PDA

צפייה בגרסה מלאה : פתיחת מולטימדיה מקורית לאפליקציות ניווט שטח



הדסופה
07-05-24, 10:04
לא מצאתי ברשת שום אופציה להציג מפת שטח על המסך המקורי , שתומך ב AA וב CarPlay, כי למעט לאפליקציה אחת הן אינן תומכות במירורינג במוד הזה
האפליקציה היחידה שתומכת שמצאתי היא Gaia gps והיא יקרה ולא משהו מדהים

מצאתי פתרון של media box מבוסס אנדרואיד פתוח שכולל גם gps שבמקור נועד להוסיף תמיכה ב AA+carplay אלחוטי לרכב שאין לו , אבל נראה שיודע לעשות סטרימינג של כל אפליקציות אנדרואיד למסך המקורי

https://smartworldcompany.com/products/sim10

https://youtu.be/ZeT717JpdxU?si=1a6OuI0s-N-jsp7e

העלות 250 דולר
בדוד אלי יש גם מכשירים לכאורה ב 70 עד 100 דולר

כמובן אפשר גם לרכוש מולטימדיה עם מסך ולהחליף את המקורי אבל זה ייצא יותר יקר וגם פחות מתאים לי אישית להתעסק עם האוטו

שאלה למי שמבין - האם מכירים יכולות סטרימינג כזו של כל אפליקציה מהקופסה למסך המקורי ?
מישהו מכיר או ממליץ על פתרון אחר לג׳ימני?
( אני לא אוהב פתרון של טאבלט נוסף )

תודה
הד


Sent from my iPhone using Tapatalk

erezgur
07-05-24, 10:24
בזמנו כתבתי בשרשור על אפשרות לשקף תוכנות שאינן תומכות ב AA על מסך הרכב. התפעול עדיין על מסך הטלפון. חפש AAAD. בפורום.

לגבי החלופה הזולה מעלי, כ-70 דולר, זה עובד לא רע. פרסמתי כזה למכירה כאן לפני כשנה...

Sent from my IN2015 using Tapatalk

הכוכב הכחול
07-05-24, 21:25
בזמנו כתבתי בשרשור על אפשרות לשקף תוכנות שאינן תומכות ב AA על מסך הרכב. התפעול עדיין על מסך הטלפון. חפש AAAD. בפורום.


הקישור לשרשור -
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/121757-%D7%9E%D7%A4%D7%AA-%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%AA-%D7%9C%D7%90%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%95%D7% 90%D7%99%D7%93-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95

הדסופה
08-05-24, 07:38
תודה ארז וכוכב
שוקל לנסות …


Sent from my iPhone using Tapatalk

erezgur
08-05-24, 08:26
כעת ליד מחשב, יכול להרחיב מעט:

חלופת שיתוף מסך הטלפון ל Android Auto סטנדרטי:

צריך להבין שגוגל מתייחסת ל Android Auto כגרסה מיוחדת / מנוונת / ייעודית למסכי הרכב ומנסה לדאוג שרק יישומים שמראש יועדו לגרסה זו יעבדו עליה (מחייב קצת השקעה של מפתחי היישומים ולכן מגוון היישומים הוא קטן מאד בהשוואה ליישומים הרצים על מכשירי הטלפון שלנו). זה אומר שכל מיני פתרונות העוקפים את המגבלות הללו שגוגל מערימה (כמו ה- AAAD והתוכנות שבעזרתה "דוחפים" יישומים שונים) הם כל הזמן במוקד מאמץ של חסימות ומגבלות וכל שדרוג גרסה חוסם פרצה נוספת.
גם כאשר אתה מצליח לשקף יישום ממסך הטלפון למסך המולטימדיה, התפעול לוקה בחסר. כדי להזיז את חלון המפה, למשל, או כדי לבחור אופציה בתפריט - צריך לבצע את הפעולות על מסך הטלפון ולא על מסך המולטימדיה ברכב (כלומר רק התצוגה משוקפת, כל הקלט נעשה עדיין על מסך הטלפון).
לכן לדעתי - זו אפשרות שאפשר להתנסות עימה ולא עולה כסף אבל לא אפשרות מתאימה כפתרון ארוך טווח...



צג (7'' בדרך כלל) המאפשר AA (Android Auto) וגם Car Play אלחוטיים או מחוברי כבל, פתרון פשוט וזול מעלי אקספרס:

הסבר כללי - מדובר במערכת מבוססת גרסת לינוקס פשוטה המריצה תוכנה החושפת אנדרואיד אוטו / אפל קאר פליי ועוד מספר יישומים פשוטים נוספים (רדיו, נגן MP3, שעון וכד'). חומרה לא חזקה במיוחד אבל מספיקה ליישומים הנ"ל. בין השאר כוללת בדרך כלל משדר FM וגם חיבור AUX רגיל כדי לאפשר השמעת השמע במערכת שברכב.
נותנת מענה סביר לצרכים כמו WAZE ברכב שאין בו AA / CAR PLAY.
גרסה פתוחה יחסית עם אפשרויות שיקוף מסך פשוטות שבעזרתן ניתן בדרך כלל לשקף תצוגה של כל מיני אפליקציות מהטלפון למסך (אבל זה רק שיקוף כמוסבר לעיל, כאשר הייתרון הוא שלא צריכים "להיאבק" כדי לשקף את המסך).
מכיון שמדובר במסך נוסף, צריך למתקן אותו ברכב (מגיע בדרך כלל עם זרוע נדבקת לשמשה / לדשבורד, כמו לטלפון) - אולי זה קצת פחות יעיל לרכב בנסיעת שטח ממושכת... צריך גם לדאוג לחיבור לחשמל (בדרך כלל USB כמו כל טלפון וכנראה גם לחיבור שמע (כבל AUX שבדרך כלל מגיע עם המכשיר) - כלומר לחשוב על עוד "טבלט" המורכב ברכב, עם כבלים.
קניתי כזה, "שיחקתי" עימו קצת כדי ללמוד ולהתרשם, לא היה לי צורך להשאיר אותו בטרופר וברכבים האחרים במשפחה לא היה בו צורך והוא חזר לקופסא ונמכר לאחר שפרסמתי אותו כאן בלוחות - זהו פתרון לא יקר ואפשר להתנסות ולהחליט האם מתאים או לא. לא לצפות לביצועים מטורפים ואיכות שמע של מערכת מהשורה הראשונה...

הדסופה
08-05-24, 15:29
מספר שאלות שצברתי :
1. אני עם אייפון. כאשר אני אחבר את ה media box האם הווידאו לתצוגת הסטרימינג הוא מהmedia box בלבד או שהוא יכול להיות גם מהאייפון ? אפשרי כל אחד מהם ( לא באותו זמן )?

2. כי אם הסטרימינג מהאייפון , כלומר האייפון משתמש ב media box בתור ״ מתווך ״ של CarPlay , אז אני מניח שאוכל באותו זמן גם להשתמש בספוטיפיי דרך מערכת השמע של האוטו ? ( כן אני מבין שבמוד הזה התפעול הוא מהסלולרי ולא מהצג)

הד


Sent from my iPhone using Tapatalk

erezgur
08-05-24, 17:24
אה, אייפון... מודה שאני פחות מכיר, למרות שבדקתי גם אייפון על המדיה-בוקס (כפי שאתה קורה לקופסא) שהייתה לי, אבל לא זוכר עם בדקתי את יכולות השיקוף ולכן לא יכול לתת תשובה ישירה לשאלה.

-->