צפייה בגרסה מלאה : יותר מדי אוויר דרך וונטיל מסכן?
ייתכן שכל מירוץ החימוש בתחום הקומפרסורים מיותר? בעבר היו 2 בוכנות שדוחפות אוויר והיום כבר 4...כמה אוויר יכול לעבור דרך וונטיל סנדרטי?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
יריצו צינורות ל- 4 הגלגלים ביחד ...
חנן-ג'יפולוג
24-12-24, 07:10
כמי שמנפח ממיכל אוויר ולא ישירות ממדחס (לרוב אני לא מפעיל את המדחס בניפוח גלגלים), הונטיל לא מהווה מגבלה משמעותית. אני מנפח כארבע שניות לגלגל.
בוא נוריד רגע את הסיטואציה שאתה סוחב 10מטר צנרת אוויר, אני מתכוון למילוי בצינור בודד גלגל בודד.
אני ממלא ממיכל ברכבי, זה לא אותו הדבר למיטב הבנתי.
4 בוככנות דוחסות אוויר דרך הוונטיל ... אין מגבלה כלל? אין לחץ חוזר או משהו כזה כלפי הבוכנות ?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
ehudzeelim
24-12-24, 07:45
נפח מהקומפרסור 200 ליטר ותראה שהונטיל לא מגביל
והשינוי מריק למלא קורה תוך שניות.
בטיול האחרון הBK פרק צמיג.
ללא קומפרסור גיבור שהושאל לנו ע"י קבוצה אחרת לא היינו מצליחים להושיב את הצמיג בחזרה.
כמובן שפירקנו את הוונטיל לצורך העניין.
בזמנו, בצבא, עשינו ניסוי על ניפוח גלגלים ממיכלי אוויר דחוס בלחץ גבוה.
אחרי כמה שניות הוונטיל קופא ונחסם. אז כן, יש מגבלה תיאורטית, אבל היא אי שם בקצה הלא סטנדרטי.
בזמנו, בצבא, עשינו ניסוי על ניפוח גלגלים ממיכלי אוויר דחוס בלחץ גבוה.
אחרי כמה שניות הוונטיל קופא ונחסם. אז כן, יש מגבלה תיאורטית, אבל היא אי שם בקצה הלא סטנדרטי.
לא היה מייבש בתהליך הדחיסה?
לא מבין רגע,
יש לכל הקומפרסורים החדשים נתון ספיקה.. ולוונטיל סטנדרטי אין נתון כזה?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
24-12-24, 10:30
כי בקומפרסורים זה מוחלט. בונטיל זה תלוי בפער הלחצים עליו. אני מניח שאם ממש תתאמץ תוכל למצוא גרף.
לא מבין רגע,
יש לכל הקומפרסורים החדשים נתון ספיקה.. ולוונטיל סטנדרטי אין נתון כזה?
הבנת נכון.
ונטיל זה בסך הכל חור. הספיקה דרך חור תלויה בהפרש הלחצים בין שני הצדדים. חור גדול יותר יאפשר יותר ספיקה באותו מפל לחץ אבל בפני עצמו החור הוא חור.
גם נתון הספיקה של קומפרסור הוא בהנתן תנאים מסויימים (מול לחץ אטמוספרי) אבל את זה בדרך כלל שוכחים לציין במפרט.
לא יכול להווצר מצב של לחץ חוזר כלפי הבוכנות של הקומפרסור?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
בוודאי, הספיקה תלויה בהפרש לחצים.
נתון ספיקה של הקומפרסור הוא בדרך כלל המקסימום שהקומפרסור יוציא כשהוא משחרר אויר לעולם. רלוונטי רק לאקדח פופו לניקוי אבק.
ואם הלחץ במה שאתה מנפח גדול מדי, הספיקה תרד בסוף לאפס והקומפרסור יתקע. בשביל למנוע את זה אתה שם שסתום בטחון פורק לחץ.
לא יכול להווצר מצב של לחץ חוזר כלפי הבוכנות של הקומפרסור?
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
אני התקנתי לא מזמן קומפרסור (ישן של טימקס) עם פרשוסטט ואל חוזר, משם מתפצל לשתי יציאות מתחת לכל כסא קדמי.
כשאני רוצה לנפח יש לי 2 צינורות מגולגלים שמתחברים כל אחד לשני גלגלים דרל המחבר שמתחת לכסא.
שוקל להחליף קומפרסור לחזק יותר למרות שהטימקס בינתיים עומד בזה בכבוד.
מבחינתי 300 ליטר זה כפול מהטימקס ויהיה מעולה לניפוח כל הגלגלים ביחד, לא חייב להתמקד בונטיל אחד 😉
אלעד.
בוודאי, הספיקה תלויה בהפרש לחצים.
נתון ספיקה של הקומפרסור הוא בדרך כלל המקסימום שהקומפרסור יוציא כשהוא משחרר אויר לעולם. רלוונטי רק לאקדח פופו לניקוי אבק.
ואם הלחץ במה שאתה מנפח גדול מדי, הספיקה תרד בסוף לאפס והקומפרסור יתקע. בשביל למנוע את זה אתה שם שסתום בטחון פורק לחץ.זה מאוד בולט בניפוח עצמו
אני מוריד לחץ ניפוח ל10 psi~ הזמן שלוקח לנפח מ10 ל 25 ומ 25 ל35 מתחלק בערך 1/3 ו 2/3 בהתאמה
בפעם הבאה אמדוד את זה
Sent from my SM-S711B using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.