צפייה בגרסה מלאה : סקר: כמה שנים רכב השטח הנוכחי אצלך?
כמה זמן אנחנו מחזיקים רכב שטח?
בין אלו שמחליפים כמו גרביים לקתולים האדוקים שמחזיקים את אותה גרוטאה שאותה במקרה קנו כשהשתחררו מהצבא.
אנא התייחסו לרכב השטח הנוכחי שלכם. במידה ויש יותר מאחד בחרו לפי שיקול דעתכם את זה שהוא העיקרי ובחרו בתשובה הנכונה לגביו.
לא ניתן לענות לסקר מאפליקצית טפטוק. יש להכנס לאתר בדפדפן רגיל.
הסופה, הדיסקו, הטרופר והבופאלו בין שנה לשלוש,
פולריס ריינגר היה אצלי 7 שנים
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
בבקשה תענו לסקר - אפשר מהמחשב בלבד לא מטפטוק.
נמרוד, יותר נכון לשאול שתי שאלות:
1. כמה זמן הרכב שטח הנוכחי אצלכם
2. כמה זמן הרכב שטח הקודם היה אצלכם
יתכן שאנשים החליפו לא מזמן אחרי הרבה נים והרכב הנוכחי לא הספיק לצבור וותק.
אני עם הנוכחי 7 שנים והקודם היה אצלי 12. אני עונה לסקר 7 אבל כנראה שישאר עוד 7 אצלי.
לפני כמה חודשים הדיסקו ששירת אותי נאמנה 19 שנים הוחלף בפטרול טרי יותר
יתכן שאנשים החליפו לא מזמן אחרי הרבה נים והרכב הנוכחי לא הספיק לצבור וותק.
בדיוק. הסקר כפי שנשאל מוטה בצורה קיצונית.
צריך לשאול כמה שנים בממוצע אתם מחזיקים את רכב השטח שלכם?
אצלי התשובה לסקר היא 4 והתשובה לשאלה המוצעת היא 6.
בבקשה תענו לסקר - אפשר מהמחשב בלבד לא מטפטוק.אפשר גם בנייד ב-web view
זה באמת לא מייצג, אצלי היה מגוון
הסמוראי הקצר 10 חודשים
הסמוראי הארוך 5 שנים
הגראנד ויטרה בערך שנתיים
הפאגרו 5 שנים
ההאנטר בערך שנתיים
והנוכחי בערך שנתיים והיד עוד נטויה
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
אפשר גם בנייד ב-web view
זה באמת לא מייצג, אצלי היה מגוון
הסמוראי הקצר 10 חודשים
הסמוראי הארוך 5 שנים
הגראנד ויטרה בערך שנתיים
הפאגרו 5 שנים
ההאנטר בערך שנתיים
והנוכחי בערך שנתיים והיד עוד נטויה
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
+1
אני כרגע דירגתי על הנוכחי.
אבל אם ללכת אחורה היו כאלה שהחזיקו כמה חודשים בודדים ועפו.
הכי הרבה שנים ברצף ומעל שלוש שנים החזיקו אצלי הטרופר והדיסקו 2.
בדרך כלל בערך זה בין שנה לשלוש וזהו...
כמו שנאמר הסקר עלול לשקף טעות בגלל אלו שלאחרונה החליפו רכב כמוני למשל.
הנוכחי בן כמה חודשים. הקודם היה 7 שנים אצלי (יחסית שיא אישי בהשוואה לרכבים אחרים)
הסקר לא מופיע גם בדפדפן..
24 שנים עוד חודש..
אבל זה הפרטי.
במקביל עבודה ושימוש באחרים.
בגלישה מאנדרואיד, עובר למצב דסקטופ, והסקר מופיע.
הרכב הנוכחי, גרנד ויטרה דיזל מודל 1999 קניתי לפני קצת יותר מ-10 שנים.
לפני כן היה לי רנו טרפיק 4x4 מודל 1991 שעדיין אצלי.
