צפייה בגרסה מלאה : מוטות הגה מחוזקים
הי,
איפה מוצאים מוטות הגה מחוזקים לטרופר?
תודה...
בכל מני פורמים של טרופרים מופיעות מדי פעם הודעות כמו זאת
147052
אבל אין לך מושג אמיתי מה החוזק וממה הם עשויים (אני מדבר על כל מה שמסתובב בשוק).
אם אתה רוצה לחזק באמת, האוסטרלים ממליצים להחליף את המוטות והתפוחים לסט של F-150.
פעם אחרונה שבדקתי, יבוא כזה מאמזון או רוקאוטו , כולל 4 תפוחים חדשים (אתה מרוויח גם תפוחים חזקים יותר) , עלה יותר זול מקניית רק מוטות בארץ.
https://www.geoffinbc.com/_files/ugd/a62d6a_b0557ad4fc8e4f31943105a1cf14329e. pdf
https://forum.australia4wd.com/index.php?/topic/38361-heavy-duty-tie-rod-ends-connecting-rods/#comment-242484
הפיתרון הכי טוב שרץ אצל כולם זה לקחת שני חצאים של צינור סקדיול (קוטר 1.25 אינץ' לדעתי) ולעטוף איתם את מוט ההגה. עובד טוב גם אצל רכבים שעושים שטח קשה.
אני גם הגדלתי ועטפתי את מוט קישור ההגה כי הייתי צריך להחליף אותו ומצאתי רק חליפי בארץ.
את הצינורות אתה יכול לקחת ממוט רדיוס ישן אם תמצא, בנדים אני אישית הזמנתי עבים וחזקים מעלי
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240624/d7a84f68a6b59b2e6c7486e1db0acda8.jpg
Sent from my CPH2583 using Tapatalk
הפיתרון הכי טוב שרץ אצל כולם זה לקחת שני חצאים של צינור סקדיול (קוטר 1.25 אינץ' לדעתי) ולעטוף איתם את מוט ההגה.
Sent from my CPH2583 using Tapatalk
לא מבין בזה ולא יודע אם זה משנה, אבל יש סקדיול 10, 40 ו- 80.
סביון יכול להחליף מוט הגה שבור ברבע שעה באמצע מעלה רמון ב12 בצהריים ביום הכי ארוך בשנה, אבל הוא מתקשה בכל הקטע של להבין מה בדיוק צריך להזמין ומאיפה ולכן ביקש את עזרתי. ואני בטח לא מבין (כי יש לי טויוטה. ובחייאת אל תיפלו לגזלייטינג הזול שלי!).
אז איזה מוט מקשר מחוזק מותקן בטרופר שלכם, ואם אתם מבסוטים, מאיפה הזמנתם אותו? קישור? את המקט"ים מהקישור בפורום האוסטרלי שזיו העלה אני מתקשה למצוא, ולא בטוח שזה מה שצריך - מה הכוונה wide track למשל?
הפיתרון הכי טוב שרץ אצל כולם זה לקחת שני חצאים של צינור סקדיול (קוטר 1.25 אינץ' לדעתי) ולעטוף איתם את מוט ההגה. עובד טוב גם אצל רכבים שעושים שטח קשה.
אני גם הגדלתי ועטפתי את מוט קישור ההגה כי הייתי צריך להחליף אותו ומצאתי רק חליפי בארץ.
את הצינורות אתה יכול לקחת ממוט רדיוס ישן אם תמצא, בנדים אני אישית הזמנתי עבים וחזקים מעלי
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240624/d7a84f68a6b59b2e6c7486e1db0acda8.jpg
Sent from my CPH2583 using Tapatalk
זה נראה כמו אלתור מעניין. הצינור יושב על תפוחי ההגה? מורידים אותו אני מניח לפני טסט?
החלק היחיד (כמעט) שאני מחזיק בטרופר זה מוט הגה / מקשר מקורי כזה.
