PDA

צפייה בגרסה מלאה : רק מה שצריך - ג'ימיני 2019



Juv
19-05-24, 13:51
אז באופן טבעי כשהלך הקומנדר המי - הגיע ג'ימיני 2019.
יד ראשונה מבעלים שעונים באופן מושלם לתיאור של "איך היית רוצה שהמוכר של הרכב שאתה קונה יהיה".
ק"מ קצת גבוה, אבל מטופל ושמור.
ראה שטח (וטוב שכך) אבל נקי משיפורים (לא שצריך הרבה).
נתחיל לנסוע קצת ונעדכן בהמשך.

146876

146877

אמוץ נ.
19-05-24, 14:31
אם עד עכשיו היה אפשר לזהות אותך בכל חור בזכות הקומנדר, עכשיו אפשר בזכות הצבע של הגמד.
תתחדש!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Juv
19-05-24, 15:10
האמת שזה לא צבע שהייתי בוחר אבל הרכב הגיע איתו.
צבע מעולה ל WXR בת 15, פחות לג'ימיני בן חמש.
אבל במציאות זה לא כזה נורא, רק בהחלט בולט.
תמיד אפשר לעטוף באיזה צבע שרוצים.

Grandtorino
19-05-24, 15:24
תתחדש, תהנה ותשמור עליו עם ברזלים.

סולי
19-05-24, 18:08
תתחדש, אהבתי את הצבע... משדר שמחה וחופש.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

Juv
19-05-24, 19:41
תתחדש, תהנה ותשמור עליו עם ברזלים.

איך שהגעתי הביתה הזמנתי סנדל לגלגל, מנעול להגה ומנעול לדושת בלם.
יש עוד ג'ימיני ברחוב... וכמה שזה עצוב אתה לא צריך להיות יותר מהיר מהאריה, אלא רק מהשני שבורח ממנו.

ishc
19-05-24, 20:53
תתחדש ותהנה

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
20-05-24, 07:55
תתחדש!
צבע יפה.

edish
20-05-24, 08:58
תתחדש, לפי הרשת מאוד קשה לעשות ביטוח, איך הסתדרת?

דרור ברלי
20-05-24, 09:06
תתחדש

אחלה צבע. הרבה יותר שמח ויפה מכל הלבן-אפור-שחור

Juv
20-05-24, 09:35
לגבי הצבע - ככל שעובר הזמן אנחנו יותר מרוצים ממנו, מכל הסיבות שכתבתם.

לגבי הביטוח - יקר. רק שיש לנו שלושה נהגים חדשים/צעירים בבית, סהכ חמישה נהגים, מה שלמעשה לא מאפשר ביטוח שמי אלא ביטוח לכל נהג. ככה שכמעט כל ביטוח לרכב מודרני גורר עלות שמגיעה עם וזלין. זאת הסיבה העיקרית שהרכב השני בליסינג תפעולי, התוספת ביטוח בשבילם על החבילה הבסיסית של הליסינג היתה מגוחכת לטובה.

לפחות עשיתי דרך סוכן שאני יכול לסמוך עליו שעשה הכי טוב שהוא יכול.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

מוטי ג.
20-05-24, 10:45
טיול בוץ קטן והכחול יהיה מנומר

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Juv
21-12-24, 22:49
אחרי כמה תכנוני העמסות הצלחנו לטייל ולהנות שלושה אנשים עם ציוד מלא ליומיים. עזר מאוד שאחד מהם בן שבע. אבל זה לגמרי המקסימום.
בקרוב נגביה קצת,בטוח יעזור בשטח ותכלס גם בכביש מרגיש שהבולמים גמורים, אז כנראה שהגיע הזמן.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20241221/6a6bb74367acdf0c4870ac0e6297ca09.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20241221/2d806e00b5319fd6efd04804f2c9fc82.jpg

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

איל מ
22-12-24, 08:21
אולי הם לא גמורים, פשוט לא מתוכננים למשקלים האלו?
בנוסף,
אני לא יודע אם כל עצי ההסקה שבתמונה הגיעו איתכם, אבל זה יכול להסביר למה אין מקום...

