התחברות

צפייה בגרסה מלאה : האמר צבאי לרכישה אזרחית?



איל מ
14-03-25, 19:55
לא יודע אם זאת מתיחת טרום 1 באפריל, אבל עיני נתקלו בכתבה שטוענת שניתן לייבא האמר h1.
יש אחד בלוחות שאינני יודע מה רמת האמינות של המודעה, ובמחיר שאינני מוכן לשלם על רכב שבו האשה לא תהיה מוכנה לנסוע לשטח, אבל, אם המחירים נכונים בכתבה, זה מעניין:
https://cars.walla.co.il/item/3733858

נמרוד
15-03-25, 08:25
מסקרן. לא בכל מחיר אבל מסקרן.

ד ו ר ו ן
15-03-25, 09:23
האמר זה גימיק.

מה שמתחבא שם בין השורות יותר מעניין לדעתי.
שאפשר להתחיל לייבא רכבי שטח דיזל.

נמרוד
15-03-25, 09:37
למה אתה מתכוון דורון?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250315/9eacb67169c4b1452bff345855e9a5f3.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250315/a02d0c4b0a2231479ec20b864a955500.jpg

ד ו ר ו ן
15-03-25, 12:20
ו-75 ו-G ורחמנא לצלן גם דראקרובר

boaz avrahami
15-03-25, 17:10
לאספנים בלבד: משרד התחבורה יאפשר יבוא רכבי דיזל ישנים

https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/sy7bzwkoa?utm_source=calcalist.co.il&utm_medium=Share&utm_campaign=Mail&utm_content=Article%20Main%20Image
from my iPhone using Tapatalk

בדאלק
15-03-25, 20:44
יש האמר כזה למכירה שמסתובב/ הסתובב במרקטפלייס בפייסבוק בכמה מאות אלפי שקלים כבר כמה חודשים

איל מ
15-03-25, 22:31
כבר יותר מכמה חודשים.
בהתחלה ביקש כמעט 450. פעם אחרונה שראיתי כבר התקרב ל300.

ymandel
16-03-25, 11:08
יבוא דיזלים החל משנת ייצור 94 זה דבר לא רע.
אבל, זול זה לא.
המכשול העיקרי הוא החובה לייבא רכב עם טסט בתוקף בארץ המוצא, מה שפוסל חלק גדול מה"מציאות"...
יש מדינות שבהם ניתן לקבל טסט זמני, תלוי בעיקר כמה זמן הרכב היה ללא רישוי.

Jake
16-03-25, 16:49
ככל שמדובר בארה"ב, יש מדינות שבהן אין בכלל "טסט". למשל - למיטב זכרוני -- פלורידה ומישיגן. יש registration renewal שזו רק תשלום אגרה צנועה אחת לשנתיים.
יש מדינות שחייבים emissions test תקופתי אבל זה לא שאסור לנסוע בלי זה.
לכן השאלה אם מותר לייבא רק ממדינות שיש בהן את המקבילה ל"טסט" או שאם הן לא דורשות, אז לא.
ואני מסכים שזול זה לא יהיה... פטרול 1994 שנמכרת באילינוי ב-12K$ תעלה בארץ לפחות פי 10 בשקלים.

nirs
16-03-25, 17:44
ממש לא מבין ממה ההתלהבות.
מעבר לספרטניות, המר זה חתיכת מפלצת ענקית שמצריכה עוקב דלק מחובר.
במחיר כזה אפשר לייבא g או כמו שכבר הוזכר, לנדקרוזר אמיתי, אספנות.
השאלה אם אתם בנויים לתחזוקה של רכב בן 30 שבמקרה של g, אף פעם לא שוכח שהיה רכב יוקרה וכמובן העדר חלקי חילוף זמינים…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Yaron.nahum
16-03-25, 19:21
דווקא במקרה של G , לא תהיה לך בעיה של מחסור בחלפים

כל רכב של מרצדס אחרי X שנים נכנס למוד אספנות ויש למפעל מחלקה מיוחדת שתספק לך כל חלק שתזקק לו.