לאחר כמה שנים שהוא ברכב אכן נעשה בו שימוש, לטרופר אחר, בטיול שעשינו ביחד.
קיבלתי בחזרה מוט מקורי לאחר כמה ימים שחזר לשכב בטרופר שלי לדעתי כבר כ-10 שנים ללא שימוש.
אבל אני כן מידה מקורית של הצמיגים וזה כנראה משמעותי לסוגיה זו.
Sent from my mobile
שחר גרינברג
26-06-24, 16:46
כמו שכתבו הפיתרון הכי טוב הוא לעבור למוטות של פורד f150
זה הפתרון הכי חזק כי הוא משתמש בתפוח הרבה יותר מסיבי וחזק
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה נראה כמו אלתור מעניין. הצינור יושב על תפוחי ההגה? מורידים אותו אני מניח לפני טסט?
כן.
,תלוי לאיזה מכון טסטים ואיזה ״עזרה״ אתה מקבל שם אבל בגדול כן
ניתן להוריד לפני טסט בקלות וביום יום בשטח זה שומר בדיוק על נקודות השבר שהם בדרך כלל ההברגות של התפוחים למוט
ידעתם שבטרופר יש מקום ייעודי בתא המנוע לעיגון שמשיה?
הם יודעים מה צריך היפנים האלה.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240626/e426680e52d73b48a4b0a62b3d261378.jpg
סביון יכול להחליף מוט הגה שבור ברבע שעה באמצע מעלה רמון ב12 בצהריים ביום הכי ארוך בשנה, אבל הוא מתקשה בכל הקטע של להבין מה בדיוק צריך להזמין ומאיפה ולכן ביקש את עזרתי. ואני בטח לא מבין (כי יש לי טויוטה. ובחייאת אל תיפלו לגזלייטינג הזול שלי!).
אז איזה מוט מקשר מחוזק מותקן בטרופר שלכם, ואם אתם מבסוטים, מאיפה הזמנתם אותו? קישור? את המקט"ים מהקישור בפורום האוסטרלי שזיו העלה אני מתקשה למצוא, ולא בטוח שזה מה שצריך - מה הכוונה wide track למשל?
בבקשה-
סה"כ 3 מקטי"ם. מכל אחד 2 יחידות (2 מוטות, 2 תפוח הברגה ימנית, 2 תפוח הברגה שמאלית):
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=202216&cc=0&pt=7432&jsn=466
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=227096&cc=0&pt=7428&jsn=747&_nck=ZExt1ysfqhqWnq%2BEvUNdS3Txyey60IDtn jPWF5UU9J0BWQv7pvqZbh%2BYrdIIoJ2QRIQ0dzB 9u%2F%2B%2FmhVsDHsuNVrwTHdL74DXQ9omHwKww 9HapUqDqeY1jLgXSG2YAJLxDZLXGSFZq0gwXl9uU ta977mMtqxJB2T2iP56YJI6TybOjPlfZ8Triugn0 brMF%2BCO6Rbsxf8qok%2B90VIxtfi7Iky6U1tmM cCHlnjTUurB83Yr%2FionKJPGqYmnz3jqQNe9O8v Zsiqr3kG%2BQY2o%2B6i1mzhfdafqG9YUseFl2Gg 87gxH5%2BIj6fBU1xva2F%2BBaslA
