צפייה בגרסה מלאה : שיפור מתלים זמני לסופה
טוב, אז כידוע קניתי סופה חדשה שהיא בתולית למדי. נכנסתי איתה לשטח לא קשה במיוחד וגיליתי שכדי להכניס אותה להצלבות לא צריך להתאמץ יותר מדי (וזה אני אומר בעדינות...) ומאחר ונעילות וכל שאר שיפורים יגיעו בהמשך אבל לטייל יוצאים בקרוב. רציתי לשאול מה אפשר לפרק ממנה בכניסה לשטח כדי לשפר את מהלכי המתלה ולא להתבזות באופן מביש לחלוטין? ומאחר ואני לא מכונאי דגול אשמח גם אם תתנו הערכת זמנים וכלים נדרשים לניתוק/חיבור.
תודה מראש.
מוטות מייצבים
http://www.jeepolog.com/232.html
פרק מוט מייצב קדמי, 2 אומי 19 מ"מ (אם אני זוכר נכון ...), קשור את המוט לשלדה וסע לטייל. נסעתי די הרבה עם הסופה כשהייתה סטנדרטית לגמרי למעט צמיגי שטח (31") וניתוק מוט מייצב קדמי ואי אפשר לומר שהיא ביישה את הפירמה.
כלים? מפתח 19 מ"מ או שזה היה 17 מ"מ? אני מניח שתזהה לבד :-), וקצת חוט ברזל לקשור את המוט המייצב לשלדה לאחר הפירוק. קרא קצת בפורום, כתבו הרבה על ההשלכות של נסיעה ללא מוט מייצב.
עוד שיפור, והוא אפילו זול יותר :-) הוא הורדת לחץ האוויר בצמיגים. רק תדאג שיהיה לך מד לחץ אוויר שתהיה לך בקרה.
אם מנתקים את המוטות המייצבים צריך לנתק גם את הפנהארד לא? אחרת צד אחד מוגבל ככה או ככה. ובאם אני מנתק הכל אני צריך להרכיב מראש צינורות בלם ארוכים או שהמקוריים מספיק טובים?
אל תנתק את הפנהארד. ניתוק מייצב, כשלעצמו- מוסיף המון.
אסף.
אם מנתקים את המוטות המייצבים צריך לנתק גם את הפנהארד לא? אחרת צד אחד מוגבל ככה או ככה. ובאם אני מנתק הכל אני צריך להרכיב מראש צינורות בלם ארוכים או שהמקוריים מספיק טובים?
לא צריך לנתק פנהרד. המקוריים מספיק ארוכים.
תהנה!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.