צפייה בגרסה מלאה : מחפש אום BSC במידה 1"
ehudzeelim
01-05-24, 18:33
שלום,
כמו בכותרת,
האם מישהו יודע איפה משיגים אום כזה?
האם יש מידה "מקבילה" מודרנית שתתאים לי?
תודה מראש
אני הייתי מנסה להזמין מאתר בריטי ואם לא להזמין מחרט.
דוגמה
https://britishfasteners.com
ehudzeelim
02-05-24, 14:46
תודה,
מחו"ל זה ייקח זמן ואני מעדיף פתרון יותר מהיר, מה גם שבחיפוש לא מצאתי 1".
בסוף אכן נעזרתי בחרט,
אני לא אלאה אתכם איך הגעתי למצב שאני צריך אום כזה אבל קצת פרטים לגבי הסטנדרט הזה (BSC):
אלה מידות ששימשו בעבר בעולם האופניים והאופנועים הבריטיים, יש כמה סוגי פסיעות, שלי זה 16 לאינץ'.
יש גם 20 וגם 26, לא הבנתי בדיוק למה וכמה.
החרט לא מכיר את זה, חיפשנו בספרים שלו ואין לו מידע.
בסוף מדדתי את הפסיעה והקוטר פיזית על הציר והוא יחרוט לי אומים כאלה.
דרך אגב ממליץ עליו, שמו ישראל גרציאני והוא נמצא בא.ת. רחובות. כבר לא נותרו הרבה כאלה.
וכמה תמונות תמיד טוב
146786146787146788146785
אמנם באיחור, אבל זה נראה דומה..https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240503/54507af07dfbe3cd2169a3cd25c6d235.jpg
ehudzeelim
03-05-24, 17:29
הסתדרתי, תודה בכל מקרה
איציק - 4X6ZH
04-05-24, 06:04
נראה לי מוזר
BSC
לא מכיר הברגה כזאת
אני חושב שזה BSF
בריטיש סטנדרט פיין
הברגה בריטית עדינה
אני מתעסק עם זה הרבה במוזיאון הטרקטור עין ורד. יש לנו מברזים וציוד להברגות האלה
ehudzeelim
04-05-24, 08:22
כן איציק, גם החרט לא הכיר, זה סטנדרט לא מוכר במיוחד בישראל ככה"נ, אבל זה קיים.
ראה מה שסימנתי מתוך ויקיפדיה:
146800
איציק - 4X6ZH
04-05-24, 09:11
לא חסר דברים מוזרים בהברגות
אני עובר על טבלאות הברגה אין חיה כזאת
יש בהחלט ברגים בפסיעה של 16 TPI
במוזיאון יש מחרטה עם לוח הברגות מטורף ( מחרטה רוסית ) אני מחזיק אותה רק לשימוש הזה
כל מיני הברגות בחלוקה לא מקובלת
יוצא לי להסתובב באנגליה בשווקי יד שניה AUTO JAMBEL
ehudzeelim
04-05-24, 09:25
זאת הכלה
יש לי שתיים כאלה (אחת להתחלת הברזה ושנייה לסיום)..
שריד היסטורי לאימפריה
146801
מה עומד מאחורי ההברגה ההיסטורית?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240504/715f74cd2805483ccf3831393b6ecb2c.jpg
תודה,
מחו"ל זה ייקח זמן ואני מעדיף פתרון יותר מהיר, מה גם שבחיפוש לא מצאתי 1".
בסוף אכן נעזרתי בחרט,
אני לא אלאה אתכם איך הגעתי למצב שאני צריך אום כזה אבל קצת פרטים לגבי הסטנדרט הזה (BSC):
אלה מידות ששימשו בעבר בעולם האופניים והאופנועים הבריטיים, יש כמה סוגי פסיעות, שלי זה 16 לאינץ'.
יש גם 20 וגם 26, לא הבנתי בדיוק למה וכמה.
החרט לא מכיר את זה, חיפשנו בספרים שלו ואין לו מידע.
בסוף מדדתי את הפסיעה והקוטר פיזית על הציר והוא יחרוט לי אומים כאלה.
דרך אגב ממליץ עליו, שמו ישראל גרציאני והוא נמצא בא.ת. רחובות. כבר לא נותרו הרבה כאלה.
וכמה תמונות תמיד טוב
146786146787146788146785
1+ לגבי גרציאני, הוא הכתובת הראשונה שלנו במפעל למשימות חריטה מיוחדות.
אולי יעזור בפעם הבאה, לפני המון שנים היו אופנועים בריטיים, B.S.A וטריומף, שם באמת היה אתגר בנושא ברגים, שקונים אופנוע משומש מאוד בן -70-60 שנה, אפשר למצוא קומבינות ישראליות של ברגים והברגות מוזרות. ואז לפעמים כדי למצוא בורג תואם, היה אפשר לנסות בחנות ברחוב צ'לנוב, קרוב לתחנה המרכזית הישנה, תל אביב. כל בורג עלה כמו יהלום, אבל בדרך כלל היה על המדף וחסך חיפושים וקומבינות. לא יודע אם החנות הזאת קיימת, אבל שווה לבדוק.
ehudzeelim
04-05-24, 20:39
מה עומד מאחורי ההברגה ההיסטורית?
האמת שכלום,
מה שקרה זה שהרמתי את הנגרר לבדוק חופש בגלגלים, ובצד ימין היה חופש.
ניסיתי לחזק את האום של המיסב והוא הסתובב על ריק- הלכה ההברגה.
הטעות שלי היתה שהעמדתי את הנגרר במקום שהייתי חייב להזיז אותו, לא חשבתי שזה ייקח יותר מחמש דקות.
אז הייתי חייב למצוא פתרון זמני, כדי שאוכל להרכיב גלגל. וזו המחרוקת היחידה שמצאתי בבית בקוטר המתאים..
הברזתי את הציר והשארתי את המחרוקת במקום האום כדי שאוכל לנסוע קצת. לא ידעתי שה-bsc הזה כזה נדיר.
ואז רק נשאר הכאב ראש למצוא אום מתאים..
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.