צפייה בגרסה מלאה : הגשמתי התוכנית והתחדשתי ברנגלר JL רוביקון 2022 מנוע 3.6
למי שזוכר שירשור ההתלבטות התיאורטי הזה-
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/123065-%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%A7%D7%95-%D7%91%D7%93-%D7%9C%D7%A0%D7%93%D7%A1-%D7%A2%D7%9D-%D7%97%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%A1%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%98%D7% A5-%D7%90%D7%95-%D7%A8%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%A8-JL-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%95%D7% 9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-3-6-%D7%A2%D7%9D-%D7%97%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%AA%D7%9D-%D7%91%D7%95%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%9D/page3
הפך מעשי עבורי והבחירה נפלה על הרנגלר אקסטרים ריקון (בערך) - התחדשתי ברנגלר JL רוביקון מנוע 3.6 שנת 2022. הרכב די עבר הזנחה וגרש יישור קו - אבל המחיר היה אטרקטיבי ובמסגרת התקציב כולל יישור הקו.
שילוב נסיבות הביא אותי לצעד הזה - עברתי למשרד בבית - אין נסועה יום יומית כמעט ולא הגיוני לי (רגשית) להמשיך בהפרדת רשויות. אם כי כלכלית נטו זה בערך כמעט אותן עלויות חודשיות עם עדיפות קלה לרנגלר החדיש והיחיד. בנוסף, אכן התפנו דיי מצלצלין.
147419
הרנגלר החדש מוגבה 2.5" קפיצי פוקס והכי חשוב בקאר דאטה צמיגי 35" הינה מידה חוקית ומותרת - בעלות 50 ש"ח במכון הטסטים + עלות הצמיגים כמובן הוחלפו הצמיגים המקוריים ל- 35 ועוד חיזוק לדלת האחת ועוד הרחבת הכנפונים ויש עכשיו רנגלר "אקסטרים ריקון".
בכל אופן מאז ההתלבטות בשירשור ההוא לא הזדמן לי לבחון את הברונקו במו ישבני ובכל מקרה ברונקו לא היה חלק מהמשוואה כעת כי גם כמשומש הוא חרג בהרבה מהתקציב שיש/ היה כעת.
רשמים וחוויות בהמשך אחרי הטיול סופ"ש הראשון שלי עם החדש
תתחדש!
סע בדרכים משובשות ומהנות
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Grandtorino
29-08-24, 15:33
הרכב די עבר הזנחה וגרש יישור קו
תתחדש ותהנה
כמה כבר אפשר להזניח אוטו בשנתיים? :confused:
תתחדש ותהנה
כמה כבר אפשר להזניח אוטו בשנתיים? :confused:
בדיוק מה שבאתי לשאול... מיד אחרי המברוק שלמה! שתזכה לעוד רנגלרים רבים עד 120.
כמה כבר אפשר להזניח אוטו בשנתיים? :confused:
תשאל כל חברת ליסינג.
או, יותר טוב, כל מוסך שעובד איתן.
תתחדש!
מכיר אותך מעל 20 שנה..
כייף לראות שאתה עדייין עם מרץ צעיר להמשיך לחדש ולרדוף אחרי התחביב.
תתחדש!
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
GodsFather
30-08-24, 00:42
חתיך אמיתי, גם הרנגלר
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
שלמה, תתחדש.
מה יחס ההעברה?
תתחדש!
Sent from my iPhone using Tapatalk
תתחדש ותהנה !!
רק תיקון קל - כדי להיות XR צריך גם יחס 4.56 במקום 4.10.
יחס העברה 4.10 בטרנספר ובסרנים ולכן כתבתי כמעט אקסטרים ריקון.
הרכב נרכש מכונס נכסים במחיר אטרקטיבי אבל הקוץ הוא שלא ניתן לבדוק כלל את הרכב אלא רק בדיקה חזותית - והרכב אכן היה מוזנח ודרש יישור קו רציני. למרות היישור קו עדיין יחד עם מחיר הרכישה האטרקטיבי הוא כרגע עומד על עלות נמוכה משווי שוק הריאלי שלו.
