PDA

צפייה בגרסה מלאה : בחירת פרייבט חדש



geva dover
19-05-24, 13:06
אז הפורד המדהימה שלנו כנראה תצא בקיץ למכירה בעקבות הזדמנות של לקנות את הרכב ליסינג של ההורים.
אני מכין תוכנית ב' למקרה שהליסינג ישתגע וירצה מחיר גבוה מהתקציב שלי ( איוניק 2021).
הסיבת החלפה זה לטובת רכב עם מערכות בטיחות מתקדמות וזה הדגש העיקרי.
מחפש המלצות לרכב עם מערכות בטיחות מתקדמות שיכיל זוג+ 1+ 2 כלבים ענקים.
התנאי סף הם:
מערכות בטיחות
מתחת ל100 אלף קמ
עדיפות לסטיישן/מיניוואן אבל לא חובה
מעל שנת 2019
תקציב עד 80 אלף שקל
אשמח לשמוע על הצעות לעוד אופציות חוץ מהאיוניק.

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

נדב42
19-05-24, 13:55
אז בעקבות הזדמנות של לקנות את הרכב ליסינג של ההורים.
לא ציינת איזה מין ליסינג.
אם כזה שההורים טיפלו - סבבה.
אם כזה שלכאורה הליסינג טיפל, הייתי עובר הלאה ...

geva dover
19-05-24, 13:58
ליסינג רגיל, רכב עבודה של אמא שנסע 10 קמ לכיוון ביום. רגוע.
65 אלף קמ ב3 וקצת שנים, ככה שלא עבר כמעט טיפולים וגם שכן לדעתי טופל במוסך שקד של יונדאי.

בכל מקרה, מחפשים אופציה ב' למקרה שיהיה גבוה מהתקציב שלנו.


Sent from my SM-G988B using Tapatalk

נדב42
19-05-24, 14:31
תבדוק מול המוסך ותבקש לראות חשבוניות

erezgur
19-05-24, 16:37
ליסינג רגיל, רכב עבודה של אמא שנסע 10 קמ לכיוון ביום. רגוע.
65 אלף קמ ב3 וקצת שנים
לא רוצה להיות קטנוני, אבל המספרים האלו לא מסתדרים לי ...
(10 קמ ביום זה כ- 300 קמ בחודש, פחות מ-4000 קמ בשנה)

geva dover
19-05-24, 18:06
העבודה 10 קמ כיוון, בסופש הם נוסעים לטייל וכו.
בכל מקרה, הקמ נמוך מכל הליסינגים שיש ברשת בכל החברות.
אבל הרכב הזה לא הפואנטה כרגע.
השאלה היא, אם העסקה לא תצא לפועל בגלל בעיות תקציב.
אשמח להמלצה לפרייבט אחר שכן יכול להיכנס, אין כמו המלצות של חברי הקבוצה פה ולכן פונה להתייעצות.

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

guyo
19-05-24, 18:56
כמו בדיונים קודמים, אהבתי מאוד את הקרוסאובר של סוזוקי (לא הויטארה....)
מספיק מרווחת, זולה לאחזקה, חסכונית, נוח להכניס עוללים בגלל הגובה. בנוגע לכלבים שלך, צריך לבדוק אותם בבגאז'....
ב 80 אש''ח תוכל למצוא שנתון יחסית גבוה ויד נמוכה.
ברלי הזכיר גיר בעייתי, לא יודע, הייתי עם ידניות.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

amirmoshe
19-05-24, 19:29
לדעתי האוריס תהיה מתאימה יותר לצרכים שהגדרת. לא רואה איך הכלבים ייכנסו בתא המטען של האיוניק.



Sent from my SM-S901E using Tapatalk

guyo
19-05-24, 19:36
לדעתי האוריס תהיה מתאימה יותר לצרכים שהגדרת. לא רואה איך הכלבים ייכנסו בתא המטען של האיוניק.



Sent from my SM-S901E using Tapatalkבאיוניק של אשתי נכנס רועה גרמני אחד, שזה בערך שליש משני הכלבים של גבע

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

OFF-RoaD
20-05-24, 07:05
איוניק ממש לא מתאימה לצרכים שהגדרת.

רכב צפוף מאוד מאחור, ועל תא מטען אין מה לדבר....

ניסית להכניס את הפורום המתואר לתוך האוטו של אמא?

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

geva dover
20-05-24, 07:28
מסכים שהוא לא אידיאלי, עדיין בדיונים עליו עם האישה והכל.
לכן מחפשים אופציה ב'..


Sent from my SM-G988B using Tapatalk

אמוץ נ.
20-05-24, 07:29
האאוטלנדר 2017 והלאה מצוייד במערכות בטיחות אקטיביות, למיטב ידיעתי.
המחיר כ 70,000 וצפונה.
המון מקום, רכב אמין ונוח וזהו בערך.


