צפייה בגרסה מלאה : צמיג שטח סיני
האם יש למישהו ניסיון עם צמיגי שטח מלא של ZMAX או FRONWAY?
תודה מראש
לפני שיאכלו אותך חי אני רוצה לציין בפני מי שלא חיפש צמיגים בשנה האחרונה - אין. בעיקר אם מדובר בצמיגי שטח ובעיקר במידות שאינן נפוצות ביותר. ממה שאני מבין אין גם צפי להתחדשות מלאי והמחירים של המותגים (אם יש מדובר במלאי ישן) נהיו יקרים פי 2 ויותר מהסינים.
לפני שיאכלו אותך חי 2:
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/129265
לפני שיוכלו אותך חי 3:
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/93500-4%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%A8-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99?p=938602&viewfull=1#post938602
אציין רק שזה רכב לטיולים בלבד.
מבסוט מאוד.
עמידים, ולא מתיבשים.
מרעישים כמו כל צמיג שטח משומש...
geva dover
13-01-25, 16:42
חייב לציין שאני עוד מעט מתקרב לחצי שנה של חיפושים אחרי צמיגים להיילקס במידה לא נפוצה ( 33/10.5/15) והיבואנים( אז היו כמה שמחזיקים) לא ירדו מ1400 שקל לצמיג.
היום יש רק בי אף וגם הם באזור ה1500 לצמיג בן שנתיים+ ( תלוי פנצריה)..
כבר משנה מידת צמיג למשהו מקביל וגם שם כנראה לא יהיה מנוס מלרדת במידה או להגדיל צמיג+גנט ( שניהם זה משהו שאני לא רוצה)
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
לפני שיוכלו אותך חי 3:
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/93500-4%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%A8-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99?p=938602&viewfull=1#post938602
אציין רק שזה רכב לטיולים בלבד.
מבסוט מאוד.
עמידים, ולא מתיבשים.
מרעישים כמו כל צמיג שטח משומש...
עדיין עם אותו סט שטח?
ehudzeelim
13-01-25, 18:14
לפני שיאכלו אותך חי אני רוצה לציין בפני מי שלא חיפש צמיגים בשנה האחרונה - אין. בעיקר אם מדובר בצמיגי שטח ובעיקר במידות שאינן נפוצות ביותר. ממה שאני מבין אין גם צפי להתחדשות מלאי והמחירים של המותגים (אם יש מדובר במלאי ישן) נהיו יקרים פי 2 ויותר מהסינים.
אצלי מידת צמיגים מאד לא נפוצה, 255/65/16, רציתי טויו A/T, לא היה בארץ.
הזמנתי דרך פנצ'ריה והגיעו תוך חודש בערך, רביעייה דנדשה בני פחות מחצי שנה.
הייתי בודק הזמנה כזו גם ל-M/T, זה לא אמור להיות שונה.
אני הזמנתי דרך צמיגי בר בא.ת. רחובות.
עדיין עם אותו סט שטח?
כן.
קצת פחות מ 4 שנים.
בערך 20K ק"מ.
כמובן שהתכנון הראשוני שלי לא החזיק ובפועל אלה הגלגלים שמותקנים קבוע על הרכב.
geva dover
13-01-25, 19:23
אצלי מידת צמיגים מאד לא נפוצה, 255/65/16, רציתי טויו A/T, לא היה בארץ.
הזמנתי דרך פנצ'ריה והגיעו תוך חודש בערך, רביעייה דנדשה בני פחות מחצי שנה.
הייתי בודק הזמנה כזו גם ל-M/T, זה לא אמור להיות שונה.
אני הזמנתי דרך צמיגי בר בא.ת. רחובות. אני ניסיתי.
התשובות שנתנו לי מספר פנצריות זה שהיבואן כבר לא מעוניין לייבא אותם.
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
אצלי מידת צמיגים מאד לא נפוצה, 255/65/16, רציתי טויו A/T, לא היה בארץ.
הזמנתי דרך פנצ'ריה והגיעו תוך חודש בערך, רביעייה דנדשה בני פחות מחצי שנה.
הייתי בודק הזמנה כזו גם ל-M/T, זה לא אמור להיות שונה.
אני הזמנתי דרך צמיגי בר בא.ת. רחובות.
