raanan
22-03-25, 09:00
הרבה פעמים מתחילים שרוכשים בפעם הראשונה רכב שטח, חושבים על איך להפוך את הרכב למכונת עבירות ו/או מאובזרת למסעות.
מנסיון שלי (ובטוח של עוד רבים) הרבה פעמים שיפור גורם לפגיעה שדורשת שיפור נוסף (סוג של LOOP כזה).
לעיתים רבות כבר הרכב יוצא מהאיזון המקורי בהתנהגות כביש ופחות ניתן לשימוש יום יומי (לי זה קרה עם הטרופר).
סרטון נחמד שצפיתי ומציג את 10 הטעויות הנפוצות בשיפור רכב שטח, אני התחברתי לתובנות שהן דיי חופפות לתובנות שרכשתי עם הזמן.
(למנהלים, נא לשקול לקבע השרשור כנעוץ)
רענן
https://youtu.be/jlY2X3Jy5oc?si=80FJuwzf4NU_4lt4
מנסיון שלי (ובטוח של עוד רבים) הרבה פעמים שיפור גורם לפגיעה שדורשת שיפור נוסף (סוג של LOOP כזה).
לעיתים רבות כבר הרכב יוצא מהאיזון המקורי בהתנהגות כביש ופחות ניתן לשימוש יום יומי (לי זה קרה עם הטרופר).
סרטון נחמד שצפיתי ומציג את 10 הטעויות הנפוצות בשיפור רכב שטח, אני התחברתי לתובנות שהן דיי חופפות לתובנות שרכשתי עם הזמן.
(למנהלים, נא לשקול לקבע השרשור כנעוץ)
רענן
https://youtu.be/jlY2X3Jy5oc?si=80FJuwzf4NU_4lt4