צפייה בגרסה מלאה : בקשה לסיוע בהבנת בדיקה קורולה 2019 (נושאים אוחדו)
אשמח לסיוע מניסיונכם
טויוטה קורלה שנת 2019 היברידי. מצורפת הבדיקה של הרכב.
היתה פגיעה מאחורה שאין פגיעת שאסי
אבל איך מחשבים ירידת ערך של פגיעה כזה מהמחירון של הרכב?
באופן כללי מה דעתכם על הבדיקה- האם כדאי לרכוש?
147894147895147896147897
תודה רבה!
שולץ האיום
05-11-24, 12:06
אי אפשר לתת שום חוות דעת אמיתית מכיוון שהבדיקה הזאת והתוצאה שלה שווה לתח....
תבדוק איך והאם הרכב טופל, יש היסטוריה מסודרת?
תבדוק עבר ביטוחי, במידה והתאונה תוקנה במסגרת תביעה, תוכל לדעת בדיוק כמה ירידת ערך תיאורתית אפשר להוריד.
2 אלה ייתנו לך אינדיקציות מסויימות, בנוסף למה שראית, מצב חיצוני ופנימי.
תודה!
בדקנו הסטוריית טיפולים יד 1, שמורה.
75000 ק"מ.
הייתה תאונה מאחורה ללא פגיעת שאסי.
הי
אני מעוניין לרכוש רכב טויוטא קורולה היברידית 2019 עם 135 אלף קמ
ביצעתי בדיקה היום שעל פי הבוחן אין בעיה משמעותית עם הרכב - מצב
ביצעתי בדיקה במסלקה של חברות הביטוח -
יש אירוע שהמוכר לא סיפר לי עליו - מצויין לידו 0.75 ירידת ערך
1. כיצד אני יכול לברר מה היה שם ?
2. מה המשמעות של ירידה הערך ? זה באחוזים ? מכפילים 0.75 במחירון של הרכב ?
- - - Updated - - -
תוצאות המסלקה
מצב דוח המסלקה של הביטוח
מה משמעות הירידת ערך 0.75 ? איך אני מברר בגלל מה זה קרה ?
הערות מנהלתיות:
1. פורום "טויוטה", תחת פורום רכבי השטח, מיועד לנושאים הקשורים ברכבי השטח של יצרן זה. העברתי את ההודעה שלך לפורום הכללי כיון שלא מדובר בנושא הקשור לרכבי שטח.
2. פתחת מספר הודעות קשורות זו לזו בנושא הקורולה הזו, לטעמי היה אפשר להמשיך שרשור בודד ולהוסיף בו עוד שאלות / עדכונים לגבי המשך תהליך הקניה. אין טעם להציף את הפורום בשרשורים כאלו. שרשור אחד מרוכב יאפשר לעקוב אחר רצף העניינים ולהתעדכן גם בתשובות אחרות שניתנו כבר באותו נושא.
לא יודע לגבי אחוזים ובכמה לבקש להוריד במחיר,
מה שכן מובן שהרכב עבר תאונה לא קלה (נזק למרכב=שלדה) בחלק האחורי ויש עוד נזק בשלדה (הקורה שציינו).
בקיצור, אני הייתי עובר הלאה ומחפש רכב אחר.
לא יודע לגבי אחוזים ובכמה לבקש להוריד במחיר,
מה שכן מובן שהרכב עבר תאונה לא קלה (נזק למרכב=שלדה) בחלק האחורי ויש עוד נזק בשלדה (הקורה שציינו).
בקיצור, אני הייתי עובר הלאה ומחפש רכב אחר.
אני עם רענן. יותר מדי סימני שאלה, וזה לא רכב נדיר או מיוחד ששווה להתעכב דווקא על זה.
אני לא כזה נחרץ.
אם היתה כאן שקיפות מלאה של בעל הרכב, והוא מוכן לרדת משמעותית במחיר, לא רואה סיבה לפסול.
כן הייתי בודק במוסך מה המשמעות של פגיעה כזאת.
לסבר את האוזן, אני מכרתי קורולה עם פגיעה בזנב שלדה.מי שמכיר קורולות של אותה תקופה ידע לזהות על הטמבון האחורי את הבליטות האופייניות שעיטרו לא מעט רכבים כאלו. ומיותר לציין שהרכב היה רכב שהיינו מבסוטים ממנו, והוא נמכר רק בגלל שכבר היה ישן.