אני עם אותה מידה (בסט כביש/טסטים מאחר ולפני כמה חודשים השגתי סט שטח 235/85),
קונה אך ורק באתרי אינטרנט (טייר דיל, טייר פור יו, אוטוטייר וכו...). תמיד יש צמיגים זמינים (כבר שנים עם טויו at). הבונוס הוא שגם המחירים לרוב טובים יותר ממה שפנצ'ריות מצליחות להשיג.
המצב היה כבר דרעק לפני כמעט שנתיים ששמתי צמיגים חדשים לשבח,
מקסיס 811 וסיניים עלו כמעט אותו דבר וגם בי אף לא היה רחוק.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
אצלי הבאגי החדשה נועלת צמיגים סיניים, ״35 ,121q , קוד עומס f.
קוראים להם patriot ויש עליהם תבליטים של גולגלות.
כל צמיג שטח מערבי אחר שהכרתי היה מחרבן את כל הקוביות שלו עם מה שהנוכחים האלה עברו. לפני כשנתיים החלפתי לפולו של הבת שני צמיגים אחוריים לסיניים, במבט חטוף מידי פעם , די מרוצה מהם לאחר כ 20,000 ק׳מ,לכשיגיע זמנם של הקדמיים אשקול להחליף את המישלנים לסינים עם ביקורות טובות.
לא יודע להעיד על יצרנים סיניים אחרים , אבל יש לי הרגשה שצריך לתת קצת יותר כבוד לשליטי העולם החדש. הם לומדים מהר הקומוניסטים האלה.
עם כל הכבוד למבט חטוף, גם של מומחה,
בצמיגי כביש,אני נוטה לשלם עוד כמה שקלים על מותג.
בשטח, אני הרבה יותר סלחן.
אתה מדבר על נסיון אישי או משמועות?
אני מעדיף משהו שאפשר לכמת במבחן אמפירי. לצורך העניין, מרחק בלימה. לא משהו שניתן לראות במבט על הצמיג.
ולא שאני טוען שהסיני לא טוב,
פשוט שהסיכוי שלי למצוא מבחן לצמיג כזה ברחבי הרשת הוא אפסי.
בצי הרכבים בעבודה, אגב, רואים הרבה צמיגים סיניים. מעולם לא התפוצץ צמיג מחד, מאידך, אין שום יכולת אמיתית להגיד אם הם אוחזים או לא כי רוב התאונות נגרמות סתם כי איזה אידיוט היה בטלפון.
בשטח אני כבר יכול להתדיין על תחושות של אחיזה, אבל ברוב המקרים מה שיפגע יהיה רק האגו כי לא הצלחתי לעלות מדרגה (וגם זה לא, כי אני כבר תקופה ארוכה לא מאתגר את עצמי כנהג או את הרכב כמתנהג..).
עזוב אותך , מי מבצע את המבחן, מי משלם על ביצוע המבחן וההשוואה? אני כבר מזמן מאמין רק לעצמי.
סומך עליך שתעלה על ההגה ותוכל להרגיש לבד אם הצמיג אוחז או לא, בולם טוב או שלא, באיזה קצב הוא מתיבש ואיך הוא נאכל. כמובן שהכל באופן יחסי. לדעתי לנקודה שהעלית בנושא צמיגי כביש, החשוב הוא טריות הצמיג, אני למשל לא מחכה עד שהצמיג יתייבש או יישחק, מחליף אותם לפני .משהו כמו שנתיים או 20000 קמ.בגדש על הקדמיים.בדגש על הרכבים של הבנות.
אה, ועוד דבר חשוב מאוד, רודף אחריהן כל חודש ומוודא שהן בודקות לחץ אוויר וממלאות כנדרש.
אין לי איך לבדוק אבל אינטואיטיבית ההפרשים בביצועים בין סיני למותג, בצמיגי כביש רגילים וגם בצמיגי שטח, באחוזים זה כלום ושום דבר.. ברכבי מסלול זה כנראה ישנה יותר. אני מבקש מצמיגי שטח שיחזיקו 3-4 שנים ושיתנו ביצועים סבירים.. אין שום סיבה שזה לא יקרה גם בצמיגים סינים.
בעיה מהותית בתוצרת הסינית היא שאנחנו פשוט לא יודעים להפריד עדיין בין יצרנים עם מוצר טוב לבין הזבל בסטנדרט עולם שלישי שזורם לכאן בלי הכרה.