אתה יכול לפרט מה פירוש מוזנח, ומה עשית ביישור קו?
אייל אני יכול לפרט אבל מעדיף שלא
- - - Updated - - -
דרך אגב בתמונה הוא עדיין עם הצמיגים והג'אנטים המקוריים כעת הוא יותר חתיך....
בהשוואה ל-JK 3.8 שלי זה פשוט עולם אחר והבדל של יום ולילה בכל פרמטר אפשרי - אפרט בהמשך השבוע.
בקיצור שלמה, קנית רכב מעולה, עשית למוכר "הדוד סלבדור"...
נלסון אלגרן כתב:
"Never play cards with a man called Doc. Never eat at a place called Mom's. Never sleep with a woman whose troubles are worse than your own."
יש להוסיף - ואל תמכור רכב לעורך דין בשם קוק :rolleyes:
באהבה
אהבתי את הציטוט (שלא הכרתי) ואת הפראפזה...
הקפדתי לנסוע אחריך כל סוף השבוע,
הרכב יפה ומתנהג היטב בשטח
תהנה שלמה
לדעתי 4.10 עדיף על 4.56 אם הרכב הוא גם דיילי DAILY.
עם הכפתור של הבקרת זחילה אני לא רואה צורך ביחס נמוך יותר, אלא אם כן תתחיל לגרור קראוון.
תתחדש ותהנה !!
בדיוק בזמן לעונת הטיולים. רק שישחררו לנן קצת שטחי אש בסופ"שים.
הניסיון שלי על jk בלבד אבל 3.6 , דווקא לדיילי הרבה פחות מתאים 4.10 , הוא נהיה עצלן ושתיין. עם זאת היה לי לפחות חבר אחד שנשאר עם 4.10 , אם כי לא דיילי.
אני אישית החלפתי ל 4.88 על 35 כדי להחזיר חיים לאוטו. זה לא אופטימלי ב 120 קמ״ש אבל הי … אני לא נוהג במהירויות האלה . כנראה הייתי חי טוב גם עם
4.56
אם אתם חושבים שה 3.6 החדש שונה לגמרי אז לא רלבנטי
מה זה כפתור בקרת זחילה ? משהו חדש או שהכוונה לבקרת אחיזה במורד ?
הדסופה, עוד לא השתלטתי על כל רזי וכפתורי האלקטרוניקה של הצעצוע החדש (הדגם שרכשתי הוא ברמת הגימור הגבוהה ויש לו כל תוספת אלקטרונית שהחברה מציעה כולל בקרת שיוט אדפטיבית התראת שטח מת וכו')
בכל אופן בקרת זחילה אליה התייחס שי היא כפתור שמכונה "אופרואד +" ובתכלס זו מעין בקרת שיוט לשטח כשאתה קובע מה מהירות הזחילה שאתה רוצה ושאר מערכות הרכב דואגות לשמר מהירות זו בכל מצב גם בירידה תלולה תוך שימוש מעת לעת גם בבלמים כמו בבקרת הירידה המוכרת לך.
בכל אופן - הוגדרה מידת הצמיגים אל מחשב הרכב באמצעות מכשיר שנקרא "טייזר מיני JL" שיש לו מיליון פונקציות לתיכנות מחשב הרכב המקורי כשהחשובה שבהן הגדרת מידת צמיגי הרכב שהשתנתה - כך הגיר מחליף ההילוכים בצורה נכונה, הספידומטר מכוייל נכון וקורא נכון המהירות והמרחק.
בנוסף, ב- JL יש גיר 8 הילוכים שעובד היטב כך שגם עם היחס המקורי בסרנים הרכב לא מש הפך לעצלן ושתיין יותר ממה שהיה לפני.
ברכב הספציפי שלי, ככל הנראה הותקנה איזו שהיא תוכנת ניהול מנוע אפטר מרקט לשיפור ביצועים (מחשב האבחון של החברה אבחן שיש תוכנה זרה) ולמרותשאין לי ניסיון עם JL מנוע 3.6 אחר הרכב שלי מרגיש חד יותר בתגובות הדוושה ובהאצה כאילו הוא כל הזמן על מצב "ספורט" - אז חסכוני בדלק הוא לא (יחסית) אבל מוי כיף בכביש (בשטח בשבילים מהירים גם מוי כיף) אבל זחילת סלעים על טורים..נו שוין יותר קשה.
