PDA

צפייה בגרסה מלאה : 4.7 להיילקס



michael17
07-12-24, 23:19
מחפש קיט 4.7 ל95

כמה שיניים צריך?
יש תוספות ששווה להחליף אם כבר פותחים טרנספר?


Sent from my iPhone using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
08-12-24, 00:41
קניתי מטושי, קיט של סומו גיר.
הוא יוכל להשלים לך בידע ו/או בחלפים את כל הנלווים. אני כבר לא זוכר מזה כלום... עברו כמעט שש שנים.

tooshey
08-12-24, 10:37
התקנת יחסי העברה 4.7 בטרנספר הילקס ישן
עבודה ברמת קושי בינונית / גבוהה
לצורך פירוק הטרנספר מהרכב והרכבתו חזרה מאד נח לעבוד בגובה כשהרכב על ליפט.
אם עובדים על הרצפה מומלץ להשתמש בג׳ק גירים נמוך על גלגלים ולפחות חבר חזק אחד
הטרנספר די כבד והחיבור לגיר צריך להיות עדין ומדוייק כדי לא לפגוע במח"ש או במוטות השילוב.

אין הבדל מהותי בין הקיטים. טרייל גיר. סומו או מרלין קרולר בשימוש שטח רגיל .
בשימוש אקסטרים עם גלגלים "37 ומעלה רצוי להשתמש בחלקים HD.

בימינו, אחרי 30 שנות שימוש, מצב הטרנספרים המקוריים לא טוב.
הקיט שקונים מתייחס רק למה שקשור ל LOW, אני מחליף גם את יתר המיסבים.
הפלנג׳ים בד"כ נפסלים,אחורי על חופש בשיניים, קדמי על אכילה מחלודה.
רצוי להערך עם פלנג׳ים חדשים.

מחזירי השמן שמגיעים עם הקיט בסדר, אבל מקוריים טויוטה טובים יותר.

הוראות ההרכבה ברורות, ואם עובדים מסודר לפי ההוראות אין בעיה להצליח.

בפרוייקט כזה, מעבר לטיפול בטרנספר עצמו כדאי להתייחס לכל מה שמפרקים בדרך לטרנספר.
ידית גיר וטרנספר והתושבות שלהן.
גשר גיר והתושבת התחתונה.
גלי הינע.
צמת החשמל.
תבריגים בשלדה .

לחובב בתנאים ביתיים כדאי להערך עם מקסימום הכלים והחלקים מראש, ולפנות לעניין לפחות 3 ימים מלאים.


אני יכול למכור לך קיט וחלקים נוספים.
אני יכול לבנות לך טרנספר ותחזיר לי את שלך.
אני יכול לבצע לך פרוייקט מלא.
הטלפון למטה בחתימה.

בברכה,טושי

-->