GodsFather
06-10-24, 14:53
שלומות,
יש לי גולף ותיקה (2006, 300 אלקמ), שלפתע החלון בצד הנהג הפסיק להגיב.
עבר החג, אמרתי אכנס למוסך ליד הבית, שאמור להבין בנושא, נפתור את זה גם אם יעלה קצת יותר מלפתור לבד, פשוט כי משלוחים עכשיו זה עניין יותר מורכב והגשם וכו וכו. (כן, קצת עצלות של חג). לא מוסך רשת, אלא פשוט מוסך שטוען שמתמחה בקונצרן. הכנתי עצמי לסכום מסוים כי בכל זאת 350פלוס מעמ לשעת עבודה ואני מכיר את העבודה.
די מיד עם הכניסה למוסך, הכריזו שכנראה המוח של מנגנון החלון מת ואולי גם האורגן וצריך חדש. עוד לא פתחו בורג. בדקו מלאי בצמפיון (לרכב בן 18...) וגילו שאין, בדקו פירוקים והכינו אותי לקנס גדול כי צריך לפרק את הדופן הכפולה והחלק נדיר ובלה בלה בלה.
ישבתי על כסא ההמתנה, לא מוסך מפונפן. מסביב ניכר כי אין הרבה פרנסה, שלא לומר אבטלה גלויה בקרב חלק מהעובדים.
ואכן, שעה המתנה, שבה הרכב יושב לו מונע(?) אבל מבלי שבדקו את החלון, הגיע התמחור - 2000 שקל ושוב התזמורת שהדופן מסובכת וכו וכו.
הרכב כולו מתומחר 7000 ביום שמשי עם מיכל מלא וכרטיס תן ביס ואף תמים לא יתן כזה סכום באמת...
לא עלתה שום אופציה מצד המוסך של "בוא נפרק ונראה מה המצב, אולי זה פתיר ואם לא אז תתכונן לשלם". ומשכך, לא רציתי גם לדחוף את ההצעה הזו למי שלא רוצה לעבוד.
אמרתי תודה וחזרתי לביתי.
הגיעה שעת צהריים, הצל החליף את השמש בחניה. 3 ראשי טורקס, שולף פיני פלסטיק וקצת נחישות והדופן הפנימית הוסרה בפחות מ10 דקות.
מי שמכיר קצת את הרכב (נגיד מוסך מומחה?) יודע, שהמנוע והמוח יושבים מאחורי כיסוי הדופן הפנימית ולא החיצונית. החיצונית מיועדת להחלפת מנגנון הכבילה ואכן איתה קצת יותר מורכב לעבוד (נגיד חצי שעת מוסך?).
שלפתי את המנגנון, ראיתי שהוא שלם וכך גם גלגל השיניים ונתתי פליק קטן עם האצבע עליו, הוא התחיל לעבוד כאילו לא הייתה בעיה. הוספתי שפריץ קטן של חומר שימון מבית ווירט והכל עובד כמו "חדש".
עוד 15 דקות עברו להרכבת החלקים וניקוי האיזור והבעיה נפתרה לפחות לעוד פרק זמן סביר. סביר מספיק בשביל שאולי אביא חלקים מחול או אעביר את הרכב לבעלים חדשים.
ואני תוהה מה הסיבה של המוסך לתמחור -
1. לא בזין שלו לעבוד
2. הוא חובבן ולא מכיר את הרכבים למרות שטוען אחרת
3. הוא לא יודע או לא רוצה לדעת איך להתנהל עם לקוחות זמניים
4. כל התשובות נכונות
אין לי ציפיה שמוסך יבצע כזו עבודה כמו שאני עשיתי, כי זה מתכון ללקוח חוזר עם תקלה. אבל זו אפשרות של טיפול פלסטר עם הסתייגויות, זו הזדמנות לקבל את אמון הלקוח ולהפוך אותו ללקוח חוזר מרצון. בעבקעס.