היו בו 11 מקומות ישיבה שהתאימו למספר הנפשות בבית.
הוא שימש אותי כ-11 שנים, אבל היה מוגבל בשטח.
לא היה לו כוח [68 כ''ס] ולא הילוך כוח.
לפניו היו לי משנת 94 עד 2001 רנו טרפיק שנשרף
ומ-2001 עד 2003 שברולט סברבן מודל 84 שנגנב.
כש''קטנה'' המשפחה, קניתי את הסוזוקי.
נראה לי שהיכולת שלי להחזיק רכבים תקופה ארוכה,
נובעת מכך שכמעט את כל התיקונים אני עושה בעצמי.
בסוזוקי יש סיבה נוספת להחזקת הרכב כיון שהשקעתי אישית בהרבה שיפורים
ואני מרגיש שחבל לא להמשיך להנות מהם.
בגדול אני חושב שהסיבה שרכבי שטח מחזיקים מעל הממוצע
היא שלהבדיל מרכב רגיל שאם לדוגמה צריך לתקן בו מנוע או גיר
זה יהיה בעלות גבוהה יחסית לערך כל הרכב, ולכן מוותרים על התיקון
ברכב שטח יש מכלולים רבים מעבר למנוע וגיר ששוה בעבורם לתקן
ולהמשיך להחזיק ברכב.
לא לדבר על רכבי שטח שהוסיפו בהם שיפורים ודיגומים.
liontamer84
15-11-24, 13:22
עם הנוכחי כמעט שנה
לפניו 9 שנות טרופר (שעדיין מטייל עם החבר'ה שלי)
לפני זה שנתיים וחצי עם ג'ימני שנמכר בגלל התרחבות המשפחה.
לפני זה היה טרקטורון שנגנב כשהייתי בצמ"פ
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
עם הנוכחי 21 שנים [emoji16]
מה שבטוח הפורום הזה הזדקן... חצי מהמשיבים מחזיקים את הרכב יותר מעשר שנים?!
יונימוג אדום
16-11-24, 08:22
אני רואה שהעמודה האחרונה בסקר מנצחת בענק ולא ממש מתפלא .
נולדתי להורים חובבי טבע וטיולים וכבר אז חיידק השטח היה פעיל משולב בחיידק מוטורי אלים במיוחד :)
בשנת 1984 רכשתי את הסיקס הראשון - שנת 1975 יוצר חברת חשמל אשר שירת אותי כחמש שנים .
ומאז -
סיקס 1977 - סגור - כשנתיים .
סיקס 1985 - סגור - ארבע שנים .
סיקס 1988 - ארוך פתןח - עשר שנים .
סופה ארוכה פתוחה - ארבע שנים .
דיסקו 2 ידני - שנה וחצי .
עם הדיסקו הבנתי שמשהו חסר לי - אבל לקח זמן להבין מה חסר - הרוח בביצים :D:D
ובכן , חזרתי למוטב וכבר 18 שנה עם סיקס פתוח ( כולל חלון קדמי נפתח ) ותמיד אומר לכל השואלים אותי - למכירה? - מצטער אך יד אחרונה .
גם הנכדים ( 16 במספר ) מצביעים ברגלים לטובת הסיקס הפתוח - לך תתווכח ;)
במקביל לסיקס - סמוטנדר מבציר 87 מסודר כולל הגה כח ומזגן - כבר 15 שנה וכמובן - יד אחרונה .
אילן
עם הנוכחי 21 שנים [emoji16]
צרף למניין השנים בפורום את השנתיים שהוא טייל עם חבר פורום אחר לפניך..[emoji41]
מה שבטוח הפורום הזה הזדקן... חצי מהמשיבים מחזיקים את הרכב יותר מעשר שנים?!
חד משמעית, ערימה של סנטימנלים שנישאים על גלי הנוסטלגיה...
