צפייה בגרסה מלאה : מה רמת החשיפה (הביטוחי) של בעל רכב חשמלי במקרה שריפה
כותרת כתבה בTHEMARKER:
המרצדס בערה במשך שמונה שעות, גם הקיה עלתה באש — ובדרום קוריאה מתחילים לחשוש
שתי שריפות פרצו החודש בחניונים תת-קרקעיים במדינה בעקבות התלקחות של מכונית חשמליות ג–* הבהלה של התושבים גרמה לממשלה לערוך דיון חירום בנושא
והשאלה שלי היא מה החסיפה של בעל רכב חשמלי במקרה שהרכב שלו נדלק ושורף את כול החניון או את כול הקניון ?
https://www.themarker.com/wallstreet/2024-08-12/ty-article/.premium/00000191-454e-d2c9-af99-67efc6440000
Yaron.nahum
13-08-24, 16:32
בכל פוליסה צד ג' יש את הסכום המקסימלי שחברת הביטוח חשופה אליו.
כל נזק מעל יתבעו מבעל הרכב , אני מניח
זה הציטוט מתוך הפוליסה של הגיפ שלי
פרק ג' ביטוח אחריות כלפי צד שלישי בשל נזקי רכוש
פרק זה מכסה את אחריותו החוקית של המבוטח ושל כל מי שנהג ברכב ברשותו,
בשל נזקי רכוש שנגרמו לצד שלישי כתוצאה משימוש ברכב המבוטח עד לגבול
האחריות המצוין ברשימה לכל תקופת הביטוח.
בכל פוליסה צד ג' יש את הסכום המקסימלי שחברת הביטוח חשופה אליו.
כל נזק מעל יתבעו מבעל הרכב , אני מניח
זה הציטוט מתוך הפוליסה של הגיפ שלי
זה מה שחשבתי אצלי זה 2 מילון ש"ח.
זה הופך רכבים חשמלים מה זה מסוכנים.
במקרה קטסטרופלי שכזה, ישובבו את התביעה על מישהו אחר (יצרן, עמדת טעינה וכו)
במקרה קטסטרופלי שכזה, ישובבו את התביעה על מישהו אחר (יצרן, עמדת טעינה וכו)
כול אחד ינסה להפיל את האשמה אל משהוא אחר. וכולם יפילו את האשמה אליך בעל הרכב ומין הסתם יגמרו לך את החיים.
חנן-ג'יפולוג
14-08-24, 11:36
אפשר גם להאשים אותך בזה שאחותך זונה, גם אם אין לך אחת. להרשיע זה כבר סיפור אחר.
אני לא משפטן, אבל אם לא ביצעת שינויים רלוונטיים לנושא הזה ברכב או במערכת הטעינה, שינויים שגרמו לנזק, החשיפה שלך פחותה מהחשיפה שלך אם תעלה עם המכשיר הסלולארי שלך (שיש בו את אותו ליתיום שכבר קירקע וכבר הפיל מטוסים) למטוס.
היצרנים והיבואנים אכן חשופים ואכן גם נתבעים, מורשעים ונקנסים.
לא מיותר לציין בהקשר הזה שהסטטיסטיקה שנצברה עד כה מראה שרכבי ICE חשופים לשריפה ברמה של פי כמה עשרות ביחס לרכב חשמלי. נכון- מאפייני הבעירה והכיבוי שונים.
אני לא משפטן, אבל אם לא ביצעת שינויים רלוונטיים לנושא הזה ברכב או במערכת הטעינה, שינויים שגרמו לנזק, החשיפה שלך פחותה מהחשיפה שלך אם תעלה עם המכשיר הסלולארי שלך (שיש בו את אותו ליתיום שכבר קירקע וכבר הפיל מטוסים) למטוס.
היצרנים והיבואנים אכן חשופים ואכן גם נתבעים, מורשעים ונקנסים.
לא מיותר לציין בהקשר הזה שהסטטיסטיקה שנצברה עד כה מראה שרכבי ICE חשופים לשריפה ברמה של פי כמה עשרות ביחס לרכב חשמלי. נכון- מאפייני הבעירה והכיבוי שונים.
ההבדל הוא שלמטוס מותר לך להעלות טלפון, וכדי להכניס רכב חשמלי לחניון יש התניות ביטוחיות.
למה, כי הם מגלמים סיכון ועלות פיצוי פוטנציאלי. סיכון נמוך להתרחשות, סיכון גבוה לנזק במימוש הסיכון.