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=202217&cc=0&pt=7428&jsn=736&_nck=ZExt1ysfqhqWnq%2BEvUNdS3Txyey60IDtn jPWF5UU9J0BWQv7pvqZbh%2BYrdIIoJ2QRIQ0dzB 9u%2F%2B%2FmhVsDHsuNVrwTHdL74DXQ9omHwKww 9HapUqDqeY1jLgXSG2YAJLxDZLXGSFZq0gwXl9uU ta977mMtqxJB2T2iP56YJI6TybOjPlfZ8Triugn0 brMF%2BCO6Rbsxf8qok%2B90VIxtfi7Iky6U1tmM cCHlnjTUurB83Yr%2FionKJPGqYmnz3jqQNe9O8v Zsiqr3kG%2BQY2o%2B6i1mzhfdafqG9YUseFl2Gg 87gxH5%2BIj6fBU1xva2F%2BBaslA
או מאמזון:
https://www.amazon.com/Moog-ES3368S-Tie-Adjusting-Sleeve/dp/B000C57W40/ref=sr_1_1?crid=OB507SQREHXW&dib=eyJ2IjoiMSJ9._s4muQHTjqHS9rHS14po1sk NnaIgRVLtdG-nv2rxwHYOLFe3-1VgGN8YBPbXCE4urX1-fArEH4izf1nFQZpNFSoomoWbVQFhv0fdRHEPx_rU bdaNwCFYe12TU0QzziSLTuzAv6GBGTX7HqY8fO8r P0CWCo0OUE6bsjOXYvVr4ztKxc3zT73FicZdyt2A y_Ut7STWZZIEB9Cud88tP0oH7_eeTV1ejWwd2hfq 11diry1-wxMpcJ_uHBFNXVIcK0vSeqI4vvl5urtbl5NwWaON HYwwI4ElcT-qa2G3PpjDGDk.VnjmemhjSD5VJRArv4pY570k-VM7wFOM9eG2_Yqr2UU&dib_tag=se&keywords=ES3368S&qid=1719420253&sprefix=es3368s%2Caps%2C203&sr=8-1
https://www.amazon.com/Premium-ES3369T-ES3370T-Expedition-Heritage/dp/B086SK3QCX/ref=sr_1_1?crid=1HA6QSJPE83JV&dib=eyJ2IjoiMSJ9.w9PvSL-Frwh_NLEE6NKeqek8lXvPosrdk9O6FO8hBoU-BNRpcpadWAO_xy3sP8QdQHpdqzcwXX0foKJhKajC IxeoKbPedNdgBiD8DkJ6uaw17oSEle4i2RtSUkAS 15bqaSfdJpRtOPZxroFv5RgiLvBfiY5qGtWTbik1 O1LxFQsi6j-ydUPyokbtVIYsOdnQkDuDTGi-ycqwdmMZkZr3Ct27Cd68frbyoo41aQgQTfnUiXG8 O36xenRnAIfZTuLUNBQwL1pxIKz5CcIwkZa7LzAE FbYu65DJ2ktROG5vOSk.78YTg73WzZvseoUnd4N7 9BhESuuEgv9QHw4DBlKTGgg&dib_tag=se&keywords=ES3369T&qid=1719420286&sprefix=es3369t%2Caps%2C217&sr=8-1
(שים לב, זה זוג, שמאל ימין)
אני מקווה שפיצול משלוחים (ע"מ לא לעבור 75) אתה מסתדר :-)
זה נראה כמו אלתור מעניין. הצינור יושב על תפוחי ההגה? מורידים אותו אני מניח לפני טסט?
עם האילתור הזה נסענו שנים ועברנו במסלול הטסט השנתי בלי בעיה. עושה את העבודה.
שלב ב'- זה לקחת מוט מקורי ולגשת לחרט שייצר אותו דבר מ 4340 בקוטר 20 מ"מ.
הפתרון של ה f-150 אף פעם לא ניסיתי. אבל הבנתי ממי שכן ניסה שיש להיצטייד בתפוחי הגה ספייר.
ידעתם שבטרופר יש מקום ייעודי בתא המנוע לעיגון שמשיה?
הם יודעים מה צריך היפנים האלה.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240626/e426680e52d73b48a4b0a62b3d261378.jpgאבל הצל נופל על היועץ / מנהל עבודה ולא על הפועלים העובדים...
Sent from my mobile
אהה טיפ אחרון להיום:
כדאי להחזיק מוט הגה עם תפוחים קומפלט מכוון באורך זהה לקיים על הרכב.
