cruisingil
29-06-25, 18:22
היי
לפני שנה וחצי בערך עברתי למצבר OPTIMA צהוב
לאחרונה שמתי לב שמד המתח שהתקנתי בקבינה מראה מתח של 13.0-13.2 וולט
הנחתי שהוא מד סיני שמזייף עד שהיום מדדתי מתח על המצבר עם מולטימטר כאשר הטנדר מונע, בסרק, ללא צרכנים פועלים, אחרי נסיעה של 20 דק - והמדידה הראתה 13.25 וולט...
חיפשתי בפורום פוסטים דומים ומה שמצאתי זה בעיקר מקרים של טענית יתר או כאלו שהתקינו מצבר נוסף והאלטרנטור התקשה להטעין לאורך זמן.
מה כדאי לעשות? יכול להיות שזה ווסת המתח שנמצא באלטרנטור?
אם אכן האלטרנטור "התעייף" - יש קיט שיפוץ מומלץ?
תודה
לפני שנה וחצי בערך עברתי למצבר OPTIMA צהוב
לאחרונה שמתי לב שמד המתח שהתקנתי בקבינה מראה מתח של 13.0-13.2 וולט
הנחתי שהוא מד סיני שמזייף עד שהיום מדדתי מתח על המצבר עם מולטימטר כאשר הטנדר מונע, בסרק, ללא צרכנים פועלים, אחרי נסיעה של 20 דק - והמדידה הראתה 13.25 וולט...
חיפשתי בפורום פוסטים דומים ומה שמצאתי זה בעיקר מקרים של טענית יתר או כאלו שהתקינו מצבר נוסף והאלטרנטור התקשה להטעין לאורך זמן.
מה כדאי לעשות? יכול להיות שזה ווסת המתח שנמצא באלטרנטור?
אם אכן האלטרנטור "התעייף" - יש קיט שיפוץ מומלץ?
תודה