צפייה בגרסה מלאה : טרייטון 2018 מול טרייטוון 2020, מה עדיף?
אני חושב על מיצובישי טרייטון, לא לעבודה, ליום יום וטיולי שטח בהרי אילת.
בתקציב שלי אפשרות לרכוש את הדגם עד 2019 (דקאר, מנוע 181 כ"ס) או את ה-2020, 150 כ"ס עם אוריאה).
איזה מהדגמים עדיף, מבחינת נוחות, אמינות, התנהגות בכביש (אפשרות לצאת לעקיפה בדרך לאילת)?
שחר גרינברג
04-05-25, 19:19
לפי דעתי עדיף לחפש טנדר מיצרן אחר
אפילו אם זה אומר לקנות רכב יותר ישן מיצרן אחר
Sent from my iPhone using Tapatalk
לפי דעתי עדיף לחפש טנדר מיצרן אחר
אפילו אם זה אומר לקנות רכב יותר ישן מיצרן אחר
Sent from my iPhone using Tapatalk
למה? רוצה לפרט?
שחר גרינברג
04-05-25, 20:22
כן אפילו אשמח
ביחידה שאני משרת בה במילואים יש טריטון 2019
שהוא רכב השכרה
מבפנים הרכב מרגיש שהוא תקוע ב2007 הכל פלסטיק זול, מושבים לא נוחים (אני בחור גבוה) ובגלל שזה רמת גימור נמוכה אז אין אפילו מולטימדיה.....
קשה לי להתייחס לאמינות כי בסוף זה רכב שנוהגים בו אנשי צבא
אבל הוא מבלה הרבה מהזמן במוסך עם מגוון בעיות.
בכביש הוא בסדר למרות שאני חושב שהבידוד יותר טוב בטויוטה היילקס
בשטח הוא מפשל לפי דעתי בעיקר בגלל שהוא מאוד נמוך ויש לו המון פלסטיקים מסביב
יתרון אחד שיש לו זה נעילה אחורית מקורית
אבל לפי דעתי שם נגמר היתרון שלו בשטח.
דרך אגב הייתה לנו תקופה עם האנטר שהיה הרבה יותר מוצלח בשטח.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני גם שמעתי (מודה באשמה, שמעתי!) על בעיות בטריטון בעסק שהחזיק עשרות רכבים, הרכבים משמשים את העובדים בחקלאות (אבוקדו) אחרי שנה וחצי זרק את כולם ועברו להיילקס
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
לקוחות מוסדיים מדווחים על טריטונים שמתחממים בעמידה. ובנסיעה.
הנסיון שלי מסתכם בכמה ימים בטריטון שכור וזה נבלה יחסית להיילקס מאותה שנה.
אי אפשר להגביה אותו באמת וזה לדעתי מינוס רציני.
בשורה התחתונה לא במקרה הוא זול יחסית.
אין לך כסף להיילקס? תחפש דימקס. דעתי האישית כמובן.
אסף.
תקן אותי אם טועה אבל עוד מימי המנגנום 98 היו בעיות התחממות, בבופאלו 97 (שהיה לי בשנת 2004) לא היו בעיות בכלל
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
תקן אותי אם טועה אבל עוד מימי המנגנום 98 היו בעיות התחממות, בבופאלו 97 (שהיה לי בשנת 2004) לא היו בעיות בכלל
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
גם פאג'רו Q 2.8 היה לא להיט בתחום (הרבה סבלו מכיבוי מדחס מזגן במעלה איטי בקיץ)
רענן
לא יודע להעיד על מגנום ועל טריטון.
ה l200 (טרום הבופאלו) שעבדתי איתו (וגם היה הרכב הראשון שנסעתי עליו, ואפילו ברברס, ואפילו עליתי על שטוצר) היה אכן מתחמם בעמידה בסרק.
בנסיעה לא.
האנטר מאמצע שנות העשרה של המילניום הנוכחי דווקא היה בסדר גמור. גם בקיץ עם מזגן כשעמד מונע ימים שלמים. מצד שני מעולם לא אימצו אותו באמת בשטח. רוב הנסיעות היו או כביש או כאמור, עמידה עם מנוע דלוק כפי שמקובל ברכב חברה.
מה שכן נרשם, הוא מערכת שילוב/ניתוק ה4x4 הארורה עם הואקומים והסולונואידים שצריך היה תמיד לללחוש לה לחשים וכשפים תוך ביצוע אינסוף מניפולציות והקרבת מנחות להוד רוממותה כדי שתסכים להתנתק.
