PDA

צפייה בגרסה מלאה : מבחן דרכים ראשון ל Ineos Grenadier' מאת רמי גלבוע



רמי גלבוע
20-04-24, 09:50
146719
היי חברים;
לאחר חודשים ארוכים של תיאומים וקומבינציות,
קבלו מבחן שערכתי על הגרנדיר באירופה.
https://cars.walla.co.il/item/3659274

איזה אוטו!
באמת, No bullshit, אחרי כל ה SUV המתפרקים שמוכרים לנו לאחרונה
כייף, למרות שהמחיר...

הכינו את פנקסי הצ'קים...

shachar
20-04-24, 14:23
הכינו את פנקסי הצ'קים...


נראה שצריך פנקסי צקים מכמה אנשים בו זמנית

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

אשר צור
20-04-24, 17:16
רמי כרגיל כיף לקרוא את הכתבות שלך.

מיכה100
20-04-24, 18:04
כתבה מקסימה, נמתין בסבלנות לקרוא איך הוא מתנהג על סלעי ארץ הקודש.
ממבחני חו"ל שראיתי ההיגוי המוזר והלא מתמרכז זו אחת מהחולשות העיקריות של הרכב. באמת היה הגיוני לשלם כל כך הרבה בחווית הנהיגה כדי להרוויח אמינות?

Sent from my HD1903 using Tapatalk

רמי גלבוע
20-04-24, 18:48
מיכה, בעיית ההיגוי ממש לא מציקה כל הזמן.

זה קרה לי פעם-פעמיים כאשר יצאתי בתאוצה חזקה מתוך כיכר, ואז צריך להקדים קצת את פעולת ההיגוי (או שהוא הפתיע אותי, ונאלצתי לתקן) - בנהיגה רגילה זה לא ממש מציק, זה משתקף כמו הגה כבד ואיטי קצת.
"האם שווה"? היא שאלה שמפתחי כלים שואלים א עצמם כל הזמן, כמו ברונקו עם המתלה העצמאי,
טויוטה קרוזר החדש עם מנוע ה-4 בוכנות המיושן שלהם... החלטות הנדסיות, החלטות פיננסיות...

- - - Updated - - -

האוטו כולו לא מנסה להיות 'פרייבט' כמו הדיפנדר החדש
השאירו בו תחושה קצת מחוספסת ומכאנית, רובנו נתחבר אליה מצוין,
כי זה עדיין רכב מפנק ונעים על הכביש.
הדיזל קצת הפתיע אותי במידת החספוס, אבל הוא ממש כייפי. הבנזין עוד יותר.

רמי גלבוע
20-04-24, 19:32
אשר, תודה על הפירגון!

Saar
20-04-24, 20:19
אחלה כתבה, רכב מעניין ללא ספק.
חסרים כמה אפסים בתקציב :)

ishc
20-04-24, 20:39
146719
היי חברים;
לאחר חודשים ארוכים של תיאומים וקומבינציות,
קבלו מבחן שערכתי על הגרנדיר באירופה.
https://cars.walla.co.il/item/3659274

איזה אוטו!
באמת, No bullshit, אחרי כל ה SUV המתפרקים שמוכרים לנו לאחרונה
כייף, למרות שהמחיר...

הכינו את פנקסי הצ'קים...תודה רמי,
אתן שיק עם שמיכת פוך [emoji1787]
נראה שיום אחד אולי כמשומש בן 10 זה יכול להיות רכב טיולים מדהים ובר השגה.

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

נמרוד
20-04-24, 20:59
תודה רבה רמי! מרתק!
אשמח להניח ידיים על אחד כזה לסיבוב או מבחן. בטוח מעניין, כמו שדיפנדר היה מעניין.

אבל האם הייתי רוצה כזה?

קשה לי לראות איך זה עדיף כרכב שטח על רנגלר או ברונקו. ואין סיכוי שרכב בוטיק כזה יהיה אמין או בר-תחזוקה ברמה שמתקרבת אליהם, לא כל שכן לטויוטה מודרנית (טאקו-פוראנר-LC250). או אפילו ללנדרובר אורגינל.

אמוץ נ.
20-04-24, 21:07
תודה רמי,
אתן שיק עם שמיכת פוך [emoji1787]
נראה שיום אחד אולי כמשומש בן 10 זה יכול להיות רכב טיולים מדהים ובר השגה.

