התחברות

צפייה בגרסה מלאה : אפליקציה חדשה המיועדת לחיפוש אנשים לטייל איתם



Aviv-T
05-07-25, 01:14
אהלן,
בהתאם לתקופה שבה לא צריך להתאמץ יותר מדי לבנות אפליקציה, יצרנו אפליקציה נחמדה לחיפוש שותפים לטיול.
מעלים מסלול, מפרסמים ומחכים לעוד מישהו שמעוניין.
לחלופין - אפשר גם להעלות שאתם מחפשים להצטרף ולא משנה לכם לאן...
כן, יש גם אופציה להעלות אם אתם יוצאים לבד לשטח אבל אם תצטרכו עזרה במקרה הצורך.

יש כל מיני פיצ׳רים כאלה ואחרים, אבל אנחנו בעיקר בודקים אם משהו לא עובד שם.
מוזמנים להכנס, להירשם ולשלוח לי אם משהו דפוק שם

https://app--nun-trig-eaca9ed2.base44.app

weref
05-07-25, 06:30
ראיון חמוד, ממשק דורש שיפור בחווית המשתמש.
לא מובן מה זה קטגריות טיול - רכב בינוני או בינוני
הייתי מצפה ללחוץ על טיול מסויים ולראות בפנים את הפרטים.

תן בפרומפט מקום לחווית משתמש קלה וברורה, מינימום חיכוך

שאפו על היוזמה

Sent from my SM-G990B using Tapatalk

asafk
05-07-25, 11:41
רעיון מצויין, תחליף טוב להודעות 'מחפשים שותפים ל...' בפורום טיולים שדעכו כבר לפני כמה שנים.
יש כמה פלטפורמות דומות בעולם (השתמשתי בהן בשנים האחרונות ) בד"כ יש שני אלמנטים משלימים.
הראשון הוא אפשרות לבעלי עסקים לאורך המסלול (חייב להיות מסונן ומנוהל כדי למנוע ספאם) בקירבה למסלול שאפשר לבחור - להציע את השירותים שלהם למי שמבקש (גם כאן כדי לא להספים זה רק למי שמבקש). כלומר נגיד אתה יוצא ל3 ימים שני לילות מנצרת לאיילת השחר, מבקש הצעה מבעלי צימרים לאורך המסלול.
השני הוא פורום להתייעצות ושיחה בעיקר התייעצות על המסלול, מצבו וכן הלאה - חלק מהפלטפורמות מפנות לפורומים שהם לא בפלטפורמה, בתור מי שמנהל פורום אני בהחלט מבין את ההחלטה לא לנהל פורום על הפלטפורמה שלך אלא לשלוח את המשתמשים לפורום פעיל אחר (ואני מציין את המובן מאליו שפורום הטיולים בג'יפולוג קיים).
ועוד דבר. ניתחנו לפני כמה שנים למה לא מתארגנות קבוצות בג'יפולוג - גם בימים שהיו כאן מאות אלפי גולשים בחודש וכמעט כל מי שמטייל בשטח - הסיבה היא שכמעט הכל עבר לרשתות החברתיות ובהן בדברים המיידיים כמו התארגנות קבוצה לטיול אי אפשר להתחרות. אז אתה צריך משהו מאוד טוב כדי לייצר פלטפורמה שגם יהיה לה בסיס משתמשים פעילים גדול מספיק.

אסף.

assafy
05-07-25, 17:32
רעיון נחמד.
ימים יגידו אם יהיה נפח אפקטיבי וקהל משתמשים מספיק גדול.
כרגע אני רואה רק טיול אחד שנראה כמו ניסוי והדגמה.
אתה קורא לזה אפליקציה אך לפי מה שאני רואה זה למעשה אתר אינטרנט.
לא ברורה ההגדרה "רכב בינוני". נראה לי שכדאי להיצמד להגדרות המקובלות של רכב שטח רך ורכב שטח קשוח עם הילוך כח. אפשר אולי להוסיף תת הגדרות כמו נעילות והגבהות.
יש ארבע אפשרויות תצוגה במפה אך הרביעית (מפת שטח) לא מציגה כלום. מה אמור להיות ההבדל בין מפה טופוגרפית למפת שטח?
באותו טיול בודד שרשום המפה מציגה רק מיקום התחלה אך אני רואה שברישום של טיול חדש אפשר להעלות קובץ מסלול. האם כשמעלים אז זה יוצג במפה?
האתר כולל סעיף ה"אודות" נראה קצת מסתורי ואין שום שם שמאחוריו, זה יכול להרתיע אנשים.
חסרה גם איזו שהיא הצהרת פרטיות וגם אין שום תנאי שימוש והסרת (או הגדרת) אחריות. נראה לי שכדאי לך להחליף מילה עם עורך דין.
בהצלחה.