ייקח לי זמן להשתלט ולתכנת את כל האלקטרוניקה וליישר קו עם האלקטרוניקה שכל הפונקצויות יעבדו כראוי. העדפתי בשלב ראשון ליישר קו מיכאני ועם מה שחשוב וזו מידת הצמיגים
לדעתי 4.10 עדיף על 4.56 אם הרכב הוא גם דיילי DAILY.
עם הכפתור של הבקרת זחילה אני לא רואה צורך ביחס נמוך יותר...
מה הקשר?
למכשיר התכנות - הטייזר יש המון המון אפשרויות תכנות לרכב- חלק מהפונקציות מיותרות אבל חלקן חשובות ומועילות בעיקר למורעלי שטח - למשל האפשרות לשנות תפקוד הנעילות כך שגם בהילוך גבוה יהיה ניתן לנעול הנעילות, למשל ביטול הסטרט סטופ המטופש, למשל תכנות האפשרות לנתק מוט מייצב גם במהירות העולה על 30 קמ"ש, למשל הפעלת "מוד כננת" הרכב נועל ברסים ומעלה הסל"ד ל-אלפיים קבוע ועוד ועוד.
כמו שאמרתי ייקח זמן להשתלט על כל התיכנות הזה...רכב חכם מדיי זה מייגע משהו אבל כיף של התעסקות בתחביב
מוד כננת זה מגניב!
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
בכל אופן בקרת זחילה אליה התייחס שי היא כפתור שמכונה "אופרואד +" ובתכלס זו מעין בקרת שיוט לשטח כשאתה קובע מה מהירות הזחילה שאתה רוצה ושאר מערכות הרכב דואגות לשמר מהירות זו בכל מצב גם בירידה תלולה תוך שימוש מעת לעת גם בבלמים כמו בבקרת הירידה המוכרת לך.
אופרואד+ זה לא בקרת שיוט לשטח , זה בעצם שינוי של כיול הרכב לשטח , מאווררים מוגברים , שינוי התנהגות מצערת הגז בLOW ובHIGH ,שבHIGH יותר מומנט ובLOW פחות קופצני בלחיצת גז , בנוסף מפעיל לך את אפליקציית OFFROAD במערכת הסטראו עם כל המידע הנחוץ על הרכב בשטח.
בקרת שיוט לשטח זה כפתור אחר והוא עובד רק בLOW.
תתחדש ובהצלחה.
ב JL יש כפתור של בקרת זחילה שקובעים באיזנ מהירות הג'יפ יסע. עובד בעליה / בירידה / בזחילת סלעים.
ב JK יש כפתור בקרת ירידה במדרון (זה שנראה כמו ברווז)
אופרואד+ זה לא בקרת שיוט לשטח , זה בעצם שינוי של כיול הרכב לשטח , מאווררים מוגברים , שינוי התנהגות מצערת הגז בLOW ובHIGH ,שבHIGH יותר מומנט ובLOW פחות קופצני בלחיצת גז , בנוסף מפעיל לך את אפליקציית OFFROAD במערכת הסטראו עם כל המידע הנחוץ על הרכב בשטח.
בקרת שיוט לשטח זה כפתור אחר והוא עובד רק בLOW.
תתחדש ובהצלחה.
צודק. סלחו על בורותי אבל כמו שכתבתי זה צעצוע חדש אצלי וטרם השתלטתי על כל הגמדים האלקטרוניים שלו...
תתחדש!
הנזק העיקרי שיש ברכב כזה הוא רשימת התוספות והשדרוגים שלא נגמרת, צריך להיזהר לא להתמכר..
זה הרנגלר השלישי שלי והשידרוגיטיס היא אכן מחלה קשה וממכרת שבאה בילטאין עם הרכבים האלו. מוכר לי מהקודמים והאמת נהנה גם מזה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.