לקוחות מוסדיים מדווחים על טריטונים שמתחממים בעמידה. ובנסיעה.
הנסיון שלי מסתכם בכמה ימים בטריטון שכור וזה נבלה יחסית להיילקס מאותה שנה.
אי אפשר להגביה אותו באמת וזה לדעתי מינוס רציני.
בשורה התחתונה לא במקרה הוא זול יחסית.
אין לך כסף להיילקס? תחפש דימקס. דעתי האישית כמובן.
אסף.
אז בבחירה בין טרייטון 2020 עם 100000 ק"מ לדימקס 2018 עם 185,000. היית הולך על הדימקס? באותו מחיר
טויוטות מתומחרות לא שפוי, לא הולך לכיוון הזה.
אז בבחירה בין טרייטון 2020 עם 100000 ק"מ לדימקס 2018 עם 185,000. היית הולך על הדימקס? באותו מחיר
טויוטות מתומחרות לא שפוי, לא הולך לכיוון הזה.
באותן מחיר תוסיף היילקס 2015, ועובדה, הרבה מאד אנשים בוחרים בדיוק כך. אני בינהם. הרי אני יכול למכור מחר בבוקר את ההיילקס 2015 שלי ולקנות טריטון 2020. למה אני לא עושה את זה?
כי השנתון או הגיל של הרכב הוא רק מאפיין אחד של רכב. זה שטריטון מתומחר 4-5 שנים יותר צעיר מהיילקס אומר שהמאפיינים האחרים של ההיילקס מאזנים את יתרון השנתון.
אם השנתון מאד קריטי עבורך, יותר מדברים אחרים, אז אתה צודק ותקנה רכב מודל 2020.
באותן מחיר תוסיף היילקס 2015, ועובדה, הרבה מאד אנשים בוחרים בדיוק כך. אני בינהם. הרי אני יכול למכור מחר בבוקר את ההיילקס 2015 שלי ולקנות טריטון 2020. למה אני לא עושה את זה?
כי השנתון או הגיל של הרכב הוא רק מאפיין אחד של רכב. זה שטריטון מתומחר 4-5 שנים יותר צעיר מהיילקס אומר שהמאפיינים האחרים של ההיילקס מאזנים את יתרון השנתון.
אם השנתון מאד קריטי עבורך, יותר מדברים אחרים, אז אתה צודק ותקנה רכב מודל 2020.
זה שקלול של הכל, בשילוב של טראומות עבר מביקורים תכופים במוסך עם הגרנד ויטרה.
טנדר זו פשרה, כי מאפשרת לי להגיע ליכולות שטח בשנתון גבוה יותר מאשר ג'יפ מקביל.
אם כבר טויוטה 2015, לא עדיף כבר פג'רו 2015? יהיה פחות או יותר אותו מחיר עם מעל 200,000 ק"מ
.
טנדר זו פשרה, כי מאפשרת לי להגיע ליכולות שטח בשנתון גבוה יותר מאשר ג'יפ מקביל.
אם כבר טויוטה 2015, לא עדיף כבר פג'רו 2015? יהיה פחות או יותר אותו מחיר עם מעל 200,000 ק"מ
אם לך חשובות התכונות של ג'יפ סגור וגדול אז למה שתתפשר על טנדר? אני אומר לך שוב, שים את השנתון בצד. תחשוב איזה אוטו אתה באמת צריך או רוצה, מה התכונות שחשובות לך. ואז התקציב והשוק מכתיבים שנתון.
אם לך חשובות התכונות של ג'יפ סגור וגדול אז למה שתתפשר על טנדר? אני אומר לך שוב, שים את השנתון בצד. תחשוב איזה אוטו אתה באמת צריך או רוצה, מה התכונות שחשובות לך. ואז התקציב והשוק מכתיבים שנתון.
לשים את השנתון בצד אני לא יכול, זה שיקול לא קטן. בסופו של דבר, גם עם רכב מטופל טוב, הגיל עושה את שלו. ראיתי את זה בגרנד ויטרה 2008 שלי.
אז הבלאנס הוא בין אמינות, עבירות, נוחות, יכולות כביש, ושנתון.
אני יכול להרשות לעצמי ג'ימני מהדגם החדש, אבל זה לא בא בחשבון, כי הוא פצפון, וחלש בכביש.
אני רוצה כמה שפחות לראות מוסך. לכן חושב לכיוון של טנדר. אתם אומרים שטרייטון לא יתן לי את השקט מהמוסכים, אז בסדר, נרד ממנו.