היה כאן בעבר מישהו שהעלה דרישת ביטוח לבניין של כמה מליוני שקלים פרמיה כשהחברת ביטוח הבינה שרוצים להחנות רכב חשמלי בחניון תת קרקעי.
להבנתי הם מחשבים את עלות הפיצוי של כלל הרכבים שינזקו בחניון+נזק מבני.
ההבדל הוא שלמטוס מותר לך להעלות טלפון, וכדי להכניס רכב חשמלי לחניון יש התניות ביטוחיות.
???
מנכ"ל מרצדס בדרום קוריאה הלך להיפגש עם הדיירים בבניין.
כמעט כמו אצלנו.
???
חפש את השרשור שהעלו את דרישת הביטוח מוועד הבית עבור התקנת עמדת טעינה וחניית רכב חשמלי בחניון תת-קרקעי.
לא ירחק היום שזה יקבל התייחסות כמו רכב מונע בגז.
אתה כתבת שלהכניס רכב חשמלי לחניון יש התניות. כבעל רכב חשמלי לא נתקלתי בשום התניות, בשום חניון. חשבתי שאני מפספס משהו.
אתה כתבת שלהכניס רכב חשמלי לחניון יש התניות. כבעל רכב חשמלי לא נתקלתי בשום התניות, בשום חניון. חשבתי שאני מפספס משהו.
זה נכתב בהקשר לדיון על היבטי ביטוח בהתייחס לדרישה של חברת ביטוח מוועד בית.
מסכים, הניסוח היה כוללני מידי.
Yaron.nahum
15-08-24, 19:13
אפשר גם להאשים אותך בזה שאחותך זונה, גם אם אין לך אחת. להרשיע זה כבר סיפור אחר.
אני לא משפטן, אבל אם לא ביצעת שינויים רלוונטיים לנושא הזה ברכב או במערכת הטעינה, שינויים שגרמו לנזק, החשיפה שלך פחותה מהחשיפה שלך אם תעלה עם המכשיר הסלולארי שלך (שיש בו את אותו ליתיום שכבר קירקע וכבר הפיל מטוסים) למטוס.
היצרנים והיבואנים אכן חשופים ואכן גם נתבעים, מורשעים ונקנסים.
לא מיותר לציין בהקשר הזה שהסטטיסטיקה שנצברה עד כה מראה שרכבי ICE חשופים לשריפה ברמה של פי כמה עשרות ביחס לרכב חשמלי. נכון- מאפייני הבעירה והכיבוי שונים.
צודק לגבי הסטטיסטיקה ,
אולם כאשר רכב ICE נשרף , הספרינקלרים בחניון , ומכבי האש שיגיעו מספיק מיומנים בסוג כזה של שריפה , יצליחו לרוב להשתלט על השריפה בפרק זמן קצר יחסית . לרוב יהיה נזק גם 2-3 רכבים צמודים.
אם אתה לא חונה בחניון עם רכבי על , כנראה שהפוליסה (תקרה של 2 מליון שח ) תספיק לכסות את הנזק.
ברכבים חשמליים , עדיין לא יודעים / ערוכים לכבות במהירות שריפות כאלו ,
ממש לא נדיר שהרכב נשרף במשך שעות.
לכן פוטנציאל הנזק גבוה בהרבה ממה שהפוליסה הממוצעת מכסה.
וכאן מתחילה הבעיה. במקרה כזה ממש לא מעניין את בעל הרכב שהוא מקרה של 1 למליון במקום 1 לאלף אם היה בעל רכב ICE
רק תחשבו מה יקרה עם הסינים יחליטו להעלות באש מרחוק את כל המכוניות החשמליות, בעת ובעונה אחת...
פארנואידיה, אבל מציאותית מאד.
קודם לנעול אותם מרחוק תו"כ נסיעה, ואז להצית, בו בזמן לנעול את הנהג האוטונומי על מטרות הולכי רגל שהוא מוצא במצלמה/רדאר, ולקנח בהתקעות במשהו דליק (חנות, יער או סתם רכב ice שבא בנתיב מולו).
לא צריך צבא כדי לכבוש מדינה מודרנית, רק מישהו/מישהי שיבואו בסוף לנעוץ דגל על ההריסות.
צוחקים אבל מסתובב כבר סרטון של מגרש רכבים אוטונומיים שבלילות מתחרפנים, זזים, וצופרים אחד לשני ומשגעים שכונה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.