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

Aviv-T
07-07-25, 08:07
ראיון חמוד, ממשק דורש שיפור בחווית המשתמש.
לא מובן מה זה קטגריות טיול - רכב בינוני או בינוני
הייתי מצפה ללחוץ על טיול מסויים ולראות בפנים את הפרטים.

תן בפרומפט מקום לחווית משתמש קלה וברורה, מינימום חיכוך



תוקן.
בהקשר לחוויה... כמו שסבתא שלי אומרת: אם זה היה קל, כולם היו עושים את זה.
או תכלס - הלוואי והייתי יודע איך

Aviv-T
07-07-25, 09:00
רעיון נחמד.
ימים יגידו אם יהיה נפח אפקטיבי וקהל משתמשים מספיק גדול.
כרגע אני רואה רק טיול אחד שנראה כמו ניסוי והדגמה.
אתה קורא לזה אפליקציה אך לפי מה שאני רואה זה למעשה אתר אינטרנט.
לא ברורה ההגדרה "רכב בינוני". נראה לי שכדאי להיצמד להגדרות המקובלות של רכב שטח רך ורכב שטח קשוח עם הילוך כח. אפשר אולי להוסיף תת הגדרות כמו נעילות והגבהות.
יש ארבע אפשרויות תצוגה במפה אך הרביעית (מפת שטח) לא מציגה כלום. מה אמור להיות ההבדל בין מפה טופוגרפית למפת שטח?
באותו טיול בודד שרשום המפה מציגה רק מיקום התחלה אך אני רואה שברישום של טיול חדש אפשר להעלות קובץ מסלול. האם כשמעלים אז זה יוצג במפה?
האתר כולל סעיף ה"אודות" נראה קצת מסתורי ואין שום שם שמאחוריו, זה יכול להרתיע אנשים.
חסרה גם איזו שהיא הצהרת פרטיות וגם אין שום תנאי שימוש והסרת (או הגדרת) אחריות. נראה לי שכדאי לך להחליף מילה עם עורך דין.
בהצלחה.

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
כרגע אני רואה רק טיול אחד שנראה כמו ניסוי והדגמה.
1. הדגמה - אתה צודק

2.אתה קורא לזה אפליקציה אך לפי מה שאני רואה זה למעשה אתר אינטרנט.
אפליקציה - עד אשר יוכח כיעיל ופעיל, וייכנס לחנות האפליקציות.
אני כן ממליץ להוריד אותו דרך הדפדפן כרום ישירות לטלפון.

3.לא ברורה ההגדרה "רכב בינוני". נראה לי שכדאי להיצמד להגדרות המקובלות של רכב שטח רך ורכב שטח קשוח עם הילוך כח. אפשר אולי להוסיף תת הגדרות כמו נעילות והגבהות.
צודק, תוקן


4. יש ארבע אפשרויות תצוגה במפה אך הרביעית (מפת שטח) לא מציגה כלום. מה אמור להיות ההבדל בין מפה טופוגרפית למפת שטח?
צודק, תוקן

5. באותו טיול בודד שרשום המפה מציגה רק מיקום התחלה אך אני רואה שברישום של טיול חדש אפשר להעלות קובץ מסלול. האם כשמעלים אז זה יוצג במפה?
המפה הכללית תוצג נקודת ההתחלה, בפרטי הטיול המסלול המלא. אם יש רעיון אחר אשמח לשמוע

5.האתר כולל סעיף ה"אודות" נראה קצת מסתורי ואין שום שם שמאחוריו, זה יכול להרתיע אנשים.
נכון, אעשה משהו קצת יותר אינטימי

6.חסרה גם איזו שהיא הצהרת פרטיות וגם אין שום תנאי שימוש והסרת (או הגדרת) אחריות. נראה לי שכדאי לך להחליף מילה עם עורך דין.
בהצלחה.
קיבלתי, ואיישם


