PDA

צפייה בגרסה מלאה : מעתה ניתן להזמין מראש תור למבחן הרישוי השנתי



מיכה100
02-12-24, 14:17
לידיעה: https://www.ynet.co.il/economy/article/rk8sje57jx?utm_source=Taboola_internal

נמרוד
02-12-24, 14:41
ישרו קו עם רופאי השיניים. תענוג.

מ ש ה
02-12-24, 22:46
אם לא השתנה משהו ממש לאחרונה, אני לפני חודש ומשהו הזמנתי תור למכון טסטים (קומפיוטסט מודיעין אם זה משנה) וכשבאתי אמרו לי שאין לזה כרגע משמעות.

לדברי המזכירה שם זה פיילוט בהרצה שעדיין לא תופס

מוני אורבך
03-12-24, 08:29
נכנסתי כדי לבדוק את האתר.
מאוד פרמטיבי ובוסרי.
נותן לך את התור הכי קרוב וזהו?!
אין אפשרות לבחירה נוספת.
היות ומכוני הרישוי הם פרטיים לא נראה לי שתהיה לזה משמעות רבה.
הם לא עובדים לפי שעה, אלא לפי כמות לקוחות.
ולכן כל מי שיגיע יכנס, ולא משנה מתי הזמין תור.
עוד "הכרזה" של מרי רגב.
ממש כמו "המחירון של המדינה"

יורים מהשרוול כדי לתפוס כותרת, ואחר כך למי איכפת

חנן-ג'יפולוג
03-12-24, 08:46
אני מברך על זה מאוד ומקווה שזה יתפוס ויישאר.
במקום שבו אני מעביר טסטים יש שני תורים. אחד למכוניות ובו אין לי בעייה לשבת במכונית, לגלוש בטלפון ולהמתין. את התור הזה קשה לי לראות מסתדר אחרת לפי ההצהרות באתר הזה, אלא אם הכניסה תהיה אך ורק לפי תור מוזמן.
תור נוסף הוא בעמידה פיזית ליד המשרד. שם יותר קשה לי נפשית להתמודד עם עמישראל והנספחים שלו. תור במשפך קדמי, משפך אחורי, תור בH, מעכרים שתמיד באו קודם, וסתם אנשים שחלשים בגאומטריה תורית. אם מורידים ממני את התור הזה, אני ממש מבסוט.

שחר גרינברג
03-12-24, 09:06
אני לא רואה מצב שבו מכוני הטסטים ישתפו פעולה עם זה
אין להם שום תמריץ

הנסיונות הכושלים של משרד התחבורה למצוא פתרון לבעיית העומס במכוני הטסטים בלי אשכרה להתמודד עם הבעיות הינו משל להתנהלות כל המדינה הזאת


Sent from my iPhone using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
03-12-24, 09:12
לכל עסק יש אינטרס למצע את הביקוש אליו. זה מאפשר לו להקצות משאבים בהתאם לממוצע ולא בהתאם לפיקים.
אם זה יעבוד? נראה.

בכל מקרה להצהיר שזה כשלון לפני שזה התחיל? זה עוד פחות רציני מהמבוקרים.

בסוף עוד תצטרף לחוטינים מהג'יפוקליפסה.

שחר גרינברג
03-12-24, 13:08
לא חושב שמעניין את מכוני הטסט פיק או איזה שהיא הכנה לפיק
כמו שכולנו יודעים יש כל יום פקקים בכניסה למכונים

הם לא מרוויחים יותר או פחות אם אתה נהנה מהחוויה או לא
ואפילו יותר מזה במכון x יש y מסלולים שדורשים t עובדים
אז זה מה יש ואני לא רואה מצב שהוא הם ישנו משהו כי מחר יהיו יותר או פחות לקוחות


Sent from my iPhone using Tapatalk

שחר גרינברג
03-12-24, 13:11
משרד התחבורה רק מחפש פתרונות בכאילו שיראו טוב וטכנולוגיים

במקום לדוגמא לתת רשיונות לפתיחת עוד מכוני טסטים
או להיפתר מהשטות של 2 טסטים בשנה לרכב מיושן

בסוף זה עוד יגמר כמו בדואר אתה תצטרך לתכנן להזמין תור חצי שנה מראש כי לא יהיה מקום
וכולנו נידפק מזה


Sent from my iPhone using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
03-12-24, 13:31
קצת קשה הדיון כשהעקרון המכווין הוא מרמרה.

שנייה של הגיון: אם מכון מצליח למצע את התעבורה, יתכן שהוא יוכל להסתפק בחצי מהמסלולים ובחצי מכח האדם על המסלולים ובמשרד. פשוט יהיו לו פחות שעות מתות כשההוצאות ממשיכות לדפוק.

אותו כסף ב70 אחוז מההשקעה. אולי אפילו יותר כסף מלקוחות שיגיעו אליו במקום למכון שצריך לשלם בו אצל הפקידה וצריך להמתין בתור.

איל מ
03-12-24, 13:55
אם אני לא טועה, במקביל מקדמים (או קידמו) רפורמה של פתיחת יותר מכוני רישוי, או אפשרות לתת למוסכים (בהינתן המכשור הנדרש) להעביר טסטים.
זה בנוסף על ההצעה לבטל את הטסט החצי שנתי שעלתה באחד השרשורים לא מזמן.

כך שגם אם משרדים ממשלתיים הם גוף מטופש ומסורבל, אני באמת חושב שלא הכל שחור ויששם גם אנשים שרוצים לקדם דברים.

שחר גרינברג
03-12-24, 14:25
אם אני לא טועה, במקביל מקדמים (או קידמו) רפורמה של פתיחת יותר מכוני רישוי, או אפשרות לתת למוסכים (בהינתן המכשור הנדרש) להעביר טסטים.
זה בנוסף על ההצעה לבטל את הטסט החצי שנתי שעלתה באחד השרשורים לא מזמן.

כך שגם אם משרדים ממשלתיים הם גוף מטופש ומסורבל, אני באמת חושב שלא הכל שחור ויששם גם אנשים שרוצים לקדם דברים.

היה מסמך עמדה/תסקיר
משם זה לא התקדם יותר מידיי

לגביי פתיחת מכונים נוספים או העברת הסמכויות למוסכים איגוד מכוני הטסטים הפעיל לחץ כבד על השרה ודיי גרם לכל הדבר להעלם (פעם אחרונה שבדקתי)


Sent from my iPhone using Tapatalk

שחר גרינברג
03-12-24, 14:39
חנן אני מתנצל על הפסימיות
אבל קשה לי מאוד לראות איך אני מרוויח מזה


Sent from my iPhone using Tapatalk

-->