Juv
22-12-24, 09:30
נקודות ששווה להתייחס אליהן.
1. ההתנהגות של הבולמים זהה גם כשאני נוסע לבד, ובכל מקרה- מבחינת משקלים, לא היה מדובר במשהו קיצוני . רחוק מזה. קח בחשבון שבממוצע שלשתינו 60 ק"ג לבן אדם. הבעיה כמובן בנפח כאשר משאירים חצי מושב מאחור פתוח ומישהו צריך לשבת בו.
2. זה שקיות של כ 5 ק"ג עצים כל אחת שהגיעו על הגגון בתוך הצימיגג. הצימיגג עצר את המשקל על 24 ק"ג. כך שגם עם משקל שני הפסים של הגגון אנחנו עמוק בתוך המשקל המותר על הגג. כמובן שכל העצים מילאו את ייעודם בלילה, כך שבטיול בשבת כל הגג והתיק שקלו ביחד מעט מאוד.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

sgill
22-12-24, 09:55
אם אתה משווה את המתלים של הג'ימני לקומנדר, זאת לא נקודת יחוס נכונה. תשווה לג'ימני אחר.

Juv
22-12-24, 10:21
כביש שש, מסביב ל 95 קמ"ש, בכל גל קטן בכביש הרכב מתחיל לנדנד מאחורה בלי הפסקה. ממש נכנס לאוסילציות.
אם הייתי מוכשר יותר נדמה לי שהייתי יכול לחשב את קבוע הקפיצים.


Sent from my SM-S921B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
22-12-24, 10:44
נקודות ששווה להתייחס אליהן.
1. ההתנהגות של הבולמים זהה גם כשאני נוסע לבד, ובכל מקרה- מבחינת משקלים, לא היה מדובר במשהו קיצוני . רחוק מזה. קח בחשבון שבממוצע שלשתינו 60 ק"ג לבן אדם. הבעיה כמובן בנפח כאשר משאירים חצי מושב מאחור פתוח ומישהו צריך לשבת בו.
2. זה שקיות של כ 5 ק"ג עצים כל אחת שהגיעו על הגגון בתוך הצימיגג. הצימיגג עצר את המשקל על 24 ק"ג. כך שגם עם משקל שני הפסים של הגגון אנחנו עמוק בתוך המשקל המותר על הגג. כמובן שכל העצים מילאו את ייעודם בלילה, כך שבטיול בשבת כל הגג והתיק שקלו ביחד מעט מאוד.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

יש לי הרגשה שהרכב עמוס הרבה יותר ממה שאתה מעריך מבחינת המשקל הכולל.

סולי
22-12-24, 11:44
טיפ, השקי עצים בדכ נכנסים יפה ברגלים של הנוסעים, לדעתי פשרה עדיפה מהגג בגלל המשקל הגבוה.

עדיף על הרצפה מעל הגג.



Sent from my SM-G781B using Tapatalk

Juv
22-12-24, 11:56
גם בחישוב הכי מחמיר, לקונפיגורציה שהיינו בשישי האחרון בדרך דרומה בכביש, לא עברנו את ה 250 ק"ג על הרכב. כנראה שמשמעותית פחות. אני לא נוסע עם 50 ליטר מים ולא עם סדנא ניידת.
עצים - ברור שעדיף בפנים מאחורי המושבים הקדמיים, אבל זה קצת לא נוח כשמישהו יושב על הספסל האחורי. עדיין, לא הייתי נכנס ככה לשטח והיה ברור שזה לא יקרה. נסיעה מנהלתית רגועה דרומה וזהו.


Sent from my SM-S921B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
22-12-24, 11:59
טיפ, השקי עצים בדכ נכנסים יפה ברגלים של הנוסעים, לדעתי פשרה עדיפה מהגג בגלל המשקל הגבוה.

עדיף על הרצפה מעל הגג.



Sent from my SM-G781B using Tapatalk

מסוכן מאד במקרה תאונה.
סידרת לעצמך מגרסה מעופפת בתוך הרכב.

ככלל, צריך להמנע מעצמים קשיחים וכבדים בתוך חלל הרכב, שאינם מקובעים עם רצועות בריאות.

סולי
22-12-24, 12:01
זה מקובע ברגע שנועלים את הכיסא על זה.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
22-12-24, 12:01
גם בחישוב הכי מחמיר, לקונפיגורציה שהיינו בשישי האחרון בדרך דרומה בכביש, לא עברנו את ה 250 ק"ג על הרכב.
מה המשקל הריק של הרכב וכמה הוא בכולל עם 250קג.. וכמה זה בתוך המשקל המותר לרכב.

ד ו ר ו ן
22-12-24, 12:03
זה מקובע ברגע שנועלים את הכיסא על זה.