;)
לדעתי האמת פשוטה יותר - אין כמעט חלופות למחזיקי רכב שטח אמיתי בן 10-20 שנה.... הרבה רכבים כידוע "התפתחו" ל-SUV ללא יכולות שטח אמיתיות או שסתם התאדו.
אז מחזיקים את מה שיש עוד כמה שנים ...
הפורום באמת הזדקן וזה לדעתי גם אחד המאפיינים של זיקנה/ התבגרות - הניסיון למעט בשינויים
אבל, זה גם שאלה של אופי יש כאלו שאוהבים להחליף רכבים בתדירות גבוהה ואפילו גבוהה מאוד ויש כאלו שלא.
לא באמת זוכר במדויק שנים של הראשונים אבל …
סמוראי 1988 שנתיים ?
סופה 1995 שנתיים שלוש ?
סופה 1992 שנתיים שלוש ?
גראנד צ׳ירוקי המי WK 2009 שנה אחת ( הבנתם …)
רוביקון 2012 7 שנים
ג׳ימני 2021 בינתיים שנה+ . ג’ימני זה האוטו שמתים בו
הד
Sent from my iPhone using Tapatalk
היילקס אספנות
16-11-24, 18:03
הפורום באמת הזדקן וזה לדעתי גם אחד המאפיינים של זיקנה/ התבגרות - הניסיון למעט בשינויים
אבל, זה גם שאלה של אופי יש כאלו שאוהבים להחליף רכבים בתדירות גבוהה ואפילו גבוהה מאוד ויש כאלו שלא.לא בהכרח ..
את הגמל כמשפחה אנחנו מחזיקים 13 שנה
לפניו טנדר סובארו ל5 שנים.
אופנוע שטח מוחלף כל שנתיים או3
ורכב משפחתי בממוצע כל 4 שנים.
רכב שטח טהור/קלאסי/קשוח אין עוד בנמצא(למעט רוביקון וגם זה כבר לא קלאסי)
אופנועי שטח זו נישה שלא באמת מתפתחת למעט נושא המתלים שהגיעו לתוצאות נגישות לקהל.
ושאר הפרייבטים הפכו אט אט לפחנוע אשפתי
שמחזיק 100k או 3 שנים בליסינג ואז נמוגים.
שורה תחתונה, זה לא קשור לגיל או פחד משינויים....זה קשור לזה שהפרורגס הגיע לעולם הרכב לפני שני עשורים ועכשיו אוכלים את "הפירות"
Sent from my SM-S901E using Tapatalk
ehudzeelim
16-11-24, 18:17
שיטה קצת מוזרה לבדוק אם הפורום הזדקן על ידי סקר על תקופת החזקת הרכב האחרון,
אפשר לעשות סקר גילאים פשוט..;)
אם מנהלי האתר יוכלו להוציא את הסטטיסטיקות הבאות זה יהיה מצויין:
זמן ממוצע של חברות באתר
איזה אחוז מהחברים מעל 20 שנה
איזה אחוז מהחברים 10-20 שנה
איזה אחוז מהחברים 5-10 שנים
איזה אחוז מהחברים 0-5 שנים.
צריך לנקות מהסטטיסטיקה יוזרים עם מעט מאוד הודעות. למשל מישהו שנרשם לפני 10 שנים, פרסם רכב ונעלם.
בנושא אחר, אני מוכן להמר שהרוב המוחלט של מנהלי האתר ומנהלי הפורומים בתוך האתר, כבר עברו את גיל 50.
לדעתי האמת פשוטה יותר - אין כמעט חלופות למחזיקי רכב שטח אמיתי בן 10-20 שנה.... הרבה רכבים כידוע "התפתחו" ל-SUV ללא יכולות שטח אמיתיות או שסתם התאדו.
אז מחזיקים את מה שיש עוד כמה שנים ...בדיוק....