- - - Updated - - -


רעיון מצויין, תחליף טוב להודעות 'מחפשים שותפים ל...' בפורום טיולים שדעכו כבר לפני כמה שנים.
יש כמה פלטפורמות דומות בעולם (השתמשתי בהן בשנים האחרונות ) בד"כ יש שני אלמנטים משלימים.
הראשון הוא אפשרות לבעלי עסקים לאורך המסלול (חייב להיות מסונן ומנוהל כדי למנוע ספאם) בקירבה למסלול שאפשר לבחור - להציע את השירותים שלהם למי שמבקש (גם כאן כדי לא להספים זה רק למי שמבקש). כלומר נגיד אתה יוצא ל3 ימים שני לילות מנצרת לאיילת השחר, מבקש הצעה מבעלי צימרים לאורך המסלול.
השני הוא פורום להתייעצות ושיחה בעיקר התייעצות על המסלול, מצבו וכן הלאה - חלק מהפלטפורמות מפנות לפורומים שהם לא בפלטפורמה, בתור מי שמנהל פורום אני בהחלט מבין את ההחלטה לא לנהל פורום על הפלטפורמה שלך אלא לשלוח את המשתמשים לפורום פעיל אחר (ואני מציין את המובן מאליו שפורום הטיולים בג'יפולוג קיים).
ועוד דבר. ניתחנו לפני כמה שנים למה לא מתארגנות קבוצות בג'יפולוג - גם בימים שהיו כאן מאות אלפי גולשים בחודש וכמעט כל מי שמטייל בשטח - הסיבה היא שכמעט הכל עבר לרשתות החברתיות ובהן בדברים המיידיים כמו התארגנות קבוצה לטיול אי אפשר להתחרות. אז אתה צריך משהו מאוד טוב כדי לייצר פלטפורמה שגם יהיה לה בסיס משתמשים פעילים גדול מספיק.

אסף.

1. הראשון הוא אפשרות לבעלי עסקים לאורך המסלול (חייב להיות מסונן ומנוהל כדי למנוע ספאם) בקירבה למסלול שאפשר לבחור - להציע את השירותים שלהם למי שמבקש (גם כאן כדי לא להספים זה רק למי שמבקש). כלומר נגיד אתה יוצא ל3 ימים שני לילות מנצרת לאיילת השחר, מבקש הצעה מבעלי צימרים לאורך המסלול
מעניין. אצטרך לבדוק בהמשך הדרך האם באמת יש שימוש וככה לקבוע אם לקחת את זה לכיוון

2.השני הוא פורום להתייעצות ושיחה בעיקר התייעצות על המסלול, מצבו וכן הלאה - חלק מהפלטפורמות מפנות לפורומים שהם לא בפלטפורמה, בתור מי שמנהל פורום אני בהחלט מבין את ההחלטה לא לנהל פורום על הפלטפורמה שלך אלא לשלוח את המשתמשים לפורום פעיל אחר (ואני מציין את המובן מאליו שפורום הטיולים בג'יפולוג קיים).
לחלוטין. אעדיף 'לשלוח' למקום אחר - זוהי לא מטרת האפליקציה, והיא לא נועדה לכך. או כמו שאמר חכם סיני "שכל אחד יעשה את התפקיד שלו"

3. ניתחנו לפני כמה שנים למה לא מתארגנות קבוצות בג'יפולוג - גם בימים שהיו כאן מאות אלפי גולשים בחודש וכמעט כל מי שמטייל בשטח - הסיבה היא שכמעט הכל עבר לרשתות החברתיות ובהן בדברים המיידיים כמו התארגנות קבוצה לטיול אי אפשר להתחרות. אז אתה צריך משהו מאוד טוב כדי לייצר פלטפורמה שגם יהיה לה בסיס משתמשים פעילים גדול מספיקה.
אני לחלוטין מסכים. האפליקציה נועדה 'לחתוך' את הקבוצות הלא מאורגנות לאלו שמחפשים להצטרף ולא קבוצת חברים (כמוני)

- - - Updated - - -


ראיון חמוד, ממשק דורש שיפור בחווית המשתמש.
לא מובן מה זה קטגריות טיול - רכב בינוני או בינוני
הייתי מצפה ללחוץ על טיול מסויים ולראות בפנים את הפרטים.