Sent from my iPhone using Tapatalk

מוטי ג.
20-05-24, 07:45
תבדוק מול המוסך ותבקש לראות חשבוניותמניסיוני, גם חשבונית לא מעידה על איכות/קיום הטיפול.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

נדב42
20-05-24, 07:46
המחיר מעיד אם יש התקמצנות של הליסינג ...

Asaf-a
20-05-24, 08:47
אני חושב שההגדרה והמוטיבציה למערכות בטיחות מתקדמות אינה חדה.

למשל, בתפיסתי ההבדל בבטיחות בין איוניק היברידית לבין הפוקוס שלכם די זניח, כלומר אם אתה ממילא מחליף רכב אז עדיף עם מערכות מודרניות (רבים מאיתנו ממילא מכבים את העזרי בטיחות בכניסה לרכב כי חלקם רק מציק), אבל לרדת לרכב צפוף ובינוני כמו האיוניק כי מכילה מערכות בטיחות - אני לא מתחבר.

geva dover
20-05-24, 12:49
אישתי אוהבת את המערכות, אני גם ככה בקושי אנהג ברכב הנל.
מסכים לגבי מה שאמרת על האיוניק, עדיין לא בשלים עליו. זה בעיקר לחץ מהאישה כי היא נורא אוהבת אותו..
ראיתי היום אוריס 2019, רכב מגניב אבל ההבדל בינו לבין הפוקוס זניח לטעמי מבחינת מערכות בטיחות ( קצת מערכות פסיביות) כן יש לו חיסכון גדול יותר בדלק, הוא מעט גדול יותר ומפנק יותר אבל לא משהו קריטי.
קורולה מאותם שנים יקרה פי כמה וכמה למרות שהיא קטנה יותר, מצד שני הרבה יותר מתקדמת טכנולוגית.

כרגע מנסה להימנע מהגיפונים/ קרוסים למיניהם כגון ספורטאג, סורנטו, קודיאק וכו ומתמקד בסטיישנים או מיני וואן ( גם ככה אין הרבה מבחר בשניהם)

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

אמוץ נ.
20-05-24, 14:57
אאוטלנדר זה סטיישן קלאסי, רק עם קצת מרווח גחון ואופציה לשני מושבים מתקפלים בבגאז׳.
מבחינתי זה כמו הסובארו סטיישן של פעם, לפני שכלי הרכב הפכו נמוכים להחריד.
אל תשלול לדעתי.
אצלנו היה כזה כמה שנים, אשתי מאד אהבה אותו.

Sent from my iPhone using Tapatalk

רומי
20-05-24, 15:20
סיאט אטקה 1.5

geva dover
21-05-24, 13:36
היום נבחנו כמה רכבים:
1. אטקה 1.5 היה מאוד נחמד ומרווח אבל לא עבר את מבחן הבגאז וקצת מותח את התקציב
2. אוקטביה סטיישן 2020- עונה על רוב ההגדרות אופציה מעניינית
3. פורד פוקוס 2021 1.5 ליטר- די זהה לפוקוס שלי ( 2017) עם תוספת כוח והילוכים. רכב מהנה מאוד. אופציה מעניינת
4. פג'ו5008 דיזל- רכב מאוד נוח מתאים לכל ההגדרות. החסרונות שמערכות בטיחות אקטיביות מגיעות רק בגרסת פרמיום שהוא קצת יקר.
אופציה שדורשת הרבה מחקר לפני קניה, אצל אבא שלי ברפאל יש לא מעט כאלה..
5. טיוטה אוריס סטיישן סקיי 2019- רכב עצל. חוץ מהסאנרוף המגניב וההבירידי אין בו כלום. ירד מהפרק
6. קורולה סטיישן- זה לאוריס, קצת יותר חי. בסופו של דבר טיוטה. החסכוני ביותר עם היותר מערכות בקטגוריה אבל מעל התקציב.
7. אוטלנדר- כמו הפגו רק יותר אמין וקצת פחות פינוק. חסר קצת מערכות שיש במתחרים שלו, המחירים גבוהים ונשמרים ככה( כנראה שיש סיבה).
8. סיד סטיישן 2020- התקלקלה עוד לפני שיצאנו מהמגרש, משהו עם תקלה במערכת המיקרו היבריד או שקר כזה שלא ידעתי שיש לה..

לטעמי הפורד והקורולה עדיין מובילות, הפגו במקום השני.

