PDA

צפייה בגרסה מלאה : אופנוע חשמלי סטארק וארג EX חוויות מהשטח



מוני אורבך
26-06-25, 11:46
אולי זכור למי מכם שלפני שניתים וחצי קניתי סורון אולטרה בי.
פרסמתי שרשור חוויות להאופנוע.
בזמנו הזכרתי את ה stark varg אבל הוא היה רק בגירסת הבטא ואי אפשר היה לקנות.
בתחילת השנה יצא ה stark varg ex
אחרי מספר התלבטויות מכרתי את האופנוע בניזין והאולטרה וקניתי אותו.
קניתי את גירסת ה 60 כוח סוס ולא ה 80 היותר חזקה וטוב עשיתי (יותר בהמשך)

ראשית מדוע מכרתי את האולטרה?
אולטרה הוא אופנוע מצוין כ play bike סינגלים עובדים טוב מאוד איתו.
המשקל הקל מאוד מאוד מאוד עוזר.
אבל ברגע שזה מגיע לטווחים ארוכים ו/או מהירות גבוהה הוא מאוד בעיתי.
הוא מאוד קופצני, ואם רוצים לעבור מכשולים ממש גדולים, המתלים שלו מגעים לקצה היכולת שלהם.
כמו כן הטווח שלו בעיתי לי. כאשר הגעתי ל 70 קילומטר הסוללה היתה על 25%
וזה כאשר היתי מאוד זהיר וחסכוני.

אז נפלה ההחלטה לעבור לסטרק ווארג 60 כוח סוס.
תחילה נתונים רשמיים:
משקל 122 קילו. מתלים של kyaba מהלך 30 סנטימטר.
ברקסים של ברמבו.
סוללה 7.5kw
קידמי 21 אחורי 18 עם מידות צמיגים סטנדטיות של אינדורו.

אז איך הוא בשטח?

כוח מנוע, מטורף! הוא יכול בקלות להתחרות באופנועי מרוץ. פתיחה 0 ל 100 ב 4 שניות.
וזה בגירסה היותר חלשה של ה 60 כוח סוס.
הוא מרגיש קל מאוד וזריז מאוד.
המתלים מצוינים. המתלים הטובים ביותר שהיו לי. הוא מגהץ הכול בצורה מושלמת.
גם במהיר, גם באיטי.
ארגונומיקה מצוינת. אני רוכב איתו בממוצע שעתים בשטח קשה סינגלים מפותלים ועוד.
מגיע כמו חדש, בלי כל מני מתחים על השררים שהיה לי באולטרה.
תגובת המצערת שלו מעולה, הרבה יותר טובה מהאולטרה.
יותר מזה היא ניתנת לכיוון מלא על ידי האפלקציה שעל הטלפון.
לא מרגישים את המשקל שלו בכלל אפילו לא בסיגלים צפופים.
אבל כאשר הוא נופל.. שם מרגישים ועוד איך, זה לא אולטרה במשקל 90 קילו.

אבל הכי חשוב הטווח. ברכיבה רגילה הכוללת הכל מכול כולל קטעים מהירים של 80 קמש.
מגיע ל טוח של 100 קילומטר ללא שום בעיה. אפשרי גם יותר אבל זה נכנס לטווח הסיכון שלי.
משתדל לא לרדת מתחת ל 20%

בקיצור, קיבלתי כל מה שרציתי חוץ מהמשקל. כנראה שאין טוב בלי רע.
המשקל אגב הוא לא כל כך נורא. מרגיש כמו ההסקי 350 שהיה לי.
פשוט למי שרגיל לאולטרה במשקל 90 קילו, זה מרגיש כבד.

מוני אורבך
26-06-25, 12:04
צריך גם תמונה149186

מיכה100
26-06-25, 12:53
מגניב, תתחדש!
נושא המשקל הוא מן הסתם החשש העיקרי..
למעט עניין ההרמה אחרי נפילה, לאיזה אופנוע היית משווה אותו: 250 מרובע או 350 מרובע? אולי אפילו 300 דופ?

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

מוני אורבך
26-06-25, 13:07
350 מרובע בלי צל של ספק.
לי זה מרגיש בדיוק אותו משקל.
והיה לי כזה כמעת שנתים.
ה 300 משמעותית יותר קל.
הבטא 300 שהיתה לי למיטב זכרוני היתה יותר קלה.
אבל זה רק אם צריך להרים אותו.
מבחינת זריזות ושינוי כיוון הוא מרגיש כמו ה 300
אולי אפילו עוד יותר קל.
מאוד מאוד זריז.

אגב מבחינת אחיזה ויכולת זחילה של מעלות קשים וטלולים, הוא יותר טוב מכל אופנוע שהיה לי.
פשוט כוון אותו למעלה, והוא יעלה.
איןבעיה של איבוד אחיזה וכוח בטח שאין בעיה. זה ממש קסם.
גורם לי להראות רוכב הרבה יותר טוב ממה שאני באמת.

de fox
26-06-25, 14:02
נהדר מוני! תענוג אמיתי

תוכל לפרט מחירים של כל הכיף הזה?

מיכה100
26-06-25, 14:11
https://fistracingshop.co.il/he/collections/%d7%90%d7%95%d7%a4%d7%a0%d7%95%d7%a2-%d7%a9%d7%98%d7%97-%d7%97%d7%a9%d7%9e%d7%9c%d7%99-stark-varg


Sent from my SM-S921B using Tapatalk

מוני אורבך
26-06-25, 15:24
אני קניתי את ה 60 כוח סוס ב 71.
מניח שעכשיו קצת עלה, הייתי בין הראשונים בארץ.
ניתן לשדרג ל 80, זו סגירה אלקטרונית,
1300 יורו בחברה ויש לך 80 כוח.

ממש לא ממליץ ה 60 הוא חזק מעל ומעבר.
בשטח אני לא עולה מעל 40, אין צורך,
אין מספיק אחיזה בשביל 80 כוח סוס
אני מניח שמי שרוצה להשתמש בו לסופרמוטו יהיה לו שימוש ב 80 כוח סוס

- - - Updated - - -

הוא מגיע מאוד מצויד, לא צריך להוסיף מגונים.
אני הוספתי מיגון תמסורת רק נגד העין הרע.
כמו כן מגני ידיים סגורים,
הפתוחים רק קוראים לסלע מזדמן לשבור ידיות.
אבל. זה בגלל שאני רוכב hard induro.
אם אתה רוצה trail מה שהוא מגיע מהיצרן מספיק בהחלט

-->