(אגב, לא חף מתקלות, בניגוד למה שמישהו רשם קודם. הרבה ריקולים שקטים, וגם מספר מחלות שלא יצא עליהן ריקול. גם המחירים של חלפים אצל היבואן די חזיריים. לא שהיה רכב רע, אבל קיה או יונדאי או שאר אסיאתיות בטח לא נפלו ממנו).
ביצעתי בדיקה במסלקה של חברות הביטוח -
יש אירוע שהמוכר לא סיפר לי עליו - מצויין לידו 0.75 ירידת ערך
לא בדיוק "שקיפות מלאה".
לא הייתי קונה היברידית יד שנייה לא משנה ממי או של איזה יצרן אבל פגיעה שנקבעה לה ירידת ערך של 0.75% זו פגיעה חסרת משמעות , לא שלדה ולא נעליים .
Sent from my iPhone using Tapatalk
לסבר את האוזן, אני מכרתי קורולה עם פגיעה בזנב שלדה.מי שמכיר קורולות של אותה תקופה ידע לזהות על הטמבון האחורי את הבליטות האופייניות שעיטרו לא מעט רכבים כאלו. ומיותר לציין שהרכב היה רכב שהיינו מבסוטים ממנו, והוא נמכר רק בגלל שכבר היה ישן.
מוכר. עיוות בקוביה של המשטח סופג אנרגיה.
גם אנחנו מכרנו קורולה עם הנגיעה הזו.
המוכר ראה, מופיע ברישום בגלוי, ולא עניין אף אחד.
התחרו מי ייקח את הרכב.
אבל כאן רשום הרבה יותר.
החלפת קורה, מעיכה בגג.. מעיכה בקורת חלון אחורית. מישהו שם נכנס בראבאק של האוטו.
לא יודע לגבי אחוזים ובכמה לבקש להוריד במחיר,
מה שכן מובן שהרכב עבר תאונה לא קלה (נזק למרכב=שלדה) בחלק האחורי ויש עוד נזק בשלדה (הקורה שציינו).
בקיצור, אני הייתי עובר הלאה ומחפש רכב אחר.
תודה על ההתייחסות, שאלתי מפורשות את הבודק של מבדק בהרצליה פיתוח - אם יש פגיעה בשאסי (זהה לשלדה ?) התשובה היתה שלא. רק' החלפת תא מטען עם ברגים - ירד ב10 אלף מתחת למחירון.
איפה ראית נזק למרכב ?
תודה
לא הייתי קונה היברידית יד שנייה לא משנה ממי או של איזה יצרן אבל פגיעה שנקבעה לה ירידת ערך של 0.75% זו פגיעה חסרת משמעות , לא שלדה ולא נעליים .
Sent from my iPhone using Tapatalk
יכול להרחיב למה לא היברדית יד שניה ? לקחתי את הבטריה לבדיקה - 80 אחוז תקינות ...
- - - Updated - - -
מוכר. עיוות בקוביה של המשטח סופג אנרגיה.
גם אנחנו מכרנו קורולה עם הנגיעה הזו.
המוכר ראה, מופיע ברישום בגלוי, ולא עניין אף אחד.
התחרו מי ייקח את הרכב.
אבל כאן רשום הרבה יותר.
החלפת קורה, מעיכה בגג.. מעיכה בקורת חלון אחורית. מישהו שם נכנס בראבאק של האוטו.
לגבי המעיכה בגג- זה מינורי - לא הצלחתי לראות את זה בלי הבוחן שם את האצבע
לא ראיתי שכתוב "החלפת קורה" - פספסתי את המינוח ?
ועוד שאלה
אם לא נקבע בשאר התאונות ירידת ערך - האם אין משמעות שהפגיעה היא משמעותית ? במיוחד שהכל הוחלף לחדש ?
לגבי המעיכה בגג- זה מינורי - לא הצלחתי לראות את זה בלי הבוחן שם את האצבע
לא ראיתי שכתוב "החלפת קורה" - פספסתי את המינוח ?
כמה שמתעמק זה אוטו מכוסח.. נזקי מרכב תחתון..
מעיכה בגג ממה?
יחד עם עדות לתאונה אחורית ועיוות במשקף דלת.. והמגמה מאחור.. במצטבר נראה רע.