אם יש למישהו קצת ניסיון עם שלושתם אשמח לשמוע. בפגו אפשר גם 1.6 בנזין ( מתרחק מה1.2)

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

מוטי ג.
21-05-24, 13:42
יש לי 5008 בגרסת אקטיב (או משהו דומה) שנת 2021, יש את כל הפיצרי בטיחות החשובים באמת
מוזמן לבוא לראות
מוסיף שאני מאוד אוהב את הפיגו, אף פעם לא הייתי כ"כ מרוצה מרכב, ואגב שלי הוא היה 1.6 בנזין

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Asaf-a
21-05-24, 13:43
בסיד יש גם גרסת דיזל, סוס עבודה

edish
21-05-24, 14:02
ניסאן אקסטרייל 2018 1.6 טורבו דיזל, רכב חלומי שנמכר מתחת למחירון עקב הצפת השוק בליסינג, מרווח ומלא פיצ'רים, תצטרך להגמיש את התקציב קצת, מכרתי כזה לא מזמן, היינו מרוצים מכל רגע.
חשוב ללכת על ה1.6

asafk
21-05-24, 16:42
מה לגבי מזדה?

אסף.

geva dover
21-05-24, 17:54
אין להם כבר סטיישן תקופה ארוכה, הcx5 חדש מדי שיכנס לתקציב. ה3 לא מתאים..
בתחושה שלי זה יגמר בפוקוס סטיישן צמאה או בקורולה מבאסת מרוב שעמום חסוכנית

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

מוטי ג.
21-05-24, 18:45
אגב פוקוס סטיישן צמאה,
עשיתי חישוב שעלות הדלק ב15 אלף ק"מ שנתי כשהגברת עושה בערך 1:10 כדאי יותר מאשר החלפת הרכב ברכב חדיש יותר וחסכו בדלק רק בטיפה.
ולכן הפוקוס נשארת ( לפחות עד שהיא תוחלף בלנד קרוזר)

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

geva dover
21-05-24, 20:04
מהההה
זה יותר צמא מהנוכחית שעושה 1/15 אצלי ו1/16 אצל האישה.
העיקר לחדש יש עוד 32 כס סוס ו2 הילוכים..

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

מוטי ג.
21-05-24, 20:16
אולי 1:12 אם אני אהיה לארג. אבל אצלנו לוחצים על הגז, ראשונים בכל רמזור. אני מזכיר שאצלנו היא 1600 דור 2.5 שנת 2010

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

מ ש ה
21-05-24, 20:45
ניסאן אקסטרייל 2018 1.6 טורבו דיזל, רכב חלומי שנמכר מתחת למחירון עקב הצפת השוק בליסינג, מרווח ומלא פיצ'רים, תצטרך להגמיש את התקציב קצת, מכרתי כזה לא מזמן, היינו מרוצים מכל רגע.
חשוב ללכת על ה1.6


לא היה לי אקסטרייל אבל ברחוב הוא נחשב לפח של אוטו

ד ו ר ו ן
21-05-24, 21:25
אולי 1:12 אם אני אהיה לארג. אבל אצלנו לוחצים על הגז, ראשונים בכל רמזור. אני מזכיר שאצלנו היא 1600 דור 2.5 שנת 2010

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

כנ״ל ל-2007
בלי ללחוץ על הגז.
בינעירוני כביש 6 באזור 1:14, משולב 1:10, רכב עם נהג בלבד..
אבל זה רכב מיושן.
לא בטוח שניתן להשוות לרכב צעיר עם מנוע מודרני יותר.

הקורולה עולה על מהמצופה, 1:17 אמיתיים במהירויות כביש 6 ברכב עם נהג.

geva dover
21-05-24, 21:28
במבחן היום עם הקורולה הצלחתי להוציא ממנה 1:19 משולב ( איפסתי מחשב לפני) אבל רק מהנסיעה ברכב נהייתי עצוב.
כל מה שמעל ליטוף של הגז גורם לה ללגום דלק ברמה מחרידה ( 3000+ סלד).
לא מבין למה שמישהו ישלם כל כך הרבה על כל כך דברים עצובים ברכב אחד.

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

מוטי ג.
21-05-24, 21:30
לא בטוח שהבנתי, כאילו בנסיעה בודדת עם דגש לחסכון?

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

geva dover
21-05-24, 21:41
נסיעה בודדת שמדמה את הנסועה העיקרית של הרכב.
מבאר שבע לקיבוץ וחזרה. סביב ה100 קמ הלוך חזור, נסיעה רגועה 100-110 קמש.
יצא 1:19 משולב
שלחצתי קצת יותר על הדוושה הרכב צרח והמחשב הראה לי 1/10... מהר החזרתי לרגיל.
שןב מדובר על הקורולה

אחרי בדיקת מחירי הביטוח שלה בדרום, ירדה מהפרק..
9.5 אלף שקל למקיף+חובה לנהגים בגיל 30 ללא עבר.