Sent from my SM-G781B using Tapatalk

אם זה בחלל ברגליים זה לא מקובע.
ראיתי איך דברים שכאילו מקובעים בלחץ בין דברים מתעופפים ברכב בתאונה.

תאונה זה לא רק בכיוון שרצית, זה יכול להשתחרר לכל כיוון.

asafk
22-12-24, 13:02
בקיצור למה כל הדיבורים? הגיע הזמן לסט מתלים.

אסף.

Juv
22-12-24, 13:40
בקיצור למה כל הדיבורים? הגיע הזמן לסט מתלים.

אסף.עזוב, יותר זול לראצ'ט הכל לרצפה עם עוד רצועה.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Alon
22-12-24, 13:52
היי
נפגשנו במפגש הגימיני האפור.
אני הייתי עמוס לפחות כמוך ועדיין אני יודע שאני סוחב דברים מיותרים
סט מיתלים עושה הבדל של שמיים וארץ ליציבות
אלון

מיכה100
22-12-24, 14:28
כביש שש, מסביב ל 95 קמ"ש, בכל גל קטן בכביש הרכב מתחיל לנדנד מאחורה בלי הפסקה. ממש נכנס לאוסילציות.
אם הייתי מוכשר יותר נדמה לי שהייתי יכול לחשב את קבוע הקפיצים.


Sent from my SM-S921B using Tapatalk
חייב רענון לבולמים האחוריים, לכל הפחות.
אם לא השתכנעת עדיין, דרוך על הפגוש האחורי ותן לאוטו טלטול נמרץ למעלה למטה.
הריסון אמור להיות מיידי, כל אוסילציה היא יותר מדי.

Juv
06-01-25, 15:38
אחרי הגבהה עם קיט של EFS ומיגונים מינימליים.
נראה הרבה יותר טוב, ומהנסיעה הביתה - מרגיש יותר טוב בכביש.
פסק דין סופי בפעם הבאה שהוא יהיה קצת מועמס מאחור.

148396

148397

הדסופה
07-01-25, 10:50
יפה

הרק מה שצריך הבא שלך צריך להיות 4 נקודות עגינה (ולא 1 או 2 או 3 )
ושים לב שהפתרון צריך להיות מיושר עם קורות השלדה בכל הצירים . רוב הפתרונות בשוק אינם כאלה . היה פה שרשור על זה


Sent from my iPhone using Tapatalk

נמרוד
07-01-25, 11:19
יפה

הרק מה שצריך הבא שלך צריך להיות 4 נקודות עגינה (ולא 1 או 2 או 3 )
ושים לב שהפתרון צריך להיות מיושר עם קורות השלדה בכל הצירים . רוב הפתרונות בשוק אינם כאלה . היה פה שרשור על זה


Sent from my iPhone using Tapatalkמשהו מזעזע כמו זה
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250107/6beb380b70c00cf65014291404c1ddf8.jpg

Juv
07-01-25, 11:50
זוג קדמי מאספיר הוזמן ויגיע בשבועות הקרובים כשיהיה להם מלאי.
אחוריים - מחפש פתרון איכותי, אם יש המלצות במחרי הוגן אשמח. כרגע ראיתי משהו בחנות באנגליה, אני באירופה עוד כמה שבועות אז אם לא יצוץ משהו אחר כנראה אביא איתי משם.

הדסופה
07-01-25, 12:26
לאחורי לא ראיתי משהו הגיוני מהמדף אז אשמח אם תשתף מוצר

הפתרון שלי היה לייצר 2 אוזניים על הגשר של הוו גרירה ( היה כבר וו גרירה עם גשר )
אבל גם להחליט להוסיף וו גרירה רק לטובת זה זו השבחה הגיונית שיש לה ערך גם במעמד מכירה . העלות תהיה פחות מ 2000 ש״ח כולל עבודה ורישוי ממה שאני מכיר .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Juv
07-01-25, 12:28
וו גרירה מקורי יש.
אולי כבר באמת אייצר משהו וזהו.


Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Juv
07-01-25, 12:38
יש כאן אחד (אדום בתמונת ההתקנה) שמיועד לפגוש מתכת, אבל כנראה שיכנס גם לסטנדרטי עם חיתוך (אם כבר אני חותך את הפגוש הקדמי אפשר גם את האחורי).
השני (צהוב בתמונת ההתקנה) מתאים בלי חיתוך, ומאלה שראיתי הוא הכי פחות מגביל את זווית הנטישה. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250107/cdb313d6e3351e45a25c6c41cb3cffce.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250107/4d7d37633c076248ee44b59e77903144.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250107/b7626cee72e576b6aac15b324a55d05f.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250107/3c6d85657858693b7cf0bd4610d33240.jpg

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

הדסופה
07-01-25, 12:50
הייתי שוקל רק את השטוחים + חיתוך


Sent from my iPhone using Tapatalk

Juv
07-01-25, 19:47
יאללה, ניצלתי הזדמנות.
זוג אוזניים אחוריות שטוחות (ועוד כמה דברים קטנים) הוזמנו ויגיעו בחמישי לחבר שלי שגר באנגליה.
אני אאסוף ממנו בתחילת פברואר כך שמאמין שבעוד כחודש אוכל לשתף על האיכות והיעילות.

שגיא S
08-01-25, 12:58
בג'ימני הישן שלי התקנתי כאלו... אין אותם לג'ימני החדש?

https://www.jimnybits.com/jimny-front-hd-recovery-tow-points.html
https://www.jimnybits.com/jimny-rear-hd-recovery-tow-points.html

https://www.jimnybits.com/media/catalog/product/cache/a3652ce91e5b6495ab6b68cde5a8bd6d/j/i/jimny-front-recovery-tow-points_2_2-photoroom.png


https://www.jimnybits.com/media/catalog/product/cache/a3652ce91e5b6495ab6b68cde5a8bd6d/j/i/jimny_rear_tow_points_1.jpg

Juv
25-01-25, 19:44
היום הוקדש להתקנת אוזני הגרירה הקדמיות של אספיר.
בילוי נחמד עם שניים מהחמישה.
תכנון האוזניים עצמן נראה מושקע, רק שהערכה שקיבלנו, שאמורה להיות מוכנה להתקנה - הייתה מתחת לכל ביקורת.
מתוך ששה ברגים מסופקים ארבעה לא היו מתאימים לייעוד שלהם. שניים לא היו m10 אלא m11 או 12 כך שלא נכנסו לחורים אליהם הם מיועדים ולא התאימו לשייבות ואומי ניילוק שהגיעו איתם.. עוד שני ברגים היו חצי חצי, והתבריג לא היה מספיק עמוק בשביל לאפשר סגירה מול הקדח בתוכם הם עברו.
נסיעה לטירה פתרה הכל אבל פשוט מיותר. קצת יותר הקפדה של מי שארז באספיר היתה חוסכת לנו שעה.
הכי עיצבן שלא סיפקו שבלונה לחיתוך הפגוש, בכל קיט של איקאה נותנים משהו כזה. בסוף יצא סביר, אבל היה יכול להיות חיתוך הרבה יותר מדויק.
בשורה התחתונה, יש אוזניים קדמיות איכותיות.


Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Juv
27-01-25, 13:31
ועכשיו עם התמונותhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20250127/ee2b078e40e0bf4b293bf43b977469f5.jpg

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Juv
07-02-25, 20:37
קצת דיגומים פנימייםhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20250207/6a8967228fa9b05cd30b1a612226c9d4.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250207/2af0e2121067b4d4c3fb6b5a7bdd4b16.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250207/32245c976d18197ab70dfe123855aa4f.jpg

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Juv
18-04-25, 15:22
אחרי נסיעה משמעותית כשהגמד עמוס- אין ספק שהחלפת הבולמים כחלק מההגבהה פתרה את בעיית נדנודי הזנב.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Juv
27-04-25, 09:27
יחידת המדיה המקורית לא הצליחה לשדרג את עצמה מעבר לאנדרואיד 6 משהו... ואפליקציות כאלה ואחרות התחילו להשתגע.
זמן טוב לשדרג אצל גילי פופ - אפס הלחמות, רק צמות התאמה מקוריות, חצי שעה עבודה. הכל עובד ומנגן. שווה.


https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250427/f943a12883912b7923a1609dd3d981a0.jpg

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Juv
24-08-25, 12:05
טסט ראשון אחרי ההגבהה.
הבוחן מדד עם מטר רץ 51 מ"מ ושלח אותי לרב בוחן.
ה"מומחה" התחיל להסביר לי שככה זה, אלה ההנחיות מהיצרן, מותר רק 49 מ"מ וככה הם מודדים.
הודעתי לו שמחר אני חוזר עם רכב מועמס לטיול.
הוא חתם על ה 51 מ"מ ושחרר אותי לדרכי.

