בני
06-05-06, 09:42
שלום לכולם,
מדובר על מנוע של סמוראי מוזן קרבורטור שכרגע מורכב על אוטו שמיועד לחלקי חילוף.
ישנו סיכוי יותר מסביר שהאוטו התהפך והיה על הגג.
כשרכשתי את האוטו המנוע היה מעשן לבן תמיד, לאחר מספר פעמים של עבודה תוך הגעה כמובן לטמפרטורת עבודה העשן הלך והתמעט והיום ישנה תופעה שאין לי הסבר עבורה:
כשהמנוע קר וקצת יותר מזה הוא לא מעשן בכלל, גם לא בטורים גבוהים, אך כשהוא מגיע לטמפרטורת עבודה הוא מתחיל לעשן בעלייה לטורים גבוהים ובחזרה.
אציין עוד שהמנוע עובד עגול ויפה ללא רעשים או דפיקות, ואין מיים בשמן והפוך.
שאלה:
מנוע קר = רינגים שעדיין לא התרחבו, ואילו מנוע חם = רינגים שהתרחבו לעבודה אופטימלית?
אם אני צודק העישון של המנוע רק בטמפ' עבודה לא ברור לי.
איך ניתן לדעת שגומיות שסתומים גמורות?
בדיקת קומפרסיה הראתה לחץ של 180-175 בכל ארבעת הצילינדרים. אני יודע שזו בדיקה שיטחית בלבד (היה עדיף בדיקת לחץ הפוך רק שבאמצעים שעומדים לרשותי אין לי את האפשרות הזו).
אלו כל הנתונים שאני יכול לספר לכם, אם יש מישהו שיוכל לתת לי איזושהי הערכה גסה לגבי המצב של המנוע אני אשמח, כמובן שאם צריך לבצע עוד בדיקות רק תגידו.
מדובר על מנוע של סמוראי מוזן קרבורטור שכרגע מורכב על אוטו שמיועד לחלקי חילוף.
ישנו סיכוי יותר מסביר שהאוטו התהפך והיה על הגג.
כשרכשתי את האוטו המנוע היה מעשן לבן תמיד, לאחר מספר פעמים של עבודה תוך הגעה כמובן לטמפרטורת עבודה העשן הלך והתמעט והיום ישנה תופעה שאין לי הסבר עבורה:
כשהמנוע קר וקצת יותר מזה הוא לא מעשן בכלל, גם לא בטורים גבוהים, אך כשהוא מגיע לטמפרטורת עבודה הוא מתחיל לעשן בעלייה לטורים גבוהים ובחזרה.
אציין עוד שהמנוע עובד עגול ויפה ללא רעשים או דפיקות, ואין מיים בשמן והפוך.
שאלה:
מנוע קר = רינגים שעדיין לא התרחבו, ואילו מנוע חם = רינגים שהתרחבו לעבודה אופטימלית?
אם אני צודק העישון של המנוע רק בטמפ' עבודה לא ברור לי.
איך ניתן לדעת שגומיות שסתומים גמורות?
בדיקת קומפרסיה הראתה לחץ של 180-175 בכל ארבעת הצילינדרים. אני יודע שזו בדיקה שיטחית בלבד (היה עדיף בדיקת לחץ הפוך רק שבאמצעים שעומדים לרשותי אין לי את האפשרות הזו).
אלו כל הנתונים שאני יכול לספר לכם, אם יש מישהו שיוכל לתת לי איזושהי הערכה גסה לגבי המצב של המנוע אני אשמח, כמובן שאם צריך לבצע עוד בדיקות רק תגידו.