צפייה בגרסה מלאה : רק מה שצריך - ג'ימיני 2019
אז באופן טבעי כשהלך הקומנדר המי - הגיע ג'ימיני 2019.
יד ראשונה מבעלים שעונים באופן מושלם לתיאור של "איך היית רוצה שהמוכר של הרכב שאתה קונה יהיה".
ק"מ קצת גבוה, אבל מטופל ושמור.
ראה שטח (וטוב שכך) אבל נקי משיפורים (לא שצריך הרבה).
נתחיל לנסוע קצת ונעדכן בהמשך.
146876
146877
אם עד עכשיו היה אפשר לזהות אותך בכל חור בזכות הקומנדר, עכשיו אפשר בזכות הצבע של הגמד.
תתחדש!
Sent from my iPhone using Tapatalk
האמת שזה לא צבע שהייתי בוחר אבל הרכב הגיע איתו.
צבע מעולה ל WXR בת 15, פחות לג'ימיני בן חמש.
אבל במציאות זה לא כזה נורא, רק בהחלט בולט.
תמיד אפשר לעטוף באיזה צבע שרוצים.
Grandtorino
19-05-24, 15:24
תתחדש, תהנה ותשמור עליו עם ברזלים.
תתחדש, אהבתי את הצבע... משדר שמחה וחופש.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תתחדש, תהנה ותשמור עליו עם ברזלים.
איך שהגעתי הביתה הזמנתי סנדל לגלגל, מנעול להגה ומנעול לדושת בלם.
יש עוד ג'ימיני ברחוב... וכמה שזה עצוב אתה לא צריך להיות יותר מהיר מהאריה, אלא רק מהשני שבורח ממנו.
תתחדש ותהנה
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
תתחדש, לפי הרשת מאוד קשה לעשות ביטוח, איך הסתדרת?
תתחדש
אחלה צבע. הרבה יותר שמח ויפה מכל הלבן-אפור-שחור
לגבי הצבע - ככל שעובר הזמן אנחנו יותר מרוצים ממנו, מכל הסיבות שכתבתם.
לגבי הביטוח - יקר. רק שיש לנו שלושה נהגים חדשים/צעירים בבית, סהכ חמישה נהגים, מה שלמעשה לא מאפשר ביטוח שמי אלא ביטוח לכל נהג. ככה שכמעט כל ביטוח לרכב מודרני גורר עלות שמגיעה עם וזלין. זאת הסיבה העיקרית שהרכב השני בליסינג תפעולי, התוספת ביטוח בשבילם על החבילה הבסיסית של הליסינג היתה מגוחכת לטובה.
לפחות עשיתי דרך סוכן שאני יכול לסמוך עליו שעשה הכי טוב שהוא יכול.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
טיול בוץ קטן והכחול יהיה מנומר
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
אחרי כמה תכנוני העמסות הצלחנו לטייל ולהנות שלושה אנשים עם ציוד מלא ליומיים. עזר מאוד שאחד מהם בן שבע. אבל זה לגמרי המקסימום.
בקרוב נגביה קצת,בטוח יעזור בשטח ותכלס גם בכביש מרגיש שהבולמים גמורים, אז כנראה שהגיע הזמן.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20241221/6a6bb74367acdf0c4870ac0e6297ca09.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20241221/2d806e00b5319fd6efd04804f2c9fc82.jpg
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
אולי הם לא גמורים, פשוט לא מתוכננים למשקלים האלו?
בנוסף,
אני לא יודע אם כל עצי ההסקה שבתמונה הגיעו איתכם, אבל זה יכול להסביר למה אין מקום...
נקודות ששווה להתייחס אליהן.
1. ההתנהגות של הבולמים זהה גם כשאני נוסע לבד, ובכל מקרה- מבחינת משקלים, לא היה מדובר במשהו קיצוני . רחוק מזה. קח בחשבון שבממוצע שלשתינו 60 ק"ג לבן אדם. הבעיה כמובן בנפח כאשר משאירים חצי מושב מאחור פתוח ומישהו צריך לשבת בו.
2. זה שקיות של כ 5 ק"ג עצים כל אחת שהגיעו על הגגון בתוך הצימיגג. הצימיגג עצר את המשקל על 24 ק"ג. כך שגם עם משקל שני הפסים של הגגון אנחנו עמוק בתוך המשקל המותר על הגג. כמובן שכל העצים מילאו את ייעודם בלילה, כך שבטיול בשבת כל הגג והתיק שקלו ביחד מעט מאוד.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
אם אתה משווה את המתלים של הג'ימני לקומנדר, זאת לא נקודת יחוס נכונה. תשווה לג'ימני אחר.
כביש שש, מסביב ל 95 קמ"ש, בכל גל קטן בכביש הרכב מתחיל לנדנד מאחורה בלי הפסקה. ממש נכנס לאוסילציות.
אם הייתי מוכשר יותר נדמה לי שהייתי יכול לחשב את קבוע הקפיצים.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
נקודות ששווה להתייחס אליהן.