אני בטוח שיש יצרנים סיניים שיודעים לייצר צמיגים איכותיים. הם מעצמה טכנולוגית.
אנחנו עדיין לא מכירים מספיק מי טוב ומי לא.
בזמנו אבי החליף צמיגים סיניים זולים לא בלויים בפרייבט לטובת צמיגים דאנלופ.
ההבדל באחיזה היה ברור מאד.
אם זה היה ממוקד הפרש בביצועים מילא
מבחינתי הבעיה זה איכות ייצור לא ברורה וההשלכות ב 130 קמ״ש בכביש
גם ״ עבור הבנות ״
Sent from my iPhone using Tapatalk
למשל:
צמיגי שטח לדיסקברי 4
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?share_fid=22239&share_tid=129265&share_pid=1060118&url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2Ecom%2 Fforums%2Fshowpost%2Ephp%3Fp%3D1060118&share_type=t&link_source=app
אני העליתי שני נסיונות אישיים, יש לי עוד נסיון טוב בעבר עם צמיגי משאית . עושים פה סטטיסטיקה , לא שום דבר גורף.
חנן-ג'יפולוג
14-01-25, 11:50
אה, ועוד דבר חשוב מאוד, רודף אחריהן כל חודש ומוודא שהן בודקות לחץ אוויר וממלאות כנדרש.
חיישנים ומסך בשנקל מעליאקספרס ותוכל להוריד את זה מעצמך. גם מהתחזוקה השוטפת של האוויר וגם את הדאגה מההשלכות הבטיחותיות של ירידת אוויר בזמן תקר.
ehudzeelim
14-01-25, 12:06
אם להחריג יוצאים מן הכלל , צמיגים סיניים פחות בטיחותיים, אני יודע את זה כי התנסיתי בהרבה דגמים, ואני תמיד בודק אותם כשהם חדשים, נותן כמה בלימות חזקות וכו'.
אצלי במוסו הצמיגים בדרך כלל סינים (היו גם יוצאי דופן),
אצל אשתי במוסו הצמיגים אף פעם לא סינים.
אז יש לי בסיס טוב להשוואה.
ואחרי כל זה, בסוף ביצועים של צמיג חדש, גם אם הוא סיני, יהיו טובים בהרבה מכל צמיג, גם צמיג איכותי, שאינו חדש.
לגבי צמיגי שטח מלא, יש לי מעט מאד ניסיון, רק עם שני מותגים, מקסיס וסיילון (סיני)
הסיילון היה נחות בפרמטר אחד בוודאות - אחיזה צידית בשטח. בשיפועי צד הרכב היה מחליק בקלות הצידה, יחסית למקסיס (וגם יחסית לצמיגי A/T).
יש לי בקמפר צמיגים סיניים משנת 2015.
הם נראים לא רע בכלל ובבלימת חירום שנאלצתי לעשות לפני כשנה לא הרגשתי שהצמיגים היו הבעיה.
מצד שני זה רכב שנוסע ממש מעט ולא עובר את ה110 קמש ומי שנוהג בו - רק אני.
במכוניות ליסינג כאלו ואחרות היו מורכבים לי צמיגים סיניים מהסוג שעולה לחברת הליסינג 80 שקל (כן כן. ראיתי את החשבונית) וזה היה חרא בתחושת הנהג גם של נהגת שעלתה לאוטו אחרי החלפת צמיגים ושאלה מה קרה לאוטו.
עכשיו נחזור לצמיגי שטח. אם אין צמיגי בוץ במידה שאני צריך ויש לי ברירה לקנות צמיגים סיניים או לרדת ל AT. זו הדילמה. אז אני מקשיב לכם ומבין ששווה לשקול את הסיני? או שאני קורא בזהירות ומבין שמי שיש לו נסיון טוב עם צמיגי שטח סינים זה מי שלא נוסע איתם הרבה בכביש?
אסף.
האמת אסף אני בדילמה דומה.
האוטו נוסע כדיילי הרבה יותר ממה שחשבתי, ותוהה האם להחליף את הטויו MT שלי (שעשו את שלהם אחרי 30 אלף קמ ועושים הרבה רעש וכבר קשה/בלתי אפשרי לאזן אותם) לצמיגי AT שיהיה לי יותר כיף 99% מהזמן, או לעבור לצמיגי שטח מלא זולים יותר, שיחזיקו כנראה את אותו פרק זמן כמו הטויו...
