאוד ונוטה להיגזר. גזירה אנכית חלקה כמו בסכין.
אתה לא תרגיש ולא תדע כלום, אבל אם האוטו לא יצליח לטפס ולעבור בכל מיני מקומות כי איבד הנעה קדמית - זה הסיפור.

במוסכי יבואן ינסו לדחוף לך טרנספר חדש קומפלט שעולה יותר מחצי מערך האוטו כולו - אל תתפתה. יש מי שמתקן את זה ברבע מחיר.

נתקלתי בתקלה הנדונה אצל 2 מטיילים שונים.
נאלצו להיפרד מהקבוצה כבר בתחילת הטיול אחרי שלא הצליחו לעבור מכשולים קלים…
התבאסו קשות…

בדיעבד התברר שגזרו את הציר מהדרייבשאפט.


Sent from my iPhone using Tapatalk

avri55
24-04-24, 22:58
נתקלתי בתקלה הנדונה אצל 2 מטיילים שונים.
נאלצו להיפרד מהקבוצה כבר בתחילת הטיול אחרי שלא הצליחו לעבור מכשולים קלים…
התבאסו קשות…

בדיעבד התברר שגזרו את הציר מהדרייבשאפט.


Sent from my iPhone using Tapatalk
ראיתי שמציינים את התקלה במנוע 2.2 שנת 2016 כי הוא חזק יותר . נתקלת גם ב 2014//15 שנגזר הציר?

shmil
27-04-24, 21:04
ראיתי שמציינים את התקלה במנוע 2.2 שנת 2016 כי הוא חזק יותר . נתקלת גם ב 2014//15 שנגזר הציר?

כן.

-->