התחלתי עם סמוראי בתור רכב שטח ראשון, היום עם טרופר ואין שום דבר שבעלות סבירה או דומה לטרופר יתן לי את אותן יכולות שטח ונוחות בכביש
Sent from my CPH2583 using Tapatalk
מדהים , 50% מחזיקים את הרכב שטח שלהם יותר מ10 שנים.
מה קרה ל ofer_a ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לפני כמה חודשים הדיסקו ששירת אותי נאמנה 19 שנים הוחלף בפטרול טרי יותר
היום מסרתי לחבר טוב שלך (אם אינני טועה) ניסאן פטרול שהיה בבעלותי יותר משבע עשרה שנה.
ויטרה 1995 - שנתיים
גרנד ויטרה 2001 - 3 שנים
ג׳ימני 2006 - 7 שנים
ואז הגיעו ילדים וקורונה והייתי נטול רכב שטח שנתיים, עכשיו כמעט שנתיים עם הפג׳ארו BK, הלוואי שהיה לי יותר זמן לטייל.
בפורום מ2009, מתקופת הויטרה זצ״ל
Sent from my iPhone using Tapatalk
45 שנים על רכבי שטח, חלקם הגדול בעלי מספר שחור, ששימשו אותי והיו צמודים אלי.
זה התחיל בטנדר W200 (D200 4*4), דרך ג'פסים, סיקסים, בלייזרים, סופות והחבר האחרון - לנדקרוזר 75.
בצהובים - הויליס הסגול שאיתי כבר 30 שנים ובשנתיים האחרונות גם דרקסטון דור 4.
כן, הפורום הזדקן, או התבגר, ונכון אמר מי שספר גילאים.
אבל היי - אנחנו נהיים צעירים מיום ליום.
את הטנדר קניתי במטרה מוגדרת היטב לסגור איתו 3 שנים או עד 300 אלף קמ או עד שיהיה צריך טיפול מזרקים - מה שבא קודם - ואז למכור.
מאז עברו בדיוק 6 שנים, הקילומטרז' עומד על 315 אלף הטיפול מזרקים נפל עלי בהפתעה ובלי ברירה.
אז לא יודע מזדקן לא מזדקן, צעיר לא צעיר... הבעיה היא אינטגריטי בעייתי ומילה שהיא לא מילה.
אסף.
עם הדיסקו2 אני כבר שנתיים וחצי
לפני זה היה לי סמוראי טנדר אספנות משהו כמו 5-6 שנים.
לפני זה ג'ימני שנתיים
לפני זה סמוראי ארוך 3 שנים
לפני זה טרופר וקיה ספורטאז' לתקופות קצרות יחסית
ehudzeelim
18-11-24, 14:29
אם אתם מתעקשים, נקל עליכם עם תמונה
גילוי נאות כולם עדיין במשפחה ומשמשים כרכבים יומיומיים של אשתי, אחי, ושלי
קילומטראז מצטבר כ-1.6 מיליון
148046
הרכב הנוכחי הוא הראשון שקניתי בלי לשקר לעצמי שאני יד אחרונה.
העיקריים שלפניו נשארו עקריים בין 3 ל6 שנים.
חלקם היו גם עיקרים ליום יום, רובם היו במקביל לעוד רכבים.
אמנם לא בדיוק קשור לנושא, אבל אני מחזיק במחסן הונדה CB50 שקניתי בשנת 1982 כשהיא היתה בת 10.
הנוכחי, בנתיים חמש וחצי שנים והיד עוד נטויה.
148049
הקודם 5 שנים,
148050
לפניו שבע וחצי שנים,
148051
לפניהם בין חודשיים לשנתיים, היה גם איזה סמוראי - חודשיים.
148052148053148054
גם זה היה לי חמש שנים:
148055
בשביל הכלים הישנים יותר, אני ממש צריך להתאמץ כדי לחפש תמונות (לא היו בכלל מצלמות דיגיטליות אז...).