הדסופה
24-08-25, 20:28
איפה אתם מצליחים למצוא את המכונים האלה שיש להם מטר רץ ?
לא ראיתי כזה מעולם , לא בימי הרוביקון ולא עם הגימני


Sent from my iPhone using Tapatalk

Juv
24-08-25, 21:52
אני מצאתי מטר רץ במכון ברעננה

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

יונימוג אדום
25-08-25, 05:50
אני מצאתי מטר רץ במכון ברעננה

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

אותי לא העבירו טסט באותו המכון , הסיבה - תא מטען עמוס מידי :rolleyes:
לטענתם - לא יכולים לבדוק את הגלגל הרזרווי . מדובר על רכב פרטי .
גם למכון יד יצחק בראש העין יש מטר מובנה בידי הבוחנים - ג'ימיני 2005 מוגבה כחוק לא העבירו - לטענתם גבוה בשני סנטימטר .
אולי כדאי ורצוי לעשות רשימה של מכונים בלתי הגיוניים .

אילן

Tzvika-Pick
25-08-25, 16:11
גם אני נתקלתי בשנה שעברה בבוחן עם סרגל ארוך שהתעקש למדוד את ההגבהה בג'ימני. השנה היה מישהו אחר שהיה יותר עסוק בלעשות איתי דאחקות אם הג'ימני שלי ירוק או צהוב, זרמתי איתו שזה בעצם ירוק למרות שעמוק בלב אני יודע שהאוטו צהוב, העיקר שיעביר.

דינמומטר ת"א.

ehudzeelim
25-08-25, 16:32
אולי כדאי ורצוי לעשות רשימה של מכונים בלתי הגיוניים .

אילן

יותר פשוט, קח טוש ומפה ותקיף את גוש דן ;)

Juv
26-09-25, 18:48
הגיע הזמן לעשות סדר.
הרכב משמש בסופשים גם ארבעה חיילים שחוזרים הביתה, אז יש צורך לשמור את המושבים האחוריים זמינים בשגרה ואי אפשר לבנות אותו כרכב טיולים קבוע.
החלטתי לבנות אחסון אחד למצב דיילי, שיחזיק את כל מה שתמיד צריך ברכב (ציוד חילוץ מינימלי, שמן מנוע, קצת כלים, גק הידראולי, עזרה ראשונה וכו), ואחסון אחד למצב טיול.
העגינה לרכב היא נקודה כאובה - אין נקודות עיגון סבירות אז הוספתי קצת אפטר-מרקט שמאפשר עיגון עם ראצטים.
היום בניתי את האחסון לדיילי, אחרי שהוצאתי את הג'ק המקורי נוצר מרחב סביר מאחורי המושבים. מחר פינישים אחרונים ועיגון סופי. האחסון למצב טיול צריך להיות מוכן לסוכות...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/f7ff8ef5f194281e33444b5933e3f4f2.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/ae7f82a5216ad574163c804063891838.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250926/e60b16277ebab55ce22b322aae4fd5aa.jpg

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

GodsFather
26-09-25, 21:10
מה מונע בשיפוע קדמי שהכל נשפך?

מה לגבי לנצל את הדלת האחורית גם כן?

ואופציה נוספת - רשת עם תיקים

בהצלחה

Sent from my SM-F946B using Tapatalk

Juv
26-09-25, 21:13
לא הבנתי למה משהו אמור להישפך

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

GodsFather
27-09-25, 18:15
איך תגיע לרצועת חילוץ כשאתה צריך שימשכו אותך למעלה?

Sent from my SM-F946B using Tapatalk

Juv
27-09-25, 19:20
אוקי. הבנתי .
זה לא מסודר כמו בתמונה, לתמונה סתם דחפתי פנימה ציוד.
אבל תכלס, בשקלול אופי השימוש והנסיעה, זאת בעיה שאני מוכן לחיות איתה.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Juv
04-10-25, 16:53
וחדר הארונות לטיולים
יש עוד כמה פינישים קטנים לעשות.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251004/9db55c041efb2b5262ae50a2a1b38967.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20251004/3a7db979bfee0ad7b47e2aa36079f174.jpg

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
04-10-25, 20:15
בטסט לא עושים בעיות על הסרת הכיסאות?

Juv
04-10-25, 20:34
הם עדיין שם, רק מקופלים.
בכל מקרה, כל הארגז יוצא משם בחמש דקות.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

-->