KOOKE
19-09-24, 05:01
הקומפרסור חובר להזנת חשמל ממצבר הרכב באמצעות שקע/ תקע אנדרסון פעל לדקה והפסיק. נבדק הפיוז שבבית הפיוז שנמצא על קו הפלוס ונמצא שלם למעט סימני פיח קלים על רגל אחת.
הוחלף הפיוז ועדיין לא עובד. נבדק גבל החשמל לכל אורכו עם נורת ביקורת ודוקרן ויש זרם לכל אורך הכבל בדקנו שוב ואז הסתבר שמי שהתקים את מחברי האנדרסון בצד המצבר חיבר אותם הפוך - כלומר בהפעלה הראשונית הקומפרסור קיבל הזמת חשמל הפוכה - (מינוס לפלוס)
האם "הלך מנוע" בקומפרסור - יש טעם לחפש מי שיתקן?
מדובר בקומפרסור יקר יחסית שעלה בזמנו 1,400 ש"ח.
כמובן שבמקביל אפנה למתקין שקעי האנדרסון שטעה בהתקנה עם הבעיה אבל רוצה להבין מה קרה לקומפרסור כתוצאה מהזנת החשמל ההפוכה - מה אומדן הנזק אם הוא בכלל בר תיקון.
מטעמים מובנים לא אפרט מי התקין
- - - Updated - - -
משום מה פונקציית העריכה לא עובדת לי - הטעות הייתה בשקע האנדרסון שבצד הקומפרסור לא זה שיוצא/ בצד המצבר
הוחלף הפיוז ועדיין לא עובד. נבדק גבל החשמל לכל אורכו עם נורת ביקורת ודוקרן ויש זרם לכל אורך הכבל בדקנו שוב ואז הסתבר שמי שהתקים את מחברי האנדרסון בצד המצבר חיבר אותם הפוך - כלומר בהפעלה הראשונית הקומפרסור קיבל הזמת חשמל הפוכה - (מינוס לפלוס)
האם "הלך מנוע" בקומפרסור - יש טעם לחפש מי שיתקן?
מדובר בקומפרסור יקר יחסית שעלה בזמנו 1,400 ש"ח.
כמובן שבמקביל אפנה למתקין שקעי האנדרסון שטעה בהתקנה עם הבעיה אבל רוצה להבין מה קרה לקומפרסור כתוצאה מהזנת החשמל ההפוכה - מה אומדן הנזק אם הוא בכלל בר תיקון.
מטעמים מובנים לא אפרט מי התקין
- - - Updated - - -
משום מה פונקציית העריכה לא עובדת לי - הטעות הייתה בשקע האנדרסון שבצד הקומפרסור לא זה שיוצא/ בצד המצבר