1. ההתנהגות של הבולמים זהה גם כשאני נוסע לבד, ובכל מקרה- מבחינת משקלים, לא היה מדובר במשהו קיצוני . רחוק מזה. קח בחשבון שבממוצע שלשתינו 60 ק"ג לבן אדם. הבעיה כמובן בנפח כאשר משאירים חצי מושב מאחור פתוח ומישהו צריך לשבת בו.
2. זה שקיות של כ 5 ק"ג עצים כל אחת שהגיעו על הגגון בתוך הצימיגג. הצימיגג עצר את המשקל על 24 ק"ג. כך שגם עם משקל שני הפסים של הגגון אנחנו עמוק בתוך המשקל המותר על הגג. כמובן שכל העצים מילאו את ייעודם בלילה, כך שבטיול בשבת כל הגג והתיק שקלו ביחד מעט מאוד.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
יש לי הרגשה שהרכב עמוס הרבה יותר ממה שאתה מעריך מבחינת המשקל הכולל.
טיפ, השקי עצים בדכ נכנסים יפה ברגלים של הנוסעים, לדעתי פשרה עדיפה מהגג בגלל המשקל הגבוה.
עדיף על הרצפה מעל הגג.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
גם בחישוב הכי מחמיר, לקונפיגורציה שהיינו בשישי האחרון בדרך דרומה בכביש, לא עברנו את ה 250 ק"ג על הרכב. כנראה שמשמעותית פחות. אני לא נוסע עם 50 ליטר מים ולא עם סדנא ניידת.
עצים - ברור שעדיף בפנים מאחורי המושבים הקדמיים, אבל זה קצת לא נוח כשמישהו יושב על הספסל האחורי. עדיין, לא הייתי נכנס ככה לשטח והיה ברור שזה לא יקרה. נסיעה מנהלתית רגועה דרומה וזהו.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
טיפ, השקי עצים בדכ נכנסים יפה ברגלים של הנוסעים, לדעתי פשרה עדיפה מהגג בגלל המשקל הגבוה.
עדיף על הרצפה מעל הגג.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
מסוכן מאד במקרה תאונה.
סידרת לעצמך מגרסה מעופפת בתוך הרכב.
ככלל, צריך להמנע מעצמים קשיחים וכבדים בתוך חלל הרכב, שאינם מקובעים עם רצועות בריאות.
זה מקובע ברגע שנועלים את הכיסא על זה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
גם בחישוב הכי מחמיר, לקונפיגורציה שהיינו בשישי האחרון בדרך דרומה בכביש, לא עברנו את ה 250 ק"ג על הרכב.
מה המשקל הריק של הרכב וכמה הוא בכולל עם 250קג.. וכמה זה בתוך המשקל המותר לרכב.
זה מקובע ברגע שנועלים את הכיסא על זה.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אם זה בחלל ברגליים זה לא מקובע.
ראיתי איך דברים שכאילו מקובעים בלחץ בין דברים מתעופפים ברכב בתאונה.
תאונה זה לא רק בכיוון שרצית, זה יכול להשתחרר לכל כיוון.
בקיצור למה כל הדיבורים? הגיע הזמן לסט מתלים.
אסף.
בקיצור למה כל הדיבורים? הגיע הזמן לסט מתלים.
אסף.עזוב, יותר זול לראצ'ט הכל לרצפה עם עוד רצועה.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
היי
נפגשנו במפגש הגימיני האפור.
אני הייתי עמוס לפחות כמוך ועדיין אני יודע שאני סוחב דברים מיותרים
סט מיתלים עושה הבדל של שמיים וארץ ליציבות
אלון
כביש שש, מסביב ל 95 קמ"ש, בכל גל קטן בכביש הרכב מתחיל לנדנד מאחורה בלי הפסקה. ממש נכנס לאוסילציות.
אם הייתי מוכשר יותר נדמה לי שהייתי יכול לחשב את קבוע הקפיצים.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
חייב רענון לבולמים האחוריים, לכל הפחות.
אם לא השתכנעת עדיין, דרוך על הפגוש האחורי ותן לאוטו טלטול נמרץ למעלה למטה.
הריסון אמור להיות מיידי, כל אוסילציה היא יותר מדי.
אחרי הגבהה עם קיט של EFS ומיגונים מינימליים.
נראה הרבה יותר טוב, ומהנסיעה הביתה - מרגיש יותר טוב בכביש.
פסק דין סופי בפעם הבאה שהוא יהיה קצת מועמס מאחור.
148396
148397
יפה
הרק מה שצריך הבא שלך צריך להיות 4 נקודות עגינה (ולא 1 או 2 או 3 )
ושים לב שהפתרון צריך להיות מיושר עם קורות השלדה בכל הצירים . רוב הפתרונות בשוק אינם כאלה . היה פה שרשור על זה
Sent from my iPhone using Tapatalk
יפה
הרק מה שצריך הבא שלך צריך להיות 4 נקודות עגינה (ולא 1 או 2 או 3 )
ושים לב שהפתרון צריך להיות מיושר עם קורות השלדה בכל הצירים . רוב הפתרונות בשוק אינם כאלה . היה פה שרשור על זה
Sent from my iPhone using Tapatalkמשהו מזעזע כמו זה
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250107/6beb380b70c00cf65014291404c1ddf8.jpg
זוג קדמי מאספיר הוזמן ויגיע בשבועות הקרובים כשיהיה להם מלאי.
