PDA

צפייה בגרסה מלאה : מתעניין בקניית ג'ימני ולגבי המחירון שלו



kl11
23-04-24, 18:13
מעוניין לקנות ג'ימני החל משנת 2019 וראיתי ביד 2 שמבקשים ב20-30 אלף יותר ממה שרשום בלוי יצחק, למה זה ככה?
באמת דורשים כל כך הרבה מעל המחירון זה הגיוני?
ומה כדאי לדעת/לבדוק לפני ובמהלך הבדיקה במכון?
תודה

נמרוד
23-04-24, 19:08
אין דרך קלה לבשר, אבל לוי יצחק ז"ל, איננו כבר כמעט שנה.

asafk
23-04-24, 19:35
המחיר גבוה ממחיר המחירון כי זה רכב מבוקש.
גם על ידי גנבים.
ובגלל זה קשה מאוד בחודשים האחרונים לבטח אותו - תבדוק כמה עולה ביטוח מקיף אם אתה בעניין. ותזכור שאם הוא נגנב והיית מבוטח אתה תקבל רק את מחיר המחירון ולא מה ששילמת בפועל.
מה שהופך את העובדה שהמחיר בפועל גבוה ממחיר המחירון לראויה לתשומת לב מיוחדת.

אסף.

kl11
23-04-24, 19:59
המחיר גבוה ממחיר המחירון כי זה רכב מבוקש.
גם על ידי גנבים.
ובגלל זה קשה מאוד בחודשים האחרונים לבטח אותו - תבדוק כמה עולה ביטוח מקיף אם אתה בעניין. ותזכור שאם הוא נגנב והיית מבוטח אתה תקבל רק את מחיר המחירון ולא מה ששילמת בפועל.
מה שהופך את העובדה שהמחיר בפועל גבוה ממחיר המחירון לראויה לתשומת לב מיוחדת.

אסף.

תודה על ההסבר אבל לא הבנתי איך זה קשור למוכר שגונבים את הרכב המחיר לא אמור אז להיות נמוך יותר?

asafk
23-04-24, 20:26
תחשוב מה הוא היה אם לא היו גונבים אותו....

אסף.

boaz avrahami
24-04-24, 14:46
יש מחיר שוק ויש מחיר לא ראלי בדרך כלל שהוא מחיר מחירון לוי יצחק ועוד מחירונים.
בסוף מה שקובע זה היצע וביקוש כשהמחירון לעיתים נותן אינדיקציה כללית.

לא פעם יש, במיוחד ב 4x4 תוספות שהמחירון לא מגלם.

יש פלצנים שמבקשים הרבה ואז תקועים המון זמן בלוח ובסוף יירדו למחיר השוק.
מצד שני אם אתה רואה שהשוק ער אז כנראה שהמחיר שהם דורשים כן ראלי ביחס לביקוש.

בעיקרון השוק די קפוא כך שהסיכוי של הקונים לקבוע את המחיר גבוה יותר.

תתיחס להערה של אסף בכובד ראש.
מחיר הרכישה אינו חזות הכול.
יש גם את העלות השנתית השוטפת וכן את הסיכון הביטוחי שבמידה ותזדקק לו לא תקבל שיפוי על מלוא ההוצאה.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

sgill
25-04-24, 11:51
מצד אחד, כמות הגנבות שגרמה לעליית מחירי הביטוח אמורה להוריד את המחירים של הגימני. (זה מה שקרה עם הרנגלרים שמכת הגניבות התחילה כשנה לפני הג'ימני).
מצד שני, נגנבו די הרבה ג'ימני בשנה האחרונה ולכן ההיצע קטן יותר. וכמו שכבר נכתב, המחיר נקבע ע"י ההיצע מול הביקוש. אם ההיצע קטן והביקוש גדול, המחיר עולה עד הנקודה שבה יפגשו הגרפים (דקה קלה על כלכלה).
כשמדובר ברכבים יחסית חדשים, ובהנחה שיש ליבואן מלאי, יש גם חסם עליון שהוא רכב חדש מהיבואן.
ע"ע אלו שניסו למכור טסלה בת יותר משנה במחיר של יותר מחדשה כי היו צריכים לחכות לחדשה 4 חודשים.

-->