צפייה בגרסה מלאה : האם אתה בעל ג'יפ (ג'יפאי) באמת אמיתי?
דיון מעניין באחד מערוצי הג'יפ שאני עוקב אחריהם שמתמקד בעיקר בג'יפ אבל לדעתי רלבנטי לכלל המגמות וההתפתחויות ברכבי השטח של יצרנים אחרים כמו נניח הדיפנדר...
https://youtu.be/H_7h5mg-Eio?si=j2wULj-VySdBp_iK
דעתכם? היכן אתם בסקלה שמוצגת בדיון - חובבי ה"טרקטורים" של פעם או מתפנקים בסוב מודרני?
אני אישית עם השנים התברגנתי ועברתי מדיפנדר, ג'יפ סופה לרנגלר JL כיום....
דניאל אדיב
29-10-24, 08:09
זה מה שקורה כשמנסים למתג טרקטור בתור רכב יוקרה.
הבייס של רנגלר הגרעין הקשה שרץ עם המותג שנים
מעבד עניין בגלל המחיר ההזויי בארהב(הלוואי שזה היה המחיר פה)
ומפסיק להתחדש עם דגמים חדשים. מי רוצה רוביקון ב65 אלף דולר
שהנעילות שלו מפסיקות לעבוד בגלל קצת בוץ או הנפצה ממוחשבת כזו או אחרת.
סיפור אמיתי:
חבר שמטייל איתנו מכר את ה392 בגלל שבאמצע נחל עדשה הרכב החליט שלא מתאים לא נעילות,
לא משנה מה ניסנו לעשות שום דבר לא עזר..
יש לציין שהרכב היה חדש לגמרי! ממש מאכזב במיוחד כשהוא רואה JK 3.8 החטייר שלי מדלג שם כמו עז הרים.
היום הוא כבר על ברונקו רפטור.
וה"גרעין" המפונפן לא רוצה לשלם על ה"טרקטור" מחיר של מותג יוקרה אמיתי כי זה.. לא..
ג'יפ צריכה/חייבת לצאת עם דגם בסיסי ביותר וזול,
בלי חימום במושבים, חלונות חשמל, בקרות ומסכים וכל הטוב הזה
שיהווה פלטפורמה טיפשה ופשוטה ואמינה לבנייה.
כל זה קורה בארהב.. ומה כאן?
392 בגירסת ה- 20th ב900 אלך שקל... או רביקון אקסטרים ריקון ב500+ אלף שקלזזזז
פשוט לא נורמלי! והכי גרוע שאנשים עדיין מוכנים לשלם כל כך הרבה.
אנחנו עם חזק, לא נישבר רק מתכופף..:mad:
אחלה סרטון עם מידע שרץ בחודשים האחרונים במיוחד על הבעלים הצרפתי מכל יוטיובר או כתבה שבוחנים שהמגרשים של הסוכנים בארה"ב מלאים בכלים כבר של שנה שעברה ולא מצליחים להעיף .
מאכזב שזה מה שעשו מהמותג הזה .
במיוחד שהאמינות שלו מלכתחילה היתה בעייתית ,והתחזוקה שלו מאוד יקרה
הלוואי ויתאוששו ויוציאו דגם לבייס הרציני של הרכב הזה .
יש את הוויליס כבר עם נעילה אחורית שזה דגם מגניב אבל עדיין יקר
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.