PDA

צפייה בגרסה מלאה : לפני טיפול ראשון ללנד קרוזר 2006



אליעזר_מ
29-05-24, 17:37
שלום

ברשותי לנד קרוזר 2006 עם 210k ק"מ, אני בדרך לטיפול 10 ראשון כשהאוטו אצלי.

אודה למי שיכול לכתוב מה צריך לבדוק להחליף, וכן לגבי איכות וסוג החומרים למיניהם.

גר אגב בירושלים אם יש המלצות.

תודה רבה!

שולץ האיום
29-05-24, 17:41
היי

מאחר והרכב לא בשנות חייו הראשונות,
היה עוזר מאוד לדעת מה היסטוריית הטיפולים, מה בוצע בשנים האחרונות.
זה יעזור לגבי הדברים הנוספים לטיפול קטן.

אם אין לך, חשוב מאוד שתיכנס למוסך אמין שמכיר את הרכב.

אליעזר_מ
29-05-24, 17:57
היי

מאחר והרכב לא בשנות חייו הראשונות,
היה עוזר מאוד לדעת מה היסטוריית הטיפולים, מה בוצע בשנים האחרונות.
זה יעזור לגבי הדברים הנוספים לטיפול קטן.

אם אין לך, חשוב מאוד שתיכנס למוסך אמין שמכיר את הרכב.

לצערי אין לי לא את זה ולא את זה, הבעלים כן טיפל במסירות לטענתו (וכך גם נראה) אך אין שום תיעוד, ולא ידוע לי מי המוסך.

asafk
29-05-24, 18:09
אז תתחיל בטיפול 40000 בתור יישור קו.
טבלת הטיפולים זמינה ברשת. החיפוש שלה יהיה צעד ראשון בדרך לטפל ברצינות ברכב.

אסף.

אליעזר_מ
30-05-24, 14:11
הלוח המצורף מספיק טוב?

שולץ האיום
30-05-24, 15:18
אם אין לך מושג מה הרכב עבר, אז טבלאות כאלה יעזרו בעתיד.

עכשיו אתה צריך מה שנקרא ״יישור קו״.

בלי להכיר טויוטה יותר מידי הייתי ממליץ בתור התחלה -

החלפת שמנים - מנוע, סרנים, תיבת העברה, גיר (בכפוף לבדיקת הנוזל לפני)
גם נוזל הגה, ושמן ברקס.
הכל כפוף לבדיקה של בעל מקצוע שאתה סומך עליו. הוא יידע כבר מה מצב הנוזל.
נוזל קירור.
פילטרים כמובן ~ מנוע, סולר, אוויר, קבינה (מזגן).

זה הבסיס להתחלה טובה.

צריך לבדוק מה המצב עם דברים נוספים, בגלל זה המלצתי על בעל מקצוע שמכיר את הרכב ונחשב אמין.

יהיה לך משתלם נפשית גם ליסוע לאחד כזה שלא באיזורך.

בהצלחה.

נמרוד
02-06-24, 09:40
הלוח המצורף מספיק טוב?

הלוח הזה הוא בדיוק הלוח.

חלפים - מקוריים טויוטה. הם זמינים, המוסכים קונים אותם מהיבואן, גם אתה יכול לקנות במחסן של מוסך יבואן אם אתה הולך לעשות לבד. אתה יכול לראות מחירים כאן:
https://www.toyota.co.il/owners/parts-and-accessories/parts/genuine-parts
לא מאד ידידותי אבל לפי חוק היבואן חייב לפרסם מחירים.

אם יש לך היסטורית טיפולים אז תבדוק איפה אתה בטבלה (למשל - שאכן החליפו טיימינג ב150K, שאכן החליפו שמני דיפרנציאלים/גיר וכולי מתי שרלוונטי).
אם אין לך היסטורית טיפולים - אז יש מה לדבר על ישור קו, שזה אומר "טיפול גדול". יש שיאמרו, תחליף את כל הפילטרים וכל השמנים. יש שיגידו שלמשל לגבי הסרנים, תבדוק את השמן ותחליט. בכל מקרה, טיפול אחד יקר ומשם אתה ממשיך לפי הטבלה.

הכי טוב, למצוא מוסך טויוטה טוב, לא חייב להיות מוסך יבואן, שעובד לפי הספר. תשתמש בטבלה כדי לעקוב אחריו.

אליעזר_מ
02-06-24, 19:19
אם אין לך מושג מה הרכב עבר, אז טבלאות כאלה יעזרו בעתיד.

עכשיו אתה צריך מה שנקרא ״יישור קו״.

בלי להכיר טויוטה יותר מידי הייתי ממליץ בתור התחלה -

החלפת שמנים - מנוע, סרנים, תיבת העברה, גיר (בכפוף לבדיקת הנוזל לפני)
גם נוזל הגה, ושמן ברקס.
הכל כפוף לבדיקה של בעל מקצוע שאתה סומך עליו. הוא יידע כבר מה מצב הנוזל.
נוזל קירור.
פילטרים כמובן ~ מנוע, סולר, אוויר, קבינה (מזגן).

זה הבסיס להתחלה טובה.

צריך לבדוק מה המצב עם דברים נוספים, בגלל זה המלצתי על בעל מקצוע שמכיר את הרכב ונחשב אמין.

יהיה לך משתלם נפשית גם ליסוע לאחד כזה שלא באיזורך.

בהצלחה.

תודה רבה!


הלוח הזה הוא בדיוק הלוח.

הכי טוב, למצוא מוסך טויוטה טוב, לא חייב להיות מוסך יבואן, שעובד לפי הספר. תשתמש בטבלה כדי לעקוב אחריו.

יחזקאל, זמיר, זה מה שיש לידי.. הם מתאימים או עלול לצאת יקר מידי?

גלעד .ג.
04-06-24, 23:32
יש לך גם את אוטופיה בירושלים.

לא טיפלתי שם מעולם בטויוטה אבל היו מאוד שירותיים בקניית חלפים מהמחסן שלהם...


Sent from my iPhone using Tapatalk

-->