התחברות

צפייה בגרסה מלאה : נגררים - שאלות



יואב פולס
03-07-24, 14:23
שלום,
אודה לסיוע ממי שיודע, ולא חושב שיודע, אלא באמת יודע,
נניח נגרר עם בלמים ששוקל 2500 ק"ג.
נניח פיקאפ סטנדרטי שיכול לגרור לפי הרישיון עד 3500 ק"ג לנגרר עם בלמים.
לכאורה - אין בעיה.
אבל על רישיון הנגרר רשום שהוא צריך להיגרר על ידי רכב ששוקל לא פחות מ 4500 ק"ג.

מה יותר 'חזק' - הרישיון של הגורר או הרישיון של הנגרר?

בנוסף, האם מישהו מכיר את שובל נגררים מקיבוץ שובל בנגב, ויש לו איש קשר שם?

שתבוא עליכם הברכה,

יואב

אמנון
03-07-24, 14:50
שאלתי בעבר את השאלה הזו.

במקרה של קונפליקט בין מה שכתוב ברשיון הנגרר ומה שכתוב ברשיון הרכב, מה שקובע הוא רשיון הרכב. בערב אוכל לחפש את התקנה שבה זה מצוין.
אני הדפסתי אותה וצרפתי לרישיון ליתר בטחון.

Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk

שמעון.פ
03-07-24, 15:14
שלום,

בנוסף, האם מישהו מכיר את שובל נגררים מקיבוץ שובל בנגב, ויש לו איש קשר שם?

שתבוא עליכם הברכה,

יואב
שובל נגררים מתופעל ע"י קרול, הבן של אריה נגררים מבאר שבע.
את אריה אני מכיר טוב, את הבן פחות.
אם תרצה, אכתוב לך בפרטי את מס' הנייד של אריה.

gillss
03-07-24, 17:18
שאלתי בעבר את השאלה הזו.

במקרה של קונפליקט בין מה שכתוב ברשיון הנגרר ומה שכתוב ברשיון הרכב, מה שקובע הוא רשיון הרכב. בערב אוכל לחפש את התקנה שבה זה מצוין.
אני הדפסתי אותה וצרפתי לרישיון ליתר בטחון.

Sent from my Pixel 4a (5G) using Tapatalk


הנה חסכתי לאמנון נבירה במסמכים

https://www.car-importers.org.il/assets/files/901592911649.pdf

נספח ו' רובריקה ראשונה = התשובה לשאלה.

בברכה
אחד שיודע.:cool:

המשוטט
03-07-24, 20:40
קרול התפתח לארגזי משאיות
איכות טובה מאוד וגם רצון לחשיבה מחוץ לקופסא
אם הוא מתעסק גם עם נגררים אז טוב כפליים

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

יואב פולס
03-07-24, 22:02
אלופים אתם!
תודה רבה.

-->