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

רק שהוא יהיה רכב בן 10 עם מנוע של ב.מ.וו…
זול לאחזקה זה לא יהיה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ד ו ר ו ן
20-04-24, 22:09
כייף לראות שיש מי שעדיין מנסה לשמר רכבי שטח אמיתיים.
גם אם זה מיליארדר שמתחזק תחביב.
מסחרי זה לא נשמע.

רמי גלבוע
20-04-24, 23:23
אני מסכים שיש סימני שאלה על הרכב הזה, בעיקר בכל הנוגע לאמינות -
הם אמנם בחרו במכלולים הטובים והמוכחים ביותר, אבל מעשה המרכבה עדיין, בסימן שאלה.
אבל המכלולים הם עדיין פיצוץ, המנועים נהדרים, והגישה הייתה 'בואו נעשה את זה הטוב ביותר"

לא לעבירות או לבאחה, אבל למה שהוא כן נועד - אוברלנדינג, עבודה מוסדית וכיו"ב.
תא הנוסעים הוא הדבר הכי טוב שאני מכיר, דרומית ל X5 (אם נסלח להם על מקומות איחסון לא מספיקים)
מושבי רקארו - אין כאלה

בקיצור,
אני לא מוכר את המכונות האלה
מפרגן בענק לג'ינגי שהציל את הדיפנדר המקורי
ועכשיו נחכה ונראה...

zivo
20-04-24, 23:55
https://www.agriland.ie/farming-news/watch-all-new-ineos-grenadier-shakes-up-the-4x4-market/

לגבי אמינות - שימו לב לקטע שעוסק באלקטרוניקה ומודעות לכמות חישנים.

המשוטט
21-04-24, 07:13
רמי כתמיד אחלה כתבה

אחרי בעיית המימון המכשול יהיה umi.....

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

איל מ
21-04-24, 10:06
ביליתי 4 חודשי מילואים עם מי שאחראי להביא לארץ את כל הטוב הזה בumi. דווקא נראה לי שמבינים שם עניין.
זאת ועוד,
לפני ה7.10 היו להם תכניות להביא עוד ממתקי שטח שאני לא בטוח שמותר לי להרחיב עליהם.

וגם,
יש לי תיעוד של אותו פונקציונר נוהג בברונקו של היבואן המתחרה (ועם מבט שאפשר לפרש כהתלהבות).
אני בטוח שתמורת הנחה משמעותית על גרנדיר אני אהיה מוכן למחוק את התמונה ולא לשלוח לבעלים של umi....

גיא
22-04-24, 09:05
מגניב לגמרי :)

תודה על השיתוף !

וחג פסח שמח.

Sent from my CPH2493 using Tapatalk

נדב ש.
22-04-24, 09:40
רמי כרגיל כיף לקרוא את הכתבות שלך.

+1. ללא ספק.

רמי, תודה רבה.

רמי גלבוע
24-04-24, 19:28
היי חברים!


בהמשך לדיון שלמעלה, קבלו סרטון עם מבחן שטח רציני שערך איזה ג'יפאי אוסטרלי לגרנדיר,
שלושה ימים בדיונות וסלעים. יש לו מסקנות והדגמות מעניינות, רובן חיוביות מאוד –
חוץ מזה שלא תהיה ברירה, אלא להגביה את הנבלה.


https://www.youtube.com/watch?v=x-Y7DNMUwAI

איל מ
24-04-24, 22:56
חוץ מזה שלא תהיה ברירה, אלא להגביה את הנבלה.

https://www.youtube.com/watch?v=x-Y7DNMUwAI

בסדר,
זה רלוונטי גם לרנגלר ארוך.

איל מ
24-04-24, 23:37
נ.ב.
"איזה ג'יפאי אוסטראלי"...
הבחור הוא בערך הג'יפאי האוסטראלי הכי מפורסם. גם בד"כ יודע על מה הוא מדבר. אם תרצה,
הרמי גלבוע של האוסטראלים, כשהיה צעיר ;)
המעניין הוא,
שהוא קיבל את הרכב לחצי שנה. ומתכנן גם לעשות לו שיפורים ומתקונים.
שווה לעקוב אחרי זה (מקווה שזה יתפוס נתח בתוך כמות התוכן העצומה שהוא מעלה).