חסכתי 2000 שקל? הולך לקנות משהו מיותר משרשור אמזון ועלי אקספרס
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
יש לי גולף ותיקה (2006, 300 אלקמ), שלפתע החלון בצד הנהג הפסיק להגיב.
עבר החג, אמרתי אכנס למוסך ליד הבית, שאמור להבין בנושא, נפתור את זה גם אם יעלה קצת יותר מלפתור לבד, פשוט כי משלוחים עכשיו זה עניין יותר מורכב והגשם וכו וכו. (כן, קצת עצלות של חג). לא מוסך רשת, אלא פשוט מוסך שטוען שמתמחה בקונצרן. הכנתי עצמי לסכום מסוים כי בכל זאת 350פלוס מעמ לשעת עבודה ואני מכיר את העבודה.
די מיד עם הכניסה למוסך, הכריזו שכנראה המוח של מנגנון החלון מת ואולי גם האורגן וצריך חדש. עוד לא פתחו בורג. בדקו מלאי בצמפיון (לרכב בן 18...) וגילו שאין, בדקו פירוקים והכינו אותי לקנס גדול כי צריך לפרק את הדופן הכפולה והחלק נדיר ובלה בלה בלה.
ישבתי על כסא ההמתנה, לא מוסך מפונפן. מסביב ניכר כי אין הרבה פרנסה, שלא לומר אבטלה גלויה בקרב חלק מהעובדים.
ואכן, שעה המתנה, שבה הרכב יושב לו מונע(?) אבל מבלי שבדקו את החלון, הגיע התמחור - 2000 שקל ושוב התזמורת שהדופן מסובכת וכו וכו.
הרכב כולו מתומחר 7000 ביום שמשי עם מיכל מלא וכרטיס תן ביס ואף תמים לא יתן כזה סכום באמת...
לא עלתה שום אופציה מצד המוסך של "בוא נפרק ונראה מה המצב, אולי זה פתיר ואם לא אז תתכונן לשלם". ומשכך, לא רציתי גם לדחוף את ההצעה הזו למי שלא רוצה לעבוד.
אמרתי תודה וחזרתי לביתי.
הגיעה שעת צהריים, הצל החליף את השמש בחניה. 3 ראשי טורקס, שולף פיני פלסטיק וקצת נחישות והדופן הפנימית הוסרה בפחות מ10 דקות.
מי שמכיר קצת את הרכב (נגיד מוסך מומחה?) יודע, שהמנוע והמוח יושבים מאחורי כיסוי הדופן הפנימית ולא החיצונית. החיצונית מיועדת להחלפת מנגנון הכבילה ואכן איתה קצת יותר מורכב לעבוד (נגיד חצי שעת מוסך?).
שלפתי את המנגנון, ראיתי שהוא שלם וכך גם גלגל השיניים ונתתי פליק קטן עם האצבע עליו, הוא התחיל לעבוד כאילו לא הייתה בעיה. הוספתי שפריץ קטן של חומר שימון מבית ווירט והכל עובד כמו "חדש".
עוד 15 דקות עברו להרכבת החלקים וניקוי האיזור והבעיה נפתרה לפחות לעוד פרק זמן סביר. סביר מספיק בשביל שאולי אביא חלקים מחול או אעביר את הרכב לבעלים חדשים.
ואני תוהה מה הסיבה של המוסך לתמחור -
1. לא בזין שלו לעבוד
2. הוא חובבן ולא מכיר את הרכבים למרות שטוען אחרת
3. הוא לא יודע או לא רוצה לדעת איך להתנהל עם לקוחות זמניים
4. כל התשובות נכונות
אין לי ציפיה שמוסך יבצע כזו עבודה כמו שאני עשיתי, כי זה מתכון ללקוח חוזר עם תקלה. אבל זו אפשרות של טיפול פלסטר עם הסתייגויות, זו הזדמנות לקבל את אמון הלקוח ולהפוך אותו ללקוח חוזר מרצון. בעבקעס.
חסכתי 2000 שקל? הולך לקנות משהו מיותר משרשור אמזון ועלי אקספרס
Sent from my SM-F916B using Tapatalk