PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה בדיאגנוסטיקה ויגו 2012 3.0



kohan
09-03-25, 18:35
היי חברים,
אשמח לעזרה או כיוון מהמומחים :]
לפני כמה ימים בנסיעה הרגשתי איבוד כח משמעותי כ40%, לוחצים גז והרכב לא באמת זז לפחות לא כמו לפני התקלה,
מורגש במיוחד במהירות שיוט של 90-100.
שמתי לב לתופעה כאשר מיכל הדלק היה על פחות מרבע, תדלקתי פול ועדיין החוסר כח מורגש.
יש לציין שלא נדלקה שום נורה, ואין ERROR CODES כאשר חיברתי את OBD.
החלפתי פילטר סולר ואוויר - לא עזר
לפני כ3K ק"מ החלפתי map filter לכן לא חושב שהוא הסיבה.

מצרף 2 תמונות מהסורק כאשר הרכב היה על סרק ועל 2000 סל"ד
148712148713
אשמח לכיוונים נוספים שכדאי לי לבדוק לפני מוסך (חיישן טורבו, MAS, אולי ניקוי מצערת)

asafk
09-03-25, 18:57
לחץ גדישה - תקין?

אסף.

kohan
09-03-25, 19:21
לחץ גדישה - תקין?

אסף.
לא מצאתי פרמטר ללחץ גדישה באפליקציה של Torque

asafk
09-03-25, 21:26
Map
מיצג את הגדישה.
צריך למדוד בסרק ובסלד גבוה

אסף.

Gershon
10-03-25, 22:04
היי חברים,
אשמח לעזרה או כיוון מהמומחים :]
לפני כמה ימים בנסיעה הרגשתי איבוד כח משמעותי כ40%, לוחצים גז והרכב לא באמת זז לפחות לא כמו לפני התקלה,
מורגש במיוחד במהירות שיוט של 90-100.
שמתי לב לתופעה כאשר מיכל הדלק היה על פחות מרבע, תדלקתי פול ועדיין החוסר כח מורגש.
יש לציין שלא נדלקה שום נורה, ואין ERROR CODES כאשר חיברתי את OBD.
החלפתי פילטר סולר ואוויר - לא עזר
לפני כ3K ק"מ החלפתי map filter לכן לא חושב שהוא הסיבה.

מצרף 2 תמונות מהסורק כאשר הרכב היה על סרק ועל 2000 סל"ד
148712148713
אשמח לכיוונים נוספים שכדאי לי לבדוק לפני מוסך (חיישן טורבו, MAS, אולי ניקוי מצערת)

מידה שלך לא מספיקה לקבלת תשובה

kohan
14-03-25, 09:02
נמצאה התקלה הפין של הwest gate יצא מהמקום והטורבו לא נפתח, תודה רבה לכולם על העזרה!
לקח למוסך כשעתיים למצוא את התקלה, תודה מיוחדת לאסף על העזרה!

kohan
14-03-25, 09:28
נמצאה התקלה הפין של הwest gate יצא מהמקום והטורבו לא נפתח, תודה רבה לכולם על העזרה!
לקח למוסך כשעתיים למצוא את התקלה, תודה מיוחדת לאסף על העזרה!
*wastegate

asafk
14-03-25, 10:56
נהדר.
הסבר.
במנוע 3 ליטר כמו גם במנועי 2.5 יורו 5 יש טורבו חשמלי, עם חוט נוסף שאין במנוע 2.5 יורו 4 - חבוי מתחת לאינטרקולר.
כשאין כוח בסלד גבוה מודדים לחץ גדישה ואם הוא לא תקין ללא תקלה שנדלקה הוא החשוד המיידי. לכן נתון לחץ הסעפת שהוא לחץ גדישה הוא חשוב בתקלה כזו כי הוא מצביע מייד על בעיית גדישה ומפנה אותנו לאזור.

אסף.

zloof
23-03-25, 08:14
באיזה תוכנה OBD אתה משתמש בשביל לבדוק את זה?

-->