הכיוון שלי הוא דווקא לכיוון הAT
AT אגרסיביים כמו ה-811 של מקסיס או בי אף נותנים כמעט בכל שטח את אותו מענה שנותן צמיג 100 אחוז קשוח.
אם זאת, ה-811 נקנו חשבי כי בזמנו ההפרש לשטח מלא סיני היה קטן מדי בכדי להצדיק.
היום אם ההפרש יהיה גדול יותר טיהיה צמיג סיני 100 אחוז זה כנראה מה שיכלה על השבי.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
אני על AT.
נסעתי על מקסיס, החזיק 3 שנים וקרוב ל 30K והוחלף.
נסעתי על BF KO2, אחרי שנתיים וקצת , 25K קמ, נהיו קשים ומרעישים, הוחלפו.
שמתי סינים ב 450!!! שח לצמיג. שנה וחצי, 15K קמ, מזדקנים לא פחות טוב מהקודמים.
עוד חצי שנה ( אחרי שנתיים שימוש) נחליף ( ללא שום קשר למצבם) לסיני אחר.
לא חושב שיש הבדל משמעותי בכביש או בשטח.
אני בלי נעילות ולא מזמן עשיתי חצי מדבר יהודה ( מערוגות לערד) על הנעה אחורית בלבד, ובנסיעה מהירה ( כולל נסיעה בחושך).
הצמיגים סיפקו את הסחורה בלי נזקים נראים לעין.
AT אגרסיביים כמו ה-811 של מקסיס או בי אף נותנים כמעט בכל שטח את אותו מענה שנותן צמיג 100 אחוז קשוח.
ent from my CPH2465 using Tapatalk
יש בהחלט הבדל, והוכח במבחנים מסודרים.
אם מהנסיון שלך לא הרגשת הבדל אז בשבילך אין ערך מוסף.
גם עבורך, בתרחיש סתמי של שלולית בוץ מעל אורך הרכב, בציר פשוט, זה יכול להיות ההבדל בין תקוע לנוסע .
אני על AT.
נסעתי על מקסיס, החזיק 3 שנים וקרוב ל 30K והוחלף.
נסעתי על BF KO2, אחרי שנתיים וקצת , 25K קמ, נהיו קשים ומרעישים, הוחלפו.
שמתי סינים ב 450!!! שח לצמיג. שנה וחצי, 15K קמ, מזדקנים לא פחות טוב מהקודמים.
עוד חצי שנה ( אחרי שנתיים שימוש) נחליף ( ללא שום קשר למצבם) לסיני אחר.
לא חושב שיש הבדל משמעותי בכביש או בשטח.
אני בלי נעילות ולא מזמן עשיתי חצי מדבר יהודה ( מערוגות לערד) על הנעה אחורית בלבד, ובנסיעה מהירה ( כולל נסיעה בחושך).
הצמיגים סיפקו את הסחורה בלי נזקים נראים לעין.
זה תיאור של צמיג מסחרי / טרקטור , קשיח ועמיד .
אחיזה / בטיחות לא בהכרח באים יחד עם זה
אם עמידות זו הדרישה העיקרית מהצמיג - סבבה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
כמו שיש הבדל באיכות בצמיגים מערביים יש בסינים,
תתחילו להעלות דגמים ויצרנים כדי שנוכל באמת להפריד מה ראוי ומה זבל.
ואיך תדע מה ראוי? "כי הרגיש לי סבבה בכביש?"
חודשיים עם 4 צמיגי פטריוט על הפראדו כמו שטל דיבר עליהם, מידה 265/75/16
כ2500 קמ כולל טיולים. בינתיים לא מוצא משהו רע להגיד עליהם. בשטח הם בסדר גמור ובכביש הם שקטים ולא הרגשתי הפרשי אחיזה.
מה גם שהם RT שזה משהו בין MT לAT, שזה בדיוק מה שאני צריך.
עלו באזור ה700 לחתיכה והאופציה החליפית הייתה bf km2 מלפני שלוש שנים בעלות 1400 שקל לחתיכה.
לקחתי ברגשות מעורבים אבל בינתיים אני מרוצה.
ואיך תדע מה ראוי? "כי הרגיש לי סבבה בכביש?"