למה ההתעקשות על הרכב הזה?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20241107/f0e6949e07e2ec2b48ad313b8f796ec4.jpg
יכול להרחיב למה לא היברדית יד שניה ? לקחתי את הבטריה לבדיקה - 80 אחוז תקינות ...
יש אחריות לסוללה?
במידה ועוד רגע נגמרת, יש אפשרות להארכה?
חבר שעובד בטויוטה המליץ לא לקנות היברידי שהסוללה מחוץ לאחריות.
אם לא האריכו, יכולות להיות מגוון סיבות מעבר ל״חסכון״ מצד הבעלים.
שולץ האיום
07-11-24, 22:04
הייתה תאונה והמוכר לא סיפר?
הלאה.
80 אחוז זהלא טוב.
לא יודע כל כך על מה זה מתבסס - הבודק מחליט על בסיס הבדיקה הזאת האם לבטח את הסוללה או לא (עלות חודשית של 40 שח) והוא מוכן לבטח את הסוללה - לדעתו כנראה זה כן טוב.
להבנתי סוללת ליתיום אמורה לתת בממוצע 300 אלף קמ (יש כאלה שנותנים אף יותר) - הרכב כרגע אחרי 135 אלף קמ - הייתי מצפה ל60 אחוז סוללה - אז באופן יחסי זה מספר טוב - או שאני מפספס משהו ?
- - - Updated - - -
יש אחריות לסוללה?
במידה ועוד רגע נגמרת, יש אפשרות להארכה?
חבר שעובד בטויוטה המליץ לא לקנות היברידי שהסוללה מחוץ לאחריות.
אם לא האריכו, יכולות להיות מגוון סיבות מעבר ל״חסכון״ מצד הבעלים.
כאמור הסכימו לבטח את הסוללה
כמה שמתעמק זה אוטו מכוסח.. נזקי מרכב תחתון..
מעיכה בגג ממה?
יחד עם עדות לתאונה אחורית ועיוות במשקף דלת.. והמגמה מאחור.. במצטבר נראה רע.
למה ההתעקשות על הרכב הזה?
מצב פירוט התיקון האחורי והקדמי
האם עדיין מטריד ? ???
147916147917
אני לא מבין מספיק כדי לומר לך כן או לא.
נראה שאה ממש נעול על הרכב הספציפי הזה שעבר תאונה ותוקנו בו גם החלק הקדמי וגם האחורי בכ-45 אש"ח.
ענו כאן מספר אנשים שרמזו לך שכדאי לעבור לרכב אחר, אבל כבר החלטת בכל זאת ללכת על הרכב לאחר שכנראה קיבלת הורדה יפה במחיר (מקווה שזו הורדה משמעותית).
נסה לחזור לכאן לאחר שנה או שנתיים עם הרכב ולעדכן.
לי זה נשמע שכבר קנית. אז תתחדש תהנה ותשכח מהבדיקות.
תודה :)
בתפיסה שלי המטרה כאן היא שיתוף ידע, קשה לרדת לעומקן שם תחושות בטן ...
בגלל זה שיקפתי פה את הנתונים. כדי להסתייע בפורום.
הרכב הוא מחברה לעבודה וכאמור עבר בדיקה של מכון בדיקה שגבה 500 שח והעלאה אותו על ג'ק.
בגלל זה אני מנסה להבין מה אני מפספס ומה התוכן של הרמיזות.
תודה על ההתייחסות, שאלתי מפורשות את הבודק של מבדק בהרצליה פיתוח - אם יש פגיעה בשאסי (זהה לשלדה ?) התשובה היתה שלא. רק' החלפת תא מטען עם ברגים - ירד ב10 אלף מתחת למחירון.
איפה ראית נזק למרכב ?
תודה
היית צריך לשאול אותו אם אפשר את מה שאמר בכתוב או להקליט אותו ...
עכשיו קראתי את ההמשך ההודעות, אז מצטרף לקודמיי, תתחדש !
היית צריך לשאול אותו אם אפשר את מה שאמר בכתוב או להקליט אותו ...
עכשיו קראתי את ההמשך ההודעות, אז מצטרף לקודמיי, תתחדש !
אז אכן הקלטתי אותו בידיעתו וגם אחרי שהפחדתם אותי - התקשרתי טלפונית שוב והקלטתי את השיחה
אמר מפורשות שאין פגיעה בשאסי
.....אין פגיעה בשאסי
בטוח שאין-כי אין לו שסי אלא יש לו בודי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.