GodsFather
23-11-24, 12:55
לפי ההוראות בפתיחה, מילאתי הסקר. ואז ההמון הגיע ושינה את הדרישה, אז -
סבן - שנה, לא רציתי למכור
סמוראי - חמש, לא רציתי למכור
ויטרה - שלוש, לא רציתי למכור
דאסטר - חצי שנה, לא רציתי למכור
אאוטבק - ארבע שנים, לא רוצה למכור
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
RoyiBaum12
23-11-24, 18:10
אומנם צעיר ולא הרבה שנים פה בכלל
-סמוראי ארוך (שנתיים וחצי)
-ל.ק 73-בנתיים שנה וחצי,אבל תכלס עד המוות ואחר כך ליורשים.
-ואפשר להגיד שהקרוזר השני במשפחה כבר לפחות עשור148070148072
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
סמוראי 98, האוטו הראשון שלי וככל הנראה גם האחרון, הרומן שלנו התחיל לפני 14שנים כשעוד הייתי רווק .. וגם היום ממשיך עם חוויות לילדים.
148075148076148077148078
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
״רגל עץ״, 12 שנים
רוביקון, 6 שנים ומרגיש לי חדש. בעוד 6 שנים נשקול שוב.
הרבה מדברים על "אוטו אחרון"...
יכול להיות שאחוז גולשי ג'יפולוג עם מחלה סופנית מאובחנת גדול מזה שבכלל האוכלוסיה?
המחלה הסופנית היא בתעשיית רכבי השטח אם כבר...
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
תרשו לי להגיד לכם מתי סוף העולם יגיע....
כשהראשון פה בפורום יקנה את הטנק (TANK) הסיני... :-)
https://www.over-drive.co.il/?p=43017
אמרו את זה גם על דאסטר...
המחלה הסופנית היא בתעשיית רכבי השטח אם כבר...
אם תוציא את הראש מהאגזוז של הסוזוקי תראה שדווקא השנה יש בישראל את מבחר רכבי השטח הכי מרשימים אי פעם. רנגלר/גלדיאטור רוביקון, ברונקו למיניהו, ריינג'ר רפטור, קולורדו ZR2 ביבוא רשמי... בהחלט יהיה מה לקנות ואפילו מבחר. אה וגם ג'ימני למי שמתעקש לדחוף את הראש לאגזוז בקוטר קטן :rolleyes:
אלו ש"מחזיקים רכב לנצח" שאני לוקח אותם ברצינות, זה אלו יש להם אופציה - כלומר אשכרה מישהו ירצה לקנות מהם את הרכב. זה רק בעלי היילקסים. דורון, חנן, וכמובן שיינר שעולה פה על כולם בדפיקות.
כשהם יהיו בני 15 דבר איתי טוב?
נראה מי יקנה ריינגר רפטור בגיל הזה...
שנית אני נהנה עם הגמד גם היום כמו פעם .. והעלויות מאפשרות.
אחרת הייתי כמו דרור ואחרים משקיע באוטו על שלט .
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
לדעתי מנועי ה 4/6 צילינדרים המוגדשים לא ישרדו הרבה שנים בגלל יחס הדחיסה הגבוה, המנוע היחסית קטן והטורים הגבוהים שהמנוע עובד בהם.
רכבי ה 8 צילינדרים האטמוספרים (ראה 392) ישרדו למרות שמתעללים בהם.
ehudzeelim
25-11-24, 10:45
אלו ש"מחזיקים רכב לנצח" שאני לוקח אותם ברצינות, זה אלו יש להם אופציה - כלומר אשכרה מישהו ירצה לקנות מהם את הרכב. זה רק בעלי היילקסים.
אז אתה טוען שרק מי שיכול למכור את האוטו שלו ביותר מ-20k יש לו אופציה?
לוגיקה מעניינת, אבל שגויה לחלוטין כשמדובר באנשים שמייחסים לרכב שלהם ערך רגשי כלשהו ( בלי להתייחס לשאלה האם יש בטיעון קורט היגיון או שזה רק שיגעון).