מי ישמע אתה משחיז פניות בנס הרים עם פרארי.. קצת מחקר ואם יש אתר נורמלי ליצרן והם נמכרים באירופה או בארה״ב, ויש קצת ביקורות באנגלית, זה אמור להיות מספיק טוב.
ואיך תדע מה ראוי? "כי הרגיש לי סבבה בכביש?"
״קניתי לפני X חודשים, שימוש ככה וככה, בלאי סביר/לא סביר, ביחס לצמיג Y שהיה זה ככה וככה+צילום.
משהו להתחיל איתו.
ואיך תדע מה ראוי? "כי הרגיש לי סבבה בכביש?"
צ'מע, בשביל זה יש ג'יפולוג, לא?
נהגים מנוסים שכבר עברו הרבה סטים של צמיגים, בכל זאת יש מישקל מסויים לתחושת ישבן שלהם.
ספציפית לסט ROADCRUZA AT שאני נוסע עליו כבר חצי שנה (לינק במעלה הדיון), בהשוואה לגודייר רנגלר דוראטרק שקדמו לו, הוא שקט וחלק לפחות באותה מידה, אוחז סבבה לגמרי בכביש יבש (כן אני בודק) ועד עכשיו לא הפתיע אותי על כביש רטוב.
כמו שתיארתי בדיון שבלינק, כן חוויתי איתו החלקה היסטרית עם צמיגים רטובים על בטון מוחלק (בחניון תת קרקעי חדש).
בשטח טרשי וחולי הוא כנראה מוצלח יותר בזכות סוליה אגרסיבית יותר, אבל זה בנקודות. לבוץ לא ניכנסתי איתו.
בינתיים עמיד בהחלט, הסוליה נראית מעולה, הדופן חטפה פה ושם שריטות עמוקות אבל שום דבר קטלני.
זה על משהו כמו 10,000 ק"מ ובהערכה גסה 15% שטח.
מי ישמע אתה משחיז פניות בנס הרים עם פרארי.. קצת מחקר ואם יש אתר נורמלי ליצרן והם נמכרים באירופה או בארה״ב, ויש קצת ביקורות באנגלית, זה אמור להיות מספיק טוב.
אבל זה בדיוק מה שאמרתי בהודעה הראשונה.
אם אני מצליח למצוא איזה קישור למבחן מעשי (ולא תחושתי), בד"כ ביוטיוב, זה מספיק טוב לי. *הבעיה היא שבד"כ אין*. גם לא אתר נורמאלי. כשמדובר בצמיג שטח, זה באמת פחות מפריע לי. עיקר הדרישה מהצמיג שלא יתפרק תו"כ נסיעה. בצמיג כביש, העוד שני מטר מרחק עצירה, או העוד קצת אחיזה בתמרון חירום בכביש רטוב הוא קריטי. לא צריך להגיע לנס הרים בשביל זה.
בעיקר ב"רכב של הבנות".
ואני דווקא מאוד מתחבר למה שכתב דורון. עיקר הבעיה היא שהיום אנחנו לא יודעים להבחין בין יינג ליאנג. מאגר הידע הרציני פשוט לא קיים. רק שלטעמי האישי מאוד, חוות הדעת של המשתמשים כאן הן משמעותיות בצמיגי שטח. פחות בצמיגי כביש.
זה תיאור של צמיג מסחרי / טרקטור , קשיח ועמיד .
אחיזה / בטיחות לא בהכרח באים יחד עם זה
אם עמידות זו הדרישה העיקרית מהצמיג - סבבה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ממש לא.
אם הייתי מחפש רק עמידות ולא היה אכפת לי מהתנהגות כביש, הייתי הולך על MT.
אני על AT כי חשובה לי התנהגות כביש.
תקרא מה כתבתי על ה KO2, זרקתי אותם בגלל התנהגות כביש ( לא יכולת שטח).
וזו בדיוק הנקודה-
אם KO2 הופכים אחרי שנתיים לקשיחים ומרעישים אז אין הצדקה למחיר.
לדעתי ( אין לי הוכחה מדעית, רק תחושת נהיגה) סיני בן 2 שנתיים נותן התנהגות כביש טובה מ KO2 בן 4 ( או במילים אחרות סיני חדש עדיף על BF בין שנתיים).
אז אני משלם פחות מחצי, ונוסע על צמיג בגיל ממוצע צעיר יותר.