גירדתי הרבה מעל התקציב שתכננתי בהתחלה והגעגתי ל-110-120, ע"מ שאוכל לרכוש רכב כמה שיותר חדש.
אני חושש לקחת פג'רו עם 300000 ק"מ, שלמרות שהרבה יותר קשוחה מהגרנד ויטרה, עדיין עבר עליה הרבה.
לא ראיתי שמישהו המליץ לך על פג'רו.
אבל מצד שני, אני גם לא כל כך רואה התייחסות למה שאומרים לך.
יאללה, מיצובישי, ויש בה הכל. אם זה מה שאתה רוצה. כסף שלך, זמן שלך.
לא ראיתי שמישהו המליץ לך על פג'רו.
אבל מצד שני, אני גם לא כל כך רואה התייחסות למה שאומרים לך.
יאללה, מיצובישי, ויש בה הכל. אם זה מה שאתה רוצה. כסף שלך, זמן שלך.
א. למה אתה אומה שאין התייחסות, כתבתי שהחלטתי לוותר על הרעיון של טרייטון בעקבות מה שנאמר פה ובשרשור השני.
ב. פג'רו לא המליצו, אבל זה אחד הרכבים שאני שוקל. ההיצע של רכבי 4X4 עם הילוך כח, אמינים, מאוד מוגבל למי שלא רוצה ענתיקה. לכן עברתי להסתכל על טנדרים. הטרייטון מאוד קרץ לי, אבל כל כך הרבה אנשים אמרו לי לרדת מזה, שההחלטתי שעדיף שאקשיב ולא אבלה אחת לחודש במוסך כמו שהיה לי עם הגרנד ויטרה.
זה משאיר לי בחירה פחות או יותר של היילקס או דימקס בטנדרים, או פג'רו או רקסטון בג'יפים. לא רוצה אינדיאנים, לא רוצה סוזוקי, לא רוצה דיסקברי.
אבל גם לא רוצה שוב רכב בן 15-17 שנה. גם אם זה טויוטה. אני גר באילת, יש פה באמת חרא של מוסכים.
דווקא לטויוטה יש לך את טושיי בשחרות. שזה אילת מבחינת שאר המדינה [emoji3]
אז בבחירה בין טרייטון 2020 עם 100000 ק"מ לדימקס 2018 עם 185,000. היית הולך על הדימקס? באותו מחיר
טויוטות מתומחרות לא שפוי, לא הולך לכיוון הזה.בבחירה הזו הייתי יושב על הכסף ומחכה שיצוץ דימקס עם פחות קילומטרים - אם קילומטרז' נתפס כדבר שלילי. . אם זה טנדר אילתי שעושה המון קילומטרים בכביש מהיר - האם זה פחות טוב או יותר טוב מטנדר מהגליל שעומד כל היום בצד הכביש מונע עם מזגן ורדיו וגורר רתכת גנרטור 19 ק"מ לכיוון בוקר וערב?
לטעמי חשוב יותר מצב כללי מקילומטרז' אבל ברור שעדיף משהו עם מעט נסועה, מטופל, מבעלים פרטי ונראה חדש מבחוץ ומבפנים.
צריך להתפשר. או על שנתון או על מחיר או על קילומטרז'.
את הטנדר הנוכחי שלי קניתי עם 195000 קמ. לא נורא אבל ברור שהייתי שמח לקנות טנדר עם חצי מזה. אבל לא מצאתי בסכום שהיה לי.
אסף.
דווקא לטויוטה יש לך את טושיי בשחרות. שזה אילת מבחינת שאר המדינה [emoji3]
דיברתי היום עם טושי. הוא זה שהוריד אותי סופית מהרעיון של טרייטונים.
וכן, במידה ואמצא היילקס סבירה, ארחיק עד שחרות לטיפולים, יש מסלולי טיול יפים באזור הזה.
הגראנד ויטארה שלך כבר בת 18 אז חווית בשנים האחרונות תחזוקה של רכב מזדקן. אבל טויוטה בת 9-10 זה סיפור אחר לגמרי, יש לך שם הרבה שנים טובות ושקטות יחסית. וכן, טויוטה בת 10 שקולה למיצובישי בת 5. זה מה שהמחיר אומר וזו המציאות.
דניאל מאירי
11-05-25, 09:03
כנס לאתר בידספיריט,
יש מכרז של חברת החשמל,
יש שם רכבים ממש שווים,
נסה לתפוס לך אחד און ליין,
בהצלחה,
דניאל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.