התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בגי"ה - שינוע סוללות לארץ.



Pageup
27-02-25, 14:54
אני צריך לייבא כמה סוללות Li Ion של יצרן אמריקאי לארץ. סוללות עם תקינה (כולל צבאית), מסווגות UN3480.
תכולת האנרגיה של כל סוללה עד 80Wh. צריך לשנע כמה כאלה, אבל גם אם אצטרך לשלוח אותן אחת אחת זה בסדר.
הסוללות הן סוללות ארוזות במארז קשיח (כמו Power Bank רק עם עוד כמה אופציות) ויארזו לפי מה שידרש.
בבירור שאנשי הלוגיסטיקה שלי עשו מול כל המשלחים הרגילים הפחידו אותם, העמיסו עלויות ועלויות אופציה אם יתקע.
השאלה היא, האם מישהו עשה דברים כאלה, כמה ההפחדה היא נכונה (לוקח את מה שהם אומרים בערבון מוגבל), ומה אפשר לעשות כדי שאפשר יהיה לשנע אותן בלי תקלות. להביא אותן דרך הים זה בערך חודשיים (וזה מה שיקרה בכמויות גדולות, עכשיו זה דוגמאות).
בקיצור, איך עושים את זה, עם מי מדברים והכצעקתה.

boaz avrahami
27-02-25, 16:05
זה שאלה לעמילי המכס בחברות השילוח ולא בכל מקום תקבל אותה תשובה.
בתור התחלה תצטרך טופס חומרים מסוכנים של יצרן הסוללה - זה נקרא MSDS
את הנייר הזה תעביר לחברות השילוח כולל פרטים על כמות ואופן האריזה.
אין לך הרבה מה לקבל עיצות כי כל חברה עשויה להתנהל שונה אבל הכללים הראשיים שיכים למנהל התעופה ותפקיד חברת השילוח להתמודד עם זה.

בים כנראה יותר קל

ראה גם כאן

https://www.sofeast.com/glossary/what-is-a-battery-msds-material-safety-data-sheet/



Sent from my iPhone using Tapatalk

Pageup
27-02-25, 16:23
MSDS זה לא הבעיה כי הן עברו תקינה. אנשי הלוגיסטיקה שלי (כנראה עצלנים ועם ראש קטן) "ביררו" עם המשלחים שלנו והפחידו אותם.
אני ממש לא פסימי כמוהם כי בסופו של יום, מגיעות לפה סוללות בנפחים גם גדולים יותר והכי קל להגיד אי אפשר, זה לא דורש מאמץ.
השאלה אם יש פה מישהו שיכול להגיד לי: דבר איתי, דבר עם ההוא בחברה הזו והזו ואוכל לדבר עם מישהו שמבין ישירות. כרגע האימפוטנציה מעכבת לי פרוייקט.

נדב42
28-02-25, 05:55
נשמע כמו טיסה לחו"ל על חשבון העבודה...

opl
28-02-25, 08:26
כשאני יצאתי מארזים ללקוח שכוללים סוללות BB-2590/U גם אכלנו סרט. שכלל אריזות מיוחדות, הצהרות כאלה ואחרות והרבה בירוקרטיה. זה היה לפני 6-7 שנים ככה שאיש הלוגיסטיקה שלי שהיה אז כבר לא עובד בחברה (אין לי עם מי להתייעץ עבורך) ואלה שכן לא יודעים כלום בנושא.

Pageup
28-02-25, 09:39
נשמע כמו טיסה לחו"ל על חשבון העבודה...

האופציה כבר עלתה, אבל זה דורש חצי ממחלקת הפיתוח לטוס לפי סוללה לנוסע.



כשאני יצאתי מארזים ללקוח שכוללים סוללות BB-2590/U גם אכלנו סרט. שכלל אריזות מיוחדות, הצהרות כאלה ואחרות והרבה בירוקרטיה. זה היה לפני 6-7 שנים ככה שאיש הלוגיסטיקה שלי שהיה אז כבר לא עובד בחברה (אין לי עם מי להתייעץ עבורך) ואלה שכן לא יודעים כלום בנושא.

ברור לי שזה סרט, אבל אני בסך הכל רוצה לדעת שצריך לארוז בצורה מסויימת עם טפסים כאלה וכאלה, זה עולה על טיסה, עולה ככה וככה ומגיע. אני מניח שליצרן יש איש חומ"ס שיודע איך אורזים סוללות, הוא עושה את זה כמה פעמים ביום.
כל מיני סיפורים של יכול להעצר בכניסה לארץ (על מה ? זה כבר טס ועם מיסים ואישורים הם אמורים לדעת איך להתמודד), יכול לעלות 140$ לסוללה ועוד 250$ לסוללה אחרי שנחת בארץ ? נו באמת. להפחיד הכי קל. כל היכול, אולי, יתכן וכנראה לא נראים לי מקצועיים, ואני לא מאמין שאין מישהו איפשהו שיודע מה צריך לעשות, כי בפועל, יש מישהו שמקבל את החבילה ומעלה אותה על מטוס. אם הוא יודע מה מותר ומה אסור אז מישהו אחר מהצד השני צריך לדעת גם.

חנן-ג'יפולוג
28-02-25, 09:53
הקטע עם הכניסה לארץ נשמע לי תלוש.

ייבאתי יותר ממאה ק"ג של ליתיום מעליאקספרס. מעולם לא היתה בעיה כלשהי.

asafk
28-02-25, 10:08
בעבר עבדתי במשלוחים משונים עם חברת שינוע שלא פיספסה אף פעם ולא סיפרו סיפורים. זה יקר אבל פותר בעיות. אם תרצה אני אשלח לך בפרטי.

אסף.

Pageup
01-03-25, 05:20
אשמח

-->