צפייה בגרסה מלאה : מיגון תחתון לגימיני 2024
Shanidichter
05-09-24, 21:33
היי
איזה מיגון מומלץ לגימיני 2024 לנסיעות שטח קל ?
תודה
שני
https://www.enl4x4.co.il/product-category/%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99/%D7%92%D7%99%D7%9E%D7%A0%D7%99-2019/%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%95%D7%A0%D7%99%D7% 9D-%D7%92%D7%99%D7%9E%D7%A0%D7%99-19-21/?srsltid=AfmBOooU75osOrtyG0CxBlW_ZYAPTja GaV9vOfCKg6QpsfABMMZ7YIOO
היי
איזה מיגון מומלץ לגימיני 2024 לנסיעות שטח קל ?
תודה
שני
לא בטוח שצריך מיגונים לנסיעות שטח קל - כדאי אולי לחדד את השאלה.
Shanidichter
08-09-24, 14:43
https://www.enl4x4.co.il/product-category/%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99/%D7%92%D7%99%D7%9E%D7%A0%D7%99-2019/%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%95%D7%A0%D7%99%D7% 9D-%D7%92%D7%99%D7%9E%D7%A0%D7%99-19-21/?srsltid=AfmBOooU75osOrtyG0CxBlW_ZYAPTja GaV9vOfCKg6QpsfABMMZ7YIOO
עדיף אספיר ?
האם מיגון אלומינום חלש יותר ?
Tzvika-Pick
08-09-24, 15:32
אני לא יודע אם המיגון של אספיר עדיף או לא עדיף על פני המיגון של ENL.
אלומיניום באופן טבעי "פחות חזק" מברזל, אבל חזק יותר לא תמיד טוב. לפעמים אתה רוצה שמכה חזקה תעקם קצת את המיגון אבל אתה לא רוצה שהמיגון יהיה כל כך חזק שהוא יעביר את המכה ויעקם לך נניח את התושבת של הטרנספר. תושבת כזאת כבר יותר יקר לתקן...
ואל תשכח שברזל יותר כבד. ומה לעשות, רוב הזמן אתה נוסע בכביש ויותר כבד = יותר דלק.
בכל מקרה בג'ימני החדש מומלץ למגן את מיכל הדלק ומערכת הדלק, הם יחסית נמוכים ופגיעים. גם הטרנספר באופן מסורתי בג'ימני. לא הייתי ממליץ על מיגון לדיפרנציאלים, זה מיותר לחלוטין בעיני. יש כאלו שגם ממגנים את התושבות של הבולם מאחורה, אני אישית מעולם לא חטפתי מכה שם אז אין לי באמת מושג מאיפה מגיע הצורך. יש גם כאלו שממגנים את אוזני הרדיוס, כי וואלה קצת כואב הלב לראות אותן מתעקמות ברכב חדש. לי אישית זה לא מפריע אז לא מיגנתי, והן באמת קצת עקומות.
Shanidichter
08-09-24, 19:30
אני לא יודע אם המיגון של אספיר עדיף או לא עדיף על פני המיגון של ENL.
אלומיניום באופן טבעי "פחות חזק" מברזל, אבל חזק יותר לא תמיד טוב. לפעמים אתה רוצה שמכה חזקה תעקם קצת את המיגון אבל אתה לא רוצה שהמיגון יהיה כל כך חזק שהוא יעביר את המכה ויעקם לך נניח את התושבת של הטרנספר. תושבת כזאת כבר יותר יקר לתקן...
ואל תשכח שברזל יותר כבד. ומה לעשות, רוב הזמן אתה נוסע בכביש ויותר כבד = יותר דלק.
בכל מקרה בג'ימני החדש מומלץ למגן את מיכל הדלק ומערכת הדלק, הם יחסית נמוכים ופגיעים. גם הטרנספר באופן מסורתי בג'ימני. לא הייתי ממליץ על מיגון לדיפרנציאלים, זה מיותר לחלוטין בעיני. יש כאלו שגם ממגנים את התושבות של הבולם מאחורה, אני אישית מעולם לא חטפתי מכה שם אז אין לי באמת מושג מאיפה מגיע הצורך. יש גם כאלו שממגנים את אוזני הרדיוס, כי וואלה קצת כואב הלב לראות אותן מתעקמות ברכב חדש. לי אישית זה לא מפריע אז לא מיגנתי, והן באמת קצת עקומות.
תודה
אני רק אצרף את הקישור הבא, כדי שתדעו להיזהר:
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2 Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D1 28555&share_tid=128555&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
אסף.
אני לא יודע אם המיגון של אספיר עדיף או לא עדיף על פני המיגון של ENL.