יונימוג אדום
15-01-25, 17:23
הצמיג הסיני היחידי שהתקנתי בעבר על סיקס הוא פדרל - צמיג שטח קשוח וקשה , הכי טוב בטכני אולם רועש אימים בכביש ואחיזה גרועה .
בדיונות - פתח ונטיל ושים בכיס - לא ירד הצמיג ולא יזוז בדיונה :)
מאוד מרוצה מצמיג מקסיס 8060 טרפאדור - גם על הסיקס וגם על הסמוראי מחזיקים מעל 50000 ק''מ , לא רועשים בנסיעה , אחיזת כביש טובה גם בכביש רטוב , בדיונה לאחר הורדת אויר ( סביב 6 עד 8 PSI ) טובים מאוד .
בעבר השתכנעתי ע''י הדור הצעיר ( כולם נולדו לשטח ) להתקין BF KM3 - צמיג יקר משמעותית וכבד , תצרוכת הדלק עלתה ב - 15% מרעישים ולא טובים בחול .
לאחר שנה וקצת וכ - 10000 ק''מ מכרתי אותם וחזרתי למקסיס אשר עבורי הוא צמיג מנצח .
את הסיקס הנוכחי רכשתי לפני 18 שנה עם צמיגי בריג'סטון AT - היו ממש מעולים בכל פרמטר ובהחלט נתנו עבודה גם בשטח טכני עצבני , הפרמטר היחידי שהפריע לי - הנראות , רכב שטח עם צמיג פרווה ;)
לא שולל כלל צמיג סיני - יש מוצרים סינים - גם בשימוש שלי שעולים ברמתם על מוצר אירופאי או אמריקאי .
אילן
GodsFather
15-01-25, 17:30
התקנתי fronway על האאוטבק קצת לפני שמכרתי אותה. היו סבבה לגמרי. כביש אחלה אחיזה, כולל בדיקת בלימת חירום ויותר מאחת.
בשטח, לכאורה 5050, צלחה בוציאדה מכובדת בלי להתרגש. אין לי הרבה מעבר לזה, אולי אפשר לבדוק עם הבעלים החדש שגולש כאן גם ונהנה מהרכב.
Sent from my SM-F916B using Tapatalk
אבל זה בדיוק מה שאמרתי בהודעה הראשונה.
אם אני מצליח למצוא איזה קישור למבחן מעשי (ולא תחושתי), בד"כ ביוטיוב, זה מספיק טוב לי. *הבעיה היא שבד"כ אין*. גם לא אתר נורמאלי. כשמדובר בצמיג שטח, זה באמת פחות מפריע לי. עיקר הדרישה מהצמיג שלא יתפרק תו"כ נסיעה. בצמיג כביש, העוד שני מטר מרחק עצירה, או העוד קצת אחיזה בתמרון חירום בכביש רטוב הוא קריטי. לא צריך להגיע לנס הרים בשביל זה.
בעיקר ב"רכב של הבנות".
ואני דווקא מאוד מתחבר למה שכתב דורון. עיקר הבעיה היא שהיום אנחנו לא יודעים להבחין בין יינג ליאנג. מאגר הידע הרציני פשוט לא קיים. רק שלטעמי האישי מאוד, חוות הדעת של המשתמשים כאן הן משמעותיות בצמיגי שטח. פחות בצמיגי כביש.
לא תוכל להבחין בין יינג ליאנג, קודם תבדוק מי מייבא אותו, אם זה ״האחים שמוליק הובלות״ אז תרים גבה ותמשיך הלאה בבדיקות, כמו כן צמיג זול מידי( אסף ראה 80 שח לצמיג .. וזה אחרי ששתי ידיים עוד הרוויחו לפני…לא יאומן..). על צמיג שחברה כמו מכשירי תנועה מייבאת , הייתי סומך יותר.
ובמאמר מוסגר אל תתפלא אם תגלה שחברות ״מערביות״ כמו מישלין מייצרות את הסחורה שלהן בסין? כן , אני יודע, תגיד לי שזה מפעל איכותי סיני , עם ביקורת איכות וכו׳. כן, מאותו מפעל אתה גם יכול לקבל מפס הייצור צמיג שרשום עליו יינג במקום מישלין. עסקים והסכמים בין לאומיים של חברות שמוכרות לפה וההיא לשם.
