צפייה בגרסה מלאה : נזילה מנעילה אחורית ARB
לנד קרוזר 150
לאחרונה אני רואה הזעה מאיזור הכניסה של האוויר לביצה האחורית
הנעילה עובדת וננעלת
אין בריחה של אוויר
הפתרון זה רק לפתוח ביצה? או שיש מה אפשר לעשות לפני ?
תודה
אם זו רק הזעה לא הייתי מתעסק בזה.
כנראה אביזר "מעבר קיר" בדופן הביצה אינו אטום, ניתן לטיפול ללא פירוק כל הביצה.
אם אתה רוצה לטפל , קודם כל צריך לאתר את מקור הנזילה במדוייק.
שטוף עם מסיר שומנים ותנסה לתפוס את "הטיפה הראשונה ".
אפשר לפתוח את אביזר החיבור , שים לב יש 0 רינג קטן ועוד חלקים קטנים.
בברכה, טושי
אנשים בעלי מקצוע בתחום אמרו לי לפרק ביצה להאוטו
ושהם יתקנו את זה על השולחן רק
הוא אומר שהחלק האוטם הוא פנימי
בכל מקרה אני אעשה מעקב כמה זה הזעה / נזילה
ממה שאני מבין בכל מקרה אין סיבה לפתוח ביצה ובטח לא להוריד ביצה מהרכב
יש למישהו שרטוט של ההרכבה של ARB להבין את האטימה של בנויה?
שאלה לטושי כי אני לא מכיר בכלל את המחבר הנ"ל,
האם לא מספיק לשטוף קצת עם מסיר שמן (ספריי קרבורטור, בלמים וכו) לייבש ולתת "נגיעה" עם הלחמת כסף מבחוץ לשפר את האטימה בין המחבר לגוף הביצה?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
"מעבר קיר" זהו תותב פלדה שמוברג לגוף מבחוץ בתבריג "1/4 npt (תבריג קוני) .
מהצד הפנימי נכנס לאביזר צינור הנחושת של הנעילה ונאטם עם 0 רינג .
הצד החיצוני מגיע צינור טפלון מהמדחס ומתחבר עם מחבר עין ואום או חיבור אוויר מהיר משונן או מחבר בנג׳ו.
כשהכל מחובר נכון אז הכל אטום.
אין דליפת לחץ אוויר ואין הזעת שמן מהביצה החוצה.
לא הייתי מלחים או מרתך שם דבר.
בברכה, טושי
בבקשה
אמנם של דגם נעילה של רכב אחר אבל אני מניח שאין הבדל.
אין שום סיבה לפתוח/ להוציא דיפרנציאל
הטיפול בבעיה כזאת (הזעה מהמתאם אליו הצינור הפלסטי מתחבר) הוא חיצוני לחלוטין
יתכן ומי שאמר לך שצריך להוציא דיפרנציאל סבור שיש לך דליפה פנימית שמעלה את הלחץ ודוחפת שמן החוצה - עכשיו השאלה היא האם כאשר הנעילה נעולה (הדלקת נעילה, קומפרסור עבד, בנה לחץ, נכבה = נעילה נעולה), הקומפרסור שלך נכנס לעבודה שוב אחרי חצי דקה-דקה?
לא, השארתי דלוק ואין בריחה של לחץ
אם האטימה היא מבחוץ אז אני מבין שאין מה לפרק ביצה
אבל נאמר לי שהאטימה היא פנימית 🤷🏼*♂️
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.