התחברות

צפייה בגרסה מלאה : גיר מייבוא או מפירוק



dotanwein
15-05-24, 06:51
שלום,

טויוטה פראדו שנת 2000 מנוע 1KZ.
הגיר מסר נשמתו לבונה עולם.

פונה לחוכמת ההמונים בשאלה האם קיים הבדל משמעותי בין גיר מייבוא לגיר מפירוק.
נאמר לי שזה שפורק היה תקין לחלוטין לפני שפורק.

אשמח לעצות.

למה להחליף ?
הגיר הנוכחי שופץ לפני כ-20000 ק"מ.
עכשיו מתקשה לצאת מהמקום מבלי להעביר את ידית ההילוכים ל-L, חסר הילוך רביעי ומרגיש שמחליק.
נורית O/D מהבהבת ומופיעה תקלה 63 על סולונואיד 2. נשארה גם אחרי החלפת הסולונואידים.
השמן יוצא שחור, ככל הנראה עם שאריות שבבים.

תודה,
דותן

איל מ
15-05-24, 08:22
אינני משפץ גירים אני יכול רק לשטוח בפניך דברי חוכמה ששמעתי מאחד כזה.
"גיר אוטומטי רגיש מאוד להתחממויות. יתרון גדול ביבוא גיר ממדינות עם אקלים קר, לעומת גיר שעבד בארץ בפקקים".
עם זאת, כשאני קניתי את האוטו שלחתי את הגיר לשיפוץ. מאז כבר מעל עשור שאני נהנה מהגיר.
נשמע שהשיפוץ שעשית לא היה טוב. האם הוחלף גם הטורק?

dotanwein
15-05-24, 09:28
נשמע שהשיפוץ שעשית לא היה טוב. האם הוחלף גם הטורק?[/QUOTE]


אני לא יודע מה עשה.
הייתי מרוצה כמעט שנה מהשיפוץ עד שהתחילו הבעיות.
אני לא מאמץ את הרכב - לא משקל ולא גרירות.

ניסיתי ברכב אחר לשפץ מנוע וראיתי שזה לא הולך.
הפעם מעדיף החלפה.

Sent from my SM-S9010 using Tapatalk

raanan
15-05-24, 12:15
גם אם תייבא , יהיה רצוי לפתוח ולבצע שיפוץ לפני התקנה.
אלא אם תייבא גיר משופץ ממפעל שיפוץ גירים, סיפור יקר מאד בפרט שאתה צריך לשלוח להם גיר
(בעבר בדקנו אפשרות כזאת).

המלצה שלי,
אם אין עיוותים בהאוזיניג, לשפץ שוב (וכאן צריך למצוא פדנט ולא חאפר).
באותה הזדמנות לבצע שטיפה מלאה לצנרת והקולר.
חשוב שמילוי השמן יעשה "בנסיעה" על הליפט ולא נסיעה מהירה בכביש לזירוז התהליך.

בהצלחה
רענן

-->