פעם אחת כבר קניתי צמיג "מבית קונטיננטל, מיוצר באותו מפעל וכו....". לא טעות שאחזור עליה. אם אין לי מידע קונקרטי על הצמיג, אני אאלץ לסמוך על מחלקת מחקר ופיתוח של חברה גדולה ומוכרת ועל מחלקת בקרת האיכות שלה.
מידע קונקרטי, זה מה שאנחנו מנסים לצבור פה על דפי האתר.
לפני כשנה חיפשתי צמיגי MT במידה 255/75R17
היתה בעיה של זמינות.
אפילו סינים בקושי היו.
כל מני צמיגאים ״מהתחום״ הציעו BF “כמו חדשים שהרגע ירדו מרכב שהגיע מהנמל״ במחירים גבוהים. מקום אחד הציע להזמין לי General ב 1400 ליחידה, עם המתנה של מספר חודשים.
בסוף, אחרי שסיימתי טלפונים לכל המומלצים ואלה ש״בתחום״, באקט של ייאוש הרמתי טלפון לפנצ׳ריה ליד הבית.
הביאו לי מהיום למחר Kumho ב 800 ומשהו ליחידה.
יש הפתעות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אסף, אתה ממליץ על הצמיג שעל הקמפר? איך הוא נקרא?
הבעיה העיקרית עם הסינים היא לא רק רשימת המותגים האין סופית אלא גם קצב התחלפות המותגים, אין שום דרך לדעת אם הצ'ינגסטאר הזה הוא אותו צ'ינגסטאר מלפני שלוש שנים.
באוקטביה ליסינג שהייתה לי התעקשתי, הוספתי כסף ושמתי דנלופ. (סתם דנלופ, לא איזה משהו מיוחד)
נסעתי על אוקטביה של קולגה עם הסיני שרצו לשים לי, בקצב שהייתי רגיל לנסוע עם האוקטביה שלי, והורדתי קצב מהר מאוד.
בנתיים, עד היום, בכל הפנצ'ריות שרצו למכור לי סיני ביקשתי לראות מה מותקן על הרכב של הבעלים.
נכון, לא עברתי כל כך הרבה פנצ'ריות, אבל בנתיים כולם היו עם חברה נורמאלית.
אישית אני לא נכנע עדיין ומתעקש לשים חברה נורמאלית ומשפיע על כל מי שאני יכול.
לא רוצה להשתתף בניסוי.
אבל אם אתם כבר עושים ניסוי, תנו פרטים, חברה, דגם, שנת ייצור, אופי נסיעה....
אבל אם אתם כבר עושים ניסוי, תנו פרטים, חברה, דגם, שנת ייצור, אופי נסיעה....
יותר טוב וכולל את כל הפרטים הטכניים המוטבעים - צילום איכותי של הצמיג.
ehudzeelim
16-01-25, 18:13
אני עם Farroad A/T FRD86 (סיני),
קיבלתי רביעייה מחבר האתר שלא היה צריך אותם, במצב חדש.
שנת יצור 2021, אצלי כ-9 חודשים ועשיתי איתם כבר 27000 ק"מ.
צמיג לעומס גבוה (קוד עומס 116 כמדומני, לא נתקלתי בכזה במידה 235/75r15 עד היום) ואני סה"כ מבסוט.
חלק מהקוביות קצת נקרעו באחוריים, גם בגלל הנעילות, גם בגלל שאני נוסע בלחץ גבוה יחסית גם בשטח (מעל 30psi),
וגם כי הצמיג כבר בן 3 פלוס.
אבל לא מראה סימני יובש כלל ובכביש הוא תענוג, אחרי ה-M/T הסיניים האחרונים, אבל זה לא חוכמה..
ehudzeelim
16-01-25, 18:32
תמונות..
יש משהו מההתקנה
148460
מזכיר את הסוליה של הטויו at
ehudzeelim
16-01-25, 19:39
מזכיר את הסוליה של הטויו at
במקרה התחדשתי לאחרונה גם בטויו..
אז אני יודע להגיד שהם עולים בערך כפול מהפארוד (על מידה מאד דומה),
אבל בדקתי אותם על כביש רטוב והפתיע אותי עד כמה הם אוחזים טוב.
כנראה יותר טוב מהפארוד גם כשהיו חדשים, (שלא זכורות לי הפתעות מהם 😁 ).
קוד העומס שלהם הוא 109, לעומת 116 בפארוד, כך שבסוף הכל עניין של מה הצרכים הספציפיים.