RoyiBaum12
25-11-24, 11:29
אם תוציא את הראש מהאגזוז של הסוזוקי תראה שדווקא השנה יש בישראל את מבחר רכבי השטח הכי מרשימים אי פעם. רנגלר/גלדיאטור רוביקון, ברונקו למיניהו, ריינג'ר רפטור, קולורדו ZR2 ביבוא רשמי... בהחלט יהיה מה לקנות ואפילו מבחר. אה וגם ג'ימני למי שמתעקש לדחוף את הראש לאגזוז בקוטר קטן :rolleyes:
אלו ש"מחזיקים רכב לנצח" שאני לוקח אותם ברצינות, זה אלו יש להם אופציה - כלומר אשכרה מישהו ירצה לקנות מהם את הרכב. זה רק בעלי היילקסים. דורון, חנן, וכמובן שיינר שעולה פה על כולם בדפיקות.פשוט תגיד כל בעלי הטויוטה...[emoji6]
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
הפורום באמת הזדקן וזה לדעתי גם אחד המאפיינים של זיקנה/ התבגרות - הניסיון למעט בשינויים
אבל, זה גם שאלה של אופי יש כאלו שאוהבים להחליף רכבים בתדירות גבוהה ואפילו גבוהה מאוד ויש כאלו שלא.
נראה שרוב מי שלא מחליף נמצא בהפרדת רשויות, זה מגיע כנראה עם הגיל.
נסועה נמוכה, טיפול כמו שצריך ומדי פעם תוספת או שיפור ואז הרכב נשמר ואין ממש הגיון להחליף.
אם הרכב עוד ״עושה לך את זה״ אז גם אין ממש רצון להחליף.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אצלי הדיסקו 4 הוא דיילי דרייבר כבר 4 שנים, ואני מתעתד להחזיק בו עד שאחד מאיתנו ימות.
אחרי שדילג בקלילות את המדרגות של הנקרות, הוא הופך ללימוזינה חרישית וחזקה על כביש 6, ואפילו לרכב עירוני סביר (יותר קל לתמרן איתו במקומות צפופים מאשר עם האיוניק). גורר מעולה וגם רכב תובלות מרווח לטובת מעברי הדירה התכופים של הילדים.
יש גם אלמנט קריטי שזה מוסך מצויין בסביבה - רק שיהיה בריא וחזק רמי.
עוד אחד עם משאלת מוות... תוחלת חיים של לנדרובר אתה מאחל לעצמך?!
אני מאחל לעצמי לחיות לא רק לקבור את הטויוטה הנוכחית אלא לזכות לנהוג ברכב מעופף עם מנוע גרעיני - עד 2015 לפחות.
ב2015 המנוע כבר לא גרעיני, הוא עובד על אשפה.
עוד אחד עם משאלת מוות... תוחלת חיים של לנדרובר אתה מאחל לעצמך?!
.
מי, אני?
אמרתי אחד מאיתנו, נקווה שזה יהיה הוא.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
נראה שרוב מי שלא מחליף נמצא בהפרדת רשויות, זה מגיע כנראה עם הגיל.
נסועה נמוכה, טיפול כמו שצריך ומדי פעם תוספת או שיפור ואז הרכב נשמר ואין ממש הגיון להחליף.
רוב השנים הגמל היה רכב יום-יומי.
רובן נסיעות בינעירוניות בכבישים פתוחים.
עד לפני 6 שנים למעשה.
חגג לאחרונה 705אק״מ.
אז לא נסועה נמוכה, רחוק מכך.
אבל בהחלט שגרת טיפול הדוקה.
גמל זה לא רכב סטנדרטי [emoji3]
חוץ מזה, הוא ישרוד עוד הרבה בין השאר כי עבר לסטטוס רכב טיולים.
לשם השוואה, חבר החזיק רנגלר 3.8 ישן כרכב יום יומי וגם טייל איתו לא מעט וטיפל בו כראוי.
