Aviv-T
21-04-24, 21:15
אהלן, כמו שכתוב בכותרת - נורת 'משולש הפוך' נדלקה באופן קבוע.
לאחר ביצוע קריאות תקלה, ישנה תקלה 24: מתח חיישן TPS גבוה/נמוך מתחום המתח הנדרש
סימפטומים נוספים (שכמובן, לא בהכרח קשורים למאורע):
רכב עומד לא עובד 'עגול' - עליות וירידות כולל מכות
אשמח להתייעצות על דרכי הפעולה. כרגע אני חושב על הדרך הנכונה לשלול חשודים. להלן החשודים:
1. החיישן עצמו: בדיקת מתח ע"י רב מודד לכניסת מתח כאשר הרכב עומד סטטי או בעת פתיחה מלאה של המצערת. בעיקר אבדוק האם המתחים ה'קיצוניים' תקינים (קיצוניים=סגירה או פתיחה מלאה).
(שאלת צד: האם הניסוי צריך להתבצע ברכב מונע או מדומם?)
1א. אם החיישן תקין, אצטרך למצוא את סיבת המתחים הלא תקינים, וכאן אני קצת נתקע.
2. המחשב: האם המחשב נותן מתח לא תקין - כלומר התקלקל. איך בודקים זאת?
3. חיווט קרוע/מקצר/מקולקל/שרוף וכו'.
4. מערכת ההזרקה/הצתה - החלפת מזרקים, מפלג, פלאגים, קויל וכו'.
תודה רבה
לאחר ביצוע קריאות תקלה, ישנה תקלה 24: מתח חיישן TPS גבוה/נמוך מתחום המתח הנדרש
סימפטומים נוספים (שכמובן, לא בהכרח קשורים למאורע):
רכב עומד לא עובד 'עגול' - עליות וירידות כולל מכות
אשמח להתייעצות על דרכי הפעולה. כרגע אני חושב על הדרך הנכונה לשלול חשודים. להלן החשודים:
1. החיישן עצמו: בדיקת מתח ע"י רב מודד לכניסת מתח כאשר הרכב עומד סטטי או בעת פתיחה מלאה של המצערת. בעיקר אבדוק האם המתחים ה'קיצוניים' תקינים (קיצוניים=סגירה או פתיחה מלאה).
(שאלת צד: האם הניסוי צריך להתבצע ברכב מונע או מדומם?)
1א. אם החיישן תקין, אצטרך למצוא את סיבת המתחים הלא תקינים, וכאן אני קצת נתקע.
2. המחשב: האם המחשב נותן מתח לא תקין - כלומר התקלקל. איך בודקים זאת?
3. חיווט קרוע/מקצר/מקולקל/שרוף וכו'.
4. מערכת ההזרקה/הצתה - החלפת מזרקים, מפלג, פלאגים, קויל וכו'.
תודה רבה