התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מעבר מפיגו 5008 לפורסטר החדש?



מוטי ג.
18-10-24, 13:36
היי,
למישהו יש ניסיון בשני הרכבים הנ"ל ויכול לספר מה ההבדלים הצפויים ביום יום בנסיעה של שעה פלוס בבוקר ושעה פלוס בערב?
כמובן שנוחות זה עניין סובייקטיבי לנהג.

עדיין לא עשיתי נסיעת סיבוב באוטו, לאחר תשובותכם אחליט עם ללכת בכיוון, תודה
אחדד לגבי הנושאים החשובים ביותר לי:
האם בטעות מישהו הכניס בסובארו מערכת מולטימדיה מקומית? (לא סובל את התחליפיים) בפיגו המערכת עובדת מעולה, אני מדבר המון עם לקוחות בדרכים, הדיבורית חייבת להיות מעולה!


צריכת דלק כיום בפיגו בערך 1 ל10 (מנוע 1.6 טורבו 180 כ"ס שאין כזה בארץ יותר) , אז אני מניח שאין הבדל בסובארו בצריכת דלק.

הרכב אמור לספק נסיעת שבילים קצת יותר רצינית ממה שהפיגו עושה, ואם זה לא יגרום לי לחשוש מכל שלולית למקרה שאני אאבד שם אחיזה זה מספיק "שטח" מבחינתי.

תקציבית, אני מניח שזה די זהה. בכל מקרה שניהם בליסינג.

אני לא מאמין שאני בכלל חושב ללכת בכיוון של רכב ההמונים הזה, אבל ממש לא בא לי כרגע להכנס להשקעות בדיסקו 2 או טנדר חדש, בנוסף המצב הכללי בארץ לא עושה לי חשק להכנס להשקעות כרגע.

יכולת הגרירה שלו מעניינת מאוד, חשוב למקרה שיתחשק לי sbs גדול, 4 מושבים.

זהו דעתכם?

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

RBRB
18-10-24, 21:44
ההבדל העיקרי בין 3008 ל5008 זה 7 מקומות, לא? מוודא את הנקודה הזו כי בפורסטר אין 7 מקומות.

בכל הפורסטרים עד דור 5 מערכת המולטימדיה המקורית היא פח זבל. תבדוק טוב מה האיכות שלה בדור 6.

לגבי הגרירה, אתה מאוד אופטימי אם אתה חושב שתוכל לגרור ברכב חלש יחסית עם גיר רציף עגלה ועליה SBS עם 4 מושבים.

מוטי ג.
18-10-24, 22:00
7 מקומות לא נדרש, יש לי רק 2 ילדים.
על הנייר המנוע של הפורסטר נותן 180 כ"ס, כמו בפיגו. מה אני מפספס?
מולטימדיה חדשה לגמרי בדגם החדש. לכן אני תוהה האם היא מקומית או מקורית

תודה.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

מוטי ג.
18-10-24, 22:21
פיגו 1.6 נותן 180 כ"ס ב5500 סלד
ו25.5 קג"מ ב 1650 סלד
הפורסטר החדש נותן 180 כ"ס ב5800 סלד
ו 24.6 קג"מ ב 3700 סלד

משקל עצמי זהה, 1.6 טון בשניהם

אז הפורסטר אוהב יותר סלד, ויש לו גיר רציף

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

-->