Sent from my SM-G988B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
21-05-24, 23:28
במבחן היום עם הקורולה הצלחתי להוציא ממנה 1:19 משולב ( איפסתי מחשב לפני) אבל רק מהנסיעה ברכב נהייתי עצוב.
כל מה שמעל ליטוף של הגז גורם לה ללגום דלק ברמה מחרידה ( 3000+ סלד).
לא מבין למה שמישהו ישלם כל כך הרבה על כל כך דברים עצובים ברכב אחד.

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
יש כפתור ״ספורט״
משנה את המנוע כאילו זה מנוע אחר.
שיחקתי קצת עם תגובות המנוע, בלי חשבון. לראות ממוצע משולב מחוץ למצב ״חסכון״, ממוצע 1:15

זה רכב שבא לעשות את העבודה לטוב ולרע.
לגמוע מרחק ביעילות.
לא מצפה ממנו לריגושים.

amirmoshe
22-05-24, 00:18
הייתה לי אוריס. 3 שנים 0 תקלות. תא מטען עצום. מרווח ספסל אחורי קטן יחסית.

קורולה סטיישן יותר מתורבתת. ספסל אחורי מרווח יותר. מזגן ליושבים מאחור. תא מטען קטן משמעותית מהאוריס.


שתיהן טובות וחסכוניות. לא מטוסי קרב, אבל עושות את העבודה.

צריכה בשתיהן כ1:16 משולב. בנסיעות רגועות 1:19 וצפונה

Sent from my SM-S901E using Tapatalk

edish
22-05-24, 08:14
לא היה לי אקסטרייל אבל ברחוב הוא נחשב לפח של אוטו

אחד הsuvים הנמכרים בעולם, בארה״ב נקרא rogue
בארץ יש יבואן בעייתי והיו דגמים פחות טובים, היו כמה שנים שנמכר לליסינג בכמויות והשוק מוצף.

grand
22-05-24, 09:35
אחד הsuvים הנמכרים בעולם, בארה״ב נקרא rogue
בארץ יש יבואן בעייתי והיו דגמים פחות טובים, היו כמה שנים שנמכר לליסינג בכמויות והשוק מוצף.

פח של אוטו זו מחמאה.. בארהב הוא מככב בראש הרכבים שיש להמנע מהם בכל מחיר. תמצאו אותו לרוב בחברות ההשכרה בתור SUV בסיסי.

אני הייתי פוזל לכיוון 3008/5008 או C5 איירקרוס עם מנוע 1.6 טיימינג שרשרת שנחשב מוצלח מאחיו ה 1.2, אלו רכבים בעלי גיר פלנטרי אייסין מצויין, וללא בעיות מיוחדות למעט מערכת המולטימדיה בפג'ו הרגישה לחום, בסיטרואן בגלל מיקום טוב יותר כנראה פחות בעייתי. רכבים מאוד נוחים, שקטים ובטוחים.

מוטי ג.
22-05-24, 10:17
יש לנו 2 פיגו בעבודה, אצלי הוא בן 3 ללא בעיות במולטימדיה.
הרכב השני בן שנה אחרי שהחליף פיגו אחר שהיה אצלנו גם 3 שנים, לא חווינו בעיות סיסטמטיות במולטימדיה

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

אמוץ נ.
22-05-24, 18:31
אם דלק הוא פרמטר חשוב אפשר לרדת מהאאוטלנדר.
הוא הוחלף אצלנו בקורולה קרוס היברידית, כאשר חלק נכבד מהמימון מגיע מהפרשי הצריכה ביניהם.


Sent from my iPhone using Tapatalk

geva dover
22-05-24, 21:08
אני אישית הכי פוזל ל3008/5008 דיזל אישתי לקורולה.
תכלס הספייסטורר של סיטרואן הכי מתאים אבל יש לו מנוע 1.2 מחורבן.
הוא כל כך מחורבן שב" מועדון" שלהם בפייסבוק יש רק רכבים לפירוק. אפילו לא למכירה. רק פירוק.

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

JohnnyEnglish
23-05-24, 07:12
תבחן גם את האח של ה3008, הC5 אייקרוס. לדעתי מוצלח יותר נוח יותר והכי חשוב זול יותר .
רנו מגאן סטיישן מהשנים 2020 ומעלה נכנס לך גם בתקציב נמכרו רק עם מנוע דיזל.

TDI
24-05-24, 03:22
אני אישית הכי פוזל ל3008/5008 דיזל אישתי לקורולה.
תכלס הספייסטורר של סיטרואן הכי מתאים אבל יש לו מנוע 1.2 מחורבן.
הוא כל כך מחורבן שב" מועדון" שלהם בפייסבוק יש רק רכבים לפירוק. אפילו לא למכירה. רק פירוק.



ספייסטורר יש גם דיזל, 1.5 ו-1.6.
עם ה-1.5 יש עניין עם שרשראות קאמשאפט שנקרעות, אבל יש הרחבת אחריות מהיצרן.

-->