המשוטט
25-04-24, 08:54
יש כבר קיטים לאקסים פורטלייםhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20240425/25ce5766b982a0ea7b1ab23f7fdd3cc2.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20240425/f8766210ab252f92b4544103f32e145b.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20240425/07c6249d501b14617ca780d0b492d1f6.jpg

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

שולץ האיום
25-04-24, 17:58
רק שהוא יהיה רכב בן 10 עם מנוע של ב.מ.וו…
זול לאחזקה זה לא יהיה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

אין שום בעיה עם מנוע של bmw

אמוץ נ.
28-04-24, 01:03
ב.מ.וו X5 מהשנה 540,000-800,000 שקל
ב.מ.וו X5 בן 10 117,000-161.000 שקל

טויוטה לנד קרוזר מהשנה 250,000-465,000 שקל
טויוטה לנד קרוזר בן 10 173,000-251,000 שקל

המידע ממחירון יד 2
השוק לא לגמרי מטומטם
אז ברכב שטח בן 10 שאקנה כמשומש ואקווה להחזיק עוד 10 שנים, כנראה שאעדיף יותר רכיבים מהשכונה של הטויוטה מאשר מהגרמני היוקרתי.


Sent from my iPhone using Tapatalk

איל מ
28-04-24, 10:09
השוק לא לגמרי מטומטם


Sent from my iPhone using Tapatalk

חולק עליך.
אבל לצערך ולצעריכל החיים שלנו מוכתבים ע"י מטומטמים.

אמוץ נ.
28-04-24, 10:49
חולק עליך.
אבל לצערך ולצעריכל החיים שלנו מוכתבים ע"י מטומטמים.

עזוב רגע עקרונות נעלים -
לנדקרוזר בן 24 החליף לאחרונה ידיים בין שני חברים שלי, הוא יקבור את כולנו.
המנוע, הגיר, הטרנספר - הכל מקורי, כנראה שגם הטורבו.
ב.מ.וו X5 בן 24 תמצא מאובק ומפונצ׳ר באיזור תעשיה זעירה בכפר ליד כביש 6.
בחירת המנוע בגרנדיר מוזרה ויהיה לי קשה להשתכנע אחרת [emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

איל מ
28-04-24, 11:07
אם אתה רוצה להכנס לדיון הזה,
אז הסיבה שבמוו שוכב מפונצ'ר היא לא בגלל המנוע, אלא בגלל שהוא נמכר כרכב יוקרה, ללא שום ערך מעבר לכך, ברגע שהוא כבר לא רכב יוקרה אין לו שום ערך. ואין שום סיבה להמשיך לתחזק אותו.
לשם ההשוואה,
הדיסקברי שלי, בעל מוניטין אמינות מפוקפק, בן עשרים, עם מנוע גיר וטרנספר מקוריים, ומחליף ידיים במחיר יותר גבוה ממה שקניתי אותו ב2011-12 (אגב, עם מחירי חלפים נמוכים בהרבה מאשר לנד קרוזר).
מה זה אומר עליו? כלום. שיש לו תכלית. ועל אף המוניטין המפוקפק הוא נוסע.

האם המנוע הספציפי ששמו בגרנדיר אמין יותר מזה שקיים בלנדקרוזר? לא יודע. אני גם די בטוח שאתה לא. מכיוון שהעלית טענה, ומכיוון שכאן ג'יפולוג, תעשה שירות לכולנו אם תברר עליו (להזכירך, אם תעשה חיפוש בגוגל על מנועי טויוטה מודרנים תקבל המון תוצאות מפחידות, ולא בגלל שהוא לא טוב, אלא כי אלו הדברים שמתפרסמים).

אמוץ נ.
28-04-24, 11:17
אני לא עוסק במחקרים, אני רק לקוח פוטנציאלי שמרים גבה.
בנו רכב עבודה עם מנוע של מפלצת מוצצת.
נראה מוזר, אשמח אם יוכח אחרת.
הזמן יגיד.


Sent from my iPhone using Tapatalk

איל מ
28-04-24, 11:30
אגב,
אם תמצא היום מנוע שאתה יכול לשתול ברכב מודרני שהוא בטכנולוגיה של לפני 24 שנה (דהיינו, בלתי ניתן להריגה), אתה יכול להיות מיליונר.