לגבי המחיר ?
דרושים כיסים עמוקים. מאוד עמוקים

ד ו ר ו ן
16-03-25, 19:22
במחיר כזה אפשר לייבא g או כמו שכבר הוזכר, לנדקרוזר אמיתי, אספנות.
השאלה אם אתם בנויים לתחזוקה של רכב בן 30 שבמקרה של g, אף פעם לא שוכח שהיה רכב יוקרה וכמובן העדר חלקי חילוף זמינים…
Sent from my iPhone using Tapatalk
G במפרטים הפשוטים.. לא המנופחי חשמל.

כבר היום אני מתחזק רכב בן 30, מה ההבדל?

ymandel
16-03-25, 22:04
G ישן, מבחינת מנוע החלקים לא יקרים וזמינים.
הבעיה היא בחלקי הינע ספציפיים לרכב.
אני מחזיק שניים באירופה( 250 דיזל ו230 בנזין)
פה ניתן למצוא המון חלקים משומשים, במצב מצוין.

- - - Updated - - -

לעניין הטסט, דיברתי על יבוא מאירופה.

Grandtorino
17-03-25, 10:00
לא יודע אם זאת מתיחת טרום 1 באפריל, אבל עיני נתקלו בכתבה שטוענת שניתן לייבא האמר h


לשאלה המקורית, אפשר לייבא האמר לארץ, ויש לפחות אחד שמתגלגל כבר עם רישוי אספנות.

ההאמרים הצבאיים לעולם לא יימכרו לשוק האזרחי, כי הם נקנו בכספי סיוע (בדומה לM151), אבל זה לא אומר שאי אפשר ליייבא כזה לארץ ולקבל רישוי צהוב כשר למהדרין.

בהצלחה

idan10
17-03-25, 19:50
למה אתה מתכוון דורון?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20250315/9eacb67169c4b1452bff345855e9a5f3.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20250315/a02d0c4b0a2231479ec20b864a955500.jpg

מה ההבדלים בין ה70 ל80 ל60 ?

בדאלק
17-03-25, 22:14
התחלנו.


148736

ולמי שקצת לחוץ לו 220 יש בפחות
148737

asafk
17-03-25, 23:32
האמת? שווה.
אם היה לי איפה להחנות את זה הייתי קונה.
אני יודע שזה טיפשי אבל אני מת על האמר-קל בתור רכב למדבר.

אסף.

נמרוד
18-03-25, 07:00
מה ההבדלים בין ה70 ל80 ל60 ? בדיוק 10

מוטי ג.
18-03-25, 08:55
האמת? שווה.
אם היה לי איפה להחנות את זה הייתי קונה.
אני יודע שזה טיפשי אבל אני מת על האמר-קל בתור רכב למדבר.

אסף.חצי חצי וחונה אצלי?

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

ZQX
18-03-25, 12:05
[QUOTE=מוטי ג.;1062606]חצי חצי וחונה אצלי?

אני פנוי להעביר את הרכב מהחניה שלך לאסף

idan10
21-03-25, 15:04
בדיוק 10

אם כך אז אין הבדל....

GodsFather
21-03-25, 16:45
אם רק היה לי הז*ן להגדיל רשיון מעל 4 טון...



Sent from my SM-F916B using Tapatalk

נמרוד
21-03-25, 18:15
אם רק היה לי הז*ן להגדיל רשיון מעל 4 טון...



Sent from my SM-F916B using Tapatalk

כן, זה וחניה ומלנתלפים שקל.

GodsFather
22-03-25, 00:37
חניה דווקא לא בעיה, לא שונה מf350 ודומיו

מלנתלפים שקל? 200 אשח לכלי תקין זה מחיר שרובכם משלם פה על הטויוטה שלכם ואלה עם הגריל בפרונט משלמים גם פי 1.5 מזה.