ככה אם נישבר מחליפים צ'יק צ'ק בכמה דקות.
אהה טיפ אחרון להיום:
כדאי להחזיק מוט הגה עם תפוחים קומפלט מכוון באורך זהה לקיים על הרכב.
ככה אם נישבר מחליפים צ'יק צ'ק בכמה דקות.
בגדול אתה צודק,
אבל.
לפעמים התפוחים תקועים ואין כלי חליצה או פטיש מתאים, וקשה להגיע....
ואז, אין ברירה אלא לפתוח.
אבל כמאמר חז"ל - חכם לא נכנס למקום שפיקח יודע איך לצאת ממנו.
או בקיצור - סמוך על האוסטרלים הם יודעים מה הם עושים. שמים מוטות של F150 ושוכחים מהבעיה.
הכי חשוב שכחתי לכתוב -
אם אתה רוצה זוג מוטות מחוזקים (תוצרת הארץ), משומשים במצב טוב , יש לי למכירה ב 300ש"ח.
מוני אורבך
27-06-24, 08:45
לפני כ 8 שנים עזרתי לחלץ טרופר מאותה הנקודה בדיוק במעלה ועם אותה התקלה.
זו כנראה נקודה מקוללת לטרופרים (-:
בבקשה-
סה"כ 3 מקטי"ם. מכל אחד 2 יחידות (2 מוטות, 2 תפוח הברגה ימנית, 2 תפוח הברגה שמאלית):
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=202216&cc=0&pt=7432&jsn=466
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=227096&cc=0&pt=7428&jsn=747&_nck=ZExt1ysfqhqWnq%2BEvUNdS3Txyey60IDtn jPWF5UU9J0BWQv7pvqZbh%2BYrdIIoJ2QRIQ0dzB 9u%2F%2B%2FmhVsDHsuNVrwTHdL74DXQ9omHwKww 9HapUqDqeY1jLgXSG2YAJLxDZLXGSFZq0gwXl9uU ta977mMtqxJB2T2iP56YJI6TybOjPlfZ8Triugn0 brMF%2BCO6Rbsxf8qok%2B90VIxtfi7Iky6U1tmM cCHlnjTUurB83Yr%2FionKJPGqYmnz3jqQNe9O8v Zsiqr3kG%2BQY2o%2B6i1mzhfdafqG9YUseFl2Gg 87gxH5%2BIj6fBU1xva2F%2BBaslA
https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=202217&cc=0&pt=7428&jsn=736&_nck=ZExt1ysfqhqWnq%2BEvUNdS3Txyey60IDtn jPWF5UU9J0BWQv7pvqZbh%2BYrdIIoJ2QRIQ0dzB 9u%2F%2B%2FmhVsDHsuNVrwTHdL74DXQ9omHwKww 9HapUqDqeY1jLgXSG2YAJLxDZLXGSFZq0gwXl9uU ta977mMtqxJB2T2iP56YJI6TybOjPlfZ8Triugn0 brMF%2BCO6Rbsxf8qok%2B90VIxtfi7Iky6U1tmM cCHlnjTUurB83Yr%2FionKJPGqYmnz3jqQNe9O8v Zsiqr3kG%2BQY2o%2B6i1mzhfdafqG9YUseFl2Gg 87gxH5%2BIj6fBU1xva2F%2BBaslA
או מאמזון:
https://www.amazon.com/Moog-ES3368S-Tie-Adjusting-Sleeve/dp/B000C57W40/ref=sr_1_1?crid=OB507SQREHXW&dib=eyJ2IjoiMSJ9._s4muQHTjqHS9rHS14po1sk NnaIgRVLtdG-nv2rxwHYOLFe3-1VgGN8YBPbXCE4urX1-fArEH4izf1nFQZpNFSoomoWbVQFhv0fdRHEPx_rU bdaNwCFYe12TU0QzziSLTuzAv6GBGTX7HqY8fO8r P0CWCo0OUE6bsjOXYvVr4ztKxc3zT73FicZdyt2A y_Ut7STWZZIEB9Cud88tP0oH7_eeTV1ejWwd2hfq 11diry1-wxMpcJ_uHBFNXVIcK0vSeqI4vvl5urtbl5NwWaON HYwwI4ElcT-qa2G3PpjDGDk.VnjmemhjSD5VJRArv4pY570k-VM7wFOM9eG2_Yqr2UU&dib_tag=se&keywords=ES3368S&qid=1719420253&sprefix=es3368s%2Caps%2C203&sr=8-1
