צפייה בגרסה מלאה : ביטוח לרוביקון
חברת AIG מסרבת לבטח היום , איזה חברה כן מבטחת ?
מוזר לי. למיטב ידיעתי אכן כל חברות הביטוח למעט AIG מסרבות לבטח רנגלר JL.
זה בגלל איזה שהוא הסכם או הבנה מאחורי הקלעים בין סמל"ת ובין AIG.
אבל, גם AIG מסרבת לבטח רנגלרים JL שהגיעו לארץ ביבוא אישי או מקביל
מוזר , מה לאוטומקס אין הסכם עם סוכנות ביטוח ? הם ייבוא מקביל .
ניסית להעזר בשרון לבנון הוא סוכן ביטוח שמאוד עוזר לגיפאים ,אולי יתן לך כיוון של איזה סוכן שיעזור לכלים של 2019 ומעלה
כדאי לנסות גם אצל אייל רגב
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
שרון לבנון אחלה סוכן וג'פאי ובעלים של רנגלר בעצמו (JK), אבל גם הוא לא יכול עזור לבעלי JL.
נסה לדבר עם יורם דוהן - 053-9515020 סוכן ביטוח מעולה ובעלים של רנגלר JL והבנים שלו מתעסקים ביבוא אישי
ועל בעלי טויוטה אומרים פה שהם מסתירים מידע... :rolleyes:
שלמה - כמה באמת עולה לבטח ג'יפ רנגלר JL?
אישית, שלי לא מבוטח במקיף.
עלות ביטוח JL לפי מידע ונתונים שאספתי נעה בין 16,000 ש"ח ל- 36,000 ש"ח
מודל 2020 - 13
חבר מבטח ב 12.
אבל אתה לא היחיד בלי מקיף.
מדינה בטרללת.
אחלה מחירים ציינת. לפי מה שאני יודע נכון להיום כבר אין מחירים כאלו.
המחיר המופרע, זה רק לרוביקון?
אם ארכוש סהרה, ויליס או דגם ספורט, כן יהיו חברות ביטוח במחיר סביר?
אשמח אם אפשר שמי שיש לו שישתף מחירים לדגמים השונים, אולי זה יהיה הפשרה ואז אוסיף כמה שדרוגים בעתיד לרכב
לפני כחצי שנה חבר ראה איתי ספורט 2021 והיחידים שהסכימו לבטח היו AIG, רצו 13 +/- בבדיקה שעשיתי באותה שבת, בסוף הלך על פורסטר חדש (ונתן בטרייד אין ג׳ימני 2019 שקנה חדשה עם 80K ק״מ כמו דביל, אבל זה סיפור אחר)
Sent from my iPhone using Tapatalk
המחיר המופרע, זה רק לרוביקון?
אם ארכוש סהרה, ויליס או דגם ספורט, כן יהיו חברות ביטוח במחיר סביר?
אשמח אם אפשר שמי שיש לו שישתף מחירים לדגמים השונים, אולי זה יהיה הפשרה ואז אוסיף כמה שדרוגים בעתיד לרכב
תבדוק ש״הכמה שדרוגים״ האלו לא יעלו לך בדיוק את ההפרש בביטוח באיזה 5 שנים, וגם ככה לא תגיע ליכולות של הרוביקון, ובמכירה תשאר ספורט.
חומר למחשבה.
- - - Updated - - -
ספורט יותר זול במחירון וגם בביטוח.
לדעתי ב JL (גם בספורט) הטראקשיין עובד יפה ואין צורך להוסיף נעילות.
גם בקרת המהירות (לא רק לירידות "הברווז") אלא גם לעליות וסתם לסלעים עובד יפה ואין צורך לשנות יחסי העברה.
אז מה נשאר?
צמיגים? גם ברוביקון מחליפים.
מיגונים? גם ברוביקון מחליפים
הגבהות? גם ברוביקון עושים
אולי חיזוק סרן קדמי ב 1000-2000 ש"ח וזהו
ועדיין נשארת עם 70 אלף שקל ביד ההפרש לרוביקון, וחסכת אלפי שקלים בשנה על הביטוח.
כמובן שהכל נכון למצב היום ובהנחה שאתה לא מתכנן בעיקר שטח קשה לרכב.
ההבדל בין רוביקון לספורט מבחינת יכולת שטח הוא מהותי.
אכן הטראקשן עובד יפה ועדיין זה לא משתווה לנעילה אמיתית כפולה.
יחס בטראנספר בהילוך כח של 2.72:1 בספורט אל מול 4:1.
ניתוק מוט מייצב מקורי חשמלי.
מהלכי מתלה ארוכים יותר.
גובה מקורי גבוה יותר וזוויות טובות יותר.
צמיגים מקוריים (וחוקיים) של 33" (ובאקסטרים ריקון 35").
שני סרני דנה 44.
מערכת הינע חזקה יותר.
אכן ניתן לעבור עם ספורט את מרבית המסלולים וגם אלה עם קצת פלפל ואפשר לשקול עלות מול תועלת אך אז גם אפשר לשקול חלופות אחרות עם יכולת שטח דומה (נניח לנד קרוזר).
