צפייה בגרסה מלאה : היה פה דיון על מתקן אלקטרוני שמזמזם כשהמנוע מתחמם
אני לא מוצא את השירשור ואת הסכימה של המעגל.
מישהו במקרה זוכר מה היה שם השירשור ?
תודה.
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=775
תודה חנן, אבל יש איזו בעיה הצילומים של התכנית החשמלית לא עולים.
משום מה, האתר PIC4U מחק חלק מהתמונות.
אני אנסה לתקן את זה מאוחר יותר.
אוי אוי אוי איפוא הייתי עד היום? כמה ראשי מנוע יכולתי לחסוך. אנא ממך חנן
מצא את התמונות/ שרטוטים שחסרים תודה תודה מראש מדברון 8)
לא הצלחתי להבין איך אני מודד מה קורה בחיישן ( מתח עולה או יורד ) מישהו יכול לתת את הנתון הזה או לחילופין להסביר לי בפרוטרוט איך מודדים ?
תודה.
מהכתבה:
שימו מד מתח על חיישן הטמפ' אצלכם כשהמנוע קר וכשהוא בטמפ' עבודה.
אם תראו שהמתח עולה ככל שהטמפ' עולה בצעו את המעגל בדיוק כמו שכתוב.
אם תראו שהמתח יורד ככל שהטמפ' עולה, בצעו את המעגל כמו שכתוב, רק שתחליפו בין רגליים 2 ו-3 על המגבר.
אתה נוגע עם החוט השחור של מד מתח בגוף ועם החוט האדום בהדק של חיישן הטמפ', שם את מד המתח על מצב של מדידת מתח ישר ומודד את המתח במצבים השונים.
אז זהו שככה ניסיתי .....
זה לא הראה שום מדידה ...
עם סוויץ' פתוח?
אולי יש שם סידור אחר. נשמע מוזר. אני לפחות, עוד לא נתקלתי במערכת מדידת חום לא קונוונציונלית.
האמת שלא .. סוויץ סגור :shock:
לא חשבתי על זה ......
מה שכן, מדדתי בין המגע הפנימי של החיישן והבלוק וקיבלתי 50 אוהם ... זה אומר משהו ?
אם היית אומר גם כמה אום במנוע בטמפ' שונות זה היה אומר משהו. עם המספר הזה כשלעצמו לא ניתן לעשות כלום.
היי
האם ה"דבר" הזה נמכר+מותקן אפשהו?????
עדיף שאני לא אתקרב לחשמל הרכב.....אני עוד עלול לשרוף את העסק..... :lol: :lol: :lol:
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.