כרובי
18-07-24, 14:14
טראנו 2002 2.7 ל' דיזל.
הסאנרופ נוזל בצורה משמעותית בחורף, במכונות שטיפה ובכל הזדמנות אפשרית, כמו כן לא עובד (לא יודע אם ניתקו או תקלה - עוד לא שיחקתי איתו).
הגומיה החיצונית סדוקה ויבשה.
מסגרת המנגנון הקדמית מבפנים - חלוקה עד כדי ריקבון, החלק האחורי שלה דווקא נראה בסדר.
בבדיקה מול זגג בטירה אליו הופנתי ע"י חבר בקבוצת הווטסאפ של טראנו - מדובר בכ 2500 תיקון במקרה בו צריך להחליף הכל. כמובן בחלקים משומשים, כולל הגומיה (אין חדשות) - ז"א להבנתי, גם אין ערבות שהחלון יהיה אטום בהמשך או שיתחיל לנזול שוב.
קראתי את השרשורים השונים בושא, על צינורות הניקוז מהמרזבים וכו'.
הפתרונות האפשריים:
1. כאמור להחליף הכל אצל זגג.
2. לפרק מה שאפשר להדביק ולאטום (החלון ישאר אבל הפעולה שלו תבוטל - לא יפתח או יסגר).
3. להעיף הכל לעשות עבודת פחחות ולבטל לחלוטין כל זכר לחלון.
כרגע אני נוטה לפתרון 2 - לנקות מה שאפשר ולאטום. הכוונה לאטום מבפנים וגם מבחוץ . חיפשתי מידע על חומרי איטום והדבקה לא קורוזיביים ושיהיו עמידים בטמפרטורות גבוהות רטיבות ויובש (הרכב חונה תחת כיפת השמיים) ולהבנתי אלו החומרים הרלוונטיים:
3M™ Marine Adhesive Sealant 5200
סיקה 11FC
אלרם P50
אשמח להמלצה מי מהם הכי מומלץ או אם יש חומר שיהיה עמיד יותר, שוב, בהתחשב שמדובר בחומר שחלק ממנו יהיה בצד החיצוני של גג הרכב ויצטרך להתמודד עם חום, קרינה ישירה וכמובן התזה של מים - אם גשם בעמידה או בנסיעה.
הסאנרופ נוזל בצורה משמעותית בחורף, במכונות שטיפה ובכל הזדמנות אפשרית, כמו כן לא עובד (לא יודע אם ניתקו או תקלה - עוד לא שיחקתי איתו).
הגומיה החיצונית סדוקה ויבשה.
מסגרת המנגנון הקדמית מבפנים - חלוקה עד כדי ריקבון, החלק האחורי שלה דווקא נראה בסדר.
בבדיקה מול זגג בטירה אליו הופנתי ע"י חבר בקבוצת הווטסאפ של טראנו - מדובר בכ 2500 תיקון במקרה בו צריך להחליף הכל. כמובן בחלקים משומשים, כולל הגומיה (אין חדשות) - ז"א להבנתי, גם אין ערבות שהחלון יהיה אטום בהמשך או שיתחיל לנזול שוב.
קראתי את השרשורים השונים בושא, על צינורות הניקוז מהמרזבים וכו'.
הפתרונות האפשריים:
1. כאמור להחליף הכל אצל זגג.
2. לפרק מה שאפשר להדביק ולאטום (החלון ישאר אבל הפעולה שלו תבוטל - לא יפתח או יסגר).
3. להעיף הכל לעשות עבודת פחחות ולבטל לחלוטין כל זכר לחלון.
כרגע אני נוטה לפתרון 2 - לנקות מה שאפשר ולאטום. הכוונה לאטום מבפנים וגם מבחוץ . חיפשתי מידע על חומרי איטום והדבקה לא קורוזיביים ושיהיו עמידים בטמפרטורות גבוהות רטיבות ויובש (הרכב חונה תחת כיפת השמיים) ולהבנתי אלו החומרים הרלוונטיים:
3M™ Marine Adhesive Sealant 5200
סיקה 11FC
אלרם P50
אשמח להמלצה מי מהם הכי מומלץ או אם יש חומר שיהיה עמיד יותר, שוב, בהתחשב שמדובר בחומר שחלק ממנו יהיה בצד החיצוני של גג הרכב ויצטרך להתמודד עם חום, קרינה ישירה וכמובן התזה של מים - אם גשם בעמידה או בנסיעה.