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
לדעתי ב JL (גם בספורט) הטראקשיין עובד יפה ואין צורך להוסיף נעילות.
גם בקרת המהירות (לא רק לירידות "הברווז") אלא גם לעליות וסתם לסלעים עובד יפה ואין צורך לשנות יחסי העברה.
אז מה נשאר?
צמיגים? גם ברוביקון מחליפים.
מיגונים? גם ברוביקון מחליפים
הגבהות? גם ברוביקון עושים
אולי חיזוק סרן קדמי ב 1000-2000 ש"ח וזהו
ועדיין נשארת עם 70 אלף שקל ביד ההפרש לרוביקון, וחסכת אלפי שקלים בשנה על הביטוח.
כמובן שהכל נכון למצב היום ובהנחה שאתה לא מתכנן בעיקר שטח קשה לרכב.
עלית על חסכון של 70 אלף שאף אחד לא חשב עליו.
בהצלחה עם זה.
וברצינות,
רכבים שונים, אפשר גם לקנות פאגרו bk. היה לי, אחלה רכב.
לא סתם הרוביקון סחיר יותר, עוד חומר למחשבה.
ההפרש ביניהם על חדש הוא יותר מ 100,000 אם אני זוכר נכון. ועדיין הוא סחיר יותר משמעותית.
כל דגמי ה- JL בעיתיים בעניין הביטוח. אם בכלל מוכנים לבטח זה במחירים מופרעים וההבדל בעלות הביטוח בין דגמי ה-JL השונים הוא לא כזה גדול או מהותי.
ההבדל בין הספורט לרוביקון מהותי ומשמעותי כפי שכבר הסבירו- לדעתי הביטוח לא צריך להוות שיקול בכלל בהתלבטות בין רוביקון לשאר הדגמים.
להוסיף על אבי ביטר וקוק - אין טעם אמיתי לדבר על או לקנות רנגלר שאינו רוביקון כרכב שטח. ובטח שהפרש קטן במחיר ביטוח מטורף הוא לא שיקול. רוצה רכב שפוי יותר מכל בחינה? אל תחפש אותו במגרש של ג'יפ אלא בתוצרת יפן.
זוג נעילות, סרן 44 קדמי, יחסי העברה קצרים יותר בשני הסרנים, טרנספר 4:1 - הם הם ליבת המושג ג'יפ משופר שחברת ג'יפ פיצחה בשנת 2006 עם TJ רוביקון - הג'יפ הראשון בהיסטוריה שהגיע מהמפעל כמו שג'יפאים רצו. בהחלט רגע היסטורי שראוי לחגוג לו שני עשורים בשנה הבאה.
רנגלר ספורט הוא עוד אחד מהדגמים שחברת ג'יפ מוכרת למי שלא מחפש רכב שטח. הוא בקצה הגבוה של הספקטרום שכלל או כולל דגמים כמו רנגייד, פטריות, קומפוסט, "צ'רוקי" וגראנד צ'רוקי של 20 השנה האחרונות.
הרוביקון הוא הסיבה היחידה להצטער אם וכאשר ג'יפ תפשוט רגל.
מסקרנות, ההגזמה במחירי הביטוחים היא גם לגלדיאטור?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
מסקרנות, ההגזמה במחירי הביטוחים היא גם לגלדיאטור?
Sent from my SM-S928B using Tapatalkממה שאני שומע - כן.
מסקרנות, ההגזמה במחירי הביטוחים היא גם לגלדיאטור?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
אם תבדקו, ההגזמה היא כללית (יחסית).
בדגמים מסוימים זה כבר קיצוני.
הסיבה היא אוזלת היד של המדינה בתופעת גניבות הרכב (בעיקר מהשטחים) וכמובן חוסר תחרות גם פה.
אין חברות ביטוח בינלאומיות אלא קרטל הבנקים וחברות הביטוח הרגיל, שעוקץ אותנו גם בתחומים אחרים.
לשאלה המקורית,
גם לגלדיאטור התחילו לעלות מחירי ביטוח.
רוביקון JK 2018 3.6
מקיף 6,550 ש"ח.
כדאי לבדוק עלות ביטוח תאונות ללא מקיף והוספת מערכת למניעת גניבות שאחת הסדנאות היותר מוכרות מוכר
דניאל אדיב
27-04-25, 08:02
סליחה על הקטנוניות.. אבל..
הרוביקון הראשון יצא ב2003 היה ארוך יותר מה TJ הסטנדרטי ונקרא LJ.
אפשר לחזור לדבר על ביטוח.
boaz avrahami
28-04-25, 08:33
האם מישהו יעשה משהו או שסתם עושים עלינו שוב סיבוב.
אני לא שם סימן שאלה כי החיים לימדו אותי לקחים כבר…
אלו 9 חברות הביטוח שנדרשות להסביר את מחיר ביטוחי הרכב שלהן
https://www.calcalist.co.il/local_news/article/sj7ikdqjlg?utm_source=calcalist.co.il&utm_medium=Share&utm_campaign=Mail&utm_content=Article%20Main%20Image
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.