אחוריים - מחפש פתרון איכותי, אם יש המלצות במחרי הוגן אשמח. כרגע ראיתי משהו בחנות באנגליה, אני באירופה עוד כמה שבועות אז אם לא יצוץ משהו אחר כנראה אביא איתי משם.
לאחורי לא ראיתי משהו הגיוני מהמדף אז אשמח אם תשתף מוצר
הפתרון שלי היה לייצר 2 אוזניים על הגשר של הוו גרירה ( היה כבר וו גרירה עם גשר )
אבל גם להחליט להוסיף וו גרירה רק לטובת זה זו השבחה הגיונית שיש לה ערך גם במעמד מכירה . העלות תהיה פחות מ 2000 ש״ח כולל עבודה ורישוי ממה שאני מכיר .
Sent from my iPhone using Tapatalk
וו גרירה מקורי יש.
אולי כבר באמת אייצר משהו וזהו.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
יש כאן אחד (אדום בתמונת ההתקנה) שמיועד לפגוש מתכת, אבל כנראה שיכנס גם לסטנדרטי עם חיתוך (אם כבר אני חותך את הפגוש הקדמי אפשר גם את האחורי).
השני (צהוב בתמונת ההתקנה) מתאים בלי חיתוך, ומאלה שראיתי הוא הכי פחות מגביל את זווית הנטישה. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250107/cdb313d6e3351e45a25c6c41cb3cffce.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250107/4d7d37633c076248ee44b59e77903144.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250107/b7626cee72e576b6aac15b324a55d05f.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250107/3c6d85657858693b7cf0bd4610d33240.jpg
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
הייתי שוקל רק את השטוחים + חיתוך
Sent from my iPhone using Tapatalk
יאללה, ניצלתי הזדמנות.
זוג אוזניים אחוריות שטוחות (ועוד כמה דברים קטנים) הוזמנו ויגיעו בחמישי לחבר שלי שגר באנגליה.
אני אאסוף ממנו בתחילת פברואר כך שמאמין שבעוד כחודש אוכל לשתף על האיכות והיעילות.
בג'ימני הישן שלי התקנתי כאלו... אין אותם לג'ימני החדש?
https://www.jimnybits.com/jimny-front-hd-recovery-tow-points.html
https://www.jimnybits.com/jimny-rear-hd-recovery-tow-points.html
https://www.jimnybits.com/media/catalog/product/cache/a3652ce91e5b6495ab6b68cde5a8bd6d/j/i/jimny-front-recovery-tow-points_2_2-photoroom.png
https://www.jimnybits.com/media/catalog/product/cache/a3652ce91e5b6495ab6b68cde5a8bd6d/j/i/jimny_rear_tow_points_1.jpg
היום הוקדש להתקנת אוזני הגרירה הקדמיות של אספיר.
בילוי נחמד עם שניים מהחמישה.
תכנון האוזניים עצמן נראה מושקע, רק שהערכה שקיבלנו, שאמורה להיות מוכנה להתקנה - הייתה מתחת לכל ביקורת.
מתוך ששה ברגים מסופקים ארבעה לא היו מתאימים לייעוד שלהם. שניים לא היו m10 אלא m11 או 12 כך שלא נכנסו לחורים אליהם הם מיועדים ולא התאימו לשייבות ואומי ניילוק שהגיעו איתם.. עוד שני ברגים היו חצי חצי, והתבריג לא היה מספיק עמוק בשביל לאפשר סגירה מול הקדח בתוכם הם עברו.
נסיעה לטירה פתרה הכל אבל פשוט מיותר. קצת יותר הקפדה של מי שארז באספיר היתה חוסכת לנו שעה.
הכי עיצבן שלא סיפקו שבלונה לחיתוך הפגוש, בכל קיט של איקאה נותנים משהו כזה. בסוף יצא סביר, אבל היה יכול להיות חיתוך הרבה יותר מדויק.
בשורה התחתונה, יש אוזניים קדמיות איכותיות.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
ועכשיו עם התמונותhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20250127/ee2b078e40e0bf4b293bf43b977469f5.jpg
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
קצת דיגומים פנימייםhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20250207/6a8967228fa9b05cd30b1a612226c9d4.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250207/2af0e2121067b4d4c3fb6b5a7bdd4b16.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250207/32245c976d18197ab70dfe123855aa4f.jpg
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
אחרי נסיעה משמעותית כשהגמד עמוס- אין ספק שהחלפת הבולמים כחלק מההגבהה פתרה את בעיית נדנודי הזנב.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
יחידת המדיה המקורית לא הצליחה לשדרג את עצמה מעבר לאנדרואיד 6 משהו... ואפליקציות כאלה ואחרות התחילו להשתגע.
זמן טוב לשדרג אצל גילי פופ - אפס הלחמות, רק צמות התאמה מקוריות, חצי שעה עבודה. הכל עובד ומנגן. שווה.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250427/f943a12883912b7923a1609dd3d981a0.jpg
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.