מעניין לדעת מה עלויות המסביב כדי להשוות באמת - ביטוחים, טסט, חלפים זמינים. אם זה אספנות או משאית מוכרת מס



Sent from my SM-F916B using Tapatalk

ד ו ר ו ן
22-03-25, 07:07
מלנתלפים שקל? 200 אשח לכלי תקין זה מחיר שרובכם משלם פה על הטויוטה שלכם ואלה עם הגריל בפרונט משלמים גם פי 1.5 מזה.

מקבלים משהו אחר לגמרי.

יכול להבין מי שישלם על דיפנדר/G/70/ אספנות במצב מצוין.
ואם החלום של מישהו זו משאית ערומה לשטח, ויש לו הממון, כי ״זה מה שעושה לי את זה״.

אבל ההשוואה עוברת רק ברמת ה״זה מה שבא לי״.

GodsFather
23-03-25, 01:16
זו פלטפורמה עם כושר נשיאה וגרירה מכובד ויכולות שטח לא מבוטלות בבסיסו. אוברלנדינג?

לגבי אפקט ה"בא לי", אתה צודק, הוא תופס גם לגבי הדוגמאות שאתה ציינת.

האתגרים שציינתי עדיין לא קיבלו התייחסות.



Sent from my SM-F916B using Tapatalk

asafk
23-03-25, 07:53
לא שונה בעיני מכל ג'יפ פתוח אחר.
הבעיה היחידה היא זמינות החלקים הצבאיים ואת זה מאזרחים.

בקיצור.... לא שואל איך הוציאו לזה רישוי בארה"ב (הם יוצאים מהמכרז בלי אפשרות לרישוי ברוב המדינות) אבל ישמח אותי שכמה יגיעו לכאן .

אסף.

ד ו ר ו ן
23-03-25, 08:11
בקיצור.... לא שואל איך הוציאו לזה רישוי בארה"ב (הם יוצאים מהמכרז בלי אפשרות לרישוי ברוב המדינות) אבל ישמח אותי שכמה יגיעו לכאן .

אסף.
אולי אלו של המשמר הלאומי?
ראיתי אייטם אמריקאי שמתלוננים שהצבאיים נחתכים ל-2 ונגרטים.

ymandel
23-03-25, 14:13
באירופה מסתובבים לא מעט, כנראה יוצאי המערכה בבלקן או משהו כזה.

zivviz
24-03-25, 11:53
לא יודע מה ההתלהבות מהאמר צבאי. יצא לי לחרוש במלחמה הנוכחית על ההאמרים הצבאיים וזה פחות או יותר הכלי הכי משעמם ומסורבל שקיים. לתפעל מנוע קאמינגס 6.7 דיזל צמא עם טווח של 150 ק"מ בין תדלוק לתדלוק זה אכן עונש. הכלים יעשו לך טובה אם יעברו את ה -70/80 קמ"ש בירידה. הכלים ישנים - והתחזוקה שלהם בהתאם. קיצר - לא הייתי קונה אחד אזרחי בעד שום הון שבעולם.

המשוטט
24-03-25, 13:35
הדורות הראשונים היו עם דיטרויט 6.2 v8
החדשים יותר הגיעו עם 6.5 טורבו

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

אומי5
24-03-25, 16:05
אתה בטוח שאלו שני המנועים היחידים?
אני זוכר במעומעם שה A1 עם מנוע אחד
A2 עם גריל רגיל עם מנוע אחר
וA2 עם גריל בולט עם מנוע גדול יותר
(ואלו רק הדגמים שהיו בארץ עד 2004, מאז הגיעו עוד דגמים להבנתי)

וגם אני לא מבין את ההתלהבות.
רכב גדול, מסורבל, בלי מקום לרגליים.
נכון יש לו גלגלים גדולים, מומנט, וזווית גישה מושלמת (במיוחד כשאין הכנה לכננת).
אבל על זה 220 אלף שקל?