רמי גלבוע
28-04-24, 15:17
חברים
אני מבין ומזדהה עם הדיון על אמינות הגרנדיר, זהו סימן השאלה הגדול ביותר המתנוסס מעליו - יעברו כמה שנים עד שנתחיל לדעת איך מתקתק מעשה המרכבה שלו.

אבל הבריטים ליקטו רק מכלולים מוכחים ועמידים, ואתה לא יכול (ולא רוצה) למכור היום את הדיזלים האטמוספריים של פעם; או, אם ארשה לעצמי לצטט את עצמי מהכתבה: "טהרנים אוסטרליים כבר התלוננו על עודף מיחשוב אבל מה רציתם, שהאוטו ייסע עם קרבורטור של סיקס?"

אז אנחנו יכולים להיכנס לתפקיד של טהרנים ישראליים, אבל אין היום מנוע נטול אלקטרוניקה, חיישנים ויחסי דחיסה גבוהים.

ה-3.0 ליטר של ב.מ.וו הוא אחד המוכחים והמוכרים ביותר, על המסלול ובשטח, בדקאר וכיו"ב. בפינת הקוריוז אציין שגם רז היימן והלל סגל בחרו במנוע הזה ל'צהובה', לפני שנים רבות.

שאלתי את הגרנדירים אם הם עשו משהו במנוע, לשנמך את ההספק או את ניהול המנוע, אבל הם לא ידעו לענות. שינו את כניסות האוויר כנגד אבק, לדעתם זה הכל. בואו נחכה לראות, בטוח נשמע על בעיות עתידיות (כמו שהם לא אחרו להגיע עם הדיפנדר ה'חדש')

נמרוד
28-04-24, 16:01
אגב,
אם תמצא היום מנוע שאתה יכול לשתול ברכב מודרני שהוא בטכנולוגיה של לפני 24 שנה (דהיינו, בלתי ניתן להריגה), אתה יכול להיות מיליונר.99% מהמנועים שיוצרו לפני 24 שנה לא בחיים. אולי כולם התאבדו כי הם בלתי ניתנים להריגה.

asafk
28-04-24, 16:22
"הבריטים ליקטו מכלולים מוכחים" זה נשמע כמו ריינג'רובר עם מנוע 8 צילינדרים של ב.מ.וו..... ובכן... מה יכול להשתבש....
או כמו פז'ו שהחליטו ללכת על בטוח עם מנוע ב.מ.וו..... ואנחנו יודעים איך זה נגמר.... ועוד דוגמאות.

אסף.

ד ו ר ו ן
28-04-24, 19:19
אתה לא יכול (ולא רוצה) למכור היום את הדיזלים האטמוספריים של פעם
לא כשאתה מכוון לשוק האוברלנדינג האירופאי/צפון אמריקאי.

והגרנדיר במובהק לא נראה כמו מוצר שתוכנן/יוצר עבור עולם שלישי/חברות כרייה/שוק ממסדי.

oferc
28-04-24, 20:27
ב.מ.וו X5 מהשנה 540,000-800,000 שקל
ב.מ.וו X5 בן 10 117,000-161.000 שקל

טויוטה לנד קרוזר מהשנה 250,000-465,000 שקל
טויוטה לנד קרוזר בן 10 173,000-251,000 שקל

המידע ממחירון יד 2
השוק לא לגמרי מטומטם
אז ברכב שטח בן 10 שאקנה כמשומש ואקווה להחזיק עוד 10 שנים, כנראה שאעדיף יותר רכיבים מהשכונה של הטויוטה מאשר מהגרמני היוקרתי.


Sent from my iPhone using Tapatalk

פשוט מדהים , אין ירידת ערך ללנד קרוזר , זה ממש נכס לא רכב.

דרור ברלי
29-04-24, 22:56
אבל הבריטים ליקטו רק מכלולים מוכחים ועמידים, ואתה לא יכול (ולא רוצה) למכור היום את הדיזלים האטמוספריים של פעם; או, אם ארשה לעצמי לצטט את עצמי מהכתבה: "טהרנים אוסטרליים כבר התלוננו על עודף מיחשוב אבל מה רציתם, שהאוטו ייסע עם קרבורטור של סיקס?"

