PDA

צפייה בגרסה מלאה : התנעה קשה (סופה)



Snir
06-02-25, 17:17
סופה 93, עומדת פרקי זמן יחסית ארוכים בחניה, מצבר בוש בן שנה וחצי מחובר קבוע למטען.
אחרי עמידה ממושכת תמיד היה נדרש סטרטר קצת יותר ארוך. לאחרונה הסטרטר נהיה ממש ארוך. נדרשים כמה נסיונות שגם שברגע שהיא מניעה, נכבית, ואז סטרטר קטן והיא מניעה בלי בעיה ונשארת מונעת.
אין בעיות של סחיבה, אין גמגומים. נוסעת יותר טוב מהליסינג שלי.
אם מדומם ומיד מניע, מניעה בנגיעה. אם עושה חצי שעה הפסקה, יש כבר סטרטר ארוך (לא כמו של הבוקר, אבל יותר ארוך ממה שהיה נהוג, ומניעה).

אני חושד שהמשאבת דלק התעייפה, מצד שני בנסיעה זה לא בא לידי ביטוי...

אשמח לעצתכם.

איל מ
06-02-25, 17:25
במידה שאתה לא חש שהסטארטר איטי,
בהנעה "קרה" נסה לפתוח סוויץ' עד שהמשאבה מפסיקה.
סגור סוויץ' ופתח שוב עד שהיא מפסיקה. (אפשר אפילו פעם שלישית).
רק אז תן סטארטר, וחזור עם ממצאים.

ishc
06-02-25, 20:06
תתחיל מדברים קלים יחסית.
קוים ראשיים של פלוס ומינוס

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

Udim
06-02-25, 20:13
אם אתה חושד במשאבה, למה לא למדוד לחץ דלק בחליל?

Sent from my SM-S711B using Tapatalk

Gershon
06-02-25, 21:09
סופה 93, עומדת פרקי זמן יחסית ארוכים בחניה, מצבר בוש בן שנה וחצי מחובר קבוע למטען.
אחרי עמידה ממושכת תמיד היה נדרש סטרטר קצת יותר ארוך. לאחרונה הסטרטר נהיה ממש ארוך. נדרשים כמה נסיונות שגם שברגע שהיא מניעה, נכבית, ואז סטרטר קטן והיא מניעה בלי בעיה ונשארת מונעת.
אין בעיות של סחיבה, אין גמגומים. נוסעת יותר טוב מהליסינג שלי.
אם מדומם ומיד מניע, מניעה בנגיעה. אם עושה חצי שעה הפסקה, יש כבר סטרטר ארוך (לא כמו של הבוקר, אבל יותר ארוך ממה שהיה נהוג, ומניעה).

אני חושד שהמשאבת דלק התעייפה, מצד שני בנסיעה זה לא בא לידי ביטוי...

אשמח לעצתכם.

אחת הסיבות-שסתום אל חוזר שנמצא תוך משאבת דלק פרוץ

Snir
07-02-25, 10:10
איל - הסטרטר נשמע כרגיל, אני תמיד פותח סוויצ ונותן לו זמן לפני הנעה, אנסה את הטריק של ה-3 סוויצ ברצף.

אודי - זה בדיוק השלב הבא, יש לך קישור רלוונטי לתת לי?

צחי - לא חשבתי בכיוון כי במידה ומדומם ומניע אחרי כמה שניות היא מניעה בנגיעה, אבדוק.

גרשון - התקלה שאתה מתאר נשמעת לי הגיונית ממש. יש לי דרך לאשש את זה מבלי פשוט להחליף משאבה?

תודה לכולם!

opl
07-02-25, 10:59
בדיזלים כשהיינו רוצים לשלול שסתום אל חזור בבית הפילטר היינו מרכיבי אל חזור חיצוני. בהתאם לקוטר הצנרת.

https://www.amazon.com/Return-Check-Petrol-Diesel-Aluminium/dp/B06XK5CSS4?th=1

Gershon
07-02-25, 22:18
........................................ ..........
גרשון - התקלה שאתה מתאר נשמעת לי הגיונית ממש. יש לי דרך לאשש את זה מבלי פשוט להחליף משאבה?

תודה לכולם!

יש דרך
לי קל להסביר איך-דרך טלפון
צור קשר

shmulikbg
08-02-25, 23:18
סופה 93, עומדת פרקי זמן יחסית ארוכים בחניה, מצבר בוש בן שנה וחצי מחובר קבוע למטען.
אחרי עמידה ממושכת תמיד היה נדרש סטרטר קצת יותר ארוך. לאחרונה הסטרטר נהיה ממש ארוך. נדרשים כמה נסיונות שגם שברגע שהיא מניעה, נכבית, ואז סטרטר קטן והיא מניעה בלי בעיה ונשארת מונעת.
אין בעיות של סחיבה, אין גמגומים. נוסעת יותר טוב מהליסינג שלי.
אם מדומם ומיד מניע, מניעה בנגיעה. אם עושה חצי שעה הפסקה, יש כבר סטרטר ארוך (לא כמו של הבוקר, אבל יותר ארוך ממה שהיה נהוג, ומניעה).

אני חושד שהמשאבת דלק התעייפה, מצד שני בנסיעה זה לא בא לידי ביטוי...

אשמח לעצתכם.

נסה לאתר ולבדוק חיישן טמפרטורה. אם אני זוכר נכון, יש לו אחד נוסף לצורך אינדיקציית טמפרטורה בהתנעה. לא סגור על זה בוודאות.

Snir
09-02-25, 10:48
במידה שאתה לא חש שהסטארטר איטי,
בהנעה "קרה" נסה לפתוח סוויץ' עד שהמשאבה מפסיקה.
סגור סוויץ' ופתח שוב עד שהיא מפסיקה. (אפשר אפילו פעם שלישית).
רק אז תן סטארטר, וחזור עם ממצאים.ניסיתי את הטריק עם 3 סוויצים, נתתי להם גם פרקי זמן מכובדים בין אחד לשני...
לא הרגשתי הבדל ניכר במשך הזמן שנדרש להתנעה...

איל מ
09-02-25, 14:11
אז מוריד סבירות (אם כי לא מבטל) של נושא האוויר בקו.

Snir
09-02-25, 20:10
אז מוריד סבירות (אם כי לא מבטל) של נושא האוויר בקו.איף... אנסה את ההצעות של האל-חזור על קו הדלק ואתקשר לגרשון לשמוע לעצתו (ואכתוב אותה כאן) ואעדכן.

Snir
04-03-25, 17:46
בדיזלים כשהיינו רוצים לשלול שסתום אל חזור בבית הפילטר היינו מרכיבי אל חזור חיצוני. בהתאם לקוטר הצנרת.

https://www.amazon.com/Return-Check-Petrol-Diesel-Aluminium/dp/B06XK5CSS4?th=1איפה נכון להתקין את האל-חזור ביחס לקו דלק? קרוב יחסית לחליל?

-->