לא שאכפת לי לקחת סיבוב כשאסף יקנה, אני גם אהנה מזה, אבל לא חולם על כזה בחניה.

המשוטט
24-03-25, 16:08
דיטרויט זה המפעל מנועי דיזל של gm
זה מנוע כמו של הטנדרים של שברולט עד שהתחילו עם ה 6.6
הגריל הבולט הוא ה 6.5 עם טורבו
ותיבת 4 הילוכים

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

asafk
24-03-25, 16:58
מנוע 6.2 (כמו אביר) עם גיר 3 הילוכים אחר כך ב A2 מנוע 6.5 עם גיר אלקטרוני 4 הילוכים ובדגמי ecv מנוע 6.5 טורבו.
אחר כך הכל התערבב.

אסף.

opl
24-03-25, 18:59
בהצלחה

148768

zivo
25-03-25, 15:15
בזמן שאתם חולמים ומריירים....

כבר כמה חודשים מטייל איתנו המר H1 שעבר איזרוח ובפועל החיים הרבה פחות זוהרים מכל החלומות פה באתר (דרך אגב, הוא הגיע למפגשי ג'יפולוג האחרונים).
1- המר שהופשט מכל הציוד הצבאי שלו מקפץ ושובר את העצמות של הנוסעים ברכב. גם חיפוש בפורומים בארה"ב והחלפת הקפיצים לא שיפרו בהרבה את המצב. בפועל, בהרבה קטעים של הטיול ההמר מעקב את הקבוצה. לא פעם, אנשים שהתחילו את הטיול בהמר, "ביקשו מקלט" ברכבים אחרים בקבוצה.
2- בצבא, הרבה נוהגים אם אטמי אוזניים, והשאר סתם לא לא שומעים בגלל הפיצוצים.... בהמר אי אפשר לדבר בטלפון או לשמוע מוזיקה בנסיעה, או סתם לדבר על הנוף והטיול.
3- כל הקטעים המנהלתיים (כבישים) ההמר לא מתקרב למהירות כביש של שאר הרכבים ומצריך תשומת לב מיוחדת בלוגיסטיקות של הטיול.
4- הרוחב - צריך לזכור וזה מטריד כל הזמן את מוביל הטיול (רוצים לרדת לעין קדם, יעבור או לא יעבור בפתח? רוצים לעבור במרזבה....עובר לא עובר? נחל סדום? בסכיני דימונה למשל, היו מקומות שהוא פשוט נסע בנתיב אחר משאר הכלים)
5- עם גלגל 37 והמבנה של ההמר, אין ספק שמדובר ברכב שאם הוא לא תוקע את הקבוצה, הוא מוסיף הרבה בטחון ביכולות לעבור ולהתגבר.

בקיצור,
מי שמחפש רכב אספנות בשביל הנוסטלגיה, בהצלחה.
אבל כרכב טיולים, זה ממש לא כמו רכב אחר ולדעתי, בזבוז זמן וכסף.

https://www.youtube.com/watch?v=HRlUtFklN5Q

מיכה100
25-03-25, 17:29
https://www.youtube.com/watch?v=HRlUtFklN5Q

מה זה זה? כמו איזה פת'פיינדר.
אגב זו הנקודה המדוייקת בנחל סדום שבה צולמה תמונת הפרופיל שלי, עם גלגל באויר.
למותר לציין שהדיסקו נסע קדימה לאחר הצילום ללא שיהוי קל שבקלים.

nirs
25-03-25, 21:04
יש כלים צבאיים, שהרבה יותר עושים לי את זה.
האמר? נו שויין…


Sent from my iPhone using Tapatalk

amirmoshe
25-03-25, 21:19
גם לי, אבל קצת קשוח לטייל עם d9.. [emoji2]

Sent from my SM-S901E using Tapatalk

zivo
25-03-25, 21:37
גם לי, אבל קצת קשוח לטייל עם d9.. [emoji2]

Sent from my SM-S901E using Tapatalk
++1

-->