פיני ד
03-04-25, 15:24
היי
התחדשתי בפאגרו 2008 דיזל לפני כחודש בערך,
יש לי תופעות שמעצבנות אותי ואני חושד שהן קשורות אחת בשניה,
1.כשאני משלב 4X4 הכל עובד פיקס , הרכב עולה הכל , באמת פנטסטתי ומרוצה מהקניה,מעולם לא הייתה בעיה בכניסה לשילוב, אבל כשמסיימים את הקטע הטכני ורוצה לחזור ל4X2 , הוא לא תמיד משתחרר, מגיע למצב שהקדמיים מהבהבים והאחורים קבועים...אחרי כמה וכמה נסיונות כניסה ושחרור , זה משתחרר...(לדעתי זה בפועל משתחרר כי אני שומע קליק כש4X4 משתלב וכשאני מחזיר ל4X2 אני שוב שומע קליק, אבל הנורות מהבהבות), לא היה לי את הזמן לשכב מתחת ולבדוק אם הדרייבשאפט הקדמי נעול, מכירים את התופעה? מה ניתן לבדוק ?
2. בטיול באיזור ים המלח אחרי כל העליות (עדיין על הכביש ,לא ירדנו לשטח) אחרי עקיפה של גימיני מעיק שנסע על 50 קמש , אחרי בערך 3 קמ הבחנתי שאין לי גז... הסתכלתי על השעונים , הרכב לא התחמם אך נדלק צק אנגין, עצרתי בצד, המנוע עבד טוב..חלק ועגול , ללא רעידות או רעשים.. אין נזילות, ברדיאטור צינור עליון ותחתון סבירים (לא אבן ) לא נראו סימני נזילות כלשהן...
ניתקתי מצבר בתקווה שהתקלה תתאפס אך לא עזר, המשכתי 3 קמ לחניון של רשות הטבע והגנים, עשינו מסלול כ 4 שעות , וכשחזרתי הרכב הניע וגימגם קצת... ואז הסתדר...נסענו כ 7 קמ לתחילת מסלול אחר, הרכב נסע כרגיל והאיץ והכל טוב... בסוף היום, כשיצאנו לכיוון הבית, הצק אנגין נעלם וכל הנסיעה הבייתה כולל העליות והכל היה אחלה, כשהגעתי הבייתה סרקתי עם סורק וקבלת P0299 UNDER BOOST
יש למישהוא מושג מה יכל לגרום לזה? התופעה עברה מעצמה.
3. הרכ התחיל בשבועיים האחרונים להסריח מגזי פליטה, לא מעשן או משהוא , פשוט מסריח.
אני חושב שכל ה3 קשורות ומאחר וכל ה3 משתמשות בוואקום , גם ה4X4 גם הEGR וגם הטורבו.
רעיונות? מסניונכם?
התחדשתי בפאגרו 2008 דיזל לפני כחודש בערך,
יש לי תופעות שמעצבנות אותי ואני חושד שהן קשורות אחת בשניה,
1.כשאני משלב 4X4 הכל עובד פיקס , הרכב עולה הכל , באמת פנטסטתי ומרוצה מהקניה,מעולם לא הייתה בעיה בכניסה לשילוב, אבל כשמסיימים את הקטע הטכני ורוצה לחזור ל4X2 , הוא לא תמיד משתחרר, מגיע למצב שהקדמיים מהבהבים והאחורים קבועים...אחרי כמה וכמה נסיונות כניסה ושחרור , זה משתחרר...(לדעתי זה בפועל משתחרר כי אני שומע קליק כש4X4 משתלב וכשאני מחזיר ל4X2 אני שוב שומע קליק, אבל הנורות מהבהבות), לא היה לי את הזמן לשכב מתחת ולבדוק אם הדרייבשאפט הקדמי נעול, מכירים את התופעה? מה ניתן לבדוק ?
2. בטיול באיזור ים המלח אחרי כל העליות (עדיין על הכביש ,לא ירדנו לשטח) אחרי עקיפה של גימיני מעיק שנסע על 50 קמש , אחרי בערך 3 קמ הבחנתי שאין לי גז... הסתכלתי על השעונים , הרכב לא התחמם אך נדלק צק אנגין, עצרתי בצד, המנוע עבד טוב..חלק ועגול , ללא רעידות או רעשים.. אין נזילות, ברדיאטור צינור עליון ותחתון סבירים (לא אבן ) לא נראו סימני נזילות כלשהן...
ניתקתי מצבר בתקווה שהתקלה תתאפס אך לא עזר, המשכתי 3 קמ לחניון של רשות הטבע והגנים, עשינו מסלול כ 4 שעות , וכשחזרתי הרכב הניע וגימגם קצת... ואז הסתדר...נסענו כ 7 קמ לתחילת מסלול אחר, הרכב נסע כרגיל והאיץ והכל טוב... בסוף היום, כשיצאנו לכיוון הבית, הצק אנגין נעלם וכל הנסיעה הבייתה כולל העליות והכל היה אחלה, כשהגעתי הבייתה סרקתי עם סורק וקבלת P0299 UNDER BOOST
יש למישהוא מושג מה יכל לגרום לזה? התופעה עברה מעצמה.
3. הרכ התחיל בשבועיים האחרונים להסריח מגזי פליטה, לא מעשן או משהוא , פשוט מסריח.
אני חושב שכל ה3 קשורות ומאחר וכל ה3 משתמשות בוואקום , גם ה4X4 גם הEGR וגם הטורבו.
רעיונות? מסניונכם?