מוני אורבך
26-06-25, 11:46
אולי זכור למי מכם שלפני שניתים וחצי קניתי סורון אולטרה בי.
פרסמתי שרשור חוויות להאופנוע.
בזמנו הזכרתי את ה stark varg אבל הוא היה רק בגירסת הבטא ואי אפשר היה לקנות.
בתחילת השנה יצא ה stark varg ex
אחרי מספר התלבטויות מכרתי את האופנוע בניזין והאולטרה וקניתי אותו.
קניתי את גירסת ה 60 כוח סוס ולא ה 80 היותר חזקה וטוב עשיתי (יותר בהמשך)
ראשית מדוע מכרתי את האולטרה?
אולטרה הוא אופנוע מצוין כ play bike סינגלים עובדים טוב מאוד איתו.
המשקל הקל מאוד מאוד מאוד עוזר.
אבל ברגע שזה מגיע לטווחים ארוכים ו/או מהירות גבוהה הוא מאוד בעיתי.
הוא מאוד קופצני, ואם רוצים לעבור מכשולים ממש גדולים, המתלים שלו מגעים לקצה היכולת שלהם.
כמו כן הטווח שלו בעיתי לי. כאשר הגעתי ל 70 קילומטר הסוללה היתה על 25%
וזה כאשר היתי מאוד זהיר וחסכוני.
אז נפלה ההחלטה לעבור לסטרק ווארג 60 כוח סוס.
תחילה נתונים רשמיים:
משקל 122 קילו. מתלים של kyaba מהלך 30 סנטימטר.
ברקסים של ברמבו.
סוללה 7.5kw
קידמי 21 אחורי 18 עם מידות צמיגים סטנדטיות של אינדורו.
אז איך הוא בשטח?
כוח מנוע, מטורף! הוא יכול בקלות להתחרות באופנועי מרוץ. פתיחה 0 ל 100 ב 4 שניות.
וזה בגירסה היותר חלשה של ה 60 כוח סוס.
הוא מרגיש קל מאוד וזריז מאוד.
המתלים מצוינים. המתלים הטובים ביותר שהיו לי. הוא מגהץ הכול בצורה מושלמת.
גם במהיר, גם באיטי.
ארגונומיקה מצוינת. אני רוכב איתו בממוצע שעתים בשטח קשה סינגלים מפותלים ועוד.
מגיע כמו חדש, בלי כל מני מתחים על השררים שהיה לי באולטרה.
תגובת המצערת שלו מעולה, הרבה יותר טובה מהאולטרה.
יותר מזה היא ניתנת לכיוון מלא על ידי האפלקציה שעל הטלפון.
לא מרגישים את המשקל שלו בכלל אפילו לא בסיגלים צפופים.
אבל כאשר הוא נופל.. שם מרגישים ועוד איך, זה לא אולטרה במשקל 90 קילו.
אבל הכי חשוב הטווח. ברכיבה רגילה הכוללת הכל מכול כולל קטעים מהירים של 80 קמש.
מגיע ל טוח של 100 קילומטר ללא שום בעיה. אפשרי גם יותר אבל זה נכנס לטווח הסיכון שלי.
משתדל לא לרדת מתחת ל 20%
בקיצור, קיבלתי כל מה שרציתי חוץ מהמשקל. כנראה שאין טוב בלי רע.
המשקל אגב הוא לא כל כך נורא. מרגיש כמו ההסקי 350 שהיה לי.
פשוט למי שרגיל לאולטרה במשקל 90 קילו, זה מרגיש כבד.
פרסמתי שרשור חוויות להאופנוע.
בזמנו הזכרתי את ה stark varg אבל הוא היה רק בגירסת הבטא ואי אפשר היה לקנות.
בתחילת השנה יצא ה stark varg ex
אחרי מספר התלבטויות מכרתי את האופנוע בניזין והאולטרה וקניתי אותו.
קניתי את גירסת ה 60 כוח סוס ולא ה 80 היותר חזקה וטוב עשיתי (יותר בהמשך)
ראשית מדוע מכרתי את האולטרה?
אולטרה הוא אופנוע מצוין כ play bike סינגלים עובדים טוב מאוד איתו.
המשקל הקל מאוד מאוד מאוד עוזר.
אבל ברגע שזה מגיע לטווחים ארוכים ו/או מהירות גבוהה הוא מאוד בעיתי.
הוא מאוד קופצני, ואם רוצים לעבור מכשולים ממש גדולים, המתלים שלו מגעים לקצה היכולת שלהם.
כמו כן הטווח שלו בעיתי לי. כאשר הגעתי ל 70 קילומטר הסוללה היתה על 25%
וזה כאשר היתי מאוד זהיר וחסכוני.
אז נפלה ההחלטה לעבור לסטרק ווארג 60 כוח סוס.
תחילה נתונים רשמיים:
משקל 122 קילו. מתלים של kyaba מהלך 30 סנטימטר.
ברקסים של ברמבו.
סוללה 7.5kw
קידמי 21 אחורי 18 עם מידות צמיגים סטנדטיות של אינדורו.
אז איך הוא בשטח?
כוח מנוע, מטורף! הוא יכול בקלות להתחרות באופנועי מרוץ. פתיחה 0 ל 100 ב 4 שניות.
וזה בגירסה היותר חלשה של ה 60 כוח סוס.
הוא מרגיש קל מאוד וזריז מאוד.
המתלים מצוינים. המתלים הטובים ביותר שהיו לי. הוא מגהץ הכול בצורה מושלמת.
גם במהיר, גם באיטי.
ארגונומיקה מצוינת. אני רוכב איתו בממוצע שעתים בשטח קשה סינגלים מפותלים ועוד.
מגיע כמו חדש, בלי כל מני מתחים על השררים שהיה לי באולטרה.
תגובת המצערת שלו מעולה, הרבה יותר טובה מהאולטרה.
יותר מזה היא ניתנת לכיוון מלא על ידי האפלקציה שעל הטלפון.
לא מרגישים את המשקל שלו בכלל אפילו לא בסיגלים צפופים.
אבל כאשר הוא נופל.. שם מרגישים ועוד איך, זה לא אולטרה במשקל 90 קילו.
אבל הכי חשוב הטווח. ברכיבה רגילה הכוללת הכל מכול כולל קטעים מהירים של 80 קמש.
מגיע ל טוח של 100 קילומטר ללא שום בעיה. אפשרי גם יותר אבל זה נכנס לטווח הסיכון שלי.
משתדל לא לרדת מתחת ל 20%
בקיצור, קיבלתי כל מה שרציתי חוץ מהמשקל. כנראה שאין טוב בלי רע.
המשקל אגב הוא לא כל כך נורא. מרגיש כמו ההסקי 350 שהיה לי.
פשוט למי שרגיל לאולטרה במשקל 90 קילו, זה מרגיש כבד.