https://www.amazon.com/Premium-ES3369T-ES3370T-Expedition-Heritage/dp/B086SK3QCX/ref=sr_1_1?crid=1HA6QSJPE83JV&dib=eyJ2IjoiMSJ9.w9PvSL-Frwh_NLEE6NKeqek8lXvPosrdk9O6FO8hBoU-BNRpcpadWAO_xy3sP8QdQHpdqzcwXX0foKJhKajC IxeoKbPedNdgBiD8DkJ6uaw17oSEle4i2RtSUkAS 15bqaSfdJpRtOPZxroFv5RgiLvBfiY5qGtWTbik1 O1LxFQsi6j-ydUPyokbtVIYsOdnQkDuDTGi-ycqwdmMZkZr3Ct27Cd68frbyoo41aQgQTfnUiXG8 O36xenRnAIfZTuLUNBQwL1pxIKz5CcIwkZa7LzAE FbYu65DJ2ktROG5vOSk.78YTg73WzZvseoUnd4N7 9BhESuuEgv9QHw4DBlKTGgg&dib_tag=se&keywords=ES3369T&qid=1719420286&sprefix=es3369t%2Caps%2C217&sr=8-1
(שים לב, זה זוג, שמאל ימין)
אני מקווה שפיצול משלוחים (ע"מ לא לעבור 75) אתה מסתדר :-)
מאמזון יוצא הכל ביחד בערך 500 שקלים, סביר בהחלט. אני רק מוודא, זה אחד לאחד? קונוסים/הברגות ואורך? זה מה שיש אצלך ואתה מבסוט?
לפני כ 8 שנים עזרתי לחלץ טרופר מאותה הנקודה בדיוק במעלה ועם אותה התקלה.
זו כנראה נקודה מקוללת לטרופרים (-:
נזכרתי שלפני 24 שנה, באחד הטיולים הראשונים-ראשונים שיצאו מהפורום הזה, שיירה ענקית של סיקסים סופות ודפנדרים לנחל קינה, לטיול סלעים אל הלא נודע. רוב האנשים בקושי מכירים אחד את השני. וטרופר אחד, חדש-מהניילונים. בהחלט לא הרכב הנכון ולא השטח הנכון ושום דבר לא נכון. איפשהו באמצע הבולדריה המוט המחורבן הזה נשבר. חנן היה אז איתי בסיקס, יצאנו מהשטח חזרה, חנן עלה בערד על הרנו-ליסינג שלו, נסע חצי הדרך לתל אביב לפגוש את אבי שופינסקי שאחד החבר'ה ארגן שיגיע בשבת לכיווננו עם החלק. חנן חזר לערד, עלינו על הסיקס, חזרנו דרך הבולדריה, בדיוק בזמן להרכיב את המוט, לארוחת ערב וחזרה הביתה. אחד הטיולים הארוכים בזמן וקצרים בקילומטראז'.
מאמזון יוצא הכל ביחד בערך 500 שקלים, סביר בהחלט. אני רק מוודא, זה אחד לאחד? קונוסים/הברגות ואורך? זה מה שיש אצלך ואתה מבסוט?
מאמזון תפצל לשתי חבילות
2 זוגות תפוחים - 56$ (משלוח חינם)
2 מוטות - 44$ (כולל משלוח)
סה"כ 100$ (פחות מ 400ש"ח) וכל משלוח מתחת ל 75$ , אין מיסים ואין קישקושים.