האוסטרלים לא "טהרנים" הם פשוט אוהבים ורוצים להמשיך לחיות.
בתנאים שלהם מנוע מודרני מורכב וקפריזי שממציא תקלות ותוקע אותך באמצע שומקום יכול להיות ההבדל בין חיים למוות. אם הייתי חי בתנאי אוסטרליה גם אני לא הייתי רוצה לא מחשב ולא חיישן ולא שום דבר אלקטרוני ולא גיר אוטומטי ולא שום דבר שלא מכני ולא עשוי מברזל. זו לא טהרנות ולא שמרנות, זו רק שפיות.


אז אנחנו יכולים להיכנס לתפקיד של טהרנים ישראליים, אבל אין היום מנוע נטול אלקטרוניקה, חיישנים ויחסי דחיסה גבוהים.

אכן, מה שמכתיב איזה מנוע יהיה ברכב חדש אינם הלקוחות אלא הרגולטורים ימח שמם וזכרם. במדינה מערבית מתוקנת כבר לא אפשרי להתחמק ממנוע מנוהל אלקטרונית שהתקלות הקשות והיקרות כבר מתוכננות ומוטמעות לתוכו מהיצרן כפיצ'רים, לא כבאגים. הרגולטור המתועב מכתיב דרישות סביבתיות שמכתיבות מנוע מסובך, עתיר מערכות מורכבות, לא אמינות ויקרות, שמבטיח שבעל הרכב יזיע עליו הון תועפות מרגע סיום האחריות ואילך. ועל העתיד הקודר של הזבל החשמלי עוד לא דיברנו.




ה-3.0 ליטר של ב.מ.וו הוא אחד המוכחים והמוכרים ביותר, על המסלול ובשטח, בדקאר וכיו"ב. בפינת הקוריוז אציין שגם רז היימן והלל סגל בחרו במנוע הזה ל'צהובה', לפני שנים רבות.

לא הייתי ממהר להסתמך על דוגמאות כאלה.
מנוע שנועד למירוצים צריך להיות קודם כל - ביצועיסט. אחר כך גם אמין. אבל הוא צריך להחזיק מעמד, ובכן, רק מירוץ אחד...
ואני ממש מסכים שלהחזיק מעמד לאורך מירוץ דקאר שלם זה ממש לא צחוק.

אבל בכל זאת. בקבוצה רצינית, ישפצו את המנוע מא' ועד ת' (או יחליפו אותו באחד חדש מהקופסא) לקראת המירוץ הבא - ובעל רכב פרטי רגיל ממש לא יכול לחיות ככה. אני מסכים שלרוכש גרנדיר חדש (שבמחירו בישראל ש"ינשק למיליון" זה אומר שיהיה רכב פרימיום לפלצנים מחפשי דאווין ושופוני) זה לא אמור לשנות כלום, אבל לרוכש/מוכר של גרנדיר בן 10 זה כן ישנה המון. מי שיעשה חיפוש קליל אחרי סרטוני "המנועים הגרועים בהסטוריה" יגלה שם נציגות מכובדת מאוד של תוצרת ב.מ.וו, שכל תכלית עצם קיומם היא להתקלקל ולהיות קשים לתיקון ולרושש את בעליהם.
כמובן שממש לא מפתיע שבסרטון ההפוך של "המנועים הטובים בהסטוריה" הרשימה כוללת בעיקר מנועי ברזל-על-ברזל פשוטים וטיפשים עם הספק נמוך ביחס לנפחם שחיים לנצח (וולבו סדרה B, טויוטה 22R, ג'יפ 258/242, פורד I6, שברולט SBC, מרצדס 300D וכו'ו כו') ולא אף מנוע אחד של ב.מ.וו.




שאלתי את הגרנדירים אם הם עשו משהו במנוע, לשנמך את ההספק או את ניהול המנוע, אבל הם לא ידעו לענות. שינו את כניסות האוויר כנגד אבק, לדעתם זה הכל. בואו נחכה לראות, בטוח נשמע על בעיות עתידיות (כמו שהם לא אחרו להגיע עם הדיפנדר ה'חדש')

בחיאת רמי, זו השקה ראשונה שלך? החבר'ה מההפקה באירועים כאלה אף פעם לא יודעים לענות שום-כלום-טכני ואם הם לא אשכרה מהנדסי היצרן, תגלה לרובם יש ידע בכלי רכב שנחות מזה של אמא שלי. את התשובות אתה צריך לחפש ולמצוא לבד באמצעות שכיבה מתחת לאוטו וזה ייתן לך תמונה הרבה יותר אמינה ומדוייקת מהתשובות שלהם. בזמן שתשתרע מתחת לרכב בדשא הרטוב כמו שאני הייתי עושה, יש מצב שהם יסתכלו עליך כמו על "לוקו" - אבל מה אכפת לך?



