PDA

צפייה בגרסה מלאה : ספייסר בזרוע מגל (היילקס 1997)



שחר גרינברג
25-12-24, 09:17
אצלי בהיילקס בנוסף למוט מונמך הבעלים הקודם הוסיף מין ספייסר
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20241225/eba1e6662145ba2257a98c26d0e4bc2d.jpg

עוד לא החלטתי האם הוא טוב או רע להיגוי
אבל כן יש לי תסמין של משיכת הרכב לימין בבלימה

מישהו ראה פעם דבר כזה?
להוריד? להשאיר?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ד ו ר ו ן
25-12-24, 09:49
משיכה לימין- תבדוק בושינג קפיץ קדמי בצד ימין.
לפרק ולהסתכל.
אם בלוי, בבלימה הסרן זז אחורה ומייצר הטיית סרן ימינה.

כנ״ל בושינג קפיץ אחורי שמאל. מייצר היגוי אחורי בבלימה.

בדוק חופש מיסבי גלגל קדימה צד שמאל.

לגבי הספייסר, יכול להיות שהרכב היה מוגבה מאד בעברו וזרוע מונמכת לא הספיקה כדי לפצות?
אין סיבה הגיונית לספייסר הזה.
מוט S מיישר זוית עבודה בהגבהה סטנדרטית+

שחר גרינברג
25-12-24, 15:19
תודה דורון

אני לא יודע איך הרכב היה בעבר אבל אני מכיר היום היילקס יותר גבוהה שאין לה כזה ספייסר

כן כנראה שהדבר הנכון הוא להעיף את הספייסר הזה יש גם סיכוי שהוא גרם לבלאי גבוה


Sent from my iPhone using Tapatalk

tooshey
25-12-24, 18:37
מאות הילקס עברו תחת ידי ומעולם לא ראיתי ספייסר כזה.
המומנט שמופעל על הגוז׳ונים של הקינגפין גדל, ואיתו הסיכון של גזירת הגוז׳ונים בעבירות קשה.
ריתי את זה קורה מספר פעמים.
לא סתם טרייל גיר פיתחו נאקל 6 ברגים להי-סטיר, לכלים עם גלגל גדול שעושים עבירות אקסטרים.
בקיצור, תעיף את הספייסר כמה שיותר מהר.
שים לב שתצטרך גוז׳ונים קצרים במקום מוטות ההברגה.
חשוב לשים גוז׳ון מקורי או מחוזק ולא בורג רגיל או מוט הברגה .

אם בפתיחת מתלה אתה מגיע לנעילת תפוחים במוט דחיף, תחליף למוט S גבוה יותר.

בברכה, טושי

שחר גרינברג
25-12-24, 19:24
נראה לי שבהיילקס שלי יש הרבה דברים שלא ראית...
(נעילות מקוריות שעבור הסבה להפעלה עם וואקום לדוגמא)

אני אזמין סטדים חדשים מטויוטה וכבר ארענן שם את הכל

שחר

-->