לא, אני לא שם אני באיזה מיקס אמצע בגלל אבולוציה (אני בכלל עם פתרון שונה בין הצדדים :-( ) , אבל אם תמשיך לחפש בפורומים אחרים (אוסטרליה, ארה"ב) תראה שיש תמימות דעים שזה הפתרון הנכון.
בפעם הבאה שאני אצטרך תפוח הגה (או חס וחלילה מוט), אני אתיישר על התצורה הזו.
אתה לא רגוע ורוצה מוטות מחוזקים שנפוצים בארץ? יש לי זוג משומש (עשו בערך 5000ק"מ) במצב מצויין, 300ש"ח.
מאמזון תפצל לשתי חבילות
2 זוגות תפוחים - 56$ (משלוח חינם)
2 מוטות - 44$ (כולל משלוח)
סה"כ 100$ (פחות מ 400ש"ח) וכל משלוח מתחת ל 75$ , אין מיסים ואין קישקושים.
לא, אני לא שם אני באיזה מיקס אמצע בגלל אבולוציה (אני בכלל עם פתרון שונה בין הצדדים :-( ) , אבל אם תמשיך לחפש בפורומים אחרים (אוסטרליה, ארה"ב) תראה שיש תמימות דעים שזה הפתרון הנכון.
בפעם הבאה שאני אצטרך תפוח הגה (או חס וחלילה מוט), אני אתיישר על התצורה הזו.
אתה לא רגוע ורוצה מוטות מחוזקים שנפוצים בארץ? יש לי זוג משומש (עשו בערך 5000ק"מ) במצב מצויין, 300ש"ח.הקישור האחרון לתפוחים ששמת מאמאזון זה לא של מוג, אלה חברה אחרת תואם למק"ט של מוג ונשאלת השאלה אם האיכות היא זהה.. רק לשים לב
אני אישית כאמור מרוצה עם הפיתרון החינמי של צינור חתוך
Sent from my CPH2583 using Tapatalk
הקישור האחרון לתפוחים ששמת מאמאזון זה לא של מוג, אלה חברה אחרת תואם למק"ט של מוג ונשאלת השאלה אם האיכות היא זהה.. רק לשים לב
אני אישית כאמור מרוצה עם הפיתרון החינמי של צינור חתוך
Sent from my CPH2583 using Tapatalk
נכון.
בגלל זה שמתי גם את הקישור לרוקאוטו.
אבל בגלל שיטת השילוח, התפוחים מאמזון עולים כמעט חצי, ולא פחות חשוב יכנסו לארץ בלי בעיות.
ההמלצות באמזון טובות, אז אני חושב שזו אופציה טובה.
תודה זיו, הבוס אישר והוזמן כהמלצתך.
אולי יעזור, הנה כמה תמונות עם התפוחים של F150.
147180147181147182
147174147175147176
147177147178147179
וכמה טיפים למיטב זכרוני (זה היה ב2016):
- התפוחים עם קונוס שאינו מתאים בול לקונוס בנאקלים של הטרופר אבל הם ננעלים היטב בהידוק עם אימפקט.
- כדי לאבטח כמו שצריך עם פין אבטחה צריך להוסיף ספייסר / שייבה עבה מתחת לאום כדי שהמגרעות של האום יהיו בגובה של החור בהברגה.
- אצלי הבולג'וינט העליון היה מורכב מתחת למשולש עם ספייסר 10מ"מ כדי להגדיל את האין-מהלך פתיחה וכדי שהגומיות של התפוחים המוגדלים הללו לא יצבטו בפתיחה מלאה הייתי צריך להשחיז קצת.
תודה זיו, הבוס אישר והוזמן כהמלצתך.
אין דיווח לאחור?
follow-up?