סה"כ מרשים מאוד, מלא אופי מסוקס. למרו ת שאני באופן אישי רואה בו יותר מהמרצדס G מאשר מהדיפנדר, הוא עדיין מחזיר כבוד ראוי לדיפנדר הקלאסי שלנד-רובר עצמם חיללו ואנסו עם ה"דיפנדר" החדש וההזוי שממש לא ראוי לשאת את שם הדגם המיתולוגי.

פגשתי בגרנדיר פיזית בתערוכה הגרמנית בבד קיסינגן ביוני 2023, כבר היו שם גם תצוגות של משופרים ומוגבהים על צמיגי 35-37 ופורטלים וכו' והוא כבר כיכב בדוכנים של משפרי לנדרובר ותיקים כמו MATZKER וכו'. לצערי לא הסכימו לתת לנהוג, נתנו רק לשבת קצת ברכב סטטי. כשיגיע לישראל, אקח אותו לסופ"ש מדברי כראוי וכמתבקש.

Yaron.nahum
30-04-24, 14:10
אגב,
אם תמצא היום מנוע שאתה יכול לשתול ברכב מודרני שהוא בטכנולוגיה של לפני 24 שנה (דהיינו, בלתי ניתן להריגה), אתה יכול להיות מיליונר.

ברור שאתה יכול להיות מליונר ,
רק בתנאי שאתה מתחיל את התהליך כמולטי מיליונר

VQ40DE
16-05-24, 22:38
https://cars.walla.co.il/item/3659274



הכינו את פנקסי הצ'קים...[/QUOTE]


הכתבה איננה זמינה בלינק הזה.
אם אפשר להביא לנו את הכתבה בכל דרך. נשמח.

erezgur
16-05-24, 23:08
לי היא זמינה.
נסה דפדפן אחר, או חלון גלישה אנונימית

Sent from my IN2015 using Tapatalk

איל מ
22-09-24, 17:36
רק התחלנו, כבר סיימנו: "הפסקת ייצור גרנאדיר" (כן, זה קליקבייט)
https://www.automag.co.il/ineos-production-halt-israel/

נמרוד
25-09-24, 12:31
רק התחלנו, כבר סיימנו: "הפסקת ייצור גרנאדיר" (כן, זה קליקבייט)
https://www.automag.co.il/ineos-production-halt-israel/

נראה שהם מתכוונים לשחזר את חווית הבעלות על לנדרובר עד הסוף ואפילו מעבר.

איך שלמה קרא לזה פה בדיון אחר? "X פקטור"

המשוטט
25-09-24, 13:29
דווקא נראה שהבעיה הגדולה תהיה UMI



Sent from my SM-S921B using Tapatalk

alto
07-07-25, 19:34
הגרנדיר הראשון שלי (הלואי שלי, כולו הראשון שרואה) נצפה היום במונטנגרו.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250707/6804501ffc6a6999200c6618c962c316.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250707/39a0e7c1604298fe42b97c1e1c04591f.jpg

Sent from my Pixel 8 Pro using Tapatalk

amir_shai
09-07-25, 00:29
עכשיו ניתן לרכוש באופן רשמי את שני הדגמים (טנדר ומרכב סגור) עם פורטלים וגלגלי 37.
רק 200k דולר.

https://www.motor1.com/news/765131/ineos-quartermaster-portal-axles-letech/



Sent from my SM-S938B using Tapatalk

נמרוד
09-07-25, 16:18
הגרנדיר הראשון שלי (הלואי שלי, כולו הראשון שרואה) נצפה היום במונטנגרו.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250707/6804501ffc6a6999200c6618c962c316.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250707/39a0e7c1604298fe42b97c1e1c04591f.jpg

Sent from my Pixel 8 Pro using Tapatalkיש אחד בקריית טבעון...

-->