תן בפרומפט מקום לחווית משתמש קלה וברורה, מינימום חיכוך

שאפו על היוזמה

Sent from my SM-G990B using Tapatalk

1. הייתי מצפה ללחוץ על טיול מסויים ולראות בפנים את הפרטים.
צודק, תוקן

2. לא מובן מה זה קטגריות טיול - רכב בינוני או בינוני
צודק, תוקן

3. תן בפרומפט מקום לחווית משתמש קלה וברורה, מינימום חיכוך
פה קבור הכלב. או כמו שסבתא שלי אומרת 'אם זה היה קל, כולם היו עושים את זה'. או בעברית, הלוואי וידעתי את מתכון הקסם... לוקח עצות ובונה תוך כדי תנועה

erezgur
07-07-25, 09:48
2.אתה קורא לזה אפליקציה אך לפי מה שאני רואה זה למעשה אתר אינטרנט.
אפליקציה - עד אשר יוכח כיעיל ופעיל, וייכנס לחנות האפליקציות.
אני כן ממליץ להוריד אותו דרך הדפדפן כרום ישירות לטלפון.


הקישור שהעלת הוא לאתר אינטרנט. אין שם שום קישור להורדת אפליקציה (לפחות אני לא רואה).
אם יש אפליקציה לאייפון / אנדרואיד - כדאי להוסיף לאתר קישור להורדת היישום מהחנות המתאימה לסלולר.

Aviv-T
07-07-25, 11:52
הקישור שהעלת הוא לאתר אינטרנט. אין שם שום קישור להורדת אפליקציה (לפחות אני לא רואה).
אם יש אפליקציה לאייפון / אנדרואיד - כדאי להוסיף לאתר קישור להורדת היישום מהחנות המתאימה לסלולר.

קיבלתי
עקב מגבלות טכנולוגיות (של העולם, לא רק שלי)
הוסף מדריך התקנה באפליקציה!

erezgur
07-07-25, 13:29
קיבלתי
עקב מגבלות טכנולוגיות (של העולם, לא רק שלי)
הוסף מדריך התקנה באפליקציה!

OK, אז מדובר ב Web Application ולא ביישום native. הבנתי.

לא הבנתי מה ההבדל בין שני המושגים שאתה משתמש בהם לדרג את קושי המסלול. יש גם רמת הקושי של המסלול וגם רמת קשיחות הרכב, להבנתי שניהם מכוונים לאותו דבר בדיוק. נניח שיש לי רכב שטח "קל" - האם רמת הקושי באתר שלך של המסלול משתנה לקשה יותר מאשר אם היה לי רכב שטח "קשוח"?

במילים אחרות, אם רושמים מהי רמת הקושי של המסלול כל אחד יכול להחליט בהתאם לרכב שלו (ונסיונו / בטחונו בנהיגת שטח) האם המסלול מתאים לו או לא, וכך גם אם מדרגים רק לפי רמת קשיחות הרכב (אם יש לי רכב שאינו קשוח לא אבחר מסלול בעבירות קשה).

Aviv-T
08-07-25, 16:24
OK, אז מדובר ב Web Application ולא ביישום native. הבנתי.

לא הבנתי מה ההבדל בין שני המושגים שאתה משתמש בהם לדרג את קושי המסלול. יש גם רמת הקושי של המסלול וגם רמת קשיחות הרכב, להבנתי שניהם מכוונים לאותו דבר בדיוק. נניח שיש לי רכב שטח "קל" - האם רמת הקושי באתר שלך של המסלול משתנה לקשה יותר מאשר אם היה לי רכב שטח "קשוח"?

במילים אחרות, אם רושמים מהי רמת הקושי של המסלול כל אחד יכול להחליט בהתאם לרכב שלו (ונסיונו / בטחונו בנהיגת שטח) האם המסלול מתאים לו או לא, וכך גם אם מדרגים רק לפי רמת קשיחות הרכב (אם יש לי רכב שאינו קשוח לא אבחר מסלול בעבירות קשה).

לא בדיוק, יותר התכוונתי מבחינת 'פרופיל הרכב'. אנסה לחשוב איך לעשות את זה... בסוף, אדם עם סובארו פחות יתעניין לטייל איתי, כשאני עם הסופה שלי.
לכן הכנסתי פה את האלמנט הזה - שיהיה נגיש וברור יותר.
אנסה לחשוב איך לדייק את זה. אם יש לך המלצות, אשמח

erezgur
08-07-25, 17:35
זה היינו הך.
יש מסלולים קלים דגם סופה וגם פורסטר יכולים לעשות ויש מסלולים הדורשים הילוך כוח, מסלולים הדורשים מילה אחת ומבלולים הדורשים 2 נעילות ושיפורים משמעותיים.
קרא את ההגדרות שגיבשנו בראש פורום דירוג המעלות של ג'יפולוג .

נשלח מהנייד

-->