אלומיניום באופן טבעי "פחות חזק" מברזל, אבל חזק יותר לא תמיד טוב. לפעמים אתה רוצה שמכה חזקה תעקם קצת את המיגון אבל אתה לא רוצה שהמיגון יהיה כל כך חזק שהוא יעביר את המכה ויעקם לך נניח את התושבת של הטרנספר. תושבת כזאת כבר יותר יקר לתקן...
ואל תשכח שברזל יותר כבד. ומה לעשות, רוב הזמן אתה נוסע בכביש ויותר כבד = יותר דלק.
בכל מקרה בג'ימני החדש מומלץ למגן את מיכל הדלק ומערכת הדלק, הם יחסית נמוכים ופגיעים. גם הטרנספר באופן מסורתי בג'ימני. לא הייתי ממליץ על מיגון לדיפרנציאלים, זה מיותר לחלוטין בעיני. יש כאלו שגם ממגנים את התושבות של הבולם מאחורה, אני אישית מעולם לא חטפתי מכה שם אז אין לי באמת מושג מאיפה מגיע הצורך. יש גם כאלו שממגנים את אוזני הרדיוס, כי וואלה קצת כואב הלב לראות אותן מתעקמות ברכב חדש. לי אישית זה לא מפריע אז לא מיגנתי, והן באמת קצת עקומות.
ממליץ על מיגון טרנספר, לא של אספיר הוא לא מתוכנן נכון ומחמם את האזור בהשוואה לשאר המיגונים שמשווקים.
לא ממליץ על המיגוני סרנים , מנמיך את הרכב וכזה מיותר. הסרן הוא אחד המכלולים החזקים ברכב.
לא ממליץ על המיגון של התושבת בולם, כזה מיותר וחולב $
ממליץ מאוד על מיגון לקניסטר.
לא ממליץ על מיגון אוזני הרדיוסים שמשווקים ( וו שנתפס ובורג בצד אחד) לפי מה שאני מכיר נסיעה ממושכת בשטח והוו יוצא מהמקום, והמיגון משתחרר כלפי מטה ואז הוא לא ממש את מטרתו, בשביל לתקן את השגיאה הזו יש לא מעט בעלי ג'ימיני שפשוט מוסיפים בורג ע''י קדיחה וככה שומרים על הרדיוסים. (אם ככה עושים עם ההוספת בורג אז ממליץ)
ואם תשקול לשים מיגון סף / מדרגה תפתח שרשור חדש, כי יש את המיגון שמחליף את הסף עצמו ויש את המיגון שהוא מדרגה וזה נראה לי דיון בפני עצמו של יתרונות וחסרונות.
תתחדש סע בדרכים טובות.
אני לא יודע אם המיגון של אספיר עדיף או לא עדיף על פני המיגון של ENL.
אלומיניום באופן טבעי "פחות חזק" מברזל, אבל חזק יותר לא תמיד טוב. לפעמים אתה רוצה שמכה חזקה תעקם קצת את המיגון אבל אתה לא רוצה שהמיגון יהיה כל כך חזק שהוא יעביר את המכה ויעקם לך נניח את התושבת של הטרנספר. תושבת כזאת כבר יותר יקר לתקן...
ואל תשכח שברזל יותר כבד. ומה לעשות, רוב הזמן אתה נוסע בכביש ויותר כבד = יותר דלק.
בכל מקרה בג'ימני החדש מומלץ למגן את מיכל הדלק ומערכת הדלק, הם יחסית נמוכים ופגיעים. גם הטרנספר באופן מסורתי בג'ימני. לא הייתי ממליץ על מיגון לדיפרנציאלים, זה מיותר לחלוטין בעיני. יש כאלו שגם ממגנים את התושבות של הבולם מאחורה, אני אישית מעולם לא חטפתי מכה שם אז אין לי באמת מושג מאיפה מגיע הצורך. יש גם כאלו שממגנים את אוזני הרדיוס, כי וואלה קצת כואב הלב לראות אותן מתעקמות ברכב חדש. לי אישית זה לא מפריע אז לא מיגנתי, והן באמת קצת עקומות.
היי,
גם אני לפני רכישת מיגונים.
אני חושב שכן אלך על אספיר יש לי נסיון איתם, אך אשלב את התשובה שלך ואת הרכישה מהם ביחד.
ז"א שארכוש מהם מיגונים למיכל הדלק, מערכת הדלק ולטרנספר.
בנוסף כן אמגן את אוזני הרדיוס, לא אוהב שהם מתעקמים, כן מפריע לי בעין.
אך באיזה מיגון? של אספיר? הזכירו פה אום או בורג באיזה תגובה לא ממש הבנתי.
מה אתה חושב? אשמח לרכישת מיגונים מוצלחת, תודה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.