מאחר ואבד הקשר, ואין דיווח לאחור :-) אני אנסה לסכם את הנושא.
1- מוטות ההגה המקוריים נוטים להשבר. לא בדקתי סטיסטיקה מדוייקת, אבל ברור שהגדלת הגלגל ל 31" (זה חוקי בשנתונים 99-2004) ושימוש בצמיג כבד ואגרסיבי , ונסיעה בשטחים קשים, מגדילים את הסיכוי לשבירה.
2- אנחנו משתמשים באמירה כללית על "מוטות מחוזקים" אבל זה לא פריט סטנדרטי ואין מפרט ברור. מדי פעם מופיע בשוק איזה "משלוח" של מוטות כאלו, ממקור לא ברור וחומרים לא ברורים.
3- אני לא מכיר מישהו שנשבר לו מוט מחוזק שכזה בשטח.
4- אישית, היה לי מוט כזה שהאום אבטחה שלו החליד ונתפס. חששתי משימוש בחום (מה זה יעשה למוט?), והפעלתי כח (מפתח צינורות) עד שהמוט נגזר.
דוגמאות של מוטות מחוזקים -
149139
5- האוסטרלים כבר מצאו לפני הרבה שנים, שהפתרון הנכון זה שימוש במוטות הגה של F150. (את כל השיקול הכלכלי כתבתי כבר בתחילת השרשור אז אני לא אכנס לזה).
6- המוטות של ה F150 חזקים בהרבה.
7- בתמונה הבאה ניתן לראות מוט מקורי, מוט "מחוזק" ומוט של F150.
149137
ההרכבה עצמה פשוטה וללא כל בעיות (ניק כבר נתן פה את כל הטיפים. רכב "רגיל" לא צריך השחזות).149138
אפשר בבקשה פרטים על הספייסר לבול ג'וינט העליון? יצור עצמי?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
אין שם ספסר.
הבול ג'וינט מורכב מלמטה .
אין שם ספסר.
הבול ג'וינט מורכב מלמטה .הכוונה הייתה לפירוט של ניק, שציין שאצלו יש ספייסר של 10 מ''מ. היה לי כזה בפוראנר
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
אפשר בבקשה פרטים על הספייסר לבול ג'וינט העליון? יצור עצמי?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
הזמנתי בזמנו ישירות מבחור מפורום planetisuzoo.
הזמנתי ממנו גם בראקטים להנמכת האין-סרן הקדמי וגשר קדמי חתוך בהתאמה להנמכה (מרותך עם טלאים לחיזוק המגרעת ומלמטה).
בגדול הספייסר זה שום דבר מיוחד - פלדה 10ממ חתוכה לפי הצורה של החיבור למשולש העליון. בהחלט אפשרי לייצור עצמי.
הספייסר מתלבש מתחת למשולש העליון והבולג׳וינט מתחתיו.
חשוב לחבר עם ברגים (מוארכים בהתאם) בדרגת חוזק 10.9.
חשוב! - ללא הנמכת האין-סרן הקדמי, הציריות לא יעמדו בזוית המוגדלת.
הזמנתי בזמנו ישירות מבחור מפורום planetisuzoo.
הזמנתי ממנו גם בראקטים להנמכת האין-סרן הקדמי וגשר קדמי חתוך בהתאמה להנמכה (מרותך עם טלאים לחיזוק המגרעת ומלמטה).
בגדול הספייסר זה שום דבר מיוחד - פלדה 10ממ חתוכה לפי הצורה של החיבור למשולש העליון. בהחלט אפשרי לייצור עצמי.
הספייסר מתלבש מתחת למשולש העליון והבולג׳וינט מתחתיו.
חשוב לחבר עם ברגים (מוארכים בהתאם) בדרגת חוזק 10.9.
חשוב! - ללא הנמכת האין-סרן הקדמי, הציריות לא יעמדו בזוית המוגדלת.הערה חשובה בסוף
תודה על הפירוט
גיא
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.