148461
...בעייתי לייצר ידע כשהמותגים מתחלפים כמו סביבון. כמו ב"סמויה" שמחליפים את השם של הסם כל שבוע כדי שהג'אנקים יקנו משהו חדש (במחשבה שניה, לא בטוח שהאנלוגיה נהדרת).באחד הפרייבטים שקניתי עם צמיג מזעזע בשם FARROAD (שלא סבלתי בעיקר בגלל אחיזה ברטוב, גם חטף פנצ'רים) במשהו שנקרה iLink שנתנו עבודה סבירה.כשהחלפתי בחגים (31 MT) לא מצאתי טויו בכלל,3 BF לא טריים במחיר 1400, קופר היו ב-1000, מקסיס 8060 הזמנתי משני מקורות שבסוף אמרו שאין להם ומבשיחה עם היבואן הבנתי שגם לו אין (אולי השתנה מאז). בלית ברירה לקחתי מקסיס 764 ב-840 ש"ח, היתרון שהיו בני שבועות ספורים. הצמיג רועש מאוד בכביש בעיקר כשהוא חדש (כמה אלפי ק"מ אחרי זה משתפר אבל עדיין רועש) -- אבל אחז מצוין בגשמים הגדולים, גם במהירות גבוהה, איתגרתי אותו בכוונה. בשטח אני לומד לסמוך עליו, מוריד ל-22 PSI ולאחרונה גם 18 וזה בסדר. קצת חתכים פה ושם (אני נהג קצת אגרסיבי). בהתחשב בשוק זו אופציה יעילה למי שהשטח הוא העיקר בשבילו, לא טובה למי שהרבה בכביש.ההתלבטות היתה אם לקחת טויו AT באותו מחיר, ה MT עושים לי הרבה עבודת ניהוג, עם AT אצטרך לנהוג הרבה יותר "מיקרו" וכנראה יותר לאט...
מפורום אחר:
"אלה הצמיגים הסיניים חיקוי מקסיס סטיקי , "
148464148465
צמיגי JOURNEY. סיני.
נראים יופי. השאלה אם הייתי שם אותם על הרכב שלי.
31/10.5R15 "של סיקס" וכל שאר צמיגי 15"...
235/85R16 "של דיפנדר" וכל שאר מידות 16"...
הרכבים עצמם כבר פחות נפוצים. מלאי נשאר על המדפים יותר זמן. יבואני צמיגים לא פראיירים.
הג'אנט הנפוץ בצמיגי שטח הוא כבר 17" והמידות הסטנדרטיות היום לצמיגי MT הן מה שהולך על היילקס/לנדקרוזר מצד אחד ורנגלר/ברונקו מצד שני.
geva dover
24-01-25, 09:52
ומשרד התחבורה לא יתעורר לעולם.
כלומר לא יאשר החלפת מידות לכלל רכבי האספנות (לגנט 17 לדוגמא).
בסוף בעלי הרכבים יתקעו בלי צמיגים, בלי רישוי, בלי עבר, בלי הווה, בלי עתיד
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
איפה שיש ביקוש תמיד יהיה היצע. כשהביקוש קטן גם ההיצע הולך וקטן, המחיר עולה ולכן השוק עובר להיות סיני. אבל צמיגים להתגלגל מטסט לטסט כנראה שיהיו.
דווקא באספנות משרד התחבורה מגלים טולרנטיות מסויימת במידות תחליפיות לצמיגים שאין להשיג. לא מאוד בקלות אבל זה אפשרי - אולי גם בזכות זה שמאגרי המידע לא מכסים מכוניות ישנות.
אסף.
מיכה איך האחיזה בכביש אחרי הגשמים שהיו בסופש?
ראיתי אותם על גימני ליד הבית והתלהבתי מהנראות.
היום אני עם 8060 מאוד מרוצה בשטח אבל מחפש לעבור ל AT בגלל הבטיחות בכביש
Sent from my SM-G998U1 using Tapatalk
בסדר גמור.
צריך להודות אבל שאני לא ממש בודק איפה המגבלות שלהם על כביש רטוב. בכל זאת יש אפקט פסיכולוגי כזה של 'סע בזהירות כי הצמיגים סיניים'.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
וואלה, עלית על אחלה סלוגן חדש ל רלב״ד
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.