עמי
07-05-06, 17:12
הרכב - דיפנדר TDI300 יוצא מג"ב, ש"י 1997, שכמעט ולא נסע מספר חודשים, עד לסוף השבוע האחרון שבו נסע כ-1000 ק"מ; מנוע אחרי החלפת קראנק שאפט + מיסבים, מצבר 125AH (נאט"ו).
באופן בלתי סדיר ולא עקבי (נאמר אחד לעשרה נסיונות התנעה), הרכב פשוט לא מתניע: הסטרטר מסתובב חלושות, כאילו המצבר מרוקן. בשאר הנסיונות המנוע מתניע כמו פנתר.
החלפת סטרטר לאחד טרי משיפוץ, הטיבה במעט את הבעיה (במקום אחת לשלושה-חמישה נסיונות התנעה, אחת לעשרה).
חיבורי החשמל נבדקו ונראים תקינים (אין מפלי מתח).
רעיונות?
באופן בלתי סדיר ולא עקבי (נאמר אחד לעשרה נסיונות התנעה), הרכב פשוט לא מתניע: הסטרטר מסתובב חלושות, כאילו המצבר מרוקן. בשאר הנסיונות המנוע מתניע כמו פנתר.
החלפת סטרטר לאחד טרי משיפוץ, הטיבה במעט את הבעיה (במקום אחת לשלושה-חמישה נסיונות התנעה, אחת לעשרה).
חיבורי החשמל נבדקו ונראים תקינים (אין מפלי מתח).
רעיונות?