סביב 350,000 ק״מ המנוע דרש תיקון גדול והרכב נמכר.
זה יפה, זה מכובד אבל זה לא גמל.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מעניין אותי מה יהיו התוצאות של סקר ''מה גיל רכב השטח שלך''
במדרגות של חמש שנים לכל קבוצת גיל.
מירון רביץ
24-12-24, 13:29
גרמתם לי להתמוגג בזיכרונות רכבי ה- 4X4 שהיו לי, אז אצלי לאורך השנים היה כך;
1. מיצובישי בופאלו שנה וחצי עד שנגנב (מקווה שהגנב מצא את מותו תוך כדי נסיעה ברכב).
2. מיצובישי מגנום 2.5 שנים.
3. סוזוקי סמוראי 5 שנים (עד היום כואב לי שמכרתי אותו ועברו הרבה מאוד שנים מאז).
4. קיה ספורטאז' שנה וחצי מהדגמים עם הילוך הכוח אי שם בתחילת שנות ה-2000.
5. ניסן פטרול ארוך שנת 87 (מהדגמים המרובעים) מנוע 6 צילנדר טורי הילוכים ידני היה אצלי שנתיים אילוצים שונים הביאו אותי למכור את הרכב עוד חור בלב שאני עדיין מרגיש אותו מידי פעם.
6. דיפנדר 110 חוגגים כבר 15 שנה ביחד ואל תשאלו אותי למה אבל כל פעם שאני עולה להגה שלו יש לי חיוך בלתי מוסבר על הפנים או כמו שאשתי אומרת לי שאתה בכיסא הנהג של הדיפנדר אני סוף סוף רואה שאתה באמת רגוע. זה כלי רכב שלעולם לא יימכר (ומידי פעם היו הצעות מאוד מפתות) הדיפנדר מיועד לעבור לבת שלי שדי מחכה ליום הזה וזאת אחרי שהגוף לא ייתן לי יותר את האפשרות לנהוג עליו. הדיפנדר היה בשימוש יום יומי מספר שנים וכבר 9 שנים משמש אך ורק לטיולים (כמדומני היה שייך לאחד החברים פה עם אינני טועה אסף שגם בנה אותו לאחר שהוציא אותו ממכרז).
7. אי שם לפני מספר שנים לקחתי החלטה שאני בבית לא מחזיק רכב שאין לו אפשרות ל- 4X4 אז אשתי נוסעת על סובארו XV מנוע 2000 כבר כמעט 5 שנים (לא מוכנה לשמוע על החלפת הרכב), ובנוסף אני נוסע ביום יום על ג'ימיני דור 4 שמשמש את הבת הגדולה ליום יום שלה אחר הצהרים + טיולים.
8. בין לבין היו גם כמה אופנועים (תמיד במקביל לרכב 4X4), וגם כמה מכוניות ספורט וכמובן גם כמה פרייבטים.
1. מיצובישי בופאלו שנה וחצי עד שנגנב (מקווה שהגנב מצא את מותו תוך כדי מותו תוך כדי נסיעה ברכב)
חבר שגנבו לו אופנוע אמר לי
אני מקווה שהוא חי אבל שכל היקרים לו מתענים בייסורים
1. סוזוקי סמוראי 87 - היה אצלי שנה. שפך מנוע.
2. טויוטה היילקס 95 - היה אצלי שנה. נגנב.
3. טויוטה היי-לקס 96 - היה אצלי 5 שנים. נמכר כי רציתי אוטומט, יותר SUV ופחות טנדר.
4. לנד-רובר דיסקברי 97 - היה אצלי 18 שנים. נמכר (בצער) בעבור ה-"אגדה".
5. טויוטה לנד-קרוזר 80 96 - אצלי כבר 3 שנים.
מפחד לכתוב שניהיה ביחד עד מוות, כנראה שהוא ינצח...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.