התחברות

צפייה בגרסה מלאה : פראדו בנזין 3.4 - אמינות המנוע



Erez_m
16-05-25, 11:52
לאחר שמכרתי פראדו קצר דיזל מנוע 1KD 163 כוח סוס

אני מתלבט בין פראדו בנזין 3.4 לדיזל המוכר
ראיתי פראדו בנזין שמור יחסית אבל עם 470 אלף קמ מנוע מקורי
המנוע עובד חלק ונשמע טוב אבל אני חושש שזה כבר סוף החיים שלו

מה דעתכם בנושא?

ועל הדרך ,
ההתלבטות הנוספת זה לגבי טרופר בנזין שקורץ מבחינת המחיר

אני מגיע מפראדו ככה שיש לי מלא חלפים ומלא ידע שרכשתי בעצמי בגלל זה הנטייה הייתה לחזור לפראדו רק ארוך
אבל המחיר של הטרופר קורץ מאוד

דרך אגב ,
אני מכוון לבנזין בגלל שזה רכב שלישי - אין לי בעיה שיעמוד
הוא נוסע 5000 ק"מ בשנה ככה שדלק זה לא עניין
ואני מעדיף את השקט והנסיעה החלקה על פני הרעש של הדיזל ( גם מבחינת תחזוקה בנזין אמור להיות פשוט יותר )

אשמח לשמוע את דעתכם
ארז

guyo
16-05-25, 11:58
5vzfe בנזין מנוע נהדר, המון חלפים בעיקר בארה''ב.
אכן ק''מ גבוה, בטח לבנזין, אבל עם תחזוקה נכונה יכול להחזיק עוד. חשוב לזכור שרכב הוא לא רק מנוע וצריך לבחון את שאר המכלולים (גיר שהולך זה גם לא נעים...)
טרופר בנזין הוא גם רכב מצוין, ללא נעילה אחורית שמגיעה כסטנדרט בפראדו אבל לטעמי נוח יותר, מרווח יותר וזול יותר. חשוב לבדוק את נושא החלפים (לא מכיר מספיק) וגם שם יש בעיית גיר מוכרת שדורשת התייחסות (קולר גיר ובעיקר תשומת לב)
מניח שטרופרים תמצא גם עם ק''מ נמוך יותר (יש כמה בלוחות המודעות)


Sent from my SM-S928B using Tapatalk

שחר גרינברג
16-05-25, 12:14
בגלל שהטרופר נמכר בארה״ב עם מנוע הבנזין אין בעיות חלקים
וניתן להזמין הכל מארה״ב בקלות בעיקר מאתרים בסגנון רוק אוטו

בנוסף יש קבוצות פייסבוק כגון Isuzu trader עם המון ידע בין חברי הקבוצה


Sent from my iPhone using Tapatalk

guyo
16-05-25, 12:18
בגלל שהטרופר נמכר בארה״ב עם מנוע הבנזין אין בעיות חלקים
וניתן להזמין הכל מארה״ב בקלות בעיקר מאתרים בסגנון רוק אוטו

בנוסף יש קבוצות פייסבוק כגון Isuzu trader עם המון ידע בין חברי הקבוצה


Sent from my iPhone using Tapatalkצודק. לא לקחתי את השוק האמריקאי בחשבון

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

Erez_m
16-05-25, 12:50
5vzfe בנזין מנוע נהדר, המון חלפים בעיקר בארה''ב.
אכן ק''מ גבוה, בטח לבנזין, אבל עם תחזוקה נכונה יכול להחזיק עוד. חשוב לזכור שרכב הוא לא רק מנוע וצריך לבחון את שאר המכלולים (גיר שהולך זה גם לא נעים...)
טרופר בנזין הוא גם רכב מצוין, ללא נעילה אחורית שמגיעה כסטנדרט בפראדו אבל לטעמי נוח יותר, מרווח יותר וזול יותר. חשוב לבדוק את נושא החלפים (לא מכיר מספיק) וגם שם יש בעיית גיר מוכרת שדורשת התייחסות (קולר גיר ובעיקר תשומת לב)
מניח שטרופרים תמצא גם עם ק''מ נמוך יותר (יש כמה בלוחות המודעות)


Sent from my SM-S928B using Tapatalk



מסכים
את שאר המכלולים אני מכיר ובחנתי
גם אם זה היה מנוע דיזל עם קמ כזה הייתי מרגיש יותר בנוח בגלל ההכרות

פה אין לי ממש ידע ודרך לבדוק את המנוע

asafk
16-05-25, 13:24
יתרון גדול של בנזין על דיזל הוא בעלויות הטיפולים וגם החלקים. בדיזל הכל יקר יותר ומסובך יותר.
זה מנוע אכן מקובל ומוכר בעיקר בשוק האמריקאי - ונחשב שם מסימני האמינות של טויוטה.
נקודות תורפה שאני אישית נתקלתי בהן בגרסאות שונות של המנוע הזה - נזילה ממכסה קדמי (מכסה טיימינג) ומכסי שסתומים, וענייני אלטרנטור. לא משהו קריטי.

אסף.

Erez_m
16-05-25, 13:41
יתרון גדול של בנזין על דיזל הוא בעלויות הטיפולים וגם החלקים. בדיזל הכל יקר יותר ומסובך יותר.
זה מנוע אכן מקובל ומוכר בעיקר בשוק האמריקאי - ונחשב שם מסימני האמינות של טויוטה.
נקודות תורפה שאני אישית נתקלתי בהן בגרסאות שונות של המנוע הזה - נזילה ממכסה קדמי (מכסה טיימינג) ומכסי שסתומים, וענייני אלטרנטור. לא משהו קריטי.

אסף.

היי אסף
תודה על התשובה

לגבי הקילומטרז ברכב הנוכחי שבדקתי (470 אלף)
לא היה מדאיג אותך ?

יש אנשים בארץ שעושים למנוע הזה אובראול ?

ishc
16-05-25, 13:58
חבר שהחזיק כזה לזכרוני ציין שהגיר והטרנספר ואולי עוד מכלולים שונים מהדיזל וחלק מהחלפים קשים להשגה.

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

asafk
16-05-25, 14:03
זה באמת קילומטרז' גבוה. אם המנוע בריא, ואתה תעשה עוד 5000 קמנבשנה... גם אם יידרש אוברול עוד 50000 קמ זה די הרבה זמן, לא?
וגם אם זה יקרה קודם - לא צריך ידע מיוחד כדי לפרק מנוע ולשפץ אותו. צריך ספרות וצריך חלקים ואת שניהם אפשר למצוא בקלות גם אם לא בישראל.

אסף.

guyo
16-05-25, 17:43
זה באמת קילומטרז' גבוה. אם המנוע בריא, ואתה תעשה עוד 5000 קמנבשנה... גם אם יידרש אוברול עוד 50000 קמ זה די הרבה זמן, לא?
וגם אם זה יקרה קודם - לא צריך ידע מיוחד כדי לפרק מנוע ולשפץ אותו. צריך ספרות וצריך חלקים ואת שניהם אפשר למצוא בקלות גם אם לא בישראל.

אסף.היה לנו כזה במשפחה עם כ 350 אלף ק''מ. היה מטופל ושמור, לא נזל משום מקום. מה שכן בעקבות הגיל צמות חשמל וקונקטורים התחילו קצת להתפורר אבל אני לא חושב שזה משהו יחודי

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

לביא
16-05-25, 19:02
דגם הבנזין של לנדקרוזר, היה בעבר מאוד גניב. לא יודע מה קורה היום.
לביא

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

geva dover
16-05-25, 19:13
היה לנו כזה במשפחה עם כ 350 אלף ק''מ. היה מטופל ושמור, לא נזל משום מקום. מה שכן בעקבות הגיל צמות חשמל וקונקטורים התחילו קצת להתפורר אבל אני לא חושב שזה משהו יחודי

Sent from my SM-S928B using Tapatalkבמקרה אתה מדבר על הזו שהייתה שלי?



בכל מקרה היה לי כזה, היה מדהים בכל דבר. אצלי רכשתי עם 320 אק"מ. נסע בשבילי המדבר כמו כלום והיה שקט יותר מהרוח. אני מאוד ממליץ

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

guyo
16-05-25, 19:27
במקרה אתה מדבר על הזו שהייתה שלי?



בכל מקרה היה לי כזה, היה מדהים בכל דבר. אצלי רכשתי עם 320 אק"מ. נסע בשבילי המדבר כמו כלום והיה שקט יותר מהרוח. אני מאוד ממליץ

Sent from my SM-G988B using Tapatalkבהחלט כן. חוץ מטיפולים